ff ontbijten, zometeen de auto in naar Almere (werk)quote:
Ah ja. Moet jij altijd zo vroeg op?quote:Op maandag 27 december 2021 06:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff ontbijten, zometeen de auto in naar Almere (werk)
beetje gewoonte, de file voor willen zijn (al is er nu geen file)quote:Op maandag 27 december 2021 06:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah ja. Moet jij altijd zo vroeg op?
Ah ja, snap het. Wat doe je, als ik vragen mag, qua werk?quote:Op maandag 27 december 2021 06:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje gewoonte, de file voor willen zijn (al is er nu geen file)
Morgen uurtje later wakker, thuis werken, rustig ontbijt en 7:00 beginnen.
Wil er of ik nu thuis of op de zaak werk voor 16:00 nokken
Technisch applicatiebeheerderquote:Op maandag 27 december 2021 06:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah ja, snap het. Wat doe je, als ik vragen mag, qua werk?
Dan moet je wel heel erg van je werk houdenquote:Op maandag 27 december 2021 06:05 schreef Koen66 het volgende:
en kantoor is 80km verderop, woon in Zoetermeer, werk in Almere
ach het is gegroeid, bedrijf zat eerst in Amsterdam, dus 30km dichterbij. In 1e instantie woonde ik nog in Dordrecht, eerste 3 jaar met de trein op en neer, toen kreeg ik auto van de zaak, etc. Ben niet zo'n jobhopper, daar al wel alles gedaan dat maar iets lijkt op ITquote:Op maandag 27 december 2021 06:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg van je werk houden
Wat een leuk verhaal. Wel honkvast dus :-)quote:Op maandag 27 december 2021 06:09 schreef Koen66 het volgende:
en kwam daar terecht door sollicitatie vanuit opleiding, sollicitatietraining proef brief, vond het wel een geslaagde dus maar irl opgestuurd ook
Wat wou je met je antwoord en niks zeggende commentaar? in de Deense film Idioterne, had jij slechts een taak als voorbeeldgever, me dunkt😂quote:
yup, zeker, in de tussentijd paar keer elders gesolliciteerd, ook aangenomen, maar telkens zelf er maar vanaf gezienquote:Op maandag 27 december 2021 06:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een leuk verhaal. Wel honkvast dus :-)
echt by far de minste van de damesquote:Op maandag 27 december 2021 06:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij de eerste keer dat ik Borgers live hoor
Dit dusquote:Op maandag 27 december 2021 06:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja De Wilt is gewoon leuk en Annemieke ervaren. Borgers hoor ik uberhaupt nooit op de radio
Idem vooral Kink en Stubru hier.quote:Op maandag 27 december 2021 06:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus
Luister overigens zelden Radio 2 buiten de T2000 om.
Ja januari is altijd een moeizaam lange koude donkere maandquote:Op maandag 27 december 2021 06:19 schreef Koen66 het volgende:
over een week alweer in het zwarte post-T2000 gat
ik zap wat heen en weer tussen Radio 10, StuBru en de Nederlandse en Vlaamse Q-Musicquote:Op maandag 27 december 2021 06:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idem vooral Kink en Stubru hier.
in februari zie je de dagen langer worden dus dan komt de positiviteit terugquote:Op maandag 27 december 2021 06:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja januari is altijd een moeizaam lange koude donkere maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |