Deze staat er bij mij toch bijna elk jaar wel op.quote:Op maandag 27 december 2021 01:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is prachtig inderdaad, geen idee waarom ik er nooit op stem eigenlijk
Was kort maar krachtig Mexiquote:Op maandag 27 december 2021 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pak ze effe liggend mee dus tot morgen
quote:Op maandag 27 december 2021 01:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fenomenaal nummer dit, vooral als het ingeleid zou worden door Richard Burton.
Kunnen jullie het trouwens geloven dat ze in de moderne versie van Wayne's War of the Worlds de stem van Richard Burton eruit hebben gegooid?
Mag van mij ook wel stukken hogerquote:Op maandag 27 december 2021 01:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze staat er bij mij toch bijna elk jaar wel op.
Herken je 'm trouwens?quote:Op maandag 27 december 2021 01:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben slecht met titels oke?
Ik weet zeker dat dit een oh ja'tje wordt.
Flopshowquote:Op maandag 27 december 2021 01:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kunnen jullie het trouwens geloven dat ze in de moderne versie van Wayne's War of the Worlds de stem van Richard Burton eruit hebben gegooid?
Vooral op stemmen dan volgend jaarquote:Op maandag 27 december 2021 01:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag van mij ook wel stukken hoger
vast wel eens eerder gehoord, maar komt me nou ook weer niet ontzettend bekend voor.quote:Op maandag 27 december 2021 01:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Herken je 'm trouwens?
Ja ho ho het is hier geen fok.comquote:
Schandalig. Ik zet volgende week die elpee wel weer eens op.quote:Op maandag 27 december 2021 01:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Staat in de notities nuquote:Op maandag 27 december 2021 01:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vooral op stemmen dan volgend jaar
Fijne nachtquote:Op maandag 27 december 2021 01:07 schreef Fred_B het volgende:
Dat was genieten. Ik duik nu onder de wol. Welterusten aan een ieder
Ohja anti-woke hierquote:Op maandag 27 december 2021 01:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ho ho het is hier geen fok.com
Blijft niet veel over zoquote:Op maandag 27 december 2021 01:07 schreef Isorden het volgende:
Ik taai ook af nu, wekker gaat weer om 7 uur....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |