Uberhaupt niet meerdere nummers van Cardiacs in de top 50 is gewoon schrale shitquote:Op zondag 26 december 2021 17:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uberhaupt geen tool in de lijst is wel schrijnend.
Mijn Houten Hart is leukerquote:Op zondag 26 december 2021 17:26 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, dit is dezelfde categorie als Mijn Houten Hart en dat staat er ook in.
nope 1 blik is al 2.67quote:Op zondag 26 december 2021 17:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het zal inmiddels alleen niet meer onder de 2 euro blijven, ofwel?
probleem is toch denk ik dat er geen onbetwist fan favoriet is waar iedereen op gaat stemmen. Schism is wel bekend maar ook niet per se unaniem de beste onder fans.quote:Op zondag 26 december 2021 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er moet eens een actie komen om Schism erin te krijgen.
Ze kunnen wel iets en het zijn oke gasten (vooral Nick), maar toch beetje jammer van hun repertoire.quote:Op zondag 26 december 2021 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik not so tof
De haat op Nick en Simon wordt altijd overdreven
Mw. Mex vindt het andersomquote:
Lateralus is beter inderdaad.quote:Op zondag 26 december 2021 17:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
probleem is toch denk ik dat er geen onbetwist fan favoriet is waar iedereen op gaat stemmen. Schism is wel bekend maar ook niet per se unaniem de beste onder fans.
Ik haal wel gewoon bij de plaatselijke chinees.quote:Op zondag 26 december 2021 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh hier was al iemand die het aan raadde
[..]
dus het bestaat al zeker 16 jaar
Nee, daarom moet er een actie komen.quote:Op zondag 26 december 2021 17:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
probleem is toch denk ik dat er geen onbetwist fan favoriet is waar iedereen op gaat stemmen. Schism is wel bekend maar ook niet per se unaniem de beste onder fans.
Ik vind hun poprock en folkliedjes wel aardig maar niet bijzonder en dan hebben ze wat meer nummers met de Volendamse slag en dat is rommel.quote:Op zondag 26 december 2021 17:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze kunnen wel iets en het zijn oke gasten (vooral Nick), maar toch beetje jammer van hun repertoire.
Tool hoort er ook in, maar ja niemand die het draait.quote:
Mijn vader maakt het zelf.quote:Op zondag 26 december 2021 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik haal wel gewoon bij de plaatselijke chinees.
Ja en mijn favoriet is 10.000 days, dus ja daar heb je het alquote:
Ik draai het vaak genoeg hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 17:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tool hoort er ook in, maar ja niemand die het draait.
normaal maak ik zelf maar aangezien ik nu beide kerstdagen moest werken had ik voor de zekerheid maar ff iets extreem makkelijks meegenomen voor als ik geen zin had om iets te makenquote:Op zondag 26 december 2021 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik haal wel gewoon bij de plaatselijke chinees.
Hebben ze poprockliedjes?quote:Op zondag 26 december 2021 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hun poprock en folkliedjes wel aardig maar niet bijzonder en dan hebben ze wat meer nummers met de Volendamse slag en dat is rommel.
Stem er elk jaar opquote:Op zondag 26 december 2021 17:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tool hoort er ook in, maar ja niemand die het draait.
ookquote:
Ja, daar hebben acts met geen of te veel nummers op de keuzelijst en geen vaste stemacties last van. Blur, Björk, The National en ook bijvoorbeeld acts die verdwenen zijn hadden hun verblijf kunnen rekken zoals de Walker Brothers of Ekseptionquote:Op zondag 26 december 2021 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, daarom moet er een actie komen.
Mex noemt dat het spreidingsprobleem ofzo.
Eens. Stinkfist of Sober??quote:Op zondag 26 december 2021 17:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |