Het is wel echt een schuimend bier. Is wel eens misgegaanquote:Op zondag 26 december 2021 23:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha ja mooi. Ga eens kijken, die karmeliet was wel baas. Komt nog wel wat moois je kant op
Gewoon snel aan die fles lurken dan. Als een baasquote:Op zondag 26 december 2021 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wel echt een schuimend bier. Is wel eens misgegaanWas het de fles al uit voordat ik mijn glas had gepakt.
Niks mis mee.quote:Op zondag 26 december 2021 23:41 schreef ok01 het volgende:
Ik moet wel oppassen dat ik door de alcohol niet een extreem irritante positiviteitsguru word
Proost op spontane acties!quote:Op zondag 26 december 2021 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie voor volgende maand ook weer drie concerten in rook opgaan. Ben er echt zo klaar mee. Ik vraag voortaan ook mijn geld terug, want heb geen zin om weer kaartjes te hebben voor dingen die continu worden verschoven. Ik zie wel of ze last minute beschikbaar zijn, dan maar meer spontane acties dan vooraf geplande uitjes.
Was de oorlog in Vietnam toch nog ergens goed voor.quote:Op zondag 26 december 2021 23:41 schreef Olga het volgende:
Mijn favoriet van Billy is Goodnight saigon
Ik heb nog voor 5 concerten kaarten, waarvan er al enkele 3 keer verplaatst zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie voor volgende maand ook weer drie concerten in rook opgaan. Ben er echt zo klaar mee. Ik vraag voortaan ook mijn geld terug, want heb geen zin om weer kaartjes te hebben voor dingen die continu worden verschoven. Ik zie wel of ze last minute beschikbaar zijn, dan maar meer spontane acties dan vooraf geplande uitjes.
Mijne New York State of Mindquote:Op zondag 26 december 2021 23:41 schreef Olga het volgende:
Mijne: Always a Woman.quote:Op zondag 26 december 2021 23:41 schreef Olga het volgende:
Minder naar studenten kroegen helpt ookquote:Op zondag 26 december 2021 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
Één keer per jaar Piano Man is gewoon prima. Stel zeikerds.
Als je hem vaker hoort moet je gewoon wat minder reclames kijken.
die van mij She's Always A Woman To Mequote:Op zondag 26 december 2021 23:41 schreef Olga het volgende:
Hier toch wel New York State of Mind.quote:Op zondag 26 december 2021 23:41 schreef Olga het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |