2005 alweer, kolere.quote:Op maandag 27 december 2021 11:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was al een voorteken natuurlijk.
Zag een reclame met het nieuwe model. Ben benieuwd wanneer ik hem in het echt tegenkom.quote:
Stem altijd op CCR en woon (nog) niet op het plattelandquote:Op maandag 27 december 2021 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
Is wel eens uitgezocht of vooral plattelandiėrs op CCR stemmen?
wanneer vertrekken jullie?quote:Op maandag 27 december 2021 11:16 schreef Evenstar het volgende:
Was aan het inpakken, maar moet toch even posten
Creedence Clearwater Revival Goden
Ik wist niet dat de aan Domino Dayquote:Op maandag 27 december 2021 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet nog wel een keer dat ze meedeed aan Domino Day.
[ afbeelding ]
Je kan vaak per provincie kijken. Maar er zijn zeker wel bands die niet uit NL komen en niet per se boerenmuziek maken, maar toch populairder zijn op het platteland. Volbeat is de eerste die zo in me opkomt.quote:Op maandag 27 december 2021 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
Is wel eens uitgezocht of vooral plattelandiėrs op CCR stemmen?
Volbeat inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 11:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan vaak per provincie kijken. Maar er zijn zeker wel bands die niet uit NL komen en niet per se boerenmuziek maken, maar toch populairder zijn op het platteland. Volbeat is de eerste die zo in me opkomt.
Dat gaat nog eens leiden tot een ware Creedence Clearwater Revival revival.quote:Op maandag 27 december 2021 11:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stem altijd op CCR en woon (nog) niet op het platteland
Saigon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |