De leuke dingen komen vanzelf welquote:Op zondag 26 december 2021 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou ja aan de andere kant ook niet echt dingen om naar uit te kijken... Werk is het enige vastigheidje
Ben ik voorquote:Op zondag 26 december 2021 23:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:ok01 houdt dit zooitje ongeregeld als een ware anchor in toom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2021 23:39 schreef Martinello het volgende:
Een Billly Joelfeest voor onze FVD- vrienden
Ik zie voor volgende maand ook weer drie concerten in rook opgaan. Ben er echt zo klaar mee. Ik vraag voortaan ook mijn geld terug, want heb geen zin om weer kaartjes te hebben voor dingen die continu worden verschoven. Ik zie wel of ze last minute beschikbaar zijn, dan maar meer spontane acties dan vooraf geplande uitjes.quote:Op zondag 26 december 2021 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
ik zag dat de Cure volgend jaar optreden in Nederland. Mevrouw Pippen en ik hebben ze nog nooit gezien en het leek me een mooie verrassing. Zag ik dat het concert op 24 november was. Ik heb gewoon niet durven kopen voor die datum, we hebben al zoveel dingen die niet door zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |