Zal wel Arena worden idd als 'afsluiter' van alle streams nu eenmalig live. Slim en zal wel uitverkopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Live concert neem ik aan. Ahoy of Ziggo Dome of misschien nog wel groter (ArenA).
quote:HOELAAT IS DE SHOW?
VRIJDAG EN ZATERDAG GAAN DE DEUREN OPEN OM 18:00 UUR EN BEGINT DE SHOW OM 20:00 UUR. ZONDAG GAAN DE DEUREN OPEN OM 14:00 UUR EN BEGINT DE SHOW OM 16:00 UUR. DE SHOW DUURT NAAR VERWACHTING ± 2.5 UUR.
Ahha foutje bedankt. Ja alsof ze zelf ook niet weten dat het wel storm zal lopen. Jammer dat het pas helemaal in september is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:34 schreef KaBuf het volgende:
Met extra concerten op vrijdag en zondag zo te lezen op de website
[..]
Ik geloof dat mijn man Golden Circle wil...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:58 schreef Vlinder het volgende:
Wie gaat er van jullie?
Ik weet het nog niet hoor. Vond dat anoniem vanaf de bank altijd wel lekker
Ik niet. Je maakt mij echt niet blij met dat soort massale gebeurens waar je dan vaak ook nog eens lang van te voren aanwezig moet zijn. Hangen en wachten enzo... nah...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:58 schreef Vlinder het volgende:
Wie gaat er van jullie?
Ik weet het nog niet hoor. Vond dat anoniem vanaf de bank altijd wel lekker
Ik had gelezen dat ze het gaan registreren. Dus hopelijk op een later moment een stream.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:13 schreef BE het volgende:
[..]
Ik niet. Je maakt mij echt niet blij met dat soort massale gebeurens waar je dan vaak ook nog eens lang van te voren aanwezig moet zijn. Hangen en wachten enzo... nah...
Ik hoop dan ook heel erg op een (evt. betaalde) stream-mogelijkheid.
https://qmusic.nl/acties/(...)et-olympisch-stadionquote:WIN DE EERSTE TICKETS VOOR THE STREAMERS IN HET OLYMPISCH STADION
Het allereerste liveconcert van The Streamers
Live vanuit het Olympisch Stadion op 17 september
Van dinsdag 8 maart t/m zondag 13 maart
Wat begonnen is als een feestje thuis, kan nu ein-de-lijk in het echt met z'n allen plaatsvinden! The Streamers komen op 17 september samen in het Olympisch Stadion voor een onvergetelijke avond.
WIN
Van dinsdag 8 maart t/m zondag 13 maart maak jij kans op 1x 2 tickets voor het allereerste échte concert van The Streamers. Hoor jij tussen deze data de door de DJ aangekondigde track van een artiest uit The Streamers? App dan STREAMERS in een bericht in de Q-app. Kom je in de uitzending? Dan win jij tickets!
KOOP TICKETS
Lukt het je niet om tickets te winnen? No worries! Vanaf 12 maart start de kaartverkoop voor het concert via de site van The Streamers.
De Q-dj's lezen alleen de berichten die worden gestuurd in de berichtenbox. Reageer je onder dit artikel, dan wordt jouw bericht dus niet meegenomen.
Lees hier de actievoorwaarden
Oh echt?? Dat luister ik de hele dagquote:
Zagbhet. Sta nog steeds in de wachtquote:
ik sta al vanaf 8.00 uur in de wachtrij... nog steeds niks..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:41 schreef Fannetje het volgende:
Wij zijn erbij! Op de twaalfde verjaardag van m’n dochter, hoe leuk is dat!
Ja dat is wel heel zuur met dit systeem. Wij zaten met drie man klaar en twee van de drie kwamen er vrijwel tegelijk doorheen. Ik niet, maar dat was dus ook niet meer nodig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik sta al vanaf 8.00 uur in de wachtrij... nog steeds niks..
Ik zit met 2 laptops en een mobielquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:44 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel zuur met dit systeem. Wij zaten met drie man klaar en twee van de drie kwamen er vrijwel tegelijk doorheen. Ik niet, maar dat was dus ook niet meer nodig.
Hoop dat het nog lukt voor jullie!
Wat een ramp dit... al 3 uur online.. nog steeds niksquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:58 schreef D_A het volgende:
Vrijdag ook uitverkocht, extra show zondag.
Wij zitten ergens in vak K rij 21. Nu nog uit zien te vinden waar dat dan precies isquote:
Wij vak Lquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wij zitten ergens in vak K rij 21. Nu nog uit zien te vinden waar dat dan precies is
Volgens mij is het stadion niet zo groot, dus vast ergens bovenaan
Tuurlijkquote:
Wij niet.quote:
Zonnebril hoef je niet mee te nemen. Zelden zo’n duister podium gezien (stream).quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij niet.
We zijn er morgen live bij
Ik wist eigenlijk niet dat het te zien wasquote:
Ben benieuwd morgenquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zonnebril hoef je niet mee te nemen. Zelden zo’n duister podium gezien (stream).
Leuke nummers, maar het is nu een ‘gewoon’ stadionconcert ipv dat lollige ronde podium met kroe.
Volgend jaar Gelredome volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:24 schreef Butterflower het volgende:
Ze maken er wel weer een feestje van!
Maar ik ben blij dat er een livestream is. Moet er niet aan denken om daar in die mensenmassa in de regen te moeten staan
Ja, klopt!quote:Op zaterdag 17 september 2022 22:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgend jaar Gelredome volgens mij.
Ik was om 21u thuis, maar ik had het gevoel niet echt vanavondquote:Op zaterdag 17 september 2022 22:50 schreef Butterflower het volgende:
Is nog bezig
Maar zal wel om 23 uur afgelopen zijn
Nicequote:Op zondag 18 september 2022 11:58 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een prima uitzicht in ieder geval
Ze zijn heel inventief. Er staat een groep met een heel groot zeil dat tevoorschijn gehaald wordt als het echt hard regent.quote:Op zondag 18 september 2022 17:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb gisteren de stream gekeken, vooral omdat ik benieuwd was hoe het er van binnen uit zou zien. Zag er wel uit als een gezellig feestje en ik heb het ook aan laten staan. Vond het een beetje vrienden van Amstel Live eigenlijk met een beetje Toppers. Kon vanaf mijn balkon ook af en toe meeluisterenStond vanmiddag al weer een lange rij, wel jammer dat het weer regende, al is het nu even droog.
Vind het wel sneu dat het zo een rotweer is eigenlijk. Best jammer. Las gisteren een hoop klachten op twitter over vrijdag, dat hebben ze wel ten harte genomen gisteren en vandaag en e.e.a. opgelost door meer ingangen e.d.
Mee eensquote:Op zondag 18 september 2022 17:37 schreef Paul het volgende:
Maaruh wanneer worden deze dingen ook gewoon op tv uitgezonden, dat gedoe altijd met streams en de optie dat je het terug kan kijken zou ook wel aardig zijn (modern enzo)
Uhuh..quote:
[youtube]https://fb.watch/oOJI7KQ0De/[/youtube]quote:Surprise! Kerst vier je dit jaar samen met The Streamers, voor War Child ?? Met een speciaal kerstconcert, live vanuit de Winter Efteling, hopen we jouw Tweede Kerstdag extra leuk te maken. Samen halen we dan ook meteen geld op voor kinderen in oorlogsgebieden. Dit is helaas meer dan ooit nodig. Dus nodig je beste vrienden en leukste familieleden uit, bestel een gratis ticket voor de livestream via onze site en doe een donatie voor War Child. All we want for Christmas is YOU! ? #thestreamers #warchild
quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:29 schreef Vlinder het volgende:
Krijg de bijbehorende film er niet bij. Komt later, of iemand anders moet het even doen
Ik wil het terug kunnen kijkenquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:20 schreef hole1988 het volgende:
De stream zal wel weer beschikbaar komen via deze url https://www.thestreamers.live/
Ik had er 3 geupload naar YT, maar die zijn verwijderd na copyright claim.quote:
is gewoon irritant dat het nooit meer ergens terug te zien isquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik had er 3 geupload naar YT, maar die zijn verwijderd na copyright claim.
Ik heb de Koninklijke Stallen, de kuip (+repetitie), Olympisch stadion (2 avonden) en Efteling. Alleen Carré heb ik niet. Ik kan eens kijken of ik het ergens kwijt kan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:42 schreef Paul het volgende:
[..]
is gewoon irritant dat het nooit meer ergens terug te zien is
Ik ook niet.. bummerquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:09 schreef Vlinder het volgende:
Potdorie. Ik ben er vanavond helemaal niet.
Zit bij schoonvader buiten te bbq'en
Vimeo is ook een optiequote:Op vrijdag 8 december 2023 19:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik had er 3 geupload naar YT, maar die zijn verwijderd na copyright claim.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:12 schreef BE het volgende:
[..]
Vimeo is ook een optie
Ik zou het iig graag terug willen zien idd.
(Daar zou ik zelfs ook voor willen betalen om het goede doel te steunen.)
quote:Op zondag 10 december 2023 21:42 schreef hole1988 het volgende:
![]()
https://rumble.com/user/DutchStreamers https://odysee.com/@TheStreamers
![]()
Is meer om voor hun te weten hoeveel data/server ruimte ze nodig hebben. Betere inschatting te makenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:39 schreef TjjWester het volgende:
Waarom moet je een gratis kaartje bestellen terwijl de stream gewoon openbaar is?
https://www.thestreamers.live/play/kerst2023
Chef'Special.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:22 schreef Papabear het volgende:
Geen idee wie deze gasten van het voorprogramma zijn, maar het klinkt best lekker
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:41 schreef gianni61 het volgende:
Wie is die meid in het wit? Zoe Tauran?
Eens, eens en eens!quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:58 schreef Vicky het volgende:
geen Maan
geen Susan en Freek
geen Miss Montreal
Oneens 3x. Maar verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:58 schreef Vicky het volgende:
geen Maan
geen Susan en Freek
geen Miss Montreal
Dit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oneens 3x. Maar verschil moet er zijn
Flappie had van mij niet gehoeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |