Dan krijg je Adele en Blof in de top 10.quote:Op maandag 27 december 2021 09:21 schreef Poppejans het volgende:
Deze had er niet in gehoeven (net als minstens de helft van alle andere Queen nrs in de lijst)
Gewoon een max invoeren per artiest.
Eens met het laatste. 15 of 20nrs is meer dan zatquote:Op maandag 27 december 2021 09:21 schreef Poppejans het volgende:
Deze had er niet in gehoeven (net als minstens de helft van alle andere Queen nrs in de lijst)
Je krijgt wel verschuivingen ja. En t wordt maybe moeilijker om.in de lijst te komen.quote:Op maandag 27 december 2021 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan krijg je Adele en Blof in de top 10.
Of een Queen top 5?quote:Op maandag 27 december 2021 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan krijg je Adele en Blof in de top 10.
Dat kan natuurlijk niet. Je kan niet op alles laten stemmen en dan achteraf gaan wegstrepen. Je kan hooguit bands blokkeren tijdens het stemmen wanneer ze bijvoorbeeld al 5x op een lijstje zijn gezet.quote:Op maandag 27 december 2021 09:21 schreef Poppejans het volgende:
Ik hoorde afgelopen weekend Tiesto - The Business. Dat vind ik veel klachtwaardigerquote:Op maandag 27 december 2021 09:25 schreef cafca het volgende:
Op zich wel eens met de klacht, teveel van dezelfde artiesten in de lijst.
Maximaal aantal per stemlijstje lijkt me een goed idee om mee te beginnenquote:Op maandag 27 december 2021 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet. Je kan niet op alles laten stemmen en dan achteraf gaan wegstrepen. Je kan hooguit bands blokkeren tijdens het stemmen wanneer ze bijvoorbeeld al 5x op een lijstje zijn gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |