Origineel, cover, maakt niet uitquote:Op zondag 26 december 2021 19:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is het origineel, zij deed de cover. maar dit had er inderdaad niet ingehoeven nee
Mja denk dat ik de enige hier ben die The Script tof vindt. Net als met Coldplay en Kensington. Beetje vechten tegen de bierkaai als je dat soort poprock kan waarderenquote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 en 11 omdraaien en ik kan er wel mee leven
Trots!quote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef ok01 het volgende:
gourmetten is weer voorbij , wijn is weer op, ok01 is weer dronken
klinkt goed,welkom terugquote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef ok01 het volgende:
Goed bezigquote:Op zondag 26 december 2021 19:58 schreef ok01 het volgende:
Was ook wel vies koud opeens, niet van dat laffe -2 ofzo.quote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Serieus, marathon op natuurijs na 2 nachtjes vorst? Hebben ze snel gefikst.
het is echt een obsessie voor sommige mensen, dat schaatsenquote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Dun laagje water op een beton baan.quote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
ben verbaasd dat ik hier in groningen niet met ijspegels aan mn neus wakker werd.quote:Op zondag 26 december 2021 20:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was ook wel vies koud opeens, niet van dat laffe -2 ofzo.
Dat wel, maar het heeft niet lang geduurd. Het is nu al flink aan het dooien en overmorgen wordt het 13 graden ofzo.quote:Op zondag 26 december 2021 20:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was ook wel vies koud opeens, niet van dat laffe -2 ofzo.
Je kon bijna glas snijden met bepaalde lichaamsdelen?quote:Op zondag 26 december 2021 20:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben verbaasd dat ik hier in groningen met ijspegels aan mn neus wakker werd.
dat klinkt zeer pijnlijk.quote:Op zondag 26 december 2021 20:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kon bijna glas snijden met bepaalde lichaamsdelen?
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 26 december 2021 20:00 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |