SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vast, maar dit is er niet eentje vanquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Diggy Dex heeft echt hele mooie nummers
heb diggy pas leren waarderen bij beste zangers..quote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Diggy Dex heeft echt hele mooie nummers
Dit is ook niet zijn muziek heaquote:Op zondag 26 december 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast, maar dit is er niet eentje van
En dat heb ik niet gekekenquote:Op zondag 26 december 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb diggy pas leren waarderen bij beste zangers..
AANDACHTquote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
kali
maar waarom doet de steendildo dit?
Wat stel je je voor bij een steendildo en waarom vergelijk je haar daarmee precies?quote:Op zondag 26 december 2021 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
kali
maar waarom doet de steendildo dit?
dat is haar Fok!bijnaamquote:Op zondag 26 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat stel je je voor bij een steendildo en waarom vergelijk je haar daarmee precies?
niveau is zakkende as de son in de seejquote:
WTF zit Maan op Fok!quote:Op zondag 26 december 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is haar Fok!bijnaamheb het zelf niet verzonnen
Toch is het niet liefquote:Op zondag 26 december 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is haar Fok!bijnaamheb het zelf niet verzonnen
fokusers hebben die naam verzonnen ¯\_(ツ)_/¯quote:
Een ballergiequote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fokusers hebben die naam verzonnen ¯\_(ツ)_/¯
ze zal vast heel lief zijn maar ik heb een bitterballergie voor aandachtshoeren
Kan. Ik mag haar wel.quote:Op zondag 26 december 2021 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
fokusers hebben die naam verzonnen ¯\_(ツ)_/¯
ze zal vast heel lief zijn maar ik heb een bitterballergie voor aandachtshoeren
dat doe je jezelf aanquote:Op zondag 26 december 2021 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan. Ik mag haar wel.
Maar jullie zijn ook allemaal streamers aan het kijken dus?
Zit ik voor niks al de hele avond in het streamers topic
oohhh heb je ons helemaal moeten missenquote:Op zondag 26 december 2021 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan. Ik mag haar wel.
bierquote:Op zondag 26 december 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
goh dit was best een leuke avond. Hadden we beter moeten voorbereiden. had meer in gezetne
jaaaaaaa wij ookquote:Op zondag 26 december 2021 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan. Ik mag haar wel.
Ja, app de volgende keer effequote:Op zondag 26 december 2021 22:40 schreef Puala het volgende:
[..]
oohhh heb je ons helemaal moeten missen
nee met US erbij had ik een prima Waldorf & Stadtler kunnen doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |