Wel oliebollen in de OP hoor. Maar lichtje is uit. Einde verhaal. Klaar. Punt.quote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef drakin het volgende:
Geen oliebollen nog.
Ook geen straat TT meer
Rare men daarquote:Op zondag 26 december 2021 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat men geen zin had in oliebollen met oud en nieuw
Ik had echt iets van, wtf, hier maken ze de lekkerste!
Dus ik haal gewoon voor mezelf
mannen vooralquote:
Ja jammer, maar iedereen is vrij om TT te kiezen en die mooie TT en OP voor Straat kwam ook van chufi.quote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef drakin het volgende:
Geen oliebollen nog.
Ook geen straat TT meer
En iedereen is vrij om totally disappointed te zijnquote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja jammer, maar iedereen is vrij om TT te kiezen en die mooie TT en OP voor Straat kwam ook van chufi.
Liever zonderquote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
oilballs with raisans and powder sugar
Nee soms gaat men tever en mag er ingegrepen wordenquote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja jammer, maar iedereen is vrij om TT te kiezen en die mooie TT en OP voor Straat kwam ook van chufi.
We moeten door.. We hebben er 2 dagen bij stilgestaan..quote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er komt wel champagnequote:
Oh zeker. Dat is ook zo.quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
En iedereen is vrij om totally disappointed te zijn
Dan ban je iedereen hier?quote:Op zondag 26 december 2021 23:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou eigenlijk mod moeten zijn hier
Ja?quote:
Ik houd niet zo van ingrijpen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee soms gaat men tever en mag er ingegrepen worden
quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
En iedereen is vrij om totally disappointed te zijn
Klinkt gezellig!quote:Op zondag 26 december 2021 23:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nou en dan typ ik wel tegen mezelf
Ga ik voor je bestellen, kom je zaterdag dan? Vrijdag willen ze hier geen oliebollenquote:Op zondag 26 december 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met poedersuiker graag
quote:Op zondag 26 december 2021 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga ik voor je bestellen, kom je zaterdag dan? Vrijdag willen ze hier geen oliebollen
Zoals ruzie maken met jezelf en jezelf gaan slaan en "terugslaan"?quote:Op zondag 26 december 2021 23:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
In gesprek gaan met jezelf kan soms rare uitkomsten bieden
Neem maar mee, wil ik best proevenquote:
Ahwquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 23:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoals ruzie maken met jezelf en jezelf gaan slaan en "terugslaan"?
Gaat het een beetje met je? Best een kutkerst nu voor jequote:
die ene film met jim carrey kan effe niet op de naam komenquote:Op zondag 26 december 2021 23:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zoals ruzie maken met jezelf en jezelf gaan slaan en "terugslaan"?
kniepertjes is een andere naam ervoor.quote:
Twas echt een kutkerst jaquote:Op zondag 26 december 2021 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met je? Best een kutkerst nu voor je
Snap ik, ook zo plots dat hij er niet meer is. Dat verwacht je niet op die leeftijdquote:
Ik gok "the mask"? Of anders "Ace Ventura".quote:Op zondag 26 december 2021 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
die ene film met jim carrey kan effe niet op de naam komen
Voor Ses wel. Zie de vorige TTquote:
Iets met nummer 23quote:Op zondag 26 december 2021 23:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik gok "the mask"? Of anders "Ace Ventura".
The Number 23 (2007) - IMDbquote:
Geloof dat het de enige film was waarin hij niet zo vrolijk is als normaal.quote:
Zegt me nietsquote:Op zondag 26 december 2021 23:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
The Number 23 (2007) - IMDb
Nooit gezien. cijfer 6.4 das niet erg hoog.
Heb hem opgezocht op mijn chromecast, helaas niet in het aanbod maar wel ff gemarkeerd in kijklijst zodat als ie beschikbaar komt ie dan tevoorschijn komt. Lijkt me toch best een interessante film.quote:Op zondag 26 december 2021 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Geloof dat het de enige film was waarin hij niet zo vrolijk is als normaal.
Nee, mij ook niet. Jim Carrey is een kijkerskanon. Dat ik toch nog 1 film van hem nooit heb gezien of erover heb gehoord is best gek.quote:
Hoe bedoel je in je aanbod? Wat heb je om uit te kiezen?quote:Op zondag 26 december 2021 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb hem opgezocht op mijn chromecast, helaas niet in het aanbod maar wel ff gemarkeerd in kijklijst zodat als ie beschikbaar komt ie dan tevoorschijn komt. Lijkt me toch best een interessante film.
quote:
Liar Liar?quote:Op zondag 26 december 2021 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
die ene film met jim carrey kan effe niet op de naam komen
Is ie al lang niet meerquote:Op zondag 26 december 2021 23:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet. Jim Carrey is een kijkerskanon. Dat ik toch nog 1 film van hem nooit heb gezien of erover heb gehoord is best gek.
Prime en Disney+ (waarin Starz zit, een soort videoland)quote:Op zondag 26 december 2021 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je in je aanbod? Wat heb je om uit te kiezen?
Je hebt geen netflix?quote:Op zondag 26 december 2021 23:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prime en Disney+ (waarin Starz zit, een soort videoland)
Apple TV heb je de serie foundation op, die is wel goedquote:Op zondag 26 december 2021 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer. Ik vergat trouwens Appletv+ (1 jaar gratis omdat ik een iPad had gekocht) maar daar zit lachwekkend weinig op.Zodra dat jaartje om is flikker ik Apple tv+ weg.
Eeeeeeecht wel!!quote:Op maandag 27 december 2021 00:01 schreef drakin het volgende:
Prime komt straks The Boyz het nieuwe seizoen, daar heb ik zin in, gave serie
Foundation is afgelopen helaas. Het had wel wat. En ik vind 3 streamingsdiensten genoeg. The witcher ga ik nog wel keer inhalen met keertje maandje Netflix of zo. En Better Call Saul als er al nieuw seizoen is.quote:Op maandag 27 december 2021 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Apple TV heb je de serie foundation op, die is wel goed![]()
Ik ben mega verslaafd aan The Witcher serie, dus Netflix daarvoor genomen.
En ze hebben een ruim aanbod.
Daarnaast prime en kijkTV
Disney heeft leuke marvel en star wars series
O ja Better call Saulquote:Op maandag 27 december 2021 00:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Foundation is afgelopen helaas. Het had wel wat. En ik vind 3 streamingsdiensten genoeg. The witcher ga ik nog wel keer inhalen met keertje maandje Netflix of zo. En Better Call Saul als er al nieuw seizoen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |