Ik denk het niet. Heb geen normale radio meer (kapot), speakers van mijn PC zijn matig en mijn laptop gaat na een paar uur ook lawaai maken als een malle.quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof jij hier niet gaat posten als er gedart wordt.
Dan wordt het tijd dat "da's niks" van de Raggende Mannen er in komtquote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die is een seconde of acht korter, ja.
quote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Real Men? Is She Really Going Out With Him?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Zes seconden genotquote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat "da's niks" van de Raggende Mannen er in komt
Daar lijkt het sterk op, jaquote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef laxus13 het volgende:
Ga ze nou die hele versie van Iron Butterfly draaien
Vorig jaar draaiden ze weer een andere korte versie dan anders ofzo.quote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef laxus13 het volgende:
Ga ze nou die hele versie van Iron Butterfly draaien
De singleversie?quote:Op maandag 27 december 2021 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar draaiden ze weer een andere korte versie dan anders ofzo.
Ja, zoietsquote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef ok01 het volgende:
1243 You Can't Hurry Love Phil Collins![]()
1242 Here Without You 3 Doors Down
1241 Ruby Tuesday The Rolling Stones
![]()
1240 All I Need Air![]()
![]()
1239 Hello Lionel Richie![]()
1238 Mercedes Benz Janis Joplin![]()
1237 Hilversum 3 Herman van Veen![]()
1236 Barracuda Heart![]()
![]()
![]()
1235 In A Gadda Da Vida Iron Butterfly![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk uurtje zo
You Suffer van Napalm Death is nog korterquote:Op maandag 27 december 2021 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat "da's niks" van de Raggende Mannen er in komt
Matig.quote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Heb geen normale radio meer (kapot), speakers van mijn PC zijn matig en mijn laptop gaat na een paar uur ook lawaai maken als een malle.
Mijn nietszeggende commentaar was tenminste nog te volgen, knurft.quote:Op maandag 27 december 2021 06:11 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
[..]
Wat wou je met je antwoord en niks zeggende commentaar? in de Deense film Idioterne, had jij slechts een taak als voorbeeldgever, me dunkt😂
En Seven Seconds danquote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die is een seconde of acht korter, ja.
Mijne was Sultans of Swing van Dire Straitsquote:Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef ok01 het volgende:
dit was het eerste nummer dat ik op de bas kon spelen
Gelijk ook het makkelijkste
Ik hoorde al dat er een bekende het huis uit moest.quote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Zorro het volgende:
Daar ben ik dan
Dat "cafe" is Eindhoven uit het nieuws zojuist is overigens een shishalounge.
Maakt het toch alweer wat anders.
En een fatsoenlijke smartphone heb je ook niet?quote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Heb geen normale radio meer (kapot), speakers van mijn PC zijn matig en mijn laptop gaat na een paar uur ook lawaai maken als een malle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |