quote:Op zondag 26 december 2021 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die lijkt toch helemaal niet op Kaag, man.
JAAAAA DEZE CLIP BEDOELDE IKquote:
Kolere.quote:Op zondag 26 december 2021 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze aan hardlopen hebben gedaan in die tijd @:PippenScottie
Aerobicsquote:Op zondag 26 december 2021 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Toen kon ze nog wel lachenquote:Op zondag 26 december 2021 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt tegenwoordig ietwat te trillenquote:Op zondag 26 december 2021 17:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Toen kon ze nog wel lachen
Ja, zo rol ik.quote:Op zondag 26 december 2021 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Heb je dit nou net gemaakt
Dat was inderdaad een lekker begin van het uur.quote:Op zondag 26 december 2021 17:15 schreef Dagoduck het volgende:
Die xyolofoon in Weekend doet het hem ook gewoon. Genot.
Daar zijn er meer vanquote:Op zondag 26 december 2021 17:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig ietwat te trillen
Ja, diezelfde ziekte heeft er ook voor gezorgd dat Linda Ronstadt al jaren niet meer kan zingen...quote:
Vorig jaar had hij al een flinke bonus.quote:Op zondag 26 december 2021 17:17 schreef Ferdo het volgende:
Een nieuwe notering voor Rob, maar die moet gezien het verloop van zijn andere noteringen toch echt doodgaan wil die de Top2000 opschudden.
Welk gat?quote:Op zondag 26 december 2021 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
Kan iemand wat pannekoeken bij Rob naar binnen proppen.
Van dit jaar nog.quote:
ow ik googlede net 2017quote:
Oh, nou ja, nog steeds gloednieuw ten opzichte van zijn bekende nummers.quote:
Niet alleen in Jerney?quote:Op zondag 26 december 2021 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wist niet dat Ton Scherpenzeel ook in Earth and Fire heeft gezeten.
BUB?quote:
quote:
bami uit blik, heerlijk ranzigquote:
Wist niet eens dat het bestond.quote:
zonder dat ei en die sate is het ranzig en met is het prima kost voor als je geen zin hebt uitgebreid te kokenquote:
Ja.quote:
quote:
al jaren, van die rooie blikkenquote:
Ik zag het afgelopen week ergens staan, en bedacht me dat ik het waarschijnlijk nooit zal proevenquote:
Pannen ook?quote:Op zondag 26 december 2021 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Er steken net wat jongens hier een pot vuurwerk af in de straat. Die gasten hebben gewoon potten bij zich op hun tocht
Wij deden dat vroeger met rotjes, beetje door de wijk lopen. Tegenwoordig nemen ze hele potten mee.
uhuh hier was al iemand die het aan raaddequote:
dus het bestaat al zeker 16 jaarquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:37 schreef Apekoek het volgende:
Kung Fu rijst of bami uit blik, koop kant en klare sathe stokjes en je hebt een menu voor nog geen 2 euro
Stond The Pot er maar in.quote:
Het zal inmiddels alleen niet meer onder de 2 euro blijven, ofwel?quote:Op zondag 26 december 2021 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh hier was al iemand die het aan raadde
[..]
dus het bestaat al zeker 16 jaar
Uberhaupt geen tool in de lijst is wel schrijnend.quote:
euh ff kijke in de appquote:Op zondag 26 december 2021 17:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het zal inmiddels alleen niet meer onder de 2 euro blijven, ofwel?
Er moet eens een actie komen om Schism erin te krijgen.quote:Op zondag 26 december 2021 17:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uberhaupt geen tool in de lijst is wel schrijnend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |