Ja, ze hebben 2 kinderen samen. (4 en 7 jaar oud)quote:Op zondag 26 december 2021 12:55 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Zijn er kinderen in het spel?
Contact verbreken dus. Mocht zij zo lijp zijn om haar hele toekomst en alles weg te gooien dan is dat haar keuze. Nu contact onderhouden maakt jou wmb net zo schuldig.quote:Op zondag 26 december 2021 12:57 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ja, ze hebben 2 kinderen samen. (4 en 7 jaar oud)
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.quote:
Het gaat niet alleen om jou... Je had het veel eerder al moeten afbreken op het moment dat je verliefd werd. Je wist immers dat ze getrouwd was en kinderen heeft.quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
Ik weet ook zeker dat ik haar daar mee zou kwetsen.
Maar niet zo erg als d'r kinderenquote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik wil haar niet kwijt, als vriend.quote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou...
Niet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
Mijn vraag is eigenlijk vooral, hoe zorg ik ervoor dat verliefdheid verdwijnt, maar dat we wel vriendschappelijk contact kunnen blijven onderhouden?
Dat gaat niet meer.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik wil haar niet kwijt, als vriend.
Mijn vraag is eigenlijk vooral, hoe zorg ik ervoor dat verliefdheid verdwijnt, maar dat we wel vriendschappelijk contact kunnen blijven onderhouden?
Hoe ons contact de eerste maanden was, daar wil ik naar terug.
😥quote:
Draait om de kinderen in dit geval. Kap ermee.quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
... direct, geen uitstel. Hoe langer dit duurt, hoe moeilijker het wordt. Daarnaast is het ook enorm egoistisch. Je kunt een gezin volledig kapot maken.quote:
Waarom? Zodat je het voor jezelf goed kunt praten dat je met opzet een gezin uit elkaar werkt?quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Bedankt voor je reactie. Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
Tsja, ik weet niet of je je moet vasthouden aan die ene strohalm die een spaarzame user gaat opwerpen waarin degene een hele hypothetische situatie gaat beschrijven waarin het goed afloopt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Bedankt voor je reactie. Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
En dit inderdaadquote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef ludovico het volgende:
Praat die vrouw met jou met der man der naast of doet ze dat stiekem?
Afspreken in een hotelletje TS, wel GPS uit laten zetten.
Dat gaat niet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Dus je wilt horen van ons dat het een goede keuze is om door te gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Als we bellen is haar man er niet nee.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef ludovico het volgende:
Praat die vrouw met jou met der man der naast of doet ze dat stiekem?
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.quote:Afspreken in een hotelletje TS, wel GPS uit laten zetten.
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
Als we bellen is haar man er niet nee.
[..]
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.
Ik zal geen seks met een getrouwde vrouw hebben, en al zeker niet als er kinderen betrokken zijn.
Het contact verbreken wil echter ook absoluut niet.
Het contact verbreken is beter voor letterlijk iedereen in deze situatie. Dat voelt nu misschien niet zo, maar zo zul je er achteraf ook over denken.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
[..]
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.
Ik zal geen seks met een getrouwde vrouw hebben, en al zeker niet als er kinderen betrokken zijn.
Stiekem met de vrouw afspreken en skypen zonder dat der man er vanaf weet is wel de way to go.quote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het contact verbreken is beter voor letterlijk iedereen in deze situatie. Dat voelt nu misschien niet zo, maar zo zul je er achteraf ook over denken.
Maar goed, wat zitten we hier advies te geven.. TS heeft de keuze al gemaakt en wil van ons alleen maar horen dat het de juiste is.
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef WaikikiWim het volgende:
Reacties hier zijn behoorlijk 'snel'. Ik mis vooral een stukje context. Is zij gelukkig in haar huwelijk? Heeft ze de intentie om op (korte) termijn weg te gaan van haar man?
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not? Als haar huwelijk echter enigszins waarde heeft dan zal ze ook vrij snel beseffen dat een verliefdheid opgelopen op vakantie niet genoeg is om een heel gezin voor te laten barsten.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
[..]
Misschien willen ze wel een open relatie.quote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.
Ze heeft niet de intentie om op korte termijn weg te gaan.
Neem je ook even de kinderen mee in het spel?quote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not? Als haar huwelijk echter enigszins waarde heeft dan zal ze ook vrij snel beseffen dat een verliefdheid opgelopen op vakantie niet genoeg is om een heel gezin voor te laten barsten.
Van kneiterverliefd terug naar een vriendschappelijke relatie is wel lastig denk ik inderdaad. De verliefdheid zal wel afzakken (maanden/jaren), maar in die tijd kan je wel een boel vernielen natuurlijk..
Met opzet uit elkaar werken?quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Zodat je het voor jezelf goed kunt praten dat je met opzet een gezin uit elkaar werkt?
Lekker praktisch ook op 1000+ km afstandquote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel een open relatie.
Dan zou ik mezelf een heleboel pijn en verdriet besparen en er een einde aan breien. Cold Turkey. Waar zie je dit zelf eindigen?.. Haar man zal vroeg of laat ook argwaan krijgen en als de bom barst kiest ze uiteindelijk toch voor thuis (als ik jou mag geloven)..quote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.
Ze heeft niet de intentie om op korte termijn weg te gaan.
Jij bent de enige ....quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Jezusmina.quote:Op zondag 26 december 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker praktisch ook op 1000+ km afstand
Ze is al verliefd op hem hoor..quote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou... Je had het veel eerder al moeten afbreken op het moment dat je verliefd werd. Je wist immers dat ze getrouwd was en kinderen heeft.
Je kunt niet met goed geweten dit doorzetten. Je maakt alles kapot in haar gezin.
Dat is niet zo lastig. Haar man werkt bij politie en heeft geregeld avond/nachtdienst.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
En dit inderdaadHoe kun je uren skypen zonder dat haar man iets in de gaten heeft
Nee, ik wil horen hoe ik van verliefdheid afraak zonder contract te verbreken.quote:Op zondag 26 december 2021 13:06 schreef Enawh het volgende:
[..]
Dus je wilt horen van ons dat het een goede keuze is om door te gaan.
Had iemand al gezegd "niet"?quote:Op zondag 26 december 2021 13:16 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nee, ik wil horen hoe ik van verliefdheid afraak zonder contract te verbreken.
Dan zou ik helemaal uitkijken.quote:Op zondag 26 december 2021 13:15 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig. Haar man werkt bij politie en heeft geregeld avond/nachtdienst.
Al zou zij bereid zijn haar man voor mij te verlaten, dat wil ik absoluut niet!quote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not?
Wat zou je een vriend adviseren als die met zo'n verhaal kwam?quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Galvez het volgende:
[..]
Al zou zij bereid zijn haar man voor mij te verlaten, dat wil ik absoluut niet!
quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
Ja maar stel je nou eens voor ... STEL he, dat iemand hier DE tip heeft ....quote:Op zondag 26 december 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon horen dat je het contact moet laten zoals het is? Dan is dit topic toch niet nodig.
Doordat je dit topic überhaupt al aanmaakt weet je zelf ook eigenlijk wel dat het niet verstandig is
Iets meer inlevingsvermogen mag anders ook wel hoor (niet specifiek naar jou gericht overigens). Onder het mom van 'je weet zelf eigenlijk wel wat er moet gebeuren' kan R&P op 5% van de topics na wel gesloten worden denk ik.quote:Op zondag 26 december 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon horen dat je het contact moet laten zoals het is? Dan is dit topic toch niet nodig.
Doordat je dit topic überhaupt al aanmaakt weet je zelf ook eigenlijk wel dat het niet verstandig is
Het gaat er ook niet zozeer om dat ik de gevoelens van TS niet begrijp, dat is volkomen logisch. Maar hij krijgt nu iets te horen, van veel mensen, wat hij zelf niet wil horen, en zegt eigenlijk: Ja leuk, maar ik ga voor nu net zo lang opzoek tot er 1 iemand komt die wel zegt dat het oke is.quote:Op zondag 26 december 2021 13:22 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Iets meer inlevingsvermogen mag anders ook wel hoor (niet specifiek naar jou gericht overigens). Onder het mom van 'je weet zelf eigenlijk wel wat er moet gebeuren' kan R&P op 5% van de topics na wel gesloten worden denk ik.
TS is gewoon verliefd; dat kun je niet sturen/remmen, maar het is inderdaad wel even van belang om nu de juiste (of nog beter: niet de foute) dingen te doen. Geluk bij een ongeluk in deze kwestie is dat zij 1000km verderop woont.
Jullie zijn geen vrienden. Jullie vriendschap was van begin af aan gebouwd op aantrekkingskracht. Of denk je dat het toevallig is, dat jullie binnen een jaar van contact allebei smoorverliefd op elkaar zijn geworden?quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke vraag. Ligt er ook aan hoe zwaar ik zijn gevoelens zou laten wegen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zou je een vriend adviseren als die met zo'n verhaal kwam?
Om eerlijk te zijn ben ik nogal geschrokken van de resoluutheid in de reacties.quote:Op zondag 26 december 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan begrijp je het echt verkeerd.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet zozeer om dat ik de gevoelens van TS niet begrijp, dat is volkomen logisch. Maar hij krijgt nu iets te horen, van veel mensen, wat hij zelf niet wil horen, en zegt eigenlijk: Ja leuk, maar ik ga voor nu net zo lang opzoek tot er 1 iemand komt die wel zegt dat het oke is.
Maar je kan je afvragen of hetgeen wat je verlangt uiteindelijk niet destructief voor jezelf werkt. En er bestaat niet zomaar een off-switch wat betreft gevoelens die je neutraler kan maken dan ze nu zijnquote:Op zondag 26 december 2021 13:27 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke vraag. Ligt er ook aan hoe zwaar ik zijn gevoelens zou laten wegen.
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik nogal geschrokken van de resoluutheid in de reacties.
Ik zit hier echt bijna letterlijk huilend in de bank bij de gedachten aan het verbreken van het contact, en dat heb ik niet snel, dat mag je best weten.
Nogmaals, er zit meer dan 1000km afstand tussen ons. Er gaat nooit lichamelijk intimiteit tussen ons komen, uitgesloten.
Dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil terug naar de situatie waarin we vriendschappelijk contact onderhielden. Het klinkt misschien raar, maar voor mij was dat contact heel waardevol.
Ik heb met haar betere gesprekken dan dat ik ooit met vrienden hier thuis heb kunnen hebben.
Je zegt dat je raakvlakken hebt. Misschien kun je veranderen van hobby's om zo minder raakvlakken te hebben.quote:
Zelfs als dat laatste waar is vraag ik me af of hij daar naar gaat handelen. Het is vooral een topic/'schreeuw' uit wanhoop volgens mij. Ik heb stiekem wel te doen met TS want verliefdheid kan een bitch zijn, vooral omdat het totaal niet te controleren is als het eenmaal geland is. De acties die eruit voortvloeien echter wel.. en nogmaals: ik ben het eens met 95% van de mensen hier hoor, maar ik snap TS ook wel. Het voelt gewoon ontzettend kut om iets af te breken waar je zo'n goed gevoel van krijgt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet zozeer om dat ik de gevoelens van TS niet begrijp, dat is volkomen logisch. Maar hij krijgt nu iets te horen, van veel mensen, wat hij zelf niet wil horen, en zegt eigenlijk: Ja leuk, maar ik ga voor nu net zo lang opzoek tot er 1 iemand komt die wel zegt dat het oke is.
Tuurlijk is dat kut. Maar daarom moet hij mensen die op hem reageren ook niet als ongenadig zien, meer als mensen die hem een steuntje in de rug geven omdat hij uiteindelijk toch die stap zal moeten nemenquote:Op zondag 26 december 2021 13:29 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Zelfs als dat laatste waar is vraag ik me af of hij daar naar gaat handelen. Het is vooral een topic/'schreeuw' uit wanhoop volgens mij. Ik heb stiekem wel te doen met TS want verliefdheid kan een bitch zijn, vooral omdat het totaal niet te controleren is als het eenmaal geland is. De acties die eruit voortvloeien echter wel.. en nogmaals: ik ben het eens met 95% van de mensen hier hoor, maar ik snap TS ook wel. Het voelt gewoon ontzettend kut om iets af te breken waar je zo'n goed gevoel van krijgt.
Nooit destructiever, dan nu het contact verbreken. Ik wil niet overkomen als een drama-queen, maar ik denk niet dat ik dat snel te boven zou komen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je kan je afvragen of hetgeen wat je verlangt uiteindelijk niet destructief voor jezelf werkt.
Al probeer ik dat zo te zien, ik kan dat gewoon niet. Echt niet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat kut. Maar daarom moet hij mensen die op hem reageren ook niet als ongenadig zien, meer als mensen die hem een steuntje in de rug geven omdat hij uiteindelijk toch die stap zal moeten nemen
Niet snel, maar je komt het wel te boven. En uiteindelijk gaat dit uitlopen op een gebroken hart, vraag is of je dat niet liever nu hebt en binnenkort verder kunt met je leven, dan het nog maanden/jaren uitstellen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:35 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nooit destructiever, dan nu het contact verbreken. Ik wil niet overkomen als een drama-queen, maar ik denk niet dat ik dat snel te boven zou komen.
Dan moet je er wel rekening mee houden dat de klap over een x-aantal maanden/jaren een stuk harder zou kunnen aankomen dan nuquote:Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Galvez het volgende:
[..]
Al probeer ik dat zo te zien, ik kan dat gewoon niet. Echt niet.
In het scenario dat de verliefdheid bij beide slijt en volledig verdwijnt en we blijven vrienden is er toch geen sprake van een gebroken hart?quote:Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet snel, maar je komt het wel te boven. En uiteindelijk gaat dit uitlopen op een gebroken hart
Maar een verliefdheid kan sowieso niet slijten als je op dagelijkse basis contact met haar blijft houden, en dat is je intentie toch nog steeds?quote:Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef Galvez het volgende:
[..]
In het scenario dat de verliefdheid bij beide slijt en volledig verdwijnt en we blijven vrienden is er toch geen sprake van een gebroken hart?
Ik denk dat je een gedachteschema vanuit de cognitieve gedragstherapie moet maken om je gedachten om te buigen. Iemand anders' leven verpesten door een relatie met zijn echtgenote te beginnen en dan haar hem en hun kinderen 1000 kilometer achter te laten..quote:Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Galvez het volgende:
[..]
Al probeer ik dat zo te zien, ik kan dat gewoon niet. Echt niet.
Ja, maar daar zijn nog steeds de telefoon/internet .... de echtgenoot met nachtdienst ....quote:Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Maharski het volgende:
1 ding scheelt: ze zit >1000km verderop
Probeer daar zelf eens antwoord op te geven? Heb je zelf een idee?quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen feit.quote:Op zondag 26 december 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar een verliefdheid kan sowieso niet slijten als je op dagelijkse basis contact met haar blijft houden
Dat wil ik dus absoluut niet!quote:Op zondag 26 december 2021 13:44 schreef Marsenal het volgende:
Ze moet gewoon weg bij haar man, tot die tijd moet je zeggen dat je geen contact aankan, zeg maar dat het te ingewikkeld wordt zo. Af en toe even een teken van leven geven om haar te prikkelen, en dan de long-game spelen.
Met de volgende kerst kan je al succes hebben. All is fair in love and war.
Nogmaals, ik wil geen relatie met zijn echtgenote beginnen! Ik wil vriendschappelijke band met haar behouden.quote:Op zondag 26 december 2021 13:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik denk dat je een gedachteschema vanuit de cognitieve gedragstherapie moet maken om je gedachten om te buigen. Iemand anders' leven verpesten door een relatie met zijn echtgenote te beginnen en dan haar hem en hun kinderen 1000 kilometer achter te laten..
..het kan niet.
Maar je zei zelf dat je verliefde gevoelens voor haar had?quote:Op zondag 26 december 2021 14:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nogmaals, ik wil geen relatie met zijn echtgenote beginnen! Ik wil vriendschappelijke band met haar behouden.
Ja mensen die verliefd zijn en daar iets mee doen. Dan slijt het nog wel eens. Een onbeantwoorde verliefdheid? Soms, maar wel zeldzaam. Een verboden verliefdheid die beiden voelen, voeden, maar niet aan toegeven? Succes!quote:Op zondag 26 december 2021 13:59 schreef Galvez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen feit.
Het gebeurt toch wel vaker dat mensen dagelijks contact hebben en dat hun verliefdheid afneemt/verdwijnt?
Nou ja kijk, ik wil jouw gevoelens helemaal niet bagatelliseren of iets dergelijks, maar ik krijg wel een beetje het gevoel dat je continu alles zo hevig mogelijk in een goed vaarwater probeert te brengen. Ja, theoretisch gezien zullen er best mensen op deze aardboden zijn die een hevige verliefdheid op een getrouwde vrouw 1000+km verder weg hebben weten om te zetten naar een vriendschap, maar in de regel mag je er vanuit gaan dat het niet zo werkt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:59 schreef Galvez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen feit.
Het gebeurt toch wel vaker dat mensen dagelijks contact hebben en dat hun verliefdheid afneemt/verdwijnt?
Goede vraag, dank je.quote:Op zondag 26 december 2021 13:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Probeer daar zelf eens antwoord op te geven? Heb je zelf een idee?
Fout bezig als je als man een vriendschap met een vrouw hebt.quote:Op zondag 26 december 2021 14:01 schreef Sfancta het volgende:
Afkappen want er zijn kinderen in het spel die niet van jou zijn. Ga hun leven/jeugd niet vergallen, heb ervaring.
Jammer dat jij verdriet hebt dan, kom je wel overheen. Je bent zelf fout bezig omdat je vanaf het begin wist dat ze getrouwd was en kinderen had, niet nu zielig gaan doen.
Denk eens aan die kinderen wat die verdrietig zullen zijn, hun hele leven lang.
Jullie hebben beiden toegegeven in love te zijn? Verkeerde boel dus afkappen die handel.quote:Op zondag 26 december 2021 14:07 schreef Galvez het volgende:
[..]
Fout bezig als je als man een vriendschap met een vrouw hebt.
Hoezo breek het af?quote:
Die kinderen van haar ook.quote:Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoezo breek het af?
Hij is niets verplicht aan partner van getrouwde vrouw, dat is iets tussen haar en diegene.
Heeft niets met fatsoen of wat dan ook te doen..
Je leeft maar 1x TS.
Heeft alles met fatsoen te maken.quote:Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoezo breek het af?
Hij is niets verplicht aan partner van getrouwde vrouw, dat is iets tussen haar en diegene.
Heeft niets met fatsoen of wat dan ook te doen..
Je leeft maar 1x TS.
Ja en?quote:
Rot op man je weet blijkbaar niet eens hoe is is gescheiden ouders te hebben.quote:Op zondag 26 december 2021 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja en?
Die overleven het wel hoor.
Er zijn veel ergere dingen in het leven.
Meer dan 50% komt uit een gescheiden gezin, liever pap of mam gelukkig dan ongelukkig bij elkaar.
Mijn ouders zijn gescheiden in 1991.quote:Op zondag 26 december 2021 14:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Rot op man je weet blijkbaar niet eens hoe is is gescheiden ouders te hebben.
Neuk een hoer.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
Jammer dat je daardoor zo bent geworden zoals je nu bent.quote:Op zondag 26 december 2021 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden in 1991.
Na jaren van ellende, ongelukkig zijn, mishandeling etc.
Ik zoek niemand. Ik ben al best lang single, en beviel altijd prima.quote:
Niet zo verbitterd dat ik niet kan inzien dat mensen niet ongelukkig bij elkaar moeten blijven bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2021 14:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jammer dat je daardoor zo bent geworden zoals je nu bent.
Jij verwijt mensen dat ze emotioneel inzicht missen terwijl je het geen enkel probleem vindt dat een 5 en 7-jarig kind hun moeder zien vertrekken voor een fling?quote:Op zondag 26 december 2021 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niet zo verbitterd dat ik niet kan inzien dat mensen niet ongelukkig bij elkaar moeten blijven bedoel je?
Ben jij een kind ofzo met nul komma nul emotioneel inzicht?
Die vrouw en haar man zijn gelukkig bij elkaar. Wat praat je dom man. Ow muk.quote:Op zondag 26 december 2021 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niet zo verbitterd dat ik niet kan inzien dat mensen niet ongelukkig bij elkaar moeten blijven bedoel je?
Ben jij een kind ofzo met nul komma nul emotioneel inzicht?
Oh maar een relatie kapot maken kan dus wel... oke, daar is dan een soort van grens..apart.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet of het een”fling” is, dat maak jij en wat ouderwetse anderen er van.quote:Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij verwijt mensen dat ze emotioneel inzicht missen terwijl je het geen enkel probleem vindt dat een 5 en 7-jarig kind hun moeder zien vertrekken voor een fling?
Nog één keer, dat komt nicht im Frage!quote:Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij verwijt mensen dat ze emotioneel inzicht missen terwijl je het geen enkel probleem vindt dat een 5 en 7-jarig kind hun moeder zien vertrekken voor een fling?
Daar ging het ook niet om? Het ging erom dat het niet alleen om haar gaat maar ook om haar kinderen.quote:Op zondag 26 december 2021 14:21 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nog één keer, dat komt nicht im Frage!
De grens is arbitrair, maar je zal toch ook wel inzien dat fysiek vreemdgaan van een heel andere orde is, dan met iemand praten over allerlei onderwerpen (van klimaatproblematiek tot wielrennen bij wijze van spreken)quote:Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oh maar een relatie kapot maken kan dus wel... oke, daar is dan een soort van grens..apart.
Dan moet je daar heel duidelijk over zijn. En dus ook niet verliefd met elkaar omgaan. Wil je vriendschap? Gedraag je dan ook als een vriend. Zij zou zich op de relatie met haar man moeten richten, daar zou jij haar in moeten aanmoedigen.quote:Op zondag 26 december 2021 14:16 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik zoek niemand. Ik ben al best lang single, en beviel altijd prima.
En er is toch niemand zoals zij.
Ik wil haar alleen niet kwijt als vriend, dat is echt het enige. Ik heb nog nooit zo’n goed contact met iemand gehad waar ik mee over echt alles kan praten.
Geen selfies sturen? Wtf .... dat dat ter sprake moet komen ..quote:Op zondag 26 december 2021 14:06 schreef Galvez het volgende:
[..]
Goede vraag, dank je.
Ik zat er aan te denken om het met haar bespreekbaar te maken. Voorstellen even niet (video)bellen en geen selfies sturen, om wat afstand te creëren. Wel contact houden, maar verminderen. Ik spreek mijn (andere) vrienden ook niet meermaals per dag.
Dit ja, het is gewoon jezelf in een waan houden. Maar heb er ook wel laatste over gezegd denk ik. Alvast sterkte over x-aantal tijdquote:Op zondag 26 december 2021 14:33 schreef maily het volgende:
[..]
Geen selfies sturen? Wtf .... dat dat ter sprake moet komen ..
Ja en nu kwetsen jullie haar man en kinderen. Lekker egoīstisch wijf ook, het geluk van je kinderen op het spel zetten omdat je jeuk hebt aan je kut man man man...quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Wat een lulkoek, ze gaat gewoon vreemd.quote:Op zondag 26 december 2021 14:27 schreef Galvez het volgende:
[..]
De grens is arbitrair, maar je zal toch ook wel inzien dat fysiek vreemdgaan van een heel andere orde is, dan met iemand praten over allerlei onderwerpen (van klimaatproblematiek tot wielrennen bij wijze van spreken)
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.quote:Op zondag 26 december 2021 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je daar heel duidelijk over zijn. En dus ook niet verliefd met elkaar omgaan. Wil je vriendschap? Gedraag je dan ook als een vriend. Zij zou zich op de relatie met haar man moeten richten, daar zou jij haar in moeten aanmoedigen.
Weet haar man van jullie frequente en langdurige contact?quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.
Dat is vervelend voor je. In jouw geval is het wellicht fijn dat ze uit elkaar zijn. Maar uit eigen ervaring is het niet fijn. Hoop gedoe met pendelen tussen vader en moeder en dan heb je verschrikkelijke verjaardagen/feestdagen ook nog.quote:Op zondag 26 december 2021 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden in 1991.
Na jaren van ellende, ongelukkig zijn, mishandeling etc.
En ja !!! hier is eindelijk iemand met inzicht en de tip van het jaar.quote:Op zondag 26 december 2021 13:22 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar stel je nou eens voor ... STEL he, dat iemand hier DE tip heeft ....
Jouw selfies wissen natuurlijk ....quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.
quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:
[..]
Met alle respect, wat ben je een oen !! Realiseer je je niet dat HAAR huwelijk ook met jou kan zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:
[..]
Is gewoon kut. Sterkte.quote:Op zondag 26 december 2021 13:27 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke vraag. Ligt er ook aan hoe zwaar ik zijn gevoelens zou laten wegen.
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik nogal geschrokken van de resoluutheid in de reacties.
Ik zit hier echt bijna letterlijk huilend in de bank bij de gedachten aan het verbreken van het contact, en dat heb ik niet snel, dat mag je best weten.
Nogmaals, er zit meer dan 1000km afstand tussen ons. Er gaat nooit lichamelijk intimiteit tussen ons komen, uitgesloten.
Dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil terug naar de situatie waarin we vriendschappelijk contact onderhielden. Het klinkt misschien raar, maar voor mij was dat contact heel waardevol.
Ik heb met haar betere gesprekken dan dat ik ooit met vrienden hier thuis heb kunnen hebben.
Hier heb je helemaal gelijk in. Ik heb haar een keer gezien in het echt.quote:Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Enige wat je kan doen afstand nemen. Helemaal.
Als ze alsnog voor je wilt kiezen, dan moet ze kiezen tussen haar relatie of vrijgezel zijn.
Niet voor haar relatie of jou, want je weet nooit hoe t gaat lopen als jullie meer contact krijgen.
Hij weet dat ze een vriendschappelijk contact met iemand uit Nederland onderhoudt. Frequentie en duur niet.quote:Op zondag 26 december 2021 14:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet haar man van jullie frequente en langdurige contact?
Wat een cynische reactie zeg.quote:Op zondag 26 december 2021 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Jouw selfies wissen natuurlijk ....
En de skype-geschiedenis ...
quote:Op zondag 26 december 2021 14:54 schreef Tengano het volgende:
Lastig hoor TS. Je hebt blijkbaar hele warme gevoelens voor deze vrouw; videobellen, selfies sturen, de verliefdheid, de hunkering, het verlangen haar weer te zien voor een stedentrip. En ik vind dat je ook wel een beetje aan jezelf mag denken en snap ook wel dat je daar een goed advies voor wilt.
Dus ik zou zorgen dat je deze hele situatie en jouw verlangens bespreekbaar maakt met haar man en kinderen. Die hebben immers ook een soort belang in dit verhaal, naast alle mensen hier natuurlijk. En dan gewoon hun ideeën en oplossingen eens aanhoren en daar vandaan weer verder kijken.
En laat ook nog even weten wat daar uitkomt svp. Ik denk dat er wel wat mensen benieuwd naar zijn.
Probeer het uit. Als de intenties goed zijn, en de wil is er, moet het te doen zijn. En anders weet je dat jouw idee niet werkt(e).quote:Op zondag 26 december 2021 14:06 schreef Galvez het volgende:
[..]
Goede vraag, dank je.
Ik zat er aan te denken om het met haar bespreekbaar te maken. Voorstellen even niet (video)bellen en geen selfies sturen, om wat afstand te creëren. Wel contact houden, maar verminderen. Ik spreek mijn (andere) vrienden ook niet meermaals per dag.
Bedankt voor je bemoedigende woorden. 🙏quote:Op zondag 26 december 2021 14:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Probeer het uit. Als de intenties goed zijn, en de wil is er, moet het te doen zijn. En anders weet je dat jouw idee niet werkt(e).
Wat een gedoe over die kinderen. Ik heb een diep ongelukkige jeugd gehad. Iereen heeft dat gehad. kI ken NIEMAND die een gelukkige jeugd heft gehad. Daarom zijn wij, mensen van na de oorlog (WO-2) tot ongeveer aan het einde van de koude oorlog (dus toen de klimaatverandering begon) ook zo gelukkig. Wij zijn gehard en realiseren ons dat er maar weinig nodig is voor geluk. Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank / het bord. En seks met je geliefde. De rest is bijzaak, en vooral veel onnozel geneuzel.quote:Op zondag 26 december 2021 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om? Het ging erom dat het niet alleen om haar gaat maar ook om haar kinderen.
Maargoed, ik ben erg benieuwd hoe het er over pakweg 6 maanden voor staat.
Lol toch nog even goed gelachen dankjewel.quote:Op zondag 26 december 2021 15:03 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Wat een gedoe over die kinderen. Ik heb een diep ongelukkige jeugd gehad. Iereen heeft dat gehad. I ken NIEMAND die een gelukkige jeugd heft gehad. Daarom zijn wij, mensen van na de oorlog (WO-2) tot ongeveer aan het einde van de koude oorlog (dus toen de klimaatverandering begon) ook zo gelukkig. Wij zijn gehard en realiseren ons dat er maar weinig nodig is voor geluk. Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank het bord. En seks met je geliefde. De rest is bijzaak, en vooral veel onnozel geneuzel.
I beg you pardon, maar je maakt een gigantische denkfout. Hoewel begrijpelijk.quote:Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou bijna iedereen vind je schijnbaar een lul van een vent, is de wereld dan gek of jijzelf?
Ja want deze denkwijze is alleen toebedeeld aan desbetreffende leeftijdsgroep, wat een onzin. Deze vorm van minimalisme is juist trending onder een deel jongere generatiesquote:Op zondag 26 december 2021 15:03 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank / het bord.
Maar jij meent zelf wel te kunnen spreken namens minstens een hele generatie.quote:Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
I beg you pardon, maar je maakt een gigantische denkfout. Hoewel begrijpelijk.
Namelijk ... de wereld is niet Fok.nl, en Fok.nl is zeker niet de hele wereld.
Je moet zo iets ook niet letterlijk nemen, dacht dat ouwe lui als jij juist goed waren met spreekwoorden en zulks?quote:Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
I beg you pardon, maar je maakt een gigantische denkfout. Hoewel begrijpelijk.
Namelijk ... de wereld is niet Fok.nl, en Fok.nl is zeker niet de hele wereld.
Zijn we ... als het ons uitkomt!quote:Op zondag 26 december 2021 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je moet zo iets ook niet letterlijk nemen, dacht dat ouwe lui als jij juist goed waren met spreekwoorden en zulks?
Doe dan de groetjes maar aan hoedendou of hoe dat veenlijk ook heet.quote:Op zondag 26 december 2021 15:17 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Zijn we ... als het ons uitkomt!
Ik vind dat jammer, als mensen mij als lul van een vent zien.quote:Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou bijna iedereen vind je schijnbaar een lul van een vent, is de wereld dan gek of jijzelf?
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.quote:Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij meent zelf wel te kunnen spreken namens minstens een hele generatie.
Over gigantische denkfouten gesproken.
errorquote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant.
Door het contact te verbreken, of in ieder geval voor langere tijd stil te leggen, is je ook al vaker gezegd. Maar dat wil jij neit. Dus dit blijft een vicieuze cirkelquote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
[..]
Sec is de vraag gewoon hoe kom je van verliefdheid af, zonder contact te verbreken.
Vreemdgaan is niet alleen maar seks m.i. En die kinderen zijn zeker wel relevant. Naar mijn idee wil je gewoon iets horen in lijn van joh ga lekker door of zo.quote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer, als mensen mij als lul van een vent zien.
Zo zie ik mezelf helemaal niet.
Ik zou nooit vreemd gaan met een getrouwde vrouw met kinderen. Dat is echt uitgesloten. Zo zit ik niet in elkaar.
Ik wil ook helemaal niet verliefd op haar zijn, en ik wil ook niet dat zij verliefd op mij is. Maar het is nu eenmaal zo. Maar daar doen we niets mee. Sterker nog, ik wil daar van af. Vandaar dit topic.
Maar contact met iemand verbreken die ik maandenlang als mijn beste vriend zag, dat wil ik niet.
Ik vind het ook jammer dat het topic een beetje ontspoort.
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant.
Ik wil namelijk juist niets met haar.
Sec is de vraag gewoon hoe kom je van verliefdheid af, zonder contact te verbreken.
Mijn opa is in de laatste jaren van de oorlog geboren, dat is eigenlijk helemaal geen jankbal.quote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.
Sometimes in life there are no 'best' options.quote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
Niet relevant voor mijn vraag bedoel ik.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.
Verdomme, je moet haar neuken, pas daarna kun je inschatten of het alleen je fantasie is of dat je gevoelens echt zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef Galvez het volgende:
[..]
Niet relevant voor mijn vraag bedoel ik.
Ik wil namelijk geen relatie met haar, en ik wil ook geen avontuurtje.
Je bent geen jankerd, dus je draait je hand er niet voor om om je vrouw al jarenlang te belazeren.quote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef LeesFoknl het volgende:
Dat zeg ik toch Flipping, wij zijn geen jankers, we zijn erger gewend.
![]()
Jij wel als ik je reacties hier zo lees.quote:Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef LeesFoknl het volgende:
Dat zeg ik toch Flipping, wij zijn geen jankers, we zijn erger gewend.
![]()
Ik zal het jou nog een keer proberen uit te leggen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef FlippingCoin het volgende: Naar mijn idee wil je gewoon iets horen in lijn van joh ga lekker door of zo.
Dat kan niet, maar veel plezier je hele leven het te proberenquote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik zal het jou nog een keer proberen uit te leggen.
Ik zoek geen approval of disapproval om met haar te praten.
Enige vraag is tip om verliefdheid te stoppen, zonder het contract te verbreken.
Hmm denk je zelf dat dit mogelijk is als je eerlijk bent? Zo iets is toch niet te sturen zolang je het blijft voeden?quote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Galvez het volgende:
[..]
Enige vraag is tip om verliefdheid te stoppen, zonder het contract te verbreken.
En toch doe je dat nu.quote:Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer, als mensen mij als lul van een vent zien.
Zo zie ik mezelf helemaal niet.
Ik zou nooit vreemd gaan met een getrouwde vrouw met kinderen. Dat is echt uitgesloten. Zo zit ik niet in elkaar.
Ik wil ook helemaal niet verliefd op haar zijn, en ik wil ook niet dat zij verliefd op mij is. Maar het is nu eenmaal zo. Maar daar doen we niets mee. Sterker nog, ik wil daar van af. Vandaar dit topic.
Maar contact met iemand verbreken die ik maandenlang als mijn beste vriend zag, dat wil ik niet.
Ik vind het ook jammer dat het topic een beetje ontspoort.
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant voor mij vraag.
Ik wil namelijk juist niets met haar.
Maar zeg nou zelf: dat is toch een vrij absurde vraag? Door contact te houden voedt je toch alleen maar de verliefdheid?quote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Galvez het volgende:
[..]
Jazeker, anders zou ik dit topic niet openen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmm denk je zelf dat dit mogelijk is als je eerlijk bent?
quote:Op zondag 26 december 2021 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent geen jankerd, dus je draait je hand er niet voor om om je vrouw al jarenlang te belazeren.
Chapeau!
Ahs, dat lieve Kerstsfeertje was er maar even, en maar flinterdun. Tweede Kerstavond is nog niet begonnen en de Kersliefde voor iedereen is al zwaar aan het smelten. Ja, vrede op aarde voor iedereen als WIJ.quote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij wel als ik je reacties hier zo lees.
En nu is het klaar met dat geouwehoer dit is helemaal niet relevant voor TS.
Nou succes! Je hebt ons (advies) niet nodig.quote:Op zondag 26 december 2021 15:34 schreef Galvez het volgende:
[..]
Jazeker, anders zou ik dit topic niet openen.
quote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Galvez het volgende:
[..]
En dan hoef je het contact met haar niet eens te verbreken.quote:Op zondag 26 december 2021 15:29 schreef jcdragon het volgende:
TVP
Rondom jou en 1000km zitten waarschijnlijk duizenden leuke, mooie en fantastische vrouwen. Ik vind dat je hun ook een kans moet geven om iets moois met jou te beginnen. Als het met hen allemaal niet lukt, kunnen we nog kijken of deze getrouwde mevrouw nog een optie is.
Agree to disagree.quote:
Hij wil alleen van jou nog even horen hoequote:Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nou succes! Je hebt ons (advies) niet nodig.
Ja, kom op zeg. Wie valt hier nu binnen met: ‘ga haar een weekend neuken en wat kunnen jou die kinderen schelen’. Heel liefdevol!quote:Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
Ahs, dat lieve Kerstsfeertje was er maar even, en maar flinterdun. Tweede Kerstavond is nog niet begonnen en de Kersliefde voor iedereen is al zwaar aan het smelten. Ja, vrede op aarde voor iedereen als WIJ.![]()
![]()
![]()
Als jij op eoa zulke gevoelens kan sturen, denk ik niet dat een ieder je hiermee kan helpen; de meeste mensen kunnen dit helemaal niet. Mensen sturen hun gevoelens doorgaans niet, ze scheppen de omstandigheden die gunstig zijn bijpassend bij bepaalde gevoelens.quote:Op zondag 26 december 2021 15:34 schreef Galvez het volgende:
[..]
Jazeker, anders zou ik dit topic niet openen.
Juist wel, ik heb al een goed advies gehad van een behulpzame user waar ik wat mee kan. Ik ga dit met haar bespreken.quote:Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nou succes! Je hebt ons (advies) niet nodig.
Nee jij geeft het goede voorbeeld door mensen verwend te noemen omdat ze met een liga opgroeien ipv met een voedselbon. Het is totaal lachwekkend om de serieuze problemen waar deze generaties geconfronteerd mee worden te bagatelliserenquote:Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
Ahs, dat lieve Kerstsfeertje was er maar even, en maar flinterdun. Tweede Kerstavond is nog niet begonnen en de Kersliefde voor iedereen is al zwaar aan het smelten. Ja, vrede op aarde voor iedereen als WIJ.![]()
![]()
![]()
Dat zeg jij.quote:Op zondag 26 december 2021 15:36 schreef Galvez het volgende:
[..]
Agree to disagree.
Als we vanaf het begin contact gezocht zouden hebben met een bepaalde intentie zou ik je gelijk geven, dat is echter niet het geval.
Dáár zit natuurljk wel wat in. Vermoedelijk ook getrouwde vrouwen ZONDER kinderen.quote:Op zondag 26 december 2021 15:29 schreef jcdragon het volgende:
TVP
Rondom jou en 1000km zitten waarschijnlijk duizenden leuke, mooie en fantastische vrouwen. Ik vind dat je hun ook een kans moet geven om iets moois met jou te beginnen. Als het met hen allemaal niet lukt, kunnen we nog kijken of deze getrouwde mevrouw nog een optie is.
Dat gaat niet werken. Met wat ik nu voor haar voel, is het volledig onmogelijk dat ik op iemand anders verliefd kan worden.quote:Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[..]
En dan hoef je het contact met haar niet eens te verbreken.
Lezen wat je wilt lezen dus. Dat zal uitstekend advies wordenquote:Op zondag 26 december 2021 15:37 schreef Galvez het volgende:
[..]
Juist wel, ik heb al een goed advies gehad van een behulpzame user waar ik wat mee kan. Ik ga dit met haar bespreken.
Succesquote:Op zondag 26 december 2021 15:37 schreef Galvez het volgende:
[..]
Juist wel, ik heb al een goed advies gehad van een behulpzame user waar ik wat mee kan. Ik ga dit met haar bespreken.
Heb je het topic eigenlijk wel gelezen?quote:Op zondag 26 december 2021 15:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Wie valt hier nu binnen met: ‘ga haar een weekend neuken en wat kunnen jou die kinderen schelen’. Heel liefdevol!
Zelfs ongetrouwdequote:Op zondag 26 december 2021 15:37 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Dáár zit natuurljk wel wat in. Vermoedelijk ook getrouwde vrouwen ZONDER kinderen.
Ik had het dan ook over en tegen user LeesFoknl.quote:Op zondag 26 december 2021 15:39 schreef Galvez het volgende:
[..]
Heb je het topic eigenlijk wel gelezen?
Hier is geenszins sprake van.
Hoho. Ik zou maar eerst die andere vrouwen leren kennen. Kijken of het klikt, in vriendschappelijk zin. Hebben jullie raakvlakken, matchen de karakters etc ?quote:Op zondag 26 december 2021 15:38 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. Met wat ik nu voor haar voel, is het volledig onmogelijk dat ik op iemand anders verliefd kan worden.
Oh so softie.quote:Op zondag 26 december 2021 15:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Wie valt hier nu binnen met: ‘ga haar een weekend neuken en wat kunnen jou die kinderen schelen’. Heel liefdevol!
Doe dat eens, dan los je het sneller op.quote:Op zondag 26 december 2021 15:37 schreef Galvez het volgende:
[..]
Juist wel, ik heb al een goed advies gehad van een behulpzame user waar ik wat mee kan. Ik ga dit met haar man bespreken.
Ok even wat serieuzer dan. Je zou een contract/afspraak met haar kunnen maken over een soort afbouwregeling in het contact waarbij je er beiden naar streeft om binnen, zeg 4 maanden bijvoorbeeld, dan niet meer verliefd te zijn. Je spreekt dan af om slechts 1 keer aan het eind van de maand contact te hebben door elkaar 1 mail te sturen waarin je je verhaal doet naar de ander.quote:Op zondag 26 december 2021 15:37 schreef Galvez het volgende:
[..]
Pardon, ik use helemaal niets. 60 jaar geleden een stikkie gerookt, was er bijna in gestikt !!quote:Op zondag 26 december 2021 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over en tegen user LeesFoknl.
Doe eens normaal zeg.quote:Op zondag 26 december 2021 15:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoho. Ik zou maar eerst die andere vrouwen leren kennen. Kijken of het klikt, in vriendschappelijk zin. Hebben jullie raakvlakken, matchen de karakters etc ?
quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 15:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe dat eens, dan los je het sneller op.
Dank je wel.quote:Op zondag 26 december 2021 15:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok even wat serieuzer dan. Je zou een contract/afspraak met haar kunnen maken over een soort afbouwregeling in het contact waarbij je er beiden naar streeft om binnen, zeg 4 maanden bijvoorbeeld, dan niet meer verliefd te zijn. Je spreekt dan af om slechts 1 keer aan het eind van de maand contact te hebben door elkaar 1 mail te sturen waarin je je verhaal doet naar de ander.
Als de verliefdheid binnen die termijn van 4 maanden niet stopt en/of je kunt je ook niet houden aan dit vooraf afgesproken minimaal aantal contactmomenten, dan zou je nog met 2 maanden kunnen verlengen. Maar als ook dat niet werkt, dan moet ieder van jullie eerlijk naar zichzelf zijn en er echt mee stoppen door het contact volledig te verbreken en je eigen weg te gaan.
In de tussentijd moet je dan wel echt gaan werken aan jezelf, maar dat moet je nu ook omdat je momenteel geen regie meer hebt over je eigen emotionele stabiliteit.
Heroīne heeft datzelfde effect.quote:Op zondag 26 december 2021 15:38 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. Met wat ik nu voor haar voel, is het volledig onmogelijk dat ik op iemand anders verliefd kan worden.
Ja, ik zie het ....quote:Op zondag 26 december 2021 15:49 schreef Galvez het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg.![]()
Alsof een man en een vrouw niet een louter vriendschappelijke band kunnen hebben.
Wat bedoel je?quote:
Waarom zou ik haar man vertellen dat ik verliefd op haar ben, of zij op mij? Daar is toch niemand bij gebaat? Dat kan de relatie met haar man schaden! Dat wil ik niet.quote:
Hier lopen mij de koude rillingen van over de rug! Twee mensen die verliefd zijn op elkaar, en kijk wat men dan voorstelt ....quote:Op zondag 26 december 2021 15:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok even wat serieuzer dan. Je zou een contract/afspraak met haar kunnen maken over een soort afbouwregeling in het contact waarbij je er beiden naar streeft om binnen, zeg 4 maanden bijvoorbeeld, dan niet meer verliefd te zijn. Je spreekt dan af om slechts 1 keer aan het eind van de maand contact te hebben door elkaar 1 mail te sturen waarin je je verhaal doet naar de ander.
Als de verliefdheid binnen die termijn van 4 maanden niet stopt en/of je kunt je ook niet houden aan dit vooraf afgesproken minimaal aantal contactmomenten, dan zou je nog met 2 maanden kunnen verlengen. Maar als ook dat niet werkt, dan moet ieder van jullie eerlijk naar zichzelf zijn en er echt mee stoppen door het contact volledig te verbreken en je eigen weg te gaan.
In de tussentijd moet je dan wel echt gaan werken aan jezelf, maar dat moet je nu ook omdat je momenteel geen regie meer hebt over je eigen emotionele stabiliteit.
Je bent dus niet de enigequote:Op zondag 26 december 2021 16:00 schreef Galvez het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Waarom zou ik haar man vertellen dat ik verliefd op haar ben, of zij op mij? Daar is toch niemand bij gebaat? Dat kan de relatie met haar man schaden! Dat wil ik niet.
In mijn wens-situatie zijn we over een tijdje beide niet meer verliefd, maar wel bevriend. Waarom haar man dan betrekken? Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen.
Ze heeft thuis overigens meerdere mannelijke vrienden. Ik heb een beetje het gevoel dat hier gedaan wordt alsof dat niet mogelijk is.
Flauw hoor.quote:
Nee.quote:Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef Galvez het volgende:
[..]
Flauw hoor.
Jij hebt nog nooit een mannelijk vriend gehad?
Ok, en ken jij in jouw omgeving geen enkele vriendschap tussen een man en vrouw die zuiver platonisch is?quote:
Volgens mij niet ....quote:Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef Galvez het volgende:
[..]
Flauw hoor.
Jij hebt nog nooit een mannelijk vriend gehad?
[..]
Ok, en ken jij in jouw omgeving geen enkele vriendschap tussen een man en vrouw die zuiver platonisch is?
Ze is getrouwd én ze heeft méérdere mannelijke vrienden.....denk je echt dat ze oprecht verliefd op je is? Die geniet gewoon graag van mannelijke aandacht......quote:Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef Galvez het volgende:
[..]
Flauw hoor.
Jij hebt nog nooit een mannelijke vriend gehad?
Mijn ervaring is dat het heus wel weer zakt als je het niet blijft aanwakkeren door te flirten of er over te beginnen. Het kan alleen wel erg lang duren op deze manier. Zeker als je het volgende blijft denken: 'dit is de hevigste verliefdheid ooit' en 'er is toch niemand zoals zij!'. Dan maak je er zelf een heel dramatische liefde van en blijf je er langer in hangen.quote:Op zondag 26 december 2021 16:00 schreef Galvez het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Waarom zou ik haar man vertellen dat ik verliefd op haar ben, of zij op mij? Daar is toch niemand bij gebaat? Dat kan de relatie met haar man schaden! Dat wil ik niet.
In mijn wens-situatie zijn we over een tijdje beide niet meer verliefd, maar wel bevriend. Waarom haar man dan betrekken? Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen.
Ze heeft thuis overigens meerdere mannelijke vrienden. Ik heb een beetje het gevoel dat hier gedaan wordt alsof dat niet mogelijk is.
Ik hoop dat ze niet verliefd op me is…quote:Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze is getrouwd én ze heeft méérdere mannelijke vrienden.....denk je echt dat ze oprecht verliefd op je is? Die geniet gewoon graag van mannelijke aandacht......
Je hebt duidelijk afstand van haar nodig, vriendschap gaat op deze manier echt niet lukken......quote:Op zondag 26 december 2021 16:23 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet verliefd op me is…
Ze heeft toch opgebiecht dat ze gevoelens voor je heeft?quote:Op zondag 26 december 2021 16:23 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet verliefd op me is…
quote:Op zondag 26 december 2021 15:49 schreef Galvez het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg.![]()
Alsof een man en een vrouw niet een louter vriendschappelijke band kunnen hebben.
Ik bedoel de mogelijk duizenden vrouwen binnen een straal van 1000 km he.quote:Op zondag 26 december 2021 15:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoho. Ik zou maar eerst die andere vrouwen leren kennen. Kijken of het klikt, in vriendschappelijk zin. Hebben jullie raakvlakken, matchen de karakters etc ?
Correct maar volgens @Cinderelladreamer is dat voor de aandacht.quote:Op zondag 26 december 2021 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ze heeft toch opgebiecht dat ze gevoelens voor je heeft?
Kijk eens aanquote:Op zondag 26 december 2021 16:34 schreef Galvez het volgende:
[..]
Correct maar volgens @:cinderelladreamer is dat voor de aandacht.
Ik kan me dat niet zo voorstellen, dat typeert haar namelijk niet, maar zoals gezegd ik hoop dat ze niet verliefd op me is. Dan hoef ik het alleen nog maar te verliezen en kunnen we gewoon vrienden blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat zei ik nietquote:Op zondag 26 december 2021 16:34 schreef Galvez het volgende:
[..]
Correct maar volgens @:cinderelladreamer is dat voor de aandacht.
Ik kan me dat niet zo voorstellen, dat typeert haar namelijk niet, maar zoals gezegd ik hoop dat ze niet verliefd op me is. Dan hoef ik het alleen nog maar te verliezen en kunnen we gewoon vrienden blijven.
Dat vind ik lastig te zeggen, fluctueert ook een beetje.quote:Op zondag 26 december 2021 16:48 schreef Tengano het volgende:
Ik heb je OP nog een keer gelezen en ik schrik eigenlijk wel van hoe zwaar je het hier mee hebt.
Kun je (en wil je) svp op een schaal van 1 op 10 aangeven hoe groot je lijdensdruk is?
Ok, maar als je op jezelf bent en je hebt geen contact met haar, noem dan eens een cijfer.quote:Op zondag 26 december 2021 16:56 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig te zeggen, fluctueert ook een beetje.
Ligt er ook aan hoeveel afleiding ik heb. Gisteren bijvoorbeeld kerst met familie gevierd, dan denk ik er iets minder aan. Vandaag zit ik tot aan etenstijd alleen, dan denk ik er meer aan. In die zin, is lockdown natuurlijk ook niet fijn.
Van de andere kant wel fijn dat ik veel contact met haar heb zodat ik me minder alleen voel in lockdown. If that makes sense…
Ik wil niet dat ze bij haar man weg gaat, in geen enkel scenario.quote:Op zondag 26 december 2021 16:58 schreef StateOfMind het volgende:
Echtgenoot stuk hout (of ijzer) in de nek leggen en voila, ze is weer vrijgezel
Ik kan onmogelijk een cijfer geen, omdat ik geen referentiekader heb.quote:Op zondag 26 december 2021 16:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok, maar als je op jezelf bent en je hebt geen contact met haar, noem dan eens een cijfer.
quote:Op zondag 26 december 2021 17:00 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze bij haar man weg gaat, in geen enkel scenario.
Ok, dan ga ik weer even wat meer tweede kerstdag dingen doen (magnetron aanzettenquote:Op zondag 26 december 2021 17:01 schreef Galvez het volgende:
Ik kan onmogelijk een cijfer geven, omdat ik geen referentiekader heb.
@suzi1quote:Op zondag 26 december 2021 16:58 schreef StateOfMind het volgende:
Echtgenoot stuk hout (of ijzer) in de nek leggen en voila, ze is weer vrijgezel
Ik heb hopen mannelijke vrienden, allemaal platonisch. Ik krijg ook geen aandacht van ze op zo een manier zoals ik denk dat jij hier beschrijft?quote:Op zondag 26 december 2021 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee dat zei ik nietGeloof best dat ze op jou wel echt verliefd is geworden, maar ze krijgt graag mannelijke aandacht dus misschien is ze ook wel weer gauw genoeg op je uitgekeken.....
Tja ik weet gewoon ook niet hoe dat zo werkt, maar blijkbaar heeft ze makkelijker contact met mannen dan met vrouwen. Ik kreeg bij de OP het gevoel of ts in haar verhaaltje trapt en dat dit hem nog meer pijn gaat doen dan hij nu denkt.....quote:Op zondag 26 december 2021 17:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb hopen mannelijke vrienden, allemaal platonisch. Ik krijg ook geen aandacht van ze op zo een manier zoals ik denk dat jij hier beschrijft?
Zij is 3 maanden ouder dan ik.quote:Op zondag 26 december 2021 17:54 schreef Tengano het volgende:
Ik zou ook wel eens willen weten hoe het zit qua leeftijdsverschil.
Algemeen contact 50/50. Het (video)bellen gaat meer op haar initiatief.quote:En van wie gaat het initiatief uit van het videobellen ed? Uitgedrukt in een percentage. Is dat 50/50?
Gelijkwaardig.quote:En wie van jullie twee steekt er het meeste effort in om deze verbinding in stand te houden? Is dat gelijkwaardig of ligt dat anders.
Goed, we lachen erg veel. Dat stemt me dus vrolijk.quote:En kun je omschrijven hoe jij je voelt nadat je net videocontact met haar hebt gehad?
Ja, zij voelt zich minstens zo schuldig als ik. Schuldig dat ze gevoelens voor iemand ontwikkeld heeft terwijl ze getrouwd is, en bij haar komt er ook nog wat meer schaamte bij kijken.quote:En kun je bij haar invoelen of de hele situatie voor haar net zo pijnlijk is als voor jou? Is haar lijdenslast dus net zo hoog?
Misschien is het voor te stellen dat als je in zo'n situatie verkeert, dat je dan iets minder logisch en helder kunt denken dan een buitenstaander doet. Zou zomaar kunnen dat iemand in zo'n geval zo radeloos is dat hij dan zelfs een hulpvraag zou kunnen stellen. Iets wat niet iedereen zomaar even zou doen.quote:Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef TornadoDK het volgende:
Ts is nogal een egoīst. Hij zegt niets stuk te willen maken maar wilt wel perse contact met haar. Misschien kan zij dat wel helemaal niet aan en verlaat ze alsnog haar man door ts.
Ik hoor alleen maar ik ik ik maar helemaal niet hoe het voor haar moet voelen.
Misschien heb je wel gelijk.quote:
Vriendschappelijk contact, meer niet.quote:Hij zegt niets stuk te willen maken maar wilt wel perse contact met haar.
Daar ga ik het met haar over hebben. Als zij die kans aanwezig acht, ook al is die klein, dan zal dat voor mij het zetje, hoe moeilijk ook, zijn om contact te minimaliseren/verbreken.quote:Misschien kan zij dat wel helemaal niet aan en verlaat ze alsnog haar man door ts
quote:Op zondag 26 december 2021 18:40 schreef Galvez het volgende:
maar ik kan wil dit contact gewoon niet zomaar verbreken, dat kan wil ik gewoon niet.
Dan verbreek je het contact niet. (IK wil...IK kan niet...) (vriendschappelijk contact moet kunnen toch?) Beetje over koetjes en kalfjes blijven praten. Prima. Totdat de partner er achter komt, over de rooie gaat, en de kinderen meeneemt (of achterlaat). Ach, dan heb jij haar helemaal voor je alleen, hoef je je niet met een relatie te bemoeien. (win-win) (de kant van kinderen/partner even tot non-existent beschouwen).quote:Op zondag 26 december 2021 18:40 schreef Galvez het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk.Dat ben ik normaal absoluut niet, maar ik kan dit contact gewoon niet zomaar verbreken, dat kan ik gewoon niet.
[..]
Vriendschappelijk contact, meer niet.
[..]
Daar ga ik het met haar over hebben. Als zij die kans aanwezig acht, ook al is die klein, dan zal dat voor mij het zetje, hoe moeilijk ook, zijn om contact te minimaliseren/verbreken.
Zeg eens eerlijk.quote:
Maar zij zegt OOK niet: " joh dit moeten we niet doen, ik verbreek het contact"quote:Op zondag 26 december 2021 18:28 schreef Galvez het volgende:
[..]
Zij is 3 maanden ouder dan ik.
[..]
Algemeen contact 50/50. Het (video)bellen gaat meer op haar initiatief.
[..]
Gelijkwaardig.
[..]
Goed, we lachen erg veel. Dat stemt me dus vrolijk.
[..]
Ja, zij voelt zich minstens zo schuldig als ik. Schuldig dat ze gevoelens voor iemand ontwikkeld heeft terwijl ze getrouwd is, en bij haar komt er ook nog wat meer schaamte bij kijken.
Als ik het goed heb gelezen, is hij zo gek op haar dat hij in dat geval waarschijnlijk wel die 1000 km verderop gaat wonen.quote:Op zondag 26 december 2021 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Besef ásjeblieft waar je aan begint @:Galvez ......dat ze haar man misschien zou verlaten is nog één ding, maar die jonge kinderen mogen gewoon niet betrokken raken bij deze situatie. Zeker omdat jullie afstand minimaal 1000km is, dan is co-ouderschap totaal geen optie meer.
Haar man verlaten, daar is helemaal geen sprake van. Wij samen gaan wonen evenmin.quote:Op zondag 26 december 2021 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Besef ásjeblieft waar je aan begint @:Galvez ......dat ze haar man misschien zou verlaten is nog één ding, maar die jonge kinderen mogen gewoon niet betrokken raken bij deze situatie. Zeker omdat jullie afstand minimaal 1000km is, dan is co-ouderschap totaal geen optie meer.
Als dat zo is, wat wil je dan nog van haar? Zeker met kinderen zou ik de relatie verbreken, er komt heus wel weer iemand anders die dichterbij woont en niet getrouwd is en kinderen heeft.quote:Op zondag 26 december 2021 19:09 schreef Galvez het volgende:
[..]
Haar man verlaten, daar is helemaal geen sprake van. Wij samen gaan wonen evenmin.
Ik geloof niet (meer) in vriendschap met het andere geslacht.quote:Op zondag 26 december 2021 19:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.
Heb jij een beste vriend of vriendin?
Zie bovenstaande.quote:Zou je daar contact mee verbreken als je opeens verliefd op die persoon werd? Of zou je het even afwachten of die liefde niet ook weer verdwijnt, zodat je de vriendschap kunt behouden?
Nee, dat willen we beide niet. We willen beide ook niet verliefd op elkaar zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Maar zij zegt OOK niet: " joh dit moeten we niet doen, ik verbreek het contact"
Vriendschap. Als ze een man geweest zou zijn, zou het een stuk makkelijker zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 19:11 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat wil je dan nog van haar?
Ik had destijds een relatie met m'n beste vriendin en ook dat liep stuk. Heb daarna geen woord meer met haar gewisseld. Die vriendschap komt nooit meer goed.quote:Op zondag 26 december 2021 19:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.
Zou je daar contact mee verbreken als je opeens verliefd op die persoon werd? Of zou je het even afwachten of die liefde niet ook weer verdwijnt, zodat je de vriendschap kunt behouden?
Ik wel. Ik heb lange tijd een goede vriendin gehad, zonder daar enig gevoel van liefde (anders dan vriendschappelijk) voor te ontwikkelen.quote:Op zondag 26 december 2021 19:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik geloof niet (meer) in vriendschap met het andere geslacht.
Maar dat is anders hč. Ik wil dus juist géén relatie met haar.quote:Op zondag 26 december 2021 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik had destijds een relatie met m'n beste vriendin en ook dat liep stuk. Heb daarna geen woord meer met haar gewisseld. Die vriendschap komt nooit meer goed.
Ja contact drastisch beperken dan inderdaad, en aan jezelf gaan werken.quote:Op zondag 26 december 2021 19:12 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nee, dat willen we beide niet. We willen beide ook niet verliefd op elkaar zijn.
Daar zijn we ons van bewust.
De vraag is puur, hoe kom je zo snel mogelijk van een verliefdheid af.
Meer niet.
Maar goed dit topic wordt een beetje cirkel redeneren.
Ik denk dat ik het advies van, ik geloof Tengano, maar op ga volgen.
Contact stop. Kijken wat dat doet.
Dus je wil een vriendschap met een vrouw waar je verliefd op bent en zij op jou?quote:Op zondag 26 december 2021 19:15 schreef Galvez het volgende:
[..]
Maar dat is anders hč. Ik wil dus juist géén relatie met haar.
Dat denk je nu, maar als jullie contact blijven houden op deze manier wordt de kans wel steeds groter. Jullie zijn verliefd, dat kan geen vriendschap meer worden.....quote:Op zondag 26 december 2021 19:09 schreef Galvez het volgende:
[..]
Haar man verlaten, daar is helemaal geen sprake van. Wij samen gaan wonen evenmin.
Nee.quote:Op zondag 26 december 2021 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus je wil een vriendschap met een vrouw waar je verliefd op bent en zij op jou?
Dat zie ik nu ook in, en daarom denk ik dat ik voor een contactstop opteer. (Dat is nog wat anders dan contact volledig verbreken)quote:Op zondag 26 december 2021 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar als jullie contact blijven houden op deze manier wordt de kans wel steeds groter.
Dat klinkt in elk geval verstandig......hoe dan ook sterkte!quote:Op zondag 26 december 2021 19:19 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat zie ik nu ook in, en daarom denk ik dat ik voor een contactstop opteer. (Dat is nog wat anders dan contact volledig verbreken)
Zoek een lelijke vrouw.quote:Op zondag 26 december 2021 19:18 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nee.Ik wil een vriendschap met een vrouw die niet verliefd op mij is, en ik niet op haar.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 26 december 2021 19:19 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat zie ik nu ook in, en daarom denk ik dat ik voor een contactstop opteer. (Dat is nog wat anders dan contact volledig verbreken)
deze zwarte idioot kun je toch niet serieus nemen?quote:
Net als met deze, tot het opeens niet meer vriendschappelijk was.quote:Op zondag 26 december 2021 19:15 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb lange tijd een goede vriendin gehad, zonder daar enig gevoel van liefde (anders dan vriendschappelijk) voor te ontwikkelen.
Als man vriendschap met een vrouw gaat niet werken. De seksuele spanning blijft in de weg zitten. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 26 december 2021 19:18 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nee.Ik wil een vriendschap met een vrouw die niet verliefd op mij is, en ik niet op haar.
Duidelijk maken bij haar dat het klaar moet zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 19:12 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nee, dat willen we beide niet. We willen beide ook niet verliefd op elkaar zijn.
Meer niet.
Wat een akelige kijk op de liefde.quote:Op zondag 26 december 2021 20:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Denk even na over wat verliefdheid precies is. Vooral een fantasie in jouw hoofd. Die fantasie moet ontladen worden in seksueel contact. Waarna de verliefdheid binnen uiterlijk een paar maanden ook weer verdwijnt.
Een man wordt alleen verliefd op een vrouw omdat hij haar dan kan bevruchten. Heeft die bevruchting eenmaal plaatsgevonden, dan verdwijnt de verliefdheid, zodat er weer ruimte ontstaat voor een nieuwe vrouw. Zo werkt de biologie.
Wat is jouw kijk op liefde?quote:
Daarom is het ook goed om bij jezelf naar binnen te gaan en te onderzoeken wat liefde, verliefdheid en alles wat je voelt nou eigenlijk betekent. Waar je eigenlijk precies zo naar verlangt. En niemand kan dat voor jou bepalen. Dat zit binnenin jou en ik zou dat koesteren en beschermen. Laat het maar uit je pen en uit je hart vloeien en hou het voor jezelf.quote:
Kort antwoord: dat gaat niet.quote:Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Galvez het volgende:
[..]
Als je bevriend bent en het van jouw kant stil houdt kun je wel afwachten (en toch ook verder kijken). Nu is het iets dat zij met jou heeft besproken. Valt dat je niet tegen? Ik zou het niet zo mooi vinden als mijn vriendin zoiets met mij zou bespreken, maar het -vele- contact en de gevoelens verborgen zou houden voor haar man. En dat ze het dan ook aan mij over zou laten het contact te verminderen of verbreken, pff. Het is oneerlijk naar haar man toe en dat zou me echt vies tegen vallen van iemand en daarmee zou ik ook ernstig twijfelen aan haar betrouwbaarheid en mijn liefde voor die persoon.quote:Op zondag 26 december 2021 19:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk.
Zou je daar contact mee verbreken als je opeens verliefd op die persoon werd? Of zou je het even afwachten of die liefde niet ook weer verdwijnt, zodat je de vriendschap kunt behouden?
Maar waarom zou je het contact dan behouden terwijl je weet dat je stik verliefd bent?quote:Op zondag 26 december 2021 19:09 schreef Galvez het volgende:
[..]
Als je het als tijdverspilling ziet, benader je het alsof het een liefdesrelatie is waarin je aan het investeren bent. Maar dat is nu net wat ik niet wil.quote:Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef Mintymintyy het volgende:
Ik kan je 100 x vertellen dat dit contact je niks brengt en pure tijdverspilling is maar dat moet jij zelf inzien voordat je het loslaat.
Dat is een goede tip, dank je. Klopt ook wel natuurlijk, ik idealiseer haar waarschijnlijk veel te veel.quote:Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef Polenbatser het volgende:
Bedenk dat je niet verliefd bent op haar, maar op het plaatje dat je in je hoofd hebt van haar. Je hebt haar 1 keer gezien, dus hebt simpelweg de negatieve kanten van haar nog niet kunnen ontdekken om die verliefdheid over te laten gaan. Vervelende situatie zit je in, want omdat ze zo ver weg woont zit het er ook niet in dat je haar beter leert kennen. Misschien helpt het om te bedenken dat ze de toiletrol verkeerd om ophangt, lege enveloppen overal in huis laat slingeren en remsporen in haar string heeft? Dat ze ook maar gewoon een mens is, die af en toe chagrijnig is en je rondcommandeert om het vuilnis buiten te zetten?
Nou ja, haar man is wel op de hoogte van het contact, alleen niet van de frequentie denk ik.quote:Op zondag 26 december 2021 21:02 schreef Ridocar het volgende:
Lang antwoord: Jullie zijn allebei verliefd. Het contact blijft spannend, haar man weet nog steeds van niets.... Maar het contact is gewoon met een vriendschappelijke insteek. Yeah, right.
Als het echt alleen maar om de gezelligheid ging had d'r vent op z'n minst geīnformeerd mogen worden.
Ik snap waar je heen wilt, en ik zie dit inderdaad wel echt als een minpunt.quote:Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Als je bevriend bent en het van jouw kant stil houdt kun je wel afwachten (en toch ook verder kijken). Nu is het iets dat zij met jou heeft besproken. Valt dat je niet tegen? Ik zou het niet zo mooi vinden als mijn vriendin zoiets met mij zou bespreken, maar het -vele- contact en de gevoelens verborgen zou houden voor haar man. En dat ze het dan ook aan mij over zou laten het contact te verminderen of verbreken, pff. Het is oneerlijk naar haar man toe en dat zou me echt vies tegen vallen van iemand en daarmee zou ik ook ernstig twijfelen aan haar betrouwbaarheid en mijn liefde voor die persoon.
Een beginnetje om haar van haar voetstuk te stoten..
Wat is er nog meer niet zo leuk aan haar?
Ik vind cheaten nogal een zware term. Er is niets tussen ons gebeurd, en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 26 december 2021 22:00 schreef Seven. het volgende:
Je kent haar amper. En wat zij doet heeft een naam: micro cheating.
Ja, en ik wil dan ook dat dat stopt.quote:[b]Op zondag 26 december 2021 22:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:[/[flickrset]b]
[/flickrset]
Je bent dagelijks met haar bezig, met je gevoel voor haar.
Je weet niet wat je zegt nu. Het gros van de mensen zou weldegelijk een probleem hebben met de kwaliteit en de frequentie van het contact zoals jullie dat nu hebben. Zeker met je statement dat jullie beide verliefd zijn. Dat is echt niet iets waarvan de meeste mensen denken: "Ah, moet zij weten"quote:Op maandag 27 december 2021 01:20 schreef Galvez het volgende:
Ik vind cheaten nogal een zware term. Er is niets tussen ons gebeurd, en dat gaat ook niet gebeuren.
Dat begrijp ik hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 01:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt nu. Het gros van de mensen zou weldegelijk een probleem hebben met de kwaliteit en de frequentie van het contact zoals jullie dat nu hebben. Zeker met je statement dat jullie beide verliefd zijn. Dat is echt niet iets waarvan de meeste mensen denken: "Ah, moet zij weten"
Nee, jullie gaan wat betreft de intimiteit flink over de schreef. Dit gaat al verder dan flirten wat eigenlijk al not done is. Laat staan dat je dagelijks met elkaar aan het videobellen bent. Get real please.quote:Op maandag 27 december 2021 01:26 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat begrijp ik hoor.
Maar cheaten wordt het wat mij betreft pas als je daar ‘iets mee doet’.
Dude.quote:Op maandag 27 december 2021 02:07 schreef Werkman het volgende:
@:Galvez: Stuur een foto van haar naar zo'n realdoll fabriek waar ze van die levensechte sexpoppen maken en laat haar verder met rust.
Voor de rest ben je maar zielig en dom bezig.
Doei en succes.![]()
Nee hoor, al woont ze op 10km afstand. Ik zou nooit naar bed gaan met een getrouwde vrouw, nooit. Zij ook niet trouwens, voor zover ik dat in kan schatten.quote:Op maandag 27 december 2021 02:11 schreef Tengano het volgende:
Gelukkig hebben jullie geen fysieke overschrijdingen gemaakt, want dat maakt zoiets alleen maar een stuk pijnlijker en complexer. En ik schat in dat dat voornamelijk te danken is aan de 1000 km die er tussen zit.
En dat is nou precies wat micro cheaten is: wel de leugens en geheimdoenerij, zonder de fysieke grens over te gaan. Micro cheaten ondermijnt de relatie.quote:Op maandag 27 december 2021 01:20 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik snap waar je heen wilt, en ik zie dit inderdaad wel echt als een minpunt.
Dat is echter wel het enige. Voor de rest is ze echt geweldig. Zij heeft natuurlijk ook niet voor deze situatie gekozen.
[..]
Ik vind cheaten nogal een zware term. Er is niets tussen ons gebeurd, en dat gaat ook niet gebeuren.
Ik zie mezelf ook niet per se als slachtoffer, hoewel ik het hier zéér moeilijk mee heb.quote:Op maandag 27 december 2021 02:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat micro cheaten is: wel de leugens en geheimdoenerij, zonder de fysieke grens over te gaan. Micro cheaten ondermijnt de relatie.
En zij heeft hier wel degelijk voor gekozen, net als jij. Jullie zijn geen slachtoffers van de omstandigheden.
Heb je het topic eigenlijk wel gelezen? Ik wil helemaal geen relatief met haar!!quote:Op maandag 27 december 2021 02:51 schreef Werkman het volgende:
@:galvez: Wat getrouwde vrouwen betreft, (mannen ook trouwens) zoals je er aankomt zo raak je ze ook kwijt.
Als bedriegen er eenmaal in zit...
En waarom een vrouw met twee kinderen???
Denk je nou echt dat die jouw omarmen?
Jij word de man die mama van papa afgepakt heeft en treiteren en zuigen je het bloed onder je nagels vandaan.
Als je weer zoiets overkomt steek je kop dan in een emmer water met ijsklonten.
Er lopen zal andere vrouwen rond.
Je was toch verliefd?quote:Op maandag 27 december 2021 02:54 schreef Galvez het volgende:
[..]
Heb je het topic eigenlijk wel gelezen? Ik wil helemaal geen relatief met haar!!
Ik snap dat het moeilijk is voor je, maar een keer barst de bom daar thuis. En dan hebben 2 kinderen een leven voor en na de scheiding.quote:Op maandag 27 december 2021 02:49 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet per se als slachtoffer, hoewel ik het hier zéér moeilijk mee heb.
Maar “zelf voor gekozen” vind ik ook nogal een hard oordeel. Je kiest er niet voor om op iemand verliefd te worden, Als dat zou kunnen, had ik dat nooit gedaan natuurlijk.
En als dat zo is dan lappen wij wel even bij. Want zoals je hebt gezien staan wij helemaal aan jouw kant TS.quote:Op maandag 27 december 2021 03:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat binnenkort het bekende bedelbericht komt. Er is dan iets vreselijks gebeurd (kind kanker ofzoiets) en of je even per omgaande ¤10.000 kunt lenen.
Ze kiest wel degelijk voor deze situatie. Je geeft zelfs aan dat ze hier al tijden mee rondloopt. Ze had er dus al lang voor kunnen kiezen niet meer zulk contact met jou te onderhouden. Het telkens weer opzoeken is een keuze. Dat heeft niks meer te maken met dat het haar overkomt.quote:Op maandag 27 december 2021 01:20 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik snap waar je heen wilt, en ik zie dit inderdaad wel echt als een minpunt.
Dat is echter wel het enige. Voor de rest is ze echt geweldig. Zij heeft natuurlijk ook niet voor deze situatie gekozen.
quote:Op zondag 26 december 2021 19:12 schreef Galvez het volgende:
[..]
Meer niet.
Correctie mijnerzijds van m'n vorige post:quote:Op maandag 27 december 2021 01:16 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nou ja, haar man is wel op de hoogte van het contact, alleen niet van de frequentie denk ik.
Maanden geleden, toen we beiden nog puur vriendschappelijke gevoelens hadden, had ik haar ook wel eens aan de telefoon terwijl haar man binnen kwam. Gesprek gewoon voortgezet, waarbij ze bij hem ook aangaf dat ze ‘die vriend uit Nederland’ aan de lijn had.
Toch maar even het hele topic lezenquote:Op maandag 27 december 2021 08:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar het is vaak genoemd gebeurd dat je genept wordt. Dat ze voor jou naar Nederland komt voor een verblijfsvergunning en daarna haar oude gezin naar Nederland haalt.
Dit dus, kijk uit.quote:Op maandag 27 december 2021 03:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat binnenkort het bekende bedelbericht komt. Er is dan iets vreselijks gebeurd (kind kanker ofzoiets) en of je even per omgaande ¤10.000 kunt lenen.
quote:Op maandag 27 december 2021 08:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volg je hart. Die kinderen redden zich wel. De wereld is al hard genoeg, is goed voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |