Vooral de rest!quote:Op maandag 27 december 2021 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Als Amsterdammer zeg ik dat Hazes waardeloos is, zowel senior als junior.
En de rest van hun familie…
En junior is een aandachtsgeile arrogante lulquote:Op maandag 27 december 2021 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
Hazes toch wel de meest overrated artiest van Nederland
Elke kerst bij Roggel op bezoekquote:Op maandag 27 december 2021 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Een verre achterneef van mij is getrouwd met een verre achternicht van Hazes. We kunnen wel stellen dat ie aangetrouwde familie van me is.
Hij krijgt vrij veel airplay natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2021 00:03 schreef peaceman het volgende:
Dit had van mij niet perse erin gehoeven
een kroegquote:Op maandag 27 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Dit inspireert me voor rondvraag numero drie van vanavond![]()
Wat is jullie leukste kroeg herinnering?
Eh? Geen ideequote:Op maandag 27 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Heeft totaal geen bijzondere stem. Zou zonder zn achternaam niet eens doorbreken waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 00:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
En junior is een aandachtsgeile arrogante lul
Kemps welquote:
De leukste kroeg herinneringen zijn diegene waar ik geen actieve herinnering aan hebquote:Op maandag 27 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Dat je überhaupt naar de kroeg kon?quote:Op maandag 27 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
je moet het dan met de foto's doenquote:Op maandag 27 december 2021 00:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
De leukste kroeg herinneringen zijn diegene waar ik geen actieve herinnering aan heb
De eerstvolgendequote:Op maandag 27 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Heel veel gratis cocktails en André Hazes coverartiest die optradquote:Op maandag 27 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Ik ben een simpele man, waarschijnlijk toen ik met een Griekse stond te zoenenquote:Op maandag 27 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |