SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
U MAD?
Ik zou het niet weten ouwe reus, vrij lang jaquote:Op maandag 27 december 2021 11:13 schreef Poepz0r het volgende:
Maar waarom is @:maxi-mus een half jaar gebanned? DM mag, Half jaar is behoorlijk lang![]()
Bans worden niet met dagjesvolk besproken.quote:Op maandag 27 december 2021 11:13 schreef Poepz0r het volgende:
Maar waarom is @:maxi-mus een half jaar gebanned? DM mag, Half jaar is behoorlijk lang![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 11:11 schreef fetX het volgende:
We beginnen vanmiddag met pompen. Dat is lekker openen zeg
Erg goed. Kleine meid slaapt nu al doorquote:Op maandag 27 december 2021 11:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten ouwe reus, vrij lang ja
Hoe gaat het thuis?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:35 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Goeie genade.
Kind van haar moeder danquote:Op maandag 27 december 2021 11:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Erg goed. Kleine meid slaapt nu al doorKraamhulp staat ervan te kijken, rustig kindje genot.
Zou ik dat gifje in dm mogen?quote:Op maandag 27 december 2021 11:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bans worden niet met dagjesvolk besproken.
Dankjewel ouwe cunt! HEERLUKKKK. Ma Flodder is trouwens mijn vrouw inmiddels.quote:Op maandag 27 december 2021 11:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt
Bij deze feliciteer ik jou, je vriendin, en de vader van het kind
Ik sliep ook snel doorquote:Op maandag 27 december 2021 11:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kind van haar moeder dan![]()
Maar goed te horen, mooi man
Het UWV is genadeloosquote:Op maandag 27 december 2021 11:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb tijdens Hempel-Smith een bespreking staan
Ach wat vervelend
Er waren meer mannen voor u genotquote:Op maandag 27 december 2021 11:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik sliep ook snel doorMaar de bevaling komt in het boek der records bij de verloskundige
![]()
Niks mis mee? 2021 stukje polyamoriequote:Op maandag 27 december 2021 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er waren meer mannen voor u genot
Hey Neefquote:Op maandag 27 december 2021 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:poepz0r gefeliciteerd! En @:wereldgozer welkom terug
Thanks ouwe lullenzuiger. Welkom terug!quote:Op maandag 27 december 2021 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Stuur maar een mailtje.quote:Op maandag 27 december 2021 11:13 schreef Poepz0r het volgende:
Jaaaaaquote:Op maandag 27 december 2021 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dankjewel. Had me weer op laten jutten. Erg jammer.quote:Op maandag 27 december 2021 11:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Goed dat jij er ook weer bent
Ondertussen post ir gewoon lekker door als klaasweetalles.quote:Op maandag 27 december 2021 11:23 schreef Poepz0r het volgende:
Wel LUDIEK dat maxi-mus users uitmaakte voor dom enz in discussies. Kijk eens aan 6 maanden ban, niet slim GENOT.
Kan gebeuren. Gelukkig geen half jaar aan je broek zoals user @maxi-mus (rip maat)quote:Op maandag 27 december 2021 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dankjewel. Had me weer op laten jutten. Erg jammer.
Zou genot zijn wel.quote:Op maandag 27 december 2021 11:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ondertussen post ir gewoon lekker door als klaasweetalles.
Maatquote:Op maandag 27 december 2021 11:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We missen niemand en kunnen starten allen.quote:Op maandag 27 december 2021 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan langzaam richting een heet bad. Missen nog een topuser
Daar mag je wel een half jaartje voor geven.quote:Op maandag 27 december 2021 11:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou in ieder geval alert zijn als die Yannickdv-kloon weer opduikt.
Steun voor deze motie.quote:Op maandag 27 december 2021 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar mag je wel een half jaartje voor geven.
Ja ja rustig maarquote:Op maandag 27 december 2021 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan langzaam richting een heet bad. Missen nog een topuser
quote:
Nee, denk met oud en nieuw ergens.quote:
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.quote:
Nee.quote:Op maandag 27 december 2021 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, denk met oud en nieuw ergens.
Wheel of Time al gezien?
Kolere die laatste aflevering was slecht zegquote:Op maandag 27 december 2021 11:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, denk met oud en nieuw ergens.
Wheel of Time al gezien?
Wat heeft dit in godesnaam te maken met DRT? Dit is gewoon trollen, en jij laat 't gewoon toe. Echt, schaam je. De moderatie hier in de DRT-topics is beneden de maat. Al vaker gezegd trouwens.quote:Op maandag 27 december 2021 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er de laatste weken allemaal aan de hand is? Maar deze gang van zaken heb ik geen zin meer in. Het ontspoort gewoon. De banhamer wordt er maar op losgelaten zelfs op de kleinste dingetjes.
Ook op vaste users die veel bijdragen aan dit forum. Als iets je niet zint stuur maar een DM. I.p.v. dat schuilen achter notes met nietszeggende teksten. Misschien als maxi-mus nog mag terugkomen laat ik mijn gezicht in deze SC weer zien. Weg sfeer. Er wordt nu alleen nog maar geloerd om een ban uit te kunnen delen. Vrijuit spreken zit er niet meer in.
30 december nieuwe Rail Away aflevering opgenomen in NEDERLAND.quote:Op maandag 27 december 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik over 2 uur de TV aan zet is het vroeg genoeg toch?
Oh ja plaats zo nog de review.quote:Op maandag 27 december 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Kolere die laatste aflevering was slecht zeg
Ja maar, daar kom ik weleens vakerquote:Op maandag 27 december 2021 11:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
30 december nieuwe Rail Away aflevering opgenomen in NEDERLAND.
Dit moet haast wel het afvoerputje van…quote:Op maandag 27 december 2021 11:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godesnaam te maken met DRT? Dit is gewoon trollen, en jij laat 't gewoon toe. Echt, schaam je. De moderatie hier in de DRT-topics is beneden de maat. Al vaker gezegd trouwens.
Jullie mods lijken in alles een lolletje te zien. Moet je een 12-jarige puber zijn om mod te worden? Of een ervaren alcoholist? Zo ja, dan kan ik er ook nog om lachen, een stel pubers en alcoholisten die een van Nederlands grootste fora in 't gareel proberen te houden. Lachwekkend.
Samen krijgen we Corona onder controle.quote:Op maandag 27 december 2021 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar, daar kom ik weleens vaker
Misschien spoedcursusje warm bad aan FA's geven? Het is hier geen KLB of ONZ waar het gierend uit de hand loopt. Een grapje blijft hier wel binnen de perken anders kan je dat best aangeven. Als ze dat niet durven moeten ze eens ruggengraat kweken. Beetje slapjes op banknop rammen is makkelijk, echter in DRT kan je prima in topic aangeven dat het genoeg is.quote:Op maandag 27 december 2021 11:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godesnaam te maken met DRT? Dit is gewoon trollen, en jij laat 't gewoon toe. Echt, schaam je. De moderatie hier in de DRT-topics is beneden de maat. Al vaker gezegd trouwens.
Jullie mods lijken in alles een lolletje te zien. Moet je een 12-jarige puber zijn om mod te worden? Of een ervaren alcoholist? Zo ja, dan kan ik er ook nog om lachen, een stel pubers en alcoholisten die een van Nederlands grootste fora in 't gareel proberen te houden. Lachwekkend.
quote:De school waar Mr. Bean op gezeten heeft, organiseert een open dag. Een reden voor de onhandige Engelsman om zijn oude school met een bezoekje te vereren. Zo belandt Mr. Bean midden in een tekencursus waar een naaktmodel aanwezig is en verkent hij het oude schoolterrein met zijn onafscheidelijke rijdende vriend: zijn Mini.
Een site waar de goede moeten lijden onder de kwaden.quote:Op maandag 27 december 2021 11:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar komen deze posts vandaan?quote:Op maandag 27 december 2021 11:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Op zekerquote:Op maandag 27 december 2021 11:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die komt uit het F1 topic.
Dan weet je genoeg.
Daar is toch een gifje van?quote:Op maandag 27 december 2021 11:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die komt uit het F1 topic.
Dan weet je genoeg.
Calandgodquote:Op maandag 27 december 2021 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Een site waar de goede moeten lijden onder de kwaden.
Rascisme, seksisme, homofobie, openlijke en heimelijke anti-Nederlandse en anti-Westerse sentimenten, kliekjesvorming van een harde kern van het opgeheven Stormfront (waaronder Admins/Mods), trollen die welig tieren, de meeste vreemde complottheorien die aangemoedigd worden. scheldpartijen, bedreigingen, intimidatie en gedrag wat grenst aan online pestgedrag tegen iedereen die niet mee gaat in al het bovenstaande.
Dit alles is meer schering dan inslag.
Zoals je ziet, de zure onderkant van de maatschappij is hier oververtegenwoordigd en die zorgen voor een zeer negatieve sfeer waar iedere dag dezelfde dooddoeners over buitenlanders, de "Roverheid", de EU, vrouwen, milieuzaken, politiek "links" en vele andere zaken worden geplaatst.
Commentaar hierop wordt door een vocaal kliekje users middels pestgedrag, trollgedrag en soms zelfs bedreiging en intimidatie getracht te corrigeren en hierop wordt door Admins/Mods onvoldoende geacteerd.
Een aantal leuke weetjes:
- Admins/mods hebben de mogelijkheid om de publieke opinie te sturen door het aantal likes van een bepaald comment kunstmatig te verhogen danwel te verlagen
- Admins/mods hebben de mogelijkheid priveberichten van user in de volledigheid mee te lezen.
- Admins/mods zouden neutraal moeten zijn maar een groot gedeelte is te simpel en trekt alle feedback persoonlijk aan en nemen zelfs actief deel aan het belachelijk maken van een deel van hun gebruikers.
Het is een zinkend schip en eigenlijk volledig terecht.
Mijn advies, blijf hier weg en zoek leukere plekken. Echt, dat is niet moeilijk te vinden.
Zie je echter de wereld graag branden en hoor je jezelf graag klagen? Dan is FOK! de plek voor jou!
Zeker kameraad. Slapen ook, 0 problemen genot.quote:Op maandag 27 december 2021 11:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Drinkt de kleine goed?
[ afbeelding ]
Ja veldrijden is gewoon weer om 13:40 dus dan ben je mooi op tijd. #SWEEPquote:Op maandag 27 december 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik over 2 uur de TV aan zet is het vroeg genoeg toch?
Veldrijdengod.quote:Op maandag 27 december 2021 11:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja veldrijden is gewoon weer om 13:40 dus dan ben je mooi op tijd. #SWEEP![]()
![]()
Ik had hetzelfde.quote:Op maandag 27 december 2021 11:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg benieuwd.
Die van mij:
5/10 voor laatste aflevering
7/10 voor hele seizoen
Over 2 dagen nieuwe Star Wars serie genotquote:Op maandag 27 december 2021 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitstekende posts laatste pagina's. Desondanks alleen like gegeven aan @:Zipportal voor zijn Mr. Bean-post
[ afbeelding ]
Fietsen is sowieso voor dwazen. Lekker de bus pakken genot allenquote:
Ongezond leven genotquote:Op maandag 27 december 2021 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fietsen is sowieso voor dwazen. Lekker de bus pakken genot allen
De NS en pro rail kennende zal dat wel weer vertraging opleverenquote:Op maandag 27 december 2021 11:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
30 december nieuwe Rail Away aflevering opgenomen in NEDERLAND.
quote:
Vuurwapenverheerlijking. Er zijn er wel voor minder onder de tegeltjes gegaan hierquote:
Kaas uit het vuistje?quote:Op maandag 27 december 2021 12:11 schreef Poepz0r het volgende:
Ik haal hem zo nog even door het vuistje @:de_boswachter
En ondertussen The Expansequote:Op maandag 27 december 2021 12:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Over 2 dagen nieuwe Star Wars serie genot
@Nattekat Leuk filmpje. In DRT bespreken we alles.quote:
Twee keer Max dus Nattekat gaat kijken.quote:Op maandag 27 december 2021 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:nattekat Leuk filmpje. In DRT bespreken we alles.
Even een fleshlight halen van de bonnen uit het kerstpakket?quote:Op maandag 27 december 2021 12:11 schreef Poepz0r het volgende:
Ik haal hem zo nog even door het vuistje @:de_boswachter
Broek op de enkels, op play duwen en gaan met die banaan.quote:Op maandag 27 december 2021 12:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Twee keer Max dus Nattekat gaat kijken.
Ik hoop op iemand met verstand van zaken. Een Jerry bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 december 2021 12:21 schreef Szura het volgende:
Open deur Meulenkampf zal er vandaag wel zitten vrees ik
Laat ons hopen dat Co commentaar geeft, dan staat ons wat te wachtenquote:Op maandag 27 december 2021 12:21 schreef Szura het volgende:
Helaas geen Raya dit WKquote:Op maandag 27 december 2021 12:21 schreef Szura het volgende:
Dan weet ie dat goed te verstoppen, heb dat GIFje even niet paraat momenteelquote:Op maandag 27 december 2021 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop op iemand met verstand van zaken. Een Jerry bijvoorbeeld.
Hebben ze hem al gevonden aan het plafond in zijn hotelkamer? #dtvquote:Op maandag 27 december 2021 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helaas geen Raya dit WK
Einde tijdperk
Zaten geen bonnen in. BEFLIKKERING.quote:Op maandag 27 december 2021 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even een fleshlight halen van de bonnen uit het kerstpakket?
Hij zal binnenkort wel ergens op de IC terechtkomen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben ze hem al gevonden aan het plafond in zijn hotelkamer? #dtv
Sylvia lacht hierom.quote:Op maandag 27 december 2021 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij zal binnenkort wel ergens op de IC terechtkomen.
Nee geen jerry met zijn limburgse spraakgebrekquote:Op maandag 27 december 2021 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop op iemand met verstand van zaken. Een Jerry bijvoorbeeld.
Aah gadverdamme, stukje gigapak Alwaysquote:Op maandag 27 december 2021 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze lacht stroomt er pis uit.
quote:Op maandag 27 december 2021 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze lacht stroomt er pis uit.
Altijd tegen mij, zelfs het Virus is tegen Barneyquote:Op maandag 27 december 2021 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij zal binnenkort wel ergens op de IC terechtkomen.
Enige die niet tegen hem is, is zijn Batman popquote:Op maandag 27 december 2021 12:32 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Altijd tegen mij, zelfs het Virus is tegen Barney
Heeft ie die niet al verkocht?quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige die niet tegen hem is, is zijn Batman pop
Niet alles. Wel zijn Funko poppen, 1500 stuksquote:Op maandag 27 december 2021 12:38 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Heeft ie die niet al verkocht?
Zal die wel nodig hebben gehad om zijn scheiding te kunnen betalen denk,quote:Op maandag 27 december 2021 12:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alles. Wel zijn Funko poppen, 1500 stuks
Daarom moest hij ook weer gaan darten.quote:Op maandag 27 december 2021 12:43 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zal die wel nodig hebben gehad om zijn scheiding te kunnen betalen denk,
Hier gaat iets misquote:Op maandag 27 december 2021 12:52 schreef Machielovic het volgende:
Zo meteen het werk talent allen[ [url=img=480,270]https://media.giphy.com/media/3o6nUMRm46ceoDRAd2/giphy.gif]afbeelding[/url] ][/img]
Over 6 maanden allen.quote:Op maandag 27 december 2021 12:55 schreef Caland het volgende:
Is user @:maxi-mus al vrij
[ afbeelding ]
@:ggmm @:straatcommando. @:yvonne
Valt wel mee lol.quote:Op maandag 27 december 2021 12:57 schreef Doevelaer het volgende:
Half jaar, dan moet je 't wel bont maken
Zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op maandag 27 december 2021 12:57 schreef Doevelaer het volgende:
Kan iemand mij DM'en wat hij gedaan heeft?
Het was een beetje onlogisch begreep ikquote:Op maandag 27 december 2021 13:02 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willen weten
Gelachenquote:Op maandag 27 december 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:
DRT / Verwelkom hier user maxi-mus terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |