Dan acht ik je rijp genoeg om het te kennenquote:
Zoals ik al zei, ik luister bar weinig radio, eigenlijk pas anderhalf jaar weer enigszins consistent want kantoor enzoquote:Op zondag 26 december 2021 15:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan acht ik je rijp genoeg om het te kennen
Beter dan de Poema's is ook niet heel erg lastig...quote:Op zondag 26 december 2021 15:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan het je niet voorstellen maar dit is iets beter van kwaliteit
Ach, het kon erger, ze zijn geen eendagsvliegquote:Op zondag 26 december 2021 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beter dan de Poema's is ook niet heel erg lastig...
Kan niet, want die staan hogerquote:Op zondag 26 december 2021 15:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan het je niet voorstellen maar dit is iets beter van kwaliteit
Hadden ze maar 1 hit...quote:Op zondag 26 december 2021 15:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach, het kon erger, ze zijn geen eendagsvlieg
Hun laatste goeie nummerquote:Op zondag 26 december 2021 15:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ben Live iets meer gaan waarderen na het luisteren van Throwing Copper. Ook dit nummer is priem
Het meeste is op zich ook niet heel erg, zeker niet als je het afzet tegen bijvoorbeeld een Imagine Dragons, maar dat verschrikkelijke Overcum mag echt een flink end opbokkenquote:Op zondag 26 december 2021 15:07 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind Live tegenwoordig niet zo slecht meer
Throwing Copper is een prima album. Jammer dat Live ook veel meuk heeft gemaakt en die Ed een beetje zeikerd isquote:Op zondag 26 december 2021 15:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ben Live iets meer gaan waarderen na het luisteren van Throwing Copper. Ook dit nummer is priem
Die Jezus act van Ed stond me altijd tegen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef ok01 het volgende:
Ik heb Live altijd een beetje een zeikband gevonden
Precies dit ja. De Arie Boomsma van de Amerikaanse muziekquote:Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die Jezus act van Ed stond me altijd tegen.
Bij onze Zuiderburen is het bijna een volkslied. In hun lijsten is het zo'n beetje wat Avond van Boudewijn in onze lijst is.quote:
Lakini's Juice en deze. Dan houdt het wel een beetje op.quote:Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef D. het volgende:
Ik vind al het werk na Throwing Copper toch aanzienlijk minder
dat zegt helaas niksquote:Op zondag 26 december 2021 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan niet, want die staan hoger
Nee, want Child in Time staat nog steeds niet op #1quote:
Ja, maar da's iets anders. Guus Meeuwis zingt het Brabants volkslied. Da's ook niet om aan te horen, maar daar stemt buiten Brabant niemand op (mag ik aannemen)quote:Op zondag 26 december 2021 15:09 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Bij onze Zuiderburen is het bijna een volkslied. In hun lijsten is het zo'n beetje wat Avond van Boudewijn in onze lijst is.
Ho even, het is niet het Brabants volkslied en eenieder die dat wel claimt heeft gewoon geen smaakquote:Op zondag 26 december 2021 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar da's iets anders. Guus Meeuwis zingt het Brabants volkslied. Da's ook niet om aan te horen, maar daar stemt buiten Brabant niemand op (mag ik aannemen)
Heb het niet gehoord, deed ie Dolphiin's Cry?quote:Op zondag 26 december 2021 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat Gijs een andere clip voor zich heeft....
of vergis ik me...![]()
![]()
Mensen buiten Brabant die daar op stemmen moet je opzoeken en deporteren naar Brabantquote:Op zondag 26 december 2021 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar da's iets anders. Guus Meeuwis zingt het Brabants volkslied. Da's ook niet om aan te horen, maar daar stemt buiten Brabant niemand op (mag ik aannemen)
Wees gerust, ze playbackten hier als een stel lompe horkenquote:
vertel...quote:Op zondag 26 december 2021 15:13 schreef Isorden het volgende:
Wisten jullie dat Axl Rose een anagram is?
Godver.quote:Op zondag 26 december 2021 15:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Guns 'n Roses is sowieso een beetje overbodig wat mij betreft
Run to the water.quote:Op zondag 26 december 2021 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord, deed ie Dolphiin's Cry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |