SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vast, maar dit is er niet eentje vanquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Diggy Dex heeft echt hele mooie nummers
heb diggy pas leren waarderen bij beste zangers..quote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Diggy Dex heeft echt hele mooie nummers
Dit is ook niet zijn muziek heaquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast, maar dit is er niet eentje van
En dat heb ik niet gekekenquote:Op zondag 26 december 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb diggy pas leren waarderen bij beste zangers..
AANDACHTquote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
kali
maar waarom doet de steendildo dit?
Wat stel je je voor bij een steendildo en waarom vergelijk je haar daarmee precies?quote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
kali
maar waarom doet de steendildo dit?
dat is haar Fok!bijnaamquote:Op zondag 26 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat stel je je voor bij een steendildo en waarom vergelijk je haar daarmee precies?
niveau is zakkende as de son in de seejquote:
WTF zit Maan op Fok!quote:Op zondag 26 december 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is haar Fok!bijnaamheb het zelf niet verzonnen
Toch is het niet liefquote:Op zondag 26 december 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is haar Fok!bijnaamheb het zelf niet verzonnen
fokusers hebben die naam verzonnen ¯\_(ツ)_/¯quote:
Een ballergiequote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fokusers hebben die naam verzonnen ¯\_(ツ)_/¯
ze zal vast heel lief zijn maar ik heb een bitterballergie voor aandachtshoeren
Kan. Ik mag haar wel.quote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fokusers hebben die naam verzonnen ¯\_(ツ)_/¯
ze zal vast heel lief zijn maar ik heb een bitterballergie voor aandachtshoeren
dat doe je jezelf aanquote:Op zondag 26 december 2021 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan. Ik mag haar wel.
Maar jullie zijn ook allemaal streamers aan het kijken dus?
Zit ik voor niks al de hele avond in het streamers topic
oohhh heb je ons helemaal moeten missenquote:Op zondag 26 december 2021 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan. Ik mag haar wel.
bierquote:Op zondag 26 december 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
goh dit was best een leuke avond. Hadden we beter moeten voorbereiden. had meer in gezetne
jaaaaaaa wij ookquote:Op zondag 26 december 2021 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan. Ik mag haar wel.
Ja, app de volgende keer effequote:Op zondag 26 december 2021 22:40 schreef Puala het volgende:
[..]
oohhh heb je ons helemaal moeten missen
nee met US erbij had ik een prima Waldorf & Stadtler kunnen doen.quote:
Alle remmen losquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle remmen losStraks komt Matthias Reim nog
quote:Op zondag 26 december 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]nee die past niet in dit rijtje
atemlos durch die nacht wel
Geen idee. Dat hoort bij haar werk toch?quote:Op zondag 26 december 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
Hoezo is Maan nou weer een aandachtshoer
want maan.quote:Op zondag 26 december 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
Hoezo is Maan nou weer een aandachtshoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2021 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want maan.Oh gewoon dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x100
Lijkt mij ook. Lijkt mij een prima meidje.quote:Op zondag 26 december 2021 22:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Dat hoort bij haar werk toch?
Ja, was vorige week bij een programma gevaarlijkste wegen of zoiets. Lijkt me best een gezellige meidquote:Op zondag 26 december 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Lijkt mij een prima meidje.
Omdat mannen opervlakkige wezens zijn die langs wegen poepen en pissen?quote:Op zondag 26 december 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Jeetje, bijzondere avond wel, snap nu een beetje waarom Westerse mannen op Oostblokvrouwen vallen maar ook dat het verrot stinkt naar een dode kat langs de weg.
Ik blijf toch fan van piano woman Suusquote:
als ik dan iemand van dat podium moet kiezen: Emmaquote:Op zondag 26 december 2021 22:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik blijf toch fan van piano woman Suus
Emma, Mo en Flemming vielen ook niet tegen.quote:Op zondag 26 december 2021 22:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik blijf toch fan van piano woman Suus
Ik kom niet zo snel in een roedel Oostblokvrouwen terecht en als ze dan zien dat je wat centjes hebt zijn het net een stel natte piranha'squote:Op zondag 26 december 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omdat mannen opervlakkige wezens zijn die langs wegen poepen en pissen?
Verklaring voor beide dan direct ook zeg maar...
Klopt de nieuwkomers deden het goed. Zeker Emma.quote:Op zondag 26 december 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Emma, Mo en Flemming vielen ook niet tegen.
Weet ik het, toen ze ging zingen dacht ik 'OOOOHHHH die!!":Dquote:Op zondag 26 december 2021 22:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt de nieuwkomers deden het goed. Zeker Emma.
En het is Meau
goeie samenvattingquote:Op zondag 26 december 2021 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat was weer leuk. Had veel leuker kunnen zijn. Had ok veel kutter kunnen zijn
En hoe zit het dan met die dode kattenlucht?quote:Op zondag 26 december 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom niet zo snel in een roedel Oostblokvrouwen terecht en als ze dan zien dat je wat centjes hebt zijn het net een stel natte piranha'sEn als ze zien dat je miljoenen hebt dan zijn het net T-rexen
Nee ik moet werken maar heeeyyy ik heb wel 38 telefoonnummers gekregenquote:Op zondag 26 december 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je er een mee naar huis genomen?
Nou ja het heeft wat viezigs.quote:Op zondag 26 december 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die dode kattenlucht?
Waar teh fucks ben jij geweest?quote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik moet werken maar heeeyyy ik heb wel 38 telefoonnummers gekregen
Ik moet werkenquote:Op zondag 26 december 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik moet werken maar heeeyyy ik heb wel 38 telefoonnummers gekregen
Ja dat is nog maar het beginquote:Op zondag 26 december 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kwartet met Svetlana, Katinka en Annatevka?
Is zo maar morgenavond dan rijd die rooie trein maar gewoon naar binnen, kan mij het schelen johquote:
een illegale?quote:Op zondag 26 december 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kom net uit een pubquiz rollen die voor de verandering eens de moeite waard was.
Ja het is prostitutie maar goed op de manier waarop voetbalvrouwen jagen op centjes.quote:Op zondag 26 december 2021 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het zijn tippelaarsters ook dan nog? Dat je dat zeg maar langs de weg ook ruikt?
Ik heb ook wel even genoeg mensen gezien en genoeg gevreten voor de rest van het jaar. Gister ging het festijn tot haleverwege de nacht door, vandaag beetje te brakkig maar relatief op een gristelijke tijd naar huis gegaanquote:Op zondag 26 december 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kom net uit een pubquiz rollen die voor de verandering eens de moeite waard was.
Ik jou ook man, heb je nog een Rubik's kubus opgelost?quote:Op zondag 26 december 2021 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer @:Uitstraling heb je gemist joh
quote:Op zondag 26 december 2021 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Online; dus was legaal qua aantal mensen.
Wel helemaal volgegoten met drank?quote:Op zondag 26 december 2021 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Online; dus was legaal qua aantal mensen.
Ook met van die korte armpjes?quote:Op zondag 26 december 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom niet zo snel in een roedel Oostblokvrouwen terecht en als ze dan zien dat je wat centjes hebt zijn het net een stel natte piranha'sEn als ze zien dat je miljoenen hebt dan zijn het net T-rexen
Je snapt het niet.quote:Op zondag 26 december 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik jou ook man, heb je nog een Rubik's kubus opgelost?
had dat laatst met collega's die het over artiesten hadden en over bekende mensen van tik tokquote:Op zondag 26 december 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voelde me af en toe wel beetje oud, al die hedendaagse muziek zegt me echt niets.
Ik heb ook stiekem drank opquote:Op zondag 26 december 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dag mag toch? Maar de kerstdagen wel goed geeindigd
Weer Gwyneths vagina?quote:Op zondag 26 december 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel weer een luxe geurkaars gekregen
Vooral de tekst hedendaagse muziek dat maakt je vooral oudquote:Op zondag 26 december 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voelde me af en toe wel beetje oud, al die hedendaagse muziek zegt me echt niets.
ssssst... laat die bal het niet horenquote:
Instagram Reels vind ik al ingewikkeld.quote:Op zondag 26 december 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had dat laatst met collega's die het over artiesten hadden en over bekende mensen van tik tok
das echt een kwelling om dat te moeten kijkenquote:Op zondag 26 december 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Instagram Reels vind ik al ingewikkeld.
And just as predictably, ik geloof er geen bliksem vanquote:Op zondag 26 december 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Ben geloof ik wel 10 K kwijt aan bejaardenhuizen in Moldavië, morgen maar eens terugzoeken
quote:Op zondag 26 december 2021 22:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vooral de tekst hedendaagse muziek dat maakt je vooral oud
Sommige mensen veel en veel meer.quote:Op zondag 26 december 2021 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
And just as predictably, ik geloof er geen bliksem van
Dondersquote:Op zondag 26 december 2021 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
And just as predictably, ik geloof er geen bliksem van
Again....quote:Op zondag 26 december 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Ben geloof ik wel 10 K kwijt aan bejaardenhuizen in Moldavië, morgen maar eens terugzoeken
quote:
Is ook zo'n roedel van die downies die dankzij hun loopse volgers in de top2000 is gekomen terwijl buiten hun eigen wereldje heel die muziek niet kentquote:Op zondag 26 december 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had dat laatst met collega's die het over artiesten hadden en over bekende mensen van tik tok
nou dan zijn er toch genoeg mensen die die persoon wel kennen?quote:Op zondag 26 december 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook zo'n roedel van die downies die dankzij hun loopse volgers in de top2000 is gekomen terwijl buiten hun eigen wereldje heel die muziek niet kent
Mag ik volgend jaar mee naar je oostblokfeestje?quote:Op zondag 26 december 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
Tiktok is echt een verneukeratieve kutapp. Zit je een beetje te swipen en kijk je op de klok en denk je, hoe de fuck ben ik dit nu 3 uur aan het doenquote:Op zondag 26 december 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Instagram Reels vind ik al ingewikkeld.
We moeten naar een Dark Point in maart geloof ik in het noorden van Moldavië, ga je mee?quote:Op zondag 26 december 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik volgend jaar mee naar je oostblokfeestje?
Het is een lijst voor tijdloze muziek, niet wat ze 3 maanden geleden hebben verzonnenquote:Op zondag 26 december 2021 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan zijn er toch genoeg mensen die die persoon wel kennen?
Als er niks op tv is kan ik inderdaad best gewoon 2 uur lang hersenloos naar TikTok kijkenquote:Op zondag 26 december 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tiktok is echt een verneukeratieve kutapp. Zit je een beetje te swipen en kijk je op de klok en denk je, hoe de fuck ben ik dit nu 3 uur aan het doen
Als ik mijn tijd weg wil gooien doe ik dat op FOK!.quote:Op zondag 26 december 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tiktok is echt een verneukeratieve kutapp. Zit je een beetje te swipen en kijk je op de klok en denk je, hoe de fuck ben ik dit nu 3 uur aan het doen
Ik heb geen idee wat een Dark Point is, maar het klinkt wel leuk?quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We moeten naar een Dark Point in maart geloof ik in het noorden van Moldavië, ga je mee?
wie zegt dat het tijdloze muziek moet zijn?quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een lijst voor tijdloze muziek, niet wat ze 3 maanden geleden hebben verzonnen
Dit jaquote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mijn tijd weg wil gooien doe ik dat op FOK!.
een donker puntquote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een Dark Point is, maar het klinkt wel leuk?
Hij bedoelt gewoon een Darkroomquote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat je de leeftijd niet meer hebt van die 'roedel downies'.quote:Op zondag 26 december 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook zo'n roedel van die downies die dankzij hun loopse volgers in de top2000 is gekomen terwijl buiten hun eigen wereldje heel die muziek niet kent
Sterren kijken blijkbaar, geen lichtvervuiling daar dus ik moet mee.quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze als slogan 'de beste muziek aller tijden' hebben?quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie zegt dat het tijdloze muziek moet zijn?
Tijdloze muziek kan ook 3 maanden geleden gemaakt zijnquote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie zegt dat het tijdloze muziek moet zijn?
je bedoelt Tinder?quote:Op zondag 26 december 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
is nuttiger dan Facebook. En zelfs dat is nuttiger dan tiktok.quote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mijn tijd weg wil gooien doe ik dat op FOK!.
Hmmm, kan me voorstellen dat Moldavië wel donker is jaquote:Op zondag 26 december 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterren kijken blijkbaar, geen lichtvervuiling daar dus ik moet mee.
zie dat die claudia de brij er ook in staatquote:Op zondag 26 december 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze als slogan 'de beste muziek aller tijden' hebben?
Al is het dan ook niet logisch dat Bruno Sars er in staan
'meest populair aller tijden' hoort ook gewoon 2020 en 2021 bij in mijn belevingquote:Op zondag 26 december 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een lijst voor tijdloze muziek, niet wat ze 3 maanden geleden hebben verzonnen
Kun je nagaan ...quote:Op zondag 26 december 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie dat die claudia de brij er ook in staat
En straatarm, sprak iemand en die had als droom ooit om op zondag koffie te drinken, nou dat kan ik nog wel regelen denk ikquote:Op zondag 26 december 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, kan me voorstellen dat Moldavië wel donker is ja
Als iemand me nu zou zeggen "hey 4 dagen Moldavië rond de jaarwisseling voor 1000 euro"? Doe ik het meteen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, kan me voorstellen dat Moldavië wel donker is ja
thuiswerken kan ook in Moldaviëquote:Op zondag 26 december 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als iemand me nu zou zeggen "hey 4 dagen Moldavië rond de jaarwisseling voor 1000 euro"? Doe ik het meteen.
Wacht, dat kan waarschijnlijk echt. Maar ik moet werken.
Nou ja, als je Danny Vera uit het niets op 1 kunt krijgen dan weet je wel dat je zo lijstje met een korreltje zout moet nemenquote:
ja maar kejoonaa bla bla allesquote:Op zondag 26 december 2021 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
thuiswerken kan ook in Moldavië
#enablen
De bejaardenhuizen zijn van mij in Chisinau denk ik, hoop ik.quote:Op zondag 26 december 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als iemand me nu zou zeggen "hey 4 dagen Moldavië rond de jaarwisseling voor 1000 euro"? Doe ik het meteen.
Ja, ik ook. Maar we moeten ook nog een keer naar die koudste stad.quote:Op zondag 26 december 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denk dat daar niks van jou isquote:Op zondag 26 december 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bejaardenhuizen zijn van mij in Chisinau denk ik, hoop ik.
Kennelijk had ie een lied geschreven wat velen aansprakquote:Op zondag 26 december 2021 23:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als je Danny Vera uit het niets op 1 kunt krijgen dan weet je wel dat je zo lijstje met een korreltje zout moet nemen
Jaquote:Op zondag 26 december 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar we moeten ook nog een keer naar die koudste stad.
Heerlijk, krijg nu al zin in dat soort gebiedenquote:Op zondag 26 december 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En straatarm, sprak iemand en die had als droom ooit om op zondag koffie te drinken, nou dat kan ik nog wel regelen denk ik
Ja ik zal er wel gewoon over ophoudenquote:Op zondag 26 december 2021 23:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als je Danny Vera uit het niets op 1 kunt krijgen dan weet je wel dat je zo lijstje met een korreltje zout moet nemen
Je zou van het ene in het andere avontuur belanden in Chisinau; vreemde stad vond ik dat. Denk dat de weg van vliegveld naar hotel voor jou al 2 dagen duurt met allerlei omzwervingen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En straatarm, sprak iemand en die had als droom ooit om op zondag koffie te drinken, nou dat kan ik nog wel regelen denk ik
dit staat er ook inquote:Op zondag 26 december 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal er wel gewoon over ophouden
Heel veel zelfsquote:Op zondag 26 december 2021 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennelijk had ie een lied geschreven wat velen aansprak
Ja die wordt al een paar jaar gehyped om de een of andere redenquote:Op zondag 26 december 2021 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit staat er ook in
Gotta Catch 'M All (Pokemon Theme Song)
Jason Paige
Ja moet er wijn komen drinken want dat is het enige exportproduct maar "bring lots of paracetamol with you"quote:Op zondag 26 december 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou van het ene in het andere avontuur belanden in Chisinau; vreemde stad vond ik dat. Denk dat de weg van vliegveld naar hotel voor jou al 2 dagen duurt met allerlei omzwervingen.
Maar staat kali er in?quote:Op zondag 26 december 2021 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit staat er ook in
Gotta Catch 'M All (Pokemon Theme Song)
Jason Paige
ditquote:Op zondag 26 december 2021 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennelijk had ie een lied geschreven wat velen aansprak
Doe gewoon zoals ik: er niet naar luisterenquote:Op zondag 26 december 2021 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
¯\_(ツ)_/¯
dat gewauwel over hoe kut die lijst wel niet isieder jaar het zelfde gehuil
Ik vind hoofdzakelijk gewoon Bruno Sars kutquote:Op zondag 26 december 2021 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
¯\_(ツ)_/¯
dat gewauwel over hoe kut die lijst wel niet isieder jaar het zelfde gehuil
je mist de lading van mijn postquote:Op zondag 26 december 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind hoofdzakelijk gewoon Bruno Sars kut
Zit tegenwoordig best ok wijn tussen. Maar de Russische vibes zijn daar wel aanwezig. Ben er maar 1 dag geweest dus kan er niet al teveel over zeggen.quote:Op zondag 26 december 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moet er wijn komen drinken want dat is het enige exportproduct maar "bring lots of paracetamol with you"
Ik zie je punt wel, maar ik had al gezegd dat ik er over zou ophoudenquote:
Russische vibesquote:Op zondag 26 december 2021 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig best ok wijn tussen. Maar de Russische vibes zijn daar wel aanwezig. Ben er maar 1 dag geweest dus kan er niet al teveel over zeggen.
Waarom?quote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat erg vies hoor.
Als je van massages houdt dan zit je daar goed.quote:Op zondag 26 december 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat erg vies hoor.
murmanskquote:Op zondag 26 december 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom?Heerlijk, zo’n sovjetsfeertje
Dacht dat jij voor je werk in die contreien kwam?quote:Op zondag 26 december 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je van massages houdt dan zit je daar goed.
De vrouwen lijken heel erg charmant en chique maar het is monetaire prostitutie en niet zo'n beetje ook niet.quote:Op zondag 26 december 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom?Heerlijk, zo’n sovjetsfeertje
Die gast maakt mooie feestjes in Vegas overigens.quote:Op zondag 26 december 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind hoofdzakelijk gewoon Bruno Sars kut
quote:Op zondag 26 december 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je van massages houdt dan zit je daar goed.
Loop er maar eens over straat 's avonds.quote:Op zondag 26 december 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij voor je werk in die contreien kwam?
O ja, ik ga meer voor de lada’s, metro’s en af en toe een bordje borsjquote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen lijken heel erg charmant en chique maar het is monetaire prostitutie en niet zo'n beetje ook niet.
cool, wil ik ook welquote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik ga meer voor de lada’s, metro’s en af en toe een bordje borsj
Dan kom je ook aan je trekken, maar dan anders.quote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
huehuequote:Op zondag 26 december 2021 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom je ook aan je trekken, maar dan anders.
Ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik met een stel Russen wel eens een leuke avond heb gehad ofzo. Niet echt de meest open en gezellige mensen als je ze een keer ergens tegen komt.quote:Op zondag 26 december 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen lijken heel erg charmant en chique maar het is monetaire prostitutie en niet zo'n beetje ook niet.
quote:Op zondag 26 december 2021 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop er maar eens over straat 's avonds.
Ik was ook met een Franse project manager die uiteindelijk zijn vrouw verlaten heeft voor een lokale vrouw. Die heeft met iets teveel dingen opgebiecht. Je kwam wel op leuke plekken met hem, dat dan weer wel.
Moet ik zoeken?quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil gvd de prijs van mijn geurkaars weten maar ik krijg het niet gevonden.
Als het ijs eenmaal is gebroken zijn het toffe mensen hoorquote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik met een stel Russen wel eens een leuke avond heb gehad ofzo. Niet echt de meest open en gezellige mensen als je ze een keer ergens tegen komt.
quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil gvd de prijs van mijn geurkaars weten maar ik krijg het niet gevonden.
Nou ja ik heb serieus nog nooit zo'n charmante vrouwen gezien, moest me echt inhouden in woord en gebaar, niet gedaan maar toch terwijl ik dacht dat het juist ordinaire troep zou zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan nou ook niet echt zeggen dat ik met een stel Russen wel eens een leuke avond heb gehad ofzo. Niet echt de meest open en gezellige mensen als je ze een keer ergens tegen komt.
Het is ook vast niet alsof jij achtduizend avonden met Russen doorgemaakt hebt om dit oordeel op te baseren. Toch?quote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof je een armoedzaaier bent ofzoquote:
oh ik welquote:Op zondag 26 december 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat weet jij daar van?quote:Op zondag 26 december 2021 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is ook vast niet alsof jij achtduizend avonden met Russen doorgemaakt hebt om dit oordeel op te baseren. Toch?
Joe BRBquote:Op zondag 26 december 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is van Boabab en van lichtbruin glas, hectagonaal en hij ruikt naar Matcha thee.
Zou vertederd zijnquote:Op zondag 26 december 2021 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkt hij van de Action te komen
Ik vraag toch "toch?"quote:
Ik heb al een naam, fun unclequote:Op zondag 26 december 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel even je naam aanpassen voor Moldavië. Uitstralinov past wel bij je
Ik heb twijfels over de vorm overigens, maakt baobab niet allleen kaarsen in gewone ronde uitlopende?quote:
Yups.quote:Op zondag 26 december 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Extra creditcard meenemen dan
Eeeum.......ja dat dacht ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb twijfels over de vorm overigens, maakt baobab niet allleen kaarsen in gewone ronde uitlopende?
Als die naar Oekraīne gaat kan die er gewoon Pripyat van makenquote:Op zondag 26 december 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel even je naam aanpassen voor Moldavië. Uitstralinov past wel bij je
Oooh wacht hij is van ONNO.quote:Op zondag 26 december 2021 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb twijfels over de vorm overigens, maakt baobab niet allleen kaarsen in gewone ronde uitlopende?
Ik hoop voor je dat iemand je deze heeft gegeven in een oud Baobab doosje ofzoquote:Op zondag 26 december 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeum.......ja dat dacht ik ook eigenlijk.
Van datzelfde?quote:Op zondag 26 december 2021 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die bodywash klinkt ook lekker![]()
zucht....
Als wij een stelletje zouden zijn dan hadden we dagelijks 13.400 euro nodig om rond te komenquote:Op zondag 26 december 2021 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die bodywash klinkt ook lekker![]()
zucht....
Plausibel.quote:Op zondag 26 december 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wij een stelletje zouden zijn dan hadden we dagelijks 13.400 euro nodig om rond te komen![]()
Ik niet meer, must have pretty expensive things that almost nobody hasquote:Op zondag 26 december 2021 23:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Plausibel.![]()
Gelukkig kan ik ook heel goed 'klik kruisje' doen
https://www.onnocollectio(...)/hand-and-body-wash/quote:
Goeie randquote:Op zondag 26 december 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Dit servies bedoelde ik trouwens als mijn lievelingsservies van de week![]()
https://i.imgur.com/0q4P3YJ.jpg
Kijk, hier heb ik wat aan.quote:Op zondag 26 december 2021 23:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.onnocollectio(...)/hand-and-body-wash/
Ik ben overigens laatst ook losgegaan met deze:
https://www.grownalchemis(...)-cleanser-500ml.html
Hadden we in een hotel en was ook zooooooo nice
quote:Op maandag 27 december 2021 00:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goeie rand
Binnenkant doet mij een beetje aan een kweekje in en petrischaal denken![]()
Je moet hier eens wat op maat laten maken voor je volgende etentje https://www.primestudio.nlquote:Op zondag 26 december 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Dit servies bedoelde ik trouwens als mijn lievelingsservies van de week![]()
https://i.imgur.com/0q4P3YJ.jpg
Ik ook nietquote:Op maandag 27 december 2021 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie me morgen nog niet helemaal aan de slag gaan.
Bal nooit meenemen, die gaat de lamp jattenquote:Op maandag 27 december 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Vila kakelbont gisteren bij mijn andere zusje.
https://i.imgur.com/FhmL9GD.jpg
Sow die houdt van paars.quote:Op maandag 27 december 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Vila kakelbont gisteren bij mijn andere zusje.
Dat kan jij toch ook gewoonquote:Op maandag 27 december 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffttttt waarom stoppen we gewoon niet met werken of zo?
Zag die ook al ja.quote:Op maandag 27 december 2021 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bal nooit meenemen, die gaat de lamp jatten
Ga ik ook doen.quote:Op maandag 27 december 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffttttt waarom stoppen we gewoon niet met werken of zo?
Ik neem aan dat als we dit met z'n allen gaan doen we hiervoor wel enige vorm aan compensatie krijgenquote:
Nou ja centjes genoeg maar verplichtingen en eergevoel.quote:Op maandag 27 december 2021 00:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als we dit met z'n allen gaan doen we hoevoor wel enige vorm aan compensatie krijgen
Begin met bijna schuldig te voelen dat ik me er vandaag maar makkelijk vanaf gemaakt heb.quote:Op maandag 27 december 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Villa kakelbont gisteren bij mijn andere zusje.
Mocht je stoppen kun je me dan niet even inwerken als vervanger. Heb ik ook weer wat leuks te doen.quote:Op maandag 27 december 2021 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja centjes genoeg maar verplichtingen en eergevoel.
Dik doen niet, ongeschoren zuipen welquote:Op maandag 27 december 2021 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we morgen naar Milaan, zuipen en lekker vreten en dik doen of zo?
Ik ga zelf meestal nog zo'n 6000 procent meer losquote:Op maandag 27 december 2021 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin met bijna schuldig te voelen dat ik me er vandaag maar makkelijk vanaf gemaakt heb.
Ik heb gister toch ook wel even leuk kerstig gedekt. Heb je dan kut eten heb je in ieder geval nog een leuke ambiancequote:Op maandag 27 december 2021 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin met bijna schuldig te voelen dat ik me er vandaag maar makkelijk vanaf gemaakt heb.
De vergoeding is prima maar het is me wel een hectisch baantje wel hoor, weet niet of ik je dat aan wil doen.quote:Op maandag 27 december 2021 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mocht je stoppen kun je me dan niet even inwerken als vervanger. Heb ik ook weer wat leuks te doen.
Jawel vind het nog steeds superleuk hoor maar het kost ook een hoop geknauw en gewiewel.quote:Op maandag 27 december 2021 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Merk van iedereen in de omgeving dat werken niet meer leuk is, iedereen is gespannen en chagerijnig.
Daarvoor moet je bij de nieuwe politiek zijn, komt niet uit onszelf.
Je hebt nooit verteld wat je doet?quote:Op maandag 27 december 2021 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel vind het nog steeds superleuk hoor maar het kost ook een hoop geknauw en gewiewel.
Ik heb nog een ex op Sardinië maar ik denk dat ze me in de zee flikkeren als ik daar met het vliegtuig land.quote:Op maandag 27 december 2021 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Milaan heb ik nog een ex met een hoge functie bij die zonnebrillen fabrikant.
Kan ik niet zeggen hier joh, te weinig mensen die dit doen, nou ja eentje maar.quote:Op maandag 27 december 2021 00:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt nooit verteld wat je doet?
De zelf veroorzaakte hectiek hier ben ik af en toe moe. Dan lieve nieuwe hectiek een keer.quote:Op maandag 27 december 2021 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vergoeding is prima maar het is me wel een hectisch baantje wel hoor, weet niet of ik je dat aan wil doen.
Wat dan?quote:Op maandag 27 december 2021 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen hier joh, te weinig mensen die dit doen, nou ja eentje maar.
Ok, wie weet, ik ben ook wel toe aan wat anders.quote:Op maandag 27 december 2021 00:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zelf veroorzaakte hectiek hier ben ik af en toe moe. Dan lieve nieuwe hectiek een keer.
Als je een tekening kunt maken met hoe het ongeveer werkt dan red ik me meestal wel. En een of twee goede engineers die ik kan vertrouwen.quote:Op maandag 27 december 2021 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, wie weet, ik ben ook wel toe aan wat anders.
Zullen we een groepje Moldaviërs ophalen en pooier worden?quote:Op maandag 27 december 2021 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, wie weet, ik ben ook wel toe aan wat anders.
Ik heb mijn engineers ooit meegenomen op een rondreis Japan, die mannen vangen nog steeds kogels voor me op door alle avonturen die we beleefd hebben daar samen, dat is een beetje de sleutel van waarom ik redelijk goed ben in mijn werk.quote:Op maandag 27 december 2021 00:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je een tekening kunt maken met hoe het ongeveer werkt dan red ik me meestal wel. En een of twee goede engineers die ik kan vertrouwen.
Beetje van alledrie.quote:Op maandag 27 december 2021 00:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het technisch, politiek of handel?
Ik werk al 10 jaar met een kerel waarbij ik niet begrijp waarom die iets anders gaat doen. Blijkbaar vind hij het toch best leuk, maar kan op andere plekken aan de slag als hij zou willen.quote:Op maandag 27 december 2021 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn engineers ooit meegenomen op een rondreis Japan, die mannen vangen nog steeds kogels voor me op door alle avonturen die we beleefd hebben daar samen, dat is een beetje de sleutel van waarom ik redelijk goed ben in mijn werk.
Die heb ik een stuk of drie maar goed die hebben alle vrijheid en zijn gewoon boers en worden wel erg goed betaald hoor maar die zouden ook extreem rijk kunnen worden als ze de stap wagen maar dat zit totaal niet in ze, af en toe samen een avondje samen zuipen en ze houden weer van me, is maar goed voor Nederland ookquote:Op maandag 27 december 2021 00:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik werk al 10 jaar met een kerel waarbij ik niet begrijp waarom die iets anders gaat doen. Blijkbaar vind hij het toch best leuk, maar kan op andere plekken aan de slag als hij zou willen.
Bijzonder.quote:Op maandag 27 december 2021 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel leuk die kerstdagen; zie je wie elkaar ingeruild heeft in het afgelopen jaar. Zag ergens een partner-ruil voorbij komen waarbij ik even beetje vreemd opkeek.
Die mensen verzuipen ook bij veel bedrijven waar ze in een hokje gezet worden.quote:Op maandag 27 december 2021 00:33 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen ze nog zo'n prima wereldbaan vinden, zullen ze toch zonder mij moeten en willen en dat flikken ze echt niet snel want dan geven ze teveel op en ze weten dat ik ze dan laat vallen
Mijn broertje is na een jaar Dubai en 1e klas een beetje verandert, loopt met alles van Hugo boss en een Rolex en heeft ineens meerdere vrouwen achter zich aan maar blijft eigenlijk dezelfde hork.quote:Op maandag 27 december 2021 00:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broertje liet het vanmiddag zien. Even een blast from the past.
Mijn oude moeder gisteren kwam ter oren dat ik weer flink wat liquide middelen heb om te doen en laten wat ik wil eigenlijk "Gvd daar ben ik niet zo blij mee want dan ga je weer de gekste dingen doen die ooit iemand gedaan heeft op deze planeet"quote:Op maandag 27 december 2021 00:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broertje liet het vanmiddag zien. Even een blast from the past.
Ja die zijn er veel ja maar dit zijn wel de kroonprinsen van de wetenschap hoor moet ik zeggen hoor dus ze trekken flink aan ze maar heeyyyy nog steeds geen US bij dat bedrijf, deal with it and adore meh.quote:Op maandag 27 december 2021 00:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen verzuipen ook bij veel bedrijven waar ze in een hokje gezet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |