een van mn favorieten van ze, vind het echt ondergewaardeerdquote:Op zondag 26 december 2021 19:08 schreef Fred_B het volgende:
Vervelende aanleiding, maar goed dat deze er weer bij is
Ik zat net te denken... laat ik em eens niet makenquote:Op zondag 26 december 2021 19:10 schreef MTheBassman het volgende:
iets met originele van foo fighters
zo draagt iedereen zn steentje bij aan flauwe humor in de reeksquote:Op zondag 26 december 2021 19:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zat net te denken... laat ik em eens niet maken
Weet oprecht niet welke ik beter vind (en ja ik weet dat het 2 totaal verschillende nummers zijn, maar wel allebei tof).quote:Op zondag 26 december 2021 19:10 schreef MTheBassman het volgende:
iets met originele van foo fighters
Ja, ik heb die hele overeenkomst nooit zo heel erg gehoord als ik eerlijk ben...quote:Op zondag 26 december 2021 19:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet oprecht niet welke ik beter vind (en ja ik weet dat het 2 totaal verschillende nummers zijn, maar wel allebei tof).
Misschien omdat die van de Foo Fighters niet Learning to fly heet...quote:Op zondag 26 december 2021 19:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, ik die hele overeenkomst nooit zo heel erg gehoord als ik eerlijk ben...
Die hebben wel een Learn to fly thoquote:Op zondag 26 december 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien omdat die van de Foo Fighters niet Learning to fly heet...
of War Pigsquote:Op zondag 26 december 2021 19:16 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook gewoon Blue Bayou van Linda Ronstadt kunnen staan bijvoorbeeld.
Zegt me niks.quote:Op zondag 26 december 2021 19:16 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook gewoon Blue Bayou van Linda Ronstadt kunnen staan bijvoorbeeld.
Kan ook, maar het blijft raar dat een zangeres met zo'n strot er gewoon al 6 jaar helemaal niet meer instaatquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Net zo overhyped als The Who dit
Of Kensingtonquote:Op zondag 26 december 2021 19:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier had iets beters kunnen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |