Wacht watquote:Op maandag 27 december 2021 05:35 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Was even een dutje doen.... kan iemand het even samenvatten , hier... ze hebben hebben me op de tv geblokkeerd bij radio 3. Nou dan doe je iets goeds🤣. Hoorde dat net uitging die kippenborst en grootverdiener Frank ze shirt uit doen, wilde hij een 2e Marco doen haha
Frank rustig er waren geen kinderen bij hoor😆 The horror the horror ... Haha. Ik heb geloof ik weleens gezegd dat ik roddelpraat goed vond.. dat vond ie niet zo leuk haha.
Soort van duizend-dingen-doekje dat je overal neer kunt zetten, altijd energie heeft en zelden klaagt (gok ik).quote:Op maandag 27 december 2021 05:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Frank van t hof heeft wel elk jaar de kuturen he
Ja wel opvallend aangezien ie met van der goes werd neergezet als de motor achter het stemproces dit jaarquote:Op maandag 27 december 2021 05:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Soort van duizend-dingen-doekje dat je overal neer kunt zetten, altijd energie heeft en zelden klaagt (gok ik).
oei voedselvergiftiging ?quote:Op maandag 27 december 2021 05:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens ben ik hier nooit te vinden op dit tijdstip maar ben ik geveld door iets van eten dat niet goed gevallen is, net als m'n zusje en vader dus wsl hebben we t tweede kerstdag opgelopen bij m'n oom. Was in Nijmegen bij n vriend vanavond maar de treinreis terug was echt de langste ooit. Met moeite alles binnengehouden en thuis meteen m'n bed in gedoken.
Lijkt t wel op. Lag en lig beetje te ijlen in bed dus continu om de 5 minuten wakker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |