Wel oliebollen in de OP hoor. Maar lichtje is uit. Einde verhaal. Klaar. Punt.quote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef drakin het volgende:
Geen oliebollen nog.
Ook geen straat TT meer
Rare men daarquote:Op zondag 26 december 2021 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat men geen zin had in oliebollen met oud en nieuw
Ik had echt iets van, wtf, hier maken ze de lekkerste!
Dus ik haal gewoon voor mezelf
mannen vooralquote:
Ja jammer, maar iedereen is vrij om TT te kiezen en die mooie TT en OP voor Straat kwam ook van chufi.quote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef drakin het volgende:
Geen oliebollen nog.
Ook geen straat TT meer
En iedereen is vrij om totally disappointed te zijnquote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja jammer, maar iedereen is vrij om TT te kiezen en die mooie TT en OP voor Straat kwam ook van chufi.
Liever zonderquote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
oilballs with raisans and powder sugar
Nee soms gaat men tever en mag er ingegrepen wordenquote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja jammer, maar iedereen is vrij om TT te kiezen en die mooie TT en OP voor Straat kwam ook van chufi.
We moeten door.. We hebben er 2 dagen bij stilgestaan..quote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er komt wel champagnequote:
Oh zeker. Dat is ook zo.quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
En iedereen is vrij om totally disappointed te zijn
Dan ban je iedereen hier?quote:Op zondag 26 december 2021 23:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou eigenlijk mod moeten zijn hier
Ja?quote:
Ik houd niet zo van ingrijpen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee soms gaat men tever en mag er ingegrepen worden
quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
En iedereen is vrij om totally disappointed te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |