abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2021 @ 20:55:04 #1
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202825888

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~:) ~:) ~:)
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers

SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202825919
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 20:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als je op 1 maand inzoomt dan is er een stijging van ziekenhuisopnames, echter en geen daling. En we weten nog veel te weinig om te weten of je uberhaupt immuniteit tegen omicron specifiek opbouwt.
Dat gaat inderdaad omhoog, maar bij Patients in mechanical ventilation beds gaat het duidelijk omlaag en dat is gewoon nog positief met de stijging die er in de UK op dit moment is en al een tijd geleden is ingezet.

En waarom zou er geen immuniteit tegen omicron opgebouwd kunnen worden (via infectie/vaccin)?
pi_202825932
Elke vakantie zie je besmettingen dalen, dat was nu niet anders geweest.
Go hard or go home
pi_202825946
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 20:53 schreef chratnox het volgende:

[..]
Nee oke, infecties. Maar als er iets is wat Israël tijdens deze hele pandemie is geweest is het voorzichtig. Als zij de booster uitstellen hebben ze daar toch een goede reden voor lijkt me?
Voor zover ik weet hebben ze nog niets besloten, maar is er discussie, die toch tendeert naar wel geven (al dan niet aan risicogroepen):

quote:
Israel is considering whether to approve a fourth Covid-19 vaccine dose for vulnerable people to contain the fast-spreading Omicron variant, despite debate among scientists and a lack of evidence either for or against another booster.

The panel of experts advising the Israeli government on the pandemic recognized that uncertainty, but on Tuesday it recommended giving a fourth dose, concluding that the potential benefits outweighed the risks. It pointed to signs of waning immunity a few months after the third shot, and said that any delay in additional doses might prove too late to protect those most at risk.

But some scientists warned that the plan could backfire, because too many shots might cause a sort of immune system fatigue, compromising the body’s ability to fight the coronavirus. A few members of the government’s advisory panel raised that concern with respect to the elderly, according to a written summary of the discussion obtained by The New York Times.
SPOILER
https://www.nytimes.com/2(...)accine-4th-dose.html
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_202825949
https://www.dailymail.co.(...)cinated-Britons.html

De Britten gaan deur tot deur langs bij de ongevaccineerden. Nu nog met een 'vrijwillige' prik. Wie weet waar ze de volgende keer mee langskomen.
  zondag 26 december 2021 @ 21:00:48 #6
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202826028
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 20:15 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik dacht dat er gisteren of eergisteren wat tweets voorbij kwamen dat Israël de 4e prik (booster) liet schieten omdat Omicron milder was, die zou vandaag starten? Veel positiever kan het toch niet worden daarvandaan?
Oh dat heb ik niet gelezen in het Israëlische nieuws. Paar dagen geleden is 's nachts in een spoedzitting besloten dat er een vierde prik komt voor 60+ en kwetsbare personen en ik heb niks gelezen (nog) over dat dit nu weer afgeblazen is.
pi_202826040
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 20:57 schreef nostra het volgende:

[..]
Voor zover ik weet hebben ze nog niets besloten, maar is er discussie, die toch tendeert naar wel geven (al dan niet aan risicogroepen):
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)accine-4th-dose.html
Interessant. Ik had eerder gelezen dat ze vandaag zouden beginnen maar dat uitgesteld hebben.
pi_202826071
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 21:01 schreef chratnox het volgende:

[..]
Interessant. Ik had eerder gelezen dat ze vandaag zouden beginnen maar dat uitgesteld hebben.
Ja, ze zouden technisch vandaag hebben kunnen beginnen, maar er is simpelweg geen go gegeven. Maar ook geen no. Gewoon geen besluit. Zoals ik het lees.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zondag 26 december 2021 @ 21:08:11 #9
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202827228
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef nostra het volgende:

[..]
One will never know. Als we toch parallelle universa zouden kunnen hebben. ;(
De huidige daling in Nederland komt echt niet door de maatregelen vanvan 19 december dus ja de maatregelen van daarvoor waren al ruim voldoende
Alpha kenny one
  zondag 26 december 2021 @ 21:59:50 #11
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202827344
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 21:52 schreef falling_away het volgende:

[..]
De huidige daling in Nederland komt echt niet door de maatregelen vanvan 19 december dus ja de maatregelen van daarvoor waren al ruim voldoende
Omikron is een storm in een glas water.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202827473
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 21:59 schreef popje het volgende:

[..]
We zullen zien.
In VK bijna verdrievoudiging in het aantal besmettingen binnen een maand tijd...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202827552
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
We zullen zien.
In VK bijna verdrievoudiging in het aantal besmettingen binnen een maand tijd...
Besmettingen an sich zeggen alleen niet zoveel.
pi_202827599
We moeten sowieso af van besmettingen na verloop van tijd. Als je elke dag zou lezen hoe veel mensen er overlijden aan kanker wordt je ook negatief van. Zo blijf je alles in stand houden als je niet oppast.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 26 december 2021 @ 22:14:57 #15
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202827606
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 22:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
We zullen zien.
Meer besmettingen is niet erg, meer ziekenhuisopnames wel. Als we ons vroeger druk maakten om het aantal verkouden mensen en dat allemaal gingen testen omdat bejaarden ook dood kunnen gaan aan griep...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202827766
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 22:14 schreef popje het volgende:

[..]
Meer besmettingen is niet erg, meer ziekenhuisopnames wel. Als we ons vroeger druk maakten om het aantal verkouden mensen en dat allemaal gingen testen omdat bejaarden ook dood kunnen gaan aan griep...
We gaan het zien.
Vooralsnog ligt in heel Europa de ziekenhuizen vol tot tegen de maximale capaciteit.
Steeds meer landen gaan over op vaccinatieplicht.
Griekenland half januari voor 60+, en ondertussen kom je nu al nergens meer binnen in Griekenland zonder 2G.
Boosters gaan daar beter dan hier, ze zitten op 33%.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202827814
In de VS begint het discours steeds meer te bewegen naar acceptatie, iedereen gaat COVID krijgen, het is niet anders, bescherm ouderen en zwakkeren, ga weer naar normaal, etc.

Eindelijk beginnen we dat in te zien. Hopelijk begin van het einde ook met omikron.

Ik zie het ook steeds meer hier in MSN. De toon wordt toch anders. Moet je ook nagaan hoe knettergestoord die zero covid lui waren.
pi_202827904
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 22:24 schreef Discombobulate het volgende:
In de VS begint het discours steeds meer te bewegen naar acceptatie, iedereen gaat COVID krijgen, het is niet anders, bescherm ouderen en zwakkeren, ga weer naar normaal, etc.

Eindelijk beginnen we dat in te zien. Hopelijk begin van het einde ook met omikron.

Ik zie het ook steeds meer hier in MSN. De toon wordt toch anders. Moet je ook nagaan hoe knettergestoord die zero covid lui waren.
Je moet niet vergeten dat de VS sowieso meer een ieder voor zich-samenleving is en dat de gezondheidszorg voor veel Amerikanen schier onbetaalbaar is.

Of we deze beweging in Europa ook gaan zien is afwachten. Vooralsnog weinig wat daar op wijst.
pi_202828021
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 22:29 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je moet niet vergeten dat de VS sowieso meer een ieder voor zich-samenleving is en dat de gezondheidszorg voor veel Amerikanen schier onbetaalbaar is.

Of we deze beweging in Europa ook gaan zien is afwachten. Vooralsnog weinig wat daar op wijst.
Naja UK en Zweden een beetje. Het zou iig zo moeten zijn.
  Moderator zondag 26 december 2021 @ 22:40:33 #20
236264 crew  capricia
pi_202828166
Dit is echt absurd. De UK. :')
Mag hopen dat wij in NL niet zo zijn. Bah.
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202828313
quote:
Dat ding hoef je niet onder mij te douwen want je zit elkaar te besmetten hier, daar zit iedereen in te spugen
Een man die bang weg loopt voor een microfoon omdat hij bang is besmet te raken (op 11:08) _O- _O-
pi_202828439
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 22:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Je moet niet vergeten dat de VS sowieso meer een ieder voor zich-samenleving is
En dat er, helemaal in dezen, niet zoiets als "de VS" is, dat land is hopeloos verdeeld.
Friedman on Donahue
pi_202828480
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 22:51 schreef nostra het volgende:

[..]
En dat er, helemaal in dezen, niet zoiets als "de VS" is, dat land is hopeloos verdeeld.
De Verdeelde Staten van Amerika
pi_202828488
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 22:40 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Wat niet is kan nog komen :X
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  zondag 26 december 2021 @ 23:08:34 #25
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202828868
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 21:59 schreef popje het volgende:

[..]
Wat deze bewering betreft zijn de cijfers die morgen uit het VK gaan komen erg interessant. Ik hoop dat je gelijk hebt.

https://www.google.com/am(...)-omicron-1370646/amp
  zondag 26 december 2021 @ 23:14:58 #26
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202829006
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 22:40 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Wordt in Nederland prima afgedekt hoor. Ik heb voor mijn zoon gewoon kunnen tekenen, ook toen hij 18 werd, dat ze voor hem gewoon alles uit de kast halen.

Hij heeft een beperking (autisme plus verstandelijk) maar is lichamelijk gezond en gelukkig.
pi_202829007
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 23:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat deze bewering betreft zijn de cijfers die morgen uit het VK gaan komen erg interessant. Ik hoop dat je gelijk hebt.

https://www.google.com/am(...)-omicron-1370646/amp
De cijfers uit Londen zijn nog niet heel bemoedigend: https://data.london.gov.uk/dataset/coronavirus--covid-19--cases

Hoewel het absolute aantal ziekenhuisopnames vooralsnog meevalt, gelukkig.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zondag 26 december 2021 @ 23:16:37 #28
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202829042
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 23:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
De cijfers uit Londen zijn nog niet heel bemoedigend: https://data.london.gov.uk/dataset/coronavirus--covid-19--cases

Nee precies, ik ben er ook niet gerust op. Maar zie mezelf liever ongelijk krijgen natuurlijk.
pi_202829204
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 23:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Aantal ziekenhuisopnames en ook de duur ervan zijn de belangrijkste cijfers voor Omikron.
Alpha kenny one
pi_202829219
quote:
10s.gif Op zondag 26 december 2021 19:39 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Jazeker :D jij ook zo te lezen :o
Al geboosterd?
Zeker! En nee, natuurlijk niet :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 26 december 2021 @ 23:29:43 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_202829336
Het speciale gevoel van de periode Kerst - Oudjaar is bij mij de afgelopen twee jaar wel een beetje verdwenen door die corona. Betwijfel ook of dat nog weer terug gaat komen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202829369
Dag 4 zonder de beloofde boostersms voor de griepprikgroep. En nog steeds geen enkele communicatie hierover.
pi_202829391
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 23:30 schreef -0- het volgende:
Dag 4 zonder de beloofde boostersms voor de griepprikgroep. En nog steeds geen enkele communicatie hierover.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202829477
quote:
Oops the GGD did it again :P
Alpha kenny one
  zondag 26 december 2021 @ 23:51:25 #35
6941 APK
Factual, I think.
pi_202829789
quote:

Is er niet een nummer dat je zelf kan bellen, of iets regelen via de huisarts?
Hoe belangrijk is het als je gaat zitten wachten op een sms die misschien niet gaat komen omdat er een kans bestaat dat je in deze hectische tijden ergens van de radar valt?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_202829958
quote:
Van Rijksoverheid.nl;

quote:
Daarbij krijgt de griepprikgroep (met een verhoogd medisch risico) onder de 60 jaar een uitzondering. Een groot deel van deze groep krijgt vanaf 23 december zoveel als mogelijk een sms met een oproep zich te melden bij een GGD in de regio.
Dus:
* VANAF 23 december
* Een groot deel
* Zoveel als mogelijk

Het is nog steeds vanaf 23 december, misschien val je wel net niet in het grote deel... Je kan zo wel overal een probleem van maken :')

Maak gewoon met je DigiD een afspraak zou ik zeggen ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_202829996
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 23:51 schreef APK het volgende:

[..]
Is er niet een nummer dat je zelf kan bellen, of iets regelen via de huisarts?
Hoe belangrijk is het als je gaat zitten wachten op een sms die misschien niet gaat komen omdat er een kans bestaat dat je in deze hectische tijden ergens van de radar valt?
Huisarts kan hier niets organiseren helaas. Ik zit gelukkig zelf niet in de positie dat ik er echt onrustig van wordt. Heb wel vrienden die er echt stevig van balen, die laten nu heel veel vanwege hun risico en zouden enorm blij zijn als ze terecht kunnen en daarna eens wat geruster bij familie op bezoek kunnen. Zij hebben de GGD gebeld maar die wisten van niks wat betreft de sms. Vrees dus dat er een enorme groep van de radar is gevallen.

Overigens hadden we al gerekend op moeten wachten, ondanks het vreemde feit dat dit betekent dat de tijd tussen prikken en booster veel langer is dan bij gezonde leeftijdsgenoten. Echter de woorden tijdens de persconferentie gaven hoop voor de 23e, in de communicatie vlak voor de 23e is de belofte al wat teruggeschroefd en nu lijkt het erop dat helemaal niemand uit deze groep eerder de booster krijgt. En er wordt nul over gecommuniceerd vanuit GGD, RIVM en VWS. Alleen mooie aankondigingen welke jaren open gaan. Dat geeft misschien nog wel de meeste extra onrust.

[ Bericht 20% gewijzigd door -0- op 27-12-2021 00:07:10 ]
pi_202830091
Het is toch van de zotte dat OOK mensen met een verhoogd medisch risico NOG STEEDS geen uitnodiging hebben ontvangen?

man man man we moeten ons diep schamen
graag op anoniem
pi_202830181
quote:
volgens mij gaat het trouwens niet om een kleine groep. Iedereen die ik ken die dit jaar vanwege hoog medisch risico die eerste 2 prikken eerder hadden gekregen hebben nog steeds geen uitnodiging gekregen. GGD weet er ook niks van (Amsterdam)

Zou mij niet verbazen als er een grote fout is gemaakt met die SMS-berichten
graag op anoniem
  maandag 27 december 2021 @ 00:18:25 #40
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202830308
https://www.gld.nl/lokaal(...)Z8pnLRXlQ4m2-9izWIuY

Ambtenaren staan te blauwbekken: niemand levert vuurwerk in

quote:
ARNHEM - Tijdens de eerste gelegenheid voor het inleveren van vuurwerk in Arnhem is donderdag precies nul kilo vuurwerk ingeleverd.
_O- wat hadden ze dan verwacht.
  maandag 27 december 2021 @ 00:21:14 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202830364
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 23:29 schreef PzKpfw het volgende:
Het speciale gevoel van de periode Kerst - Oudjaar is bij mij de afgelopen twee jaar wel een beetje verdwenen door die corona. Betwijfel ook of dat nog weer terug gaat komen.
Gelukkig hier beide kerstdagen amper een woord gesproken over corona ^O^
Het was weer super *O*
pi_202830398
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 00:18 schreef leolinedance het volgende:
https://www.gld.nl/lokaal(...)Z8pnLRXlQ4m2-9izWIuY

Ambtenaren staan te blauwbekken: niemand levert vuurwerk in
[..]
_O- wat hadden ze dan verwacht.
Ik steek al jaren geen vuurwerk meer af, maar begrijp ik het nou goed dat er weer zo'n heerlijk Nederlandse wetgeving geldt, á la de Stinger en wiet, waarbij je mag verkopen, mag kopen, mag bezitten, mag vervoeren, maar niet mag afsteken?
Friedman on Donahue
  maandag 27 december 2021 @ 00:26:01 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202830454
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2021 00:22 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik steek al jaren geen vuurwerk meer af, maar begrijp ik het nou goed dat er weer zo'n heerlijk Nederlandse wetgeving geldt, á la de Stinger en wiet, waarbij je mag verkopen, mag kopen, mag bezitten, mag vervoeren, maar niet mag afsteken?
In NL mag je dit jaar niet (ver)kopen. Maar in Arnhem denken ze dat mensen hun in het buitenland gekochte vuurwerk wel even vrijwillig in komen leveren.
pi_202830553
Het doet wat denken aan straffeloos kunnen inleveren van vuurwapens in andere landen, waar die acties wel succesvol waren. Maar het bezit van dat soort dingen hebben dan ook een heel andere achtergrond.
Antifascist
pi_202830583
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 00:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]
In NL mag je dit jaar niet (ver)kopen. Maar in Arnhem denken ze dat mensen hun in het buitenland gekochte vuurwerk wel even vrijwillig in komen leveren.
Da's wel schattig.
Friedman on Donahue
  maandag 27 december 2021 @ 00:35:19 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_202830676
quote:
6s.gif Op maandag 27 december 2021 00:07 schreef KingRoland het volgende:
Het is toch van de zotte dat OOK mensen met een verhoogd medisch risico NOG STEEDS geen uitnodiging hebben ontvangen?

man man man we moeten ons diep schamen
Gaat anders wel erg hard nu, een dagje niet gekeken en opeens zijn de pubers uit '76 en '77 aan de beurt vandaag.

En weet je wat pas echt schandalig is: Dat je dus niet later een prik in kan plannen. een weekje later maar zou al helpen. Nee, mag niet, vreten wat de pot schaft of anders zoek je het maar uit.

Serieus, de eerste de beste receptioniste of secretaresse heeft tegenwoordig wel zo'n beetje een outlook-iets waar je een beetje in kan schuiven maar de GGD heeft alleen maar een lomp ja/nee-scenario.

Gaat nergens meer over, ik ga wel geen prik halen als het zo moet.
pi_202830700
quote:
11s.gif Op maandag 27 december 2021 00:35 schreef APK het volgende:

[..]
Gaat anders wel erg hard nu, een dagje niet gekeken en opeens zijn de pubers uit '76 en '77 aan de beurt vandaag.

En weet je wat pas echt schandalig is: Dat je dus niet later een prik in kan plannen. een weekje later maar zou al helpen. Nee, mag niet, vreten wat de pot schaft of anders zoek je het maar uit.

Serieus, de eerste de beste receptioniste of secretaresse heeft tegenwoordig wel zo'n beetje een outlook-iets waar je een beetje in kan schuiven maar de GGD heeft alleen maar een lomp ja/nee-scenario.

Gaat nergens meer over, ik ga wel geen prik halen als het zo moet.
Je kunt toch zelf een datum prikken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 december 2021 @ 00:37:49 #48
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202830720
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 00:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee de GGD doet het prikken.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 27 december 2021 @ 00:43:01 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_202830797
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 00:36 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb gisteren even gekeken en kreeg (met verschillende postcodes) twee keuzes die niet echt goed uitkwamen.
Maakt mij niet zoveel uit hoor (ondanks griepprikgoep en al mogen wegens leeftijd), ik chargeerde een beetje in mijn reactie.
Alles is allemaal kut als ik hier af en toe een beetje meelees en ik wilde gewoon ook even 'alles is kut' meedoen 👻
  maandag 27 december 2021 @ 00:46:18 #50
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202830847
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2021 00:43 schreef APK het volgende:

[..]
Ik heb gisteren even gekeken en kreeg (met verschillende postcodes) twee keuzes die niet echt goed uitkwamen.
Maakt mij niet zoveel uit hoor (ondanks griepprikgoep en al mogen wegens leeftijd), ik chargeerde een beetje in mijn reactie.
Alles is allemaal kut als ik hier af en toe een beetje meelees en ik wilde gewoon ook even 'alles is kut' meedoen 👻
is ook maar wat je wil lezen, er wordt momenteel heel veel positief gepost over omikron
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')