en deze zijn uit syncquote:Op maandag 27 december 2021 10:40 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leidt vaak tot fever overigens.quote:Op maandag 27 december 2021 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Covid is de standaard sfeer-verpester
Waarom begin je er hier dan over.quote:Op maandag 27 december 2021 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Covid is de standaard sfeer-verpester
Echt he. En de mooie uurtjes zijn schaars...quote:Op maandag 27 december 2021 10:40 schreef Gretzl het volgende:
Beste uurtje in lange tijd dat ik luister [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ligt aan de bron van de betreffende smileysquote:
Mag ook wel. Is de Top 2000 ALLERTIJDEN!quote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Sinds Keane wakker en alleen nog maar goede muziek gehoord
Gelukkig maar dat de 3JS zo nog komen danquote:Op maandag 27 december 2021 10:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Sinds Keane wakker en alleen nog maar goede muziek gehoord
Beste uurtje dat ik tot op heden heb gehoord dit jaarquote:Op maandag 27 december 2021 10:40 schreef Gretzl het volgende:
Beste uurtje in lange tijd dat ik luister [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |