Is de zus van Snotte Bel.quote:
Waar is de tijd dat ze voor vaderdag nog gewoon een asbak kleidenquote:
Met 4 hits???quote:Op zondag 26 december 2021 14:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jaaaaa Annabel, one-hit-wonder Hans de Booij
Een vrouw zoals jij vind ik ook prachtig.quote:Op zondag 26 december 2021 14:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jaaaaa Annabel, one-hit-wonder Hans de Booij
toen was je nog geen paria als je rooktequote:Op zondag 26 december 2021 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat ze voor vaderdag nog gewoon een asbak kleiden
Stukje erfenis, de vingerhoedjesverzameling van mijn oma. Die we zelf op reizen grotendeels bij elkaar gekocht hebbenquote:Op zondag 26 december 2021 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat ze voor vaderdag nog gewoon een asbak kleiden
Met 4 hits.quote:
Een vrouw zoals jij, Thuis ben en Ik hou van alle vrouwen.quote:Op zondag 26 december 2021 14:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Met 4 hits.
...Nee even serieus help me even, ik ken dacht ik alleen Annabel
Volgend jaar weerquote:Op zondag 26 december 2021 14:35 schreef Gretzl het volgende:
NLstalige Ladderklassieker @:Scorpion_17
Haha je wordt snel een bekende Heldenaar zoquote:Op zondag 26 december 2021 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uiteraard
Vannacht ook weer gespot, krijg allemaal berichten op Facebook.
Ik zou op dit moment op iedere reis meegaan.quote:Op zondag 26 december 2021 14:36 schreef Poppejans het volgende:
Al reis je door naar het eind van de wereld ik ga met je mee
HEY
Ik hou van alle vrouwen ken ik nog. De rest moet ik horen om "oh ja" te gaan denk ik.quote:Op zondag 26 december 2021 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een vrouw zoals jij, Thuis ben en Ik hou van alle vrouwen.
Met het tempo van gisteren heb ik geen bier/drank meer over een paar dagen.quote:
Dat.quote:Op zondag 26 december 2021 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment op iedere reis meegaan.
Drie Kamers is ook primaquote:Op zondag 26 december 2021 14:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hou van alle vrouwen ken ik nog. De rest moet ik horen om "oh ja" te gaan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |