Maar ook iets veel minders zoals RollerCoasterquote:Op zondag 26 december 2021 19:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier had iets beters kunnen staan
Ben zelf meer fan van Ian Paice van Deep Purple maar Bonham kon ook een partij rammen, zeker.quote:
Ik vind het maar verwarrendquote:Op zondag 26 december 2021 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
Die overgang terug naar driekwartsmaat ook
Ik stem maar op 1 nummer per Artiest en mijn Led Zep nummer is altijd al Since I've been loving you. en dat zal voorlopig wel zo blijven ookquote:Op zondag 26 december 2021 19:24 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman gaat deze noteren voor volgend jaar stemlijst
die is ook wel geweldig though. Ik heb eigenlijk alleen maar stairway to heaven gedaan maar ga het nu afwisselen. Die jij noemde zal ook zeker een keer komenquote:Op zondag 26 december 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik stem maar op 1 nummer per Artiest en mijn Led Zep nummer is altijd al Since I've been loving you. en dat zal voorlopig wel zo blijven ook
Zelf ook op Stairway gestemd, wel zonde dat die langzaam de top 10 uit aan het glijden is....quote:Op zondag 26 december 2021 19:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is ook wel geweldig though. Ik heb eigenlijk alleen maar stairway to heaven gedaan maar ga het nu afwisselen. Die jij noemde zal ook zeker een keer komen
nee, maar die bassist, deacon wel wat.quote:
quote:
Ja leuk.quote:Op zondag 26 december 2021 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, maar die bassist, deacon wel wat.
Wat dacht je van John, Die kon er ook wat vanquote:
Verkeerde volgordequote:Op zondag 26 december 2021 19:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Led Zeppelin, Queen en Danny Vera in dit uur. Is het al oudjaar?
Moet jij niet verhuizen in plaats van flauwe moppen tappenquote:Op zondag 26 december 2021 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie Danny Vera zegt moet ook Danny VeerB zeggen.
Morgen ben ik wat minder actief. Nu is iedereen aan het uitbuiken van een kerstmaaltijd dus moet ik wat.quote:Op zondag 26 december 2021 19:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet jij niet verhuizen in plaats van flauwe moppen tappen
Ik zie Chris Woerts alweer zitten met die paardenkop van mquote:
Haha. Vind het leuk dat je nog even meepost hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen ben ik wat minder actief. Nu is iedereen aan het uitbuiken van een kerstmaaltijd dus moet ik wat.
Wat A is Kenny B zijn toch?quote:Op zondag 26 december 2021 19:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet jij niet verhuizen in plaats van flauwe moppen tappen
Het zijn wel voornamelijk klussen tussendoor, het grote bulkwerk is al gebeurd, dus ik ben er af en aan.quote:Op zondag 26 december 2021 19:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haha. Vind het leuk dat je nog even meepost hoor.
Niet stiekem, gewoon top 500 materiaalquote:Op zondag 26 december 2021 19:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Crying At The Discoteque is wel fijn stiekem.
Prostatus Quo*quote:
Jij loopt voor.quote:
quote:
Maar zonder de Marco B antibonus van dit jaar!quote:Op zondag 26 december 2021 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Lucie S. en Marco B.
quote:Op zondag 26 december 2021 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kaars stond te dichtbij gourmetstel. Viel ie om nadat ie aan de onderkant was gesmolten
Kaars stond te dichtbij gourmetstel. Viel ie om nadat ie aan de onderkant was gesmolten
Het is wel kwalitatief goede kitschquote:Op zondag 26 december 2021 19:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit dan weer een beetje kitsch
Hij maakte ooit wel een flinke Marco B.-move.quote:Op zondag 26 december 2021 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Lucie S. en Marco B.
Lekker kip met kaarsvetquote:Op zondag 26 december 2021 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht ook altijd dat Alice Cooper een vrouw wasquote:
Beter dan kip met cola light.quote:
Dit past echt niet bij dit nummer van Kiwanuka.quote:Op zondag 26 december 2021 19:50 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk dat ik wat achterloop, moest een paar keer bufferenquote:Op zondag 26 december 2021 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit past echt niet bij dit nummer van Kiwanuka.
quote:Op zondag 26 december 2021 19:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was het deze kaars?
Kabbelt maar doorquote:Op zondag 26 december 2021 19:54 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, wel geinig maar meer ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |