veel plezier peace en diaanquote:Op maandag 27 december 2021 00:36 schreef peaceman het volgende:
Enfin ik ga afsluiten, want de wekker staat om 6 uur. Ongetwijfeld zal ik me straks nog even hier laten zien, maar ook 4,5 uur vliegen zonder wifi, dus dan sowieso niet. Ik ga er vanuit dat we het heel leuk gaan hebben, maar natuurlijk gaan we jullie, het tuig, missen.![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, peace outquote:Op maandag 27 december 2021 00:36 schreef peaceman het volgende:
Enfin ik ga afsluiten, want de wekker staat om 6 uur. Ongetwijfeld zal ik me straks nog even hier laten zien, maar ook 4,5 uur vliegen zonder wifi, dus dan sowieso niet. Ik ga er vanuit dat we het heel leuk gaan hebben, maar natuurlijk gaan we jullie, het tuig, missen.![]()
![]()
![]()
![]()
Meer een ODOL dusquote:Op maandag 27 december 2021 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik geloof trouwens dat Sledgehammer om 5 uur 's ochtends staat
Misschien maar beter ook.quote:Op maandag 27 december 2021 00:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik geloof trouwens dat Sledgehammer om 5 uur 's ochtends staat
Veel plezier daar in het warme zuiden waar wij hier allemaal in de gure kou zitten te vernikkelen en niks mogen maar dat geeft niks hoor trek je er maar niks van aan en vier een fijne vakante dan proberen wij ons hier wel te redden maar dat maakt niet uit, Veel plezier!quote:Op maandag 27 december 2021 00:36 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 00:36 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mwah, haalt het in de verste verte niet bij Phil Collins.quote:Op maandag 27 december 2021 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Peter Gabriel solo is vandaag de dag ondergewaardeerd in mijn ogen
word er niet echt warm of koud van.quote:
Nee beetje lastig in bedquote:Op maandag 27 december 2021 00:38 schreef Sodemieters het volgende:
Hebben jullie de potten en pannen al klaar vrienden?
Geniet van jullie vakantie!quote:Op maandag 27 december 2021 00:36 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, kan makkelijkquote:Op maandag 27 december 2021 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
Vodka van 30 jaar oud is nog wel goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |