Tuurlijk, maar meer plek 50-prima.quote:
Tja, één van mijn favoriete zangers zong ooit: All my favorite singers couldn't sing. Ik kan me daar wel in vinden (al hoort deze daar niet bij)quote:
Inderdaad, zo’n gewone jongen uit Middelburg past ons beter.quote:Op zondag 26 december 2021 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom die altijd op één moet. Net alsof heel Nederland fan is van progrock.
Hoe dan.quote:
Of gewoon ieder jaar een andere nummer 1, zou ik veel leuker vinden.quote:Op zondag 26 december 2021 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, zo’n gewone jongen uit Middelburg past ons beter.
slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed... misschien kom ik hier zo nog wel even binnen vallen voor Rapper's Delight.
Als de trend doorzet krijgen we pas in 2025 een andere #1quote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of gewoon ieder jaar een andere nummer 1, zou ik veel leuker vinden.
quote:Op zondag 26 december 2021 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is zeker niet altijd het geval hoor.
Komend jaar trouwens 15 jaar getrouwd![]()
![]()
Mee eens, Procol Harum was nu wel mooi geweest op 1.quote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of gewoon ieder jaar een andere nummer 1, zou ik veel leuker vinden.
Truste, en alvast fijne vakantie!quote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar boven.. misschien kom ik hier zo nog wel even binnen vallen voor Rapper's Delight.
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar boven.. misschien kom ik hier zo nog wel even binnen vallen voor Rapper's Delight.
of Child in timequote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mee eens, Procol Harum was nu wel mooi geweest op 1.
Alvast fijne vakantie Diaan!quote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
nou gezien hoe die erbij loopt had je dat toen al wel kunnen concluderenquote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
2000 meesterwerkjes Giel?
Dan heb je ook geen standaarden
Ja, dat sowieso, maar realistisch gezien was AWSOP nu logischer hèquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mee eens, Procol Harum was nu wel mooi geweest op 1.
Giel vindt alles geweldig wat ie moet draaien. Die heeft inderdaad geen standaardenquote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als je je laat pijpen op de radio, ben je ook wel bereid om het ouvre van Marco B een meesterwerk te noemenquote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hele fijne vakantie gewenst!quote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Niets mis met zijn huidige uiterlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou gezien hoe die erbij loopt had je dat toen al wel kunnen concluderen
Zo hoort het.quote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Giel vindt alles geweldig wat ie moet draaien. Die heeft inderdaad geen standaarden
En intussen zichzelf zo lekker dwars vinden.quote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Giel vindt alles geweldig wat ie moet draaien. Die heeft inderdaad geen standaarden
nee maar john, deacon wel wat.quote:
ik heb dan toch liever CIT, omdat dat dan zonder sentiment is gebeurd en een herhaling kansrijker maaktquote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, maar realistisch gezien was AWSOP nu logischer hè
Maar is Roger?quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee maar john, deacon wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |