Enige goede plaat van Billy is Goodnight Saigonquote:Op zondag 26 december 2021 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
Één keer per jaar Piano Man is gewoon prima. Stel zeikerds.
Als je hem vaker hoort moet je gewoon wat minder reclames kijken.
Aangevuld.quote:Op zondag 26 december 2021 23:41 schreef ok01 het volgende:
Ik moet wel oppassen dat ik door de momenteel te kleine hoeveelheid alcohol niet een extreem irritante positiviteitsguru word
Ligt eraan welk jaarquote:Op zondag 26 december 2021 23:42 schreef het_fokschaap het volgende:
In juli naar Eefje de Visser in Paradiso. Zou toch moeten lukken
Allebei prachtig. Scenes from a Italian restaurant, ook mooi.quote:
Ik hou zelf gewoon heel erg van de laid back/relaxte vibe. Droomt lekker wegquote:Op zondag 26 december 2021 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
Onpopulaire mening, maar ik vind JJ Cale niets. Zijn stem is niets, muzikaal is het saai. Als al je liedjes beter zijn als covers dan doe je iets verkeerd.
Issie nergens?quote:Op zondag 26 december 2021 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Goodnight Saigon heb ik zelfs op gestemd, de rest van Billy Joel kan me vrij weinig boeien. Ik mis eigenlijk Billy Idol in de lijst
White wedding staat er niet in?quote:Op zondag 26 december 2021 23:44 schreef LTVDK het volgende:
Goodnight Saigon heb ik zelfs op gestemd, de rest van Billy Joel kan me vrij weinig boeien. Ik mis eigenlijk Billy Idol in de lijst
Ik koop momenteel helemaal niets meer.quote:Op zondag 26 december 2021 23:43 schreef peaceman het volgende:
Ik snap de teleurstelling van het niet doorgaan van concerten/festivals heel goed, maar ik blijf tickets kopen. Ik vind het fijn om iets te hebben om naar uit te kijken. Ook al gaat het dan uiteindelijk niet door, dan heb ik toch voorpret gehad. Dat is tenminste iets.
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 26 december 2021 23:43 schreef peaceman het volgende:
Ik snap de teleurstelling van het niet doorgaan van concerten/festivals heel goed, maar ik blijf tickets kopen. Ik vind het fijn om iets te hebben om naar uit te kijken. Ook al gaat het dan uiteindelijk niet door, dan heb ik toch voorpret gehad. Dat is tenminste iets.
Eens, Rebel Yellquote:Op zondag 26 december 2021 23:44 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |