die deed gister ook raarquote:Op zondag 26 december 2021 15:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik word gerickrolled door de Top 2000 site, als ik klik op 'Nu Live' dan springt hij telkens naar Rick Astley![]()
Mijn vader had daar een hekel aan... dus dit was helemaal in zijn mindset. Mijn broertje en ik hebben ook samen in de (blauwe) rouwauto gereden.quote:Op zondag 26 december 2021 15:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooi lijkt me dat. Beter dan een kille uitvaart zaal
1418 Ben Ik Te Min Armandquote:Op zondag 26 december 2021 15:29 schreef Arth_NL het volgende:
Zal ook niet veel voorkomen in de lijst, twee Nederlandstalige liedjes na elkaar.
Ach, John heeft niks meer te doen hèquote:Op zondag 26 december 2021 15:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe trainer bij Club?
Ik ga de Tijdloze nog wel even luisteren vrijdag.quote:
Twee van die hadden wel mogen ruilen met Mia en Vluchten kan niet meer.quote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1418 Ben Ik Te Min Armand
1417 Watermensen 3JS
1416 't Dondert En 't Bliksemt Guus Meeuwis
Die wordt in België ondanks zijn ontslag nog (zorgwekkend) serieus genomenquote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ach, John heeft niks meer te doen hè
Wauw, heel bijzonder moment lijkt me datquote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn vader had daar een hekel aan... dus dit was helemaal in zijn mindset. Mijn broertje en ik hebben ook samen in de (blauwe) rouwauto gereden.
quote:Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Twee van die hadden wel mogen ruilen met Mia en Vluchten kan niet meer.
Jaaa. Zo eens. Ken je ook t vervolg dat Yentl en de Boer erop hebben geschreven?quote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Guanabana het volgende:
Het beste nummer dat zij gedaan heeft is natuurlijk Het Is Over.
Blijkbaar speelt club al een tijdje zeer matig.quote:Op zondag 26 december 2021 15:27 schreef Sabata het volgende:
Cercle twee nul gewonnen. Wat een waanzin weer
#viesdikquote:Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef Isorden het volgende:
Zo, eerst es een zak Thai Sweet Chilli in mn keel leeg gooien
Dan de onderste 2quote:Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Twee van die hadden wel mogen ruilen met Mia en Vluchten kan niet meer.
Ja dat was het ook. Het was mooi en goed om te doen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Wauw, heel bijzonder moment lijkt me dat
Bodyshaming alert!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |