Komt wel dichtbij zo.quote:
Ja: 1.02quote:Op zondag 26 december 2021 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal Gijs zo over zijn moeder beginnen?
Daar kan wel een 1 achter.quote:
quote:
Goede reis alvast naar Gran Canariaquote:
Ik kan me er niets van herinneren.quote:Op zondag 26 december 2021 14:09 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, we hadden een paar jaar geleden ook nog een Gijs drankspel.
Kon me herinneren dat dat een beetje uit de hand liep
Ben er vanavond nog wel hoorquote:Op zondag 26 december 2021 14:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Goede reis alvast naar Gran Canaria
Ik heb hier geen actieve herinnering aan.quote:Op zondag 26 december 2021 14:09 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan me er niets van herinneren.
Dat kan ik ook wel ergens begrijpenquote:Op zondag 26 december 2021 14:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb hier geen actieve herinnering aan.
De T2000 was voor mij eigenlijk altijd een groot en lang drankspelquote:Op zondag 26 december 2021 14:09 schreef MTheBassman het volgende:
dit is een soort mentaliteit die ik erg kan waarderenquote:Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De T2000 was voor mij eigenlijk altijd een groot en lang drankspel![]()
Ik kan mij nachten herinneren (vaag) waarop jij lichtelijk onsamenhangend aan het typen wasquote:Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De T2000 was voor mij eigenlijk altijd een groot en lang drankspel![]()
of jij las niet meer zo goedquote:Op zondag 26 december 2021 14:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kan mij nachten herinneren (vaag) waarop jij lichtelijk onsamenhangend aan het typen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |