hier alleen maar oosterwind en zon, was echt teringkoud gisternacht.quote:Op maandag 27 december 2021 02:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had ook nog het geluk van een plaatselijke witte kerst
Ik doe ook mn master, vingers gekruist voor ons beiden.quote:Op maandag 27 december 2021 02:25 schreef skysherrif het volgende:
Origineel van lee towers
[..]
HOogtepunt: Bachelor halen
Dieptepunt: eigenlijk niet het was een prima jaar
Voornemens: master halen dan maar, lekker simpel
Verkeerde dealers danquote:Op maandag 27 december 2021 02:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hier alleen maar oosterwind en zon, was echt teringkoud gisternacht.
Ook straks stagelopen om af te studeren?quote:Op maandag 27 december 2021 02:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik doe ook mn master, vingers gekruist voor ons beiden.
weet nog niet, ik zie welquote:Op maandag 27 december 2021 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook straks stagelopen om af te studeren?
zoiets was het wel ja.quote:Op maandag 27 december 2021 02:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur: ben ik te min 17
GOATquote:Op maandag 27 december 2021 02:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoogtepunt: De kans gegrepen om onze dromen achterna te gaan en de stap te zetten om te emigreren![]()
Dieptepunt: Eigenlijk niet een heel slecht jaar gehad, kabbelde wel een beetje zoals de meeste Beatles nummers. Zonder emigratieplannen was er geen hoogtepunt geweest, maar heb ook geen dieptepunten. Behalve dat het kut is dat ik behalve ESF geen concerten heb kunnen bezoeken ....
Voornemens: Zorgen dat de dromen niet in het water vallen en er alles aan doen om emigratie succesvol te maken
willen we meer of minder rick?quote:Op maandag 27 december 2021 02:30 schreef RensAjacied het volgende:
Pvv'er Rick zoekt interactie met de luisteraar
Wordt wel wat lastiger als je je thesis bij ons ook wel echt aan je 6 maanden stage moet koppelen.quote:Op maandag 27 december 2021 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon lekker een thesis schrijven in 2 weken kan jou het schelen
20 kilo minder.quote:Op maandag 27 december 2021 02:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
willen we meer of minder rick?
Hou wel wat omhoog.quote:Op maandag 27 december 2021 02:32 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat @:dagoduck nu geen tekst kan tonen aan Rick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |