Anneke godinquote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Anneke van Giersbergen natuurlijk.
quote:Op zondag 26 december 2021 19:55 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel weer Beste Zanger aids zeker.
Dit was wel een DBZ cover van d'r dus wat is het nou?quote:
Pass the joint.quote:
Dragonball genotquote:Op zondag 26 december 2021 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Dit was wel een DBZ cover van d'r dus wat is het nou?
Anneke is een godin, maar dat wil niet zeggen dat iedere matige Beste Zangers cover in de lijst moet.quote:Op zondag 26 december 2021 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Dit was wel een DBZ cover van d'r dus wat is het nou?
Dit is het origineel, zij deed de cover. maar dit had er inderdaad niet ingehoeven neequote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Anneke is een godin, maar dat wil niet zeggen dat iedere matige Beste Zangers cover in de lijst moet.
1 en 11 omdraaien en ik kan er wel mee levenquote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Favorieten afgelopen uur (26/12, 19-20u):
1. The Script ft. Will.I.Am – Hall of Fame
2. Tom Petty & The Heartbreakers – Learning To Fly
3. Alice Cooper – School's Out
4. Led Zeppelin – Dazed And Confused
5. The Human League – Don't You Want Me
6. Danny Vera – The Devil's Son
7. The Babys – Everytime I Think Of You
8. Status Quo – In The Army Now
9. Michael Kiwanuka – Home Again
10. Golden Earring – Buddy Joe
11. Bee Gees – To Love Somebody
12. Bökkers – Kold Bloed
13. Queen – Good Old-Fashioned Lover Boy
Origineel, cover, maakt niet uitquote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is het origineel, zij deed de cover. maar dit had er inderdaad niet ingehoeven nee
Mja denk dat ik de enige hier ben die The Script tof vindt. Net als met Coldplay en Kensington. Beetje vechten tegen de bierkaai als je dat soort poprock kan waarderenquote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 en 11 omdraaien en ik kan er wel mee leven
Trots!quote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef ok01 het volgende:
gourmetten is weer voorbij , wijn is weer op, ok01 is weer dronken
klinkt goed,welkom terugquote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef ok01 het volgende:
Goed bezigquote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef ok01 het volgende:
Was ook wel vies koud opeens, niet van dat laffe -2 ofzo.quote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Serieus, marathon op natuurijs na 2 nachtjes vorst? Hebben ze snel gefikst.
het is echt een obsessie voor sommige mensen, dat schaatsenquote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Dun laagje water op een beton baan.quote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
ben verbaasd dat ik hier in groningen niet met ijspegels aan mn neus wakker werd.quote:Op zondag 26 december 2021 20:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was ook wel vies koud opeens, niet van dat laffe -2 ofzo.
Dat wel, maar het heeft niet lang geduurd. Het is nu al flink aan het dooien en overmorgen wordt het 13 graden ofzo.quote:Op zondag 26 december 2021 20:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was ook wel vies koud opeens, niet van dat laffe -2 ofzo.
Je kon bijna glas snijden met bepaalde lichaamsdelen?quote:Op zondag 26 december 2021 20:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben verbaasd dat ik hier in groningen met ijspegels aan mn neus wakker werd.
dat klinkt zeer pijnlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 20:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kon bijna glas snijden met bepaalde lichaamsdelen?
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Coronabonus is wel uitgewerktquote:
ga je nog op zoom vanaaf ouwe reus?quote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Heb me weer op mijn zolderkamer gezeteld.
Wel eens naar de teskt geluisterd?quote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Dit is overigens wel de leukste (en minst depressieve) plaat van REM
Mogelijk.quote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ga je nog op zoom vanaaf ouwe reus?
Drive vind ik veruit het mooistquote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Dit is overigens wel de leukste (en minst depressieve) plaat van REM
"Bernstein"quote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel eens naar de teskt geluisterd?
Dat zal het zijn inderdaad, staat er ook pas een paar jaar in zie ikquote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Had die vorig jaar geen enorme Coronabooster?
Wij hebben het vuur niet gestart?quote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Billy Joel deed dit nummer 2 jaar later nog een keer na
Iedereen voelt zich fijn met hun prikkiequote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mensen zijn wat optimistischer geworden
Dat was de Maya Fail Rmxquote:
Ja dat wel, maar deze klinkt tenminste niet gelijk alsof je je polsen moet gaan doorsnijdenquote:Op zondag 26 december 2021 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel eens naar de teskt geluisterd?
Volgend jaar nog meer met de boosterquote:Op zondag 26 december 2021 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich fijn met hun prikkie
Ik heb al ooit een booster gehadquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 20:09 schreef Zorro het volgende:
2Pac is walgelijk. Maar goed daar hebben we geen last meer van verder
Kaput Shakurquote:Op zondag 26 december 2021 20:09 schreef Zorro het volgende:
2Pac is walgelijk. Maar goed daar hebben we geen last meer van verder
That's the way it isquote:
Ik mis wel de ay ay yippie-yippie-yaysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |