Alleen als ze het met video en al uitzendenquote:
Ich willquote:Op zondag 26 december 2021 14:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb zelf maar op Sonne gestemd maar die is ook baas (en gh5 genot)
Vorig jaar op Deutschland gestemd, dit jaar was mn lijstje al vol en verstuurd voor ik aan Rammstein dachtquote:Op zondag 26 december 2021 14:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb zelf maar op Sonne gestemd maar die is ook baas (en gh5 genot)
Staan sowieso al best een aantal aardige in, Major Tom komt ook nog langsquote:Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijk.
Er zou meer Duitstalige muziek in de top 2000 moeten staan!
Ik heb Heino live gezien en was hartstikke leukequote:Op zondag 26 december 2021 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ze het met video en al uitzenden
Even opgezocht. Duurt nog even. Donderdagavond pas.quote:Op zondag 26 december 2021 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, geen idee, ik denk het wel
Falco! Nena! Peter Schilling!quote:Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijk.
Er zou meer Duitstalige muziek in de top 2000 moeten staan!
Jaquote:Op zondag 26 december 2021 14:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wacht, dit is een Nederlandse band?
Duh.quote:Op zondag 26 december 2021 14:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wacht, dit is een Nederlandse band?
Oh, kak.quote:
Heb ik op gestemd, Major Tomquote:
...Als dat de basis is voor een notering, kan daar 22 jaar na het stoppen nog aan gewerkt worden.quote:Op zondag 26 december 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat als single is uitgebracht
Beter dat dan dat ik malheur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |