abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202818404
Ik weet echt geen raad meer me me zelf, en hoop hier een goed advies te krijgen.

Aan het begin van het jaar tijdens vakantie heb ik een vrouw ontmoet. Het klikte erg goed, in vriendschappelijk zin. We hebben bizar veel raakvlakken, en onze karakters matchen erg goed.

We hebben nummers uitgewisseld, en contact onderhouden. Zij is getrouwd, dat is mij vanaf het begin bekend. We hebben dagelijks veelvuldig contact via app, en om de dag ongeveer (video)bellen we, soms wel urenlang.

Omdat ze getrouwd is, en ook nog eens >1000km ver weg woont is het nooit mijn bedoeling geweest verliefd op haar te worden. In het begin was daar ook helemaal geen sprake van, gewoon puur vriendschappelijk.

Gaandeweg zijn mijn gevoelens echter veranderd. Ik heb me er echt maanden tegen verzet, maar de verliefdheid is zeer, zeer hevig. Meer dan dat ik ooit ervaren heb! Dat klinkt waarschijnlijk debiel en ongeloofwaardig omdat ik haar maar één keer in het echt ontmoet heb. Ik zou het zelf ook niet geloven dat dit mogelijk is als ik het zelf niet zo ervaren, maar het is écht zo.
Ik weet dat ik niets met deze gevoelens kan, want ze is getrouwd. Ik heb dan ook besloten hier niets over tegen haar te zeggen.

Recent belde ze mij echter om te zeggen dat ze iets kwijt moest, waar ze al tijden mee rondloopt. Dat ze verliefd op mij is, en dat ze hier de hele dag aan denkt. Dat ze het heeft proberen te verdringen, maar dat haar dat niet lukt. Ze schaamt zich hier heel erg voor, omdat ze getrouwd is, ze geeft ook veel om haar man.

Ik heb toen ook maar toegegeven dat die gevoelens absoluut wederzijds. Maar ook dat ik hier niets mee wil/kan, omdat ze getrouwd is. Dat begrijpt ze wel.

Ik heb inmiddels het gevoel dat deze verliefdheid een steeds grotere rol in mijn leven speelt. Ik denk echt denk continu aan haar, kan me daardoor regelmatig ook slecht concentreren. Dit wil ik niet! :{

Wat moet ik nou doen?
Ik kan zelf wel bedenken dat als we wat afstand nemen qua dagelijks contact, dat het misschien iets minder hevig wordt. Maar het zal blijven. En contact volledig verbreken wil ik absoluut niet.

Ik weet het gewoon echt niet. ;(
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_202818427
Zijn er kinderen in het spel?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202818442
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 12:55 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Zijn er kinderen in het spel?
Ja, ze hebben 2 kinderen samen. (4 en 7 jaar oud)
pi_202818450
Breek het af.
pi_202818457
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 12:57 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ja, ze hebben 2 kinderen samen. (4 en 7 jaar oud)
Contact verbreken dus. Mocht zij zo lijp zijn om haar hele toekomst en alles weg te gooien dan is dat haar keuze. Nu contact onderhouden maakt jou wmb net zo schuldig.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202818465
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Breek het af.
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
Ik weet ook zeker dat ik haar daar mee zou kwetsen.
pi_202818475
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
Het gaat niet alleen om jou... Je had het veel eerder al moeten afbreken op het moment dat je verliefd werd. Je wist immers dat ze getrouwd was en kinderen heeft.

Je kunt niet met goed geweten dit doorzetten. Je maakt alles kapot in haar gezin.
  zondag 26 december 2021 @ 13:00:06 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_202818489
quote:

[..]
Maar niet zo erg als d'r kinderen :{w
Haters everywhere but I don't really care.
pi_202818509
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het gaat niet alleen om jou...
Ik wil haar niet kwijt, als vriend.

Mijn vraag is eigenlijk vooral, hoe zorg ik ervoor dat verliefdheid verdwijnt, maar dat we wel vriendschappelijk contact kunnen blijven onderhouden?

Hoe ons contact de eerste maanden was, daar wil ik naar terug.
  zondag 26 december 2021 @ 13:02:22 #10
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202818512
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:

Mijn vraag is eigenlijk vooral, hoe zorg ik ervoor dat verliefdheid verdwijnt, maar dat we wel vriendschappelijk contact kunnen blijven onderhouden?
Niet.
  zondag 26 december 2021 @ 13:02:38 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202818513
Alle contact verbreken (gesprekken verwijderen, nummer verwijderen etc.), doet even pijn maar gaat ook wel weer over.
  zondag 26 december 2021 @ 13:03:09 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202818519
quote:

[..]

Dat gaat niet meer.
pi_202818520
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Niet.
😥

Bedankt voor je reactie. Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
pi_202818521
quote:

[..]
Draait om de kinderen in dit geval. Kap ermee.
pi_202818529
Denk aan die kinderen. :{

Leg het haar uit en verbreek daarna het contact.
pi_202818533
Praat die vrouw met jou met der man der naast of doet ze dat stiekem?

Afspreken in een hotelletje TS, wel GPS uit laten zetten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202818534
Reacties hier zijn behoorlijk 'snel'. Ik mis vooral een stukje context. Is zij gelukkig in haar huwelijk? Heeft ze de intentie om op (korte) termijn weg te gaan van haar man?

Voordat iedereen hier lijp wordt: wanneer zij aangeeft gelukkig te zijn en niet weg wil (en sowieso wanneer ze nog bij haar man is): back off. Inderdaad niet ok voor de kinderen in kwestie (en natuurlijk ook niet voor die man).

Als zij aangeeft weg te willen gaan bij haar man en jij hebt de intentie om samen met haar wat op te starten: why not? Maar tot het moment dat die stap feitelijk is gemaakt is het natuurlijk fouter dan fout.

PS: en die onzin van samenblijven voor de kinderen mag me alvast bespaard worden hoor. Net alsof die niet aanvoelen als het thuis niet juist is. Een keuze voor je eigen geluk is uiteindelijk ook een keuze voor het geluk van je omgeving ben ik van mening.
pi_202818535
quote:
Breek het af.
... direct, geen uitstel. Hoe langer dit duurt, hoe moeilijker het wordt. Daarnaast is het ook enorm egoistisch. Je kunt een gezin volledig kapot maken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 26 december 2021 @ 13:05:17 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202818536
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:

[..]
😥

Bedankt voor je reactie. Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
Waarom? Zodat je het voor jezelf goed kunt praten dat je met opzet een gezin uit elkaar werkt? :{ Als zij op eigen houtje beslist van haar man te scheiden en je dan weer op te zoeken is een ander verhaal, maar er actief aan meewerken.. :N
  zondag 26 december 2021 @ 13:05:50 #20
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202818540
quote:

[..]
😥

Tsja, ik weet niet of je je moet vasthouden aan die ene strohalm die een spaarzame user gaat opwerpen waarin degene een hele hypothetische situatie gaat beschrijven waarin het goed afloopt.

Want in 99.999% van de gevallen loopt dit niet goed af voor minimaal een van de partijen. En aangezien ze getrouwd is (waarbij ze gelukkig zegt ze zijn) en kinderen heeft ben jij de partij die het minste pijn (ja er is sowieso pijn) heeft dus jij moet hier volwassen in zijn en het afbreken.

Het gaat wel weer over, je vindt wel weer iemand anders.
pi_202818541
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef ludovico het volgende:

En dit inderdaad :D Hoe kun je uren skypen zonder dat haar man iets in de gaten heeft :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 december 2021 @ 13:06:24 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202818548
quote:

[..]
😥

Dat gaat niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202818551
quote:

[..]
😥

Dus je wilt horen van ons dat het een goede keuze is om door te gaan.

Wat voor advies wij ook geven je hebt al een keuze gemaakt in gedachten.
pi_202818554
Ff vragen of ze der huwelijk zou riskeren voor je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202818571
Liefde maakt blind blijkbaar.
pi_202818573
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef ludovico het volgende:
Als we bellen is haar man er niet nee.

quote:
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.
Ik zal geen seks met een getrouwde vrouw hebben, en al zeker niet als er kinderen betrokken zijn.

Het contact verbreken wil echter ook absoluut niet.
pi_202818595
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:

[..]
[..]
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.
Ik zal geen seks met een getrouwde vrouw hebben, en al zeker niet als er kinderen betrokken zijn.

Ieder zijn ding.
  zondag 26 december 2021 @ 13:10:41 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202818601
quote:

[..]
[..]

Het contact verbreken is beter voor letterlijk iedereen in deze situatie. Dat voelt nu misschien niet zo, maar zo zul je er achteraf ook over denken.

Maar goed, wat zitten we hier advies te geven.. TS heeft de keuze al gemaakt en wil van ons alleen maar horen dat het de juiste is.
pi_202818620
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Het contact verbreken is beter voor letterlijk iedereen in deze situatie. Dat voelt nu misschien niet zo, maar zo zul je er achteraf ook over denken.

Maar goed, wat zitten we hier advies te geven.. TS heeft de keuze al gemaakt en wil van ons alleen maar horen dat het de juiste is.
Stiekem met de vrouw afspreken en skypen zonder dat der man er vanaf weet is wel de way to go.
pi_202818624
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef WaikikiWim het volgende:
Reacties hier zijn behoorlijk 'snel'. Ik mis vooral een stukje context. Is zij gelukkig in haar huwelijk? Heeft ze de intentie om op (korte) termijn weg te gaan van haar man?
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.

Ze heeft niet de intentie om op korte termijn weg te gaan.
pi_202818639
quote:

[..]
[..]

Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not? Als haar huwelijk echter enigszins waarde heeft dan zal ze ook vrij snel beseffen dat een verliefdheid opgelopen op vakantie niet genoeg is om een heel gezin voor te laten barsten.

Van kneiterverliefd terug naar een vriendschappelijke relatie is wel lastig denk ik inderdaad. De verliefdheid zal wel afzakken (maanden/jaren), maar in die tijd kan je wel een boel vernielen natuurlijk..
pi_202818653
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.

Misschien willen ze wel een open relatie.
  zondag 26 december 2021 @ 13:13:44 #33
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202818695
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not? Als haar huwelijk echter enigszins waarde heeft dan zal ze ook vrij snel beseffen dat een verliefdheid opgelopen op vakantie niet genoeg is om een heel gezin voor te laten barsten.

Van kneiterverliefd terug naar een vriendschappelijke relatie is wel lastig denk ik inderdaad. De verliefdheid zal wel afzakken (maanden/jaren), maar in die tijd kan je wel een boel vernielen natuurlijk..
Neem je ook even de kinderen mee in het spel?

Of zijn die niet relevant in dit geval? TS is zo ver gegaan dat het nu hevige verliefdheid is. TS had bij milde verliefdheid al de conclusies kunnen trekken en vertrekken.
pi_202818699
Ik zou een koud bad laten vollopen en je hoofd er effe in steken eigenlijk, ff wakker worden TS.
pi_202818705
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Waarom? Zodat je het voor jezelf goed kunt praten dat je met opzet een gezin uit elkaar werkt?
Met opzet uit elkaar werken? :{ Dat is echt wel het laatste dat ik wil. Dat zou ik verschrikkelijk vinden. Het is uitgesloten dat er lichamelijk contact plaatsvindt tussen ons.
  zondag 26 december 2021 @ 13:14:07 #36
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202818707
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Misschien willen ze wel een open relatie.
Lekker praktisch ook op 1000+ km afstand :P
pi_202818714
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Galvez het volgende:

[..]

Dan zou ik mezelf een heleboel pijn en verdriet besparen en er een einde aan breien. Cold Turkey. Waar zie je dit zelf eindigen?.. Haar man zal vroeg of laat ook argwaan krijgen en als de bom barst kiest ze uiteindelijk toch voor thuis (als ik jou mag geloven)..
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 13:14:23 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202818715
quote:

[..]
😥

Jij bent de enige ....
  zondag 26 december 2021 @ 13:14:24 #39
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_202818716
Dude, nee. :{ Leg de situatie uit en ga je eigen weg, hoe moeilijk dat ook is.

Misschien komt ze ooit nog aankloppen als d'r huidige relatie stukloopt (hypothetisch, niet iets om te verwachten), maar zelf niet lopen klooien daarmee.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_202818725
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Lekker praktisch ook op 1000+ km afstand :P
Jezusmina. _O- Manmanman.
pi_202818732
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het gaat niet alleen om jou... Je had het veel eerder al moeten afbreken op het moment dat je verliefd werd. Je wist immers dat ze getrouwd was en kinderen heeft.

Je kunt niet met goed geweten dit doorzetten. Je maakt alles kapot in haar gezin.
Ze is al verliefd op hem hoor..
Gewoon scheiden dus.
pi_202818737
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
En dit inderdaad :D Hoe kun je uren skypen zonder dat haar man iets in de gaten heeft :P
Dat is niet zo lastig. Haar man werkt bij politie en heeft geregeld avond/nachtdienst.
pi_202818754
Tjah, ik ga even in het vat met buskruid roeren met mijn aansteeklont, houdoe.
pi_202818767
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:06 schreef Enawh het volgende:

[..]
Dus je wilt horen van ons dat het een goede keuze is om door te gaan.

Nee, ik wil horen hoe ik van verliefdheid afraak zonder contract te verbreken.
  Moderator zondag 26 december 2021 @ 13:16:05 #45
441859 crew  Lenny77
pi_202818768
Contact verminderen dan, niet meer videobellen.
Ergens zijn jullie 'beschermd' door de grote fysieke afstand, dus hoop dan maar dat het saai wordt op een gegeven moment.
Op dit moment wordt dit flink geromantiseerd door jullie maar onthou dat dit idd niet goed kan aflopen. Jullie wonen veel te ver uit elkaar, er zijn kinderen die niet zomaar 1000 km van huis kunnen gaan wonen plus zo te horen is hun relatie ok. Je gaat rommelen in een stabiel iets en daar komen brokken van.
Beste advies blijft: afkappen ter bescherming van jullie 2 en de kinderen... Ja het zal even pijn doen en ook bij haar maar wie weet is ze wel opgelucht dat ze door jouw beslissing verder kan met haar gezin ipv door een scheiding en ellende heen moet voor iemand waarbij het nog maar de vraag is of het echt een toekomst heeft.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 13:16:33 #46
197773 crew  maily
pi_202818777
Dagelijks appen en om de dag urenlang (video-)bellen ....

Wat denk je nou zelf?
  zondag 26 december 2021 @ 13:17:24 #47
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202818798
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:16 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nee, ik wil horen hoe ik van verliefdheid afraak zonder contract te verbreken.
Had iemand al gezegd "niet"?

Dat kan alleen door alle contact te verbreken, verder te gaan met je leven, en haar misschien over 10 jaar nog eens te spreken.
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 13:17:27 #48
197773 crew  maily
pi_202818799
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:15 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat is niet zo lastig. Haar man werkt bij politie en heeft geregeld avond/nachtdienst.
Dan zou ik helemaal uitkijken.
pi_202818813
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not?
Al zou zij bereid zijn haar man voor mij te verlaten, dat wil ik absoluut niet!
pi_202818819
1000 km tussen jullie in. Dat betekent, dat als het toch wat wordt, dat jij daar naar toe moet verhuizen. Ik neem gemakshalve maar aan dat ze haar kinderen niet 1000 km van hun vader vandaan wil houden en andersom wil ze niet 1000 km van haar kinderen verwijderd zijn.

Om maar te zwijgen over hoe de kids dat voelen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 13:19:14 #51
197773 crew  maily
pi_202818852
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Galvez het volgende:

[..]
Al zou zij bereid zijn haar man voor mij te verlaten, dat wil ik absoluut niet!
Wat zou je een vriend adviseren als die met zo'n verhaal kwam?
  zondag 26 december 2021 @ 13:20:41 #52
319979 Fok-it
All is well
pi_202818896
quote:

[..]
Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
:')

Je wilt dus gewoon horen dat je het contact moet laten zoals het is? Dan is dit topic toch niet nodig.

Doordat je dit topic überhaupt al aanmaakt weet je zelf ook eigenlijk wel dat het niet verstandig is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 13:22:02 #53
197773 crew  maily
pi_202818923
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je wilt dus gewoon horen dat je het contact moet laten zoals het is? Dan is dit topic toch niet nodig.

Doordat je dit topic überhaupt al aanmaakt weet je zelf ook eigenlijk wel dat het niet verstandig is
Ja maar stel je nou eens voor ... STEL he, dat iemand hier DE tip heeft ....
pi_202818942
quote:

[..]

Iets meer inlevingsvermogen mag anders ook wel hoor (niet specifiek naar jou gericht overigens). Onder het mom van 'je weet zelf eigenlijk wel wat er moet gebeuren' kan R&P op 5% van de topics na wel gesloten worden denk ik.

TS is gewoon verliefd; dat kun je niet sturen/remmen, maar het is inderdaad wel even van belang om nu de juiste (of nog beter: niet de foute) dingen te doen. Geluk bij een ongeluk in deze kwestie is dat zij 1000km verderop woont.
  zondag 26 december 2021 @ 13:25:41 #55
319979 Fok-it
All is well
pi_202819012
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:22 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Iets meer inlevingsvermogen mag anders ook wel hoor (niet specifiek naar jou gericht overigens). Onder het mom van 'je weet zelf eigenlijk wel wat er moet gebeuren' kan R&P op 5% van de topics na wel gesloten worden denk ik.

TS is gewoon verliefd; dat kun je niet sturen/remmen, maar het is inderdaad wel even van belang om nu de juiste (of nog beter: niet de foute) dingen te doen. Geluk bij een ongeluk in deze kwestie is dat zij 1000km verderop woont.
Het gaat er ook niet zozeer om dat ik de gevoelens van TS niet begrijp, dat is volkomen logisch. Maar hij krijgt nu iets te horen, van veel mensen, wat hij zelf niet wil horen, en zegt eigenlijk: Ja leuk, maar ik ga voor nu net zo lang opzoek tot er 1 iemand komt die wel zegt dat het oke is.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 26 december 2021 @ 13:26:22 #56
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_202819023
quote:

[..]

Jullie zijn geen vrienden. Jullie vriendschap was van begin af aan gebouwd op aantrekkingskracht. Of denk je dat het toevallig is, dat jullie binnen een jaar van contact allebei smoorverliefd op elkaar zijn geworden?

De keuze die jullie moeten maken is of jullie hier wat mee willen doen, of dat jullie je fout erkennen en het afkappen. Weet wel dat mensen meestal niet voor de minnaar kiezen, zeker niet als er kinderen zijn en dat de pijn die jij nu uit wil stellen sowieso gaat komen. De vraag is hoe en bij wie precies. Afkappen is de makkelijkste keuze, maar ik ben een romanticus, dus kan me best voorstellen dat je ervoor wil gaan. Maar maak jezelf niet wijs dat je alleen maar de vriendschap gaat proberen te behouden.
pi_202819045
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef maily het volgende:

[..]
Wat zou je een vriend adviseren als die met zo'n verhaal kwam?
Dat is een moeilijke vraag. Ligt er ook aan hoe zwaar ik zijn gevoelens zou laten wegen.

quote:

[..]

Om eerlijk te zijn ben ik nogal geschrokken van de resoluutheid in de reacties.

Ik zit hier echt bijna letterlijk huilend in de bank bij de gedachten aan het verbreken van het contact, en dat heb ik niet snel, dat mag je best weten.

Nogmaals, er zit meer dan 1000km afstand tussen ons. Er gaat nooit lichamelijk intimiteit tussen ons komen, uitgesloten.

Dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil terug naar de situatie waarin we vriendschappelijk contact onderhielden. Het klinkt misschien raar, maar voor mij was dat contact heel waardevol.
Ik heb met haar betere gesprekken dan dat ik ooit met vrienden hier thuis heb kunnen hebben.
pi_202819072
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het gaat er ook niet zozeer om dat ik de gevoelens van TS niet begrijp, dat is volkomen logisch. Maar hij krijgt nu iets te horen, van veel mensen, wat hij zelf niet wil horen, en zegt eigenlijk: Ja leuk, maar ik ga voor nu net zo lang opzoek tot er 1 iemand komt die wel zegt dat het oke is.
Nee, dan begrijp je het echt verkeerd.
  zondag 26 december 2021 @ 13:28:43 #59
319979 Fok-it
All is well
pi_202819081
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:27 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat is een moeilijke vraag. Ligt er ook aan hoe zwaar ik zijn gevoelens zou laten wegen.
[..]

Ik zit hier echt bijna letterlijk huilend in de bank bij de gedachten aan het verbreken van het contact, en dat heb ik niet snel, dat mag je best weten.

Nogmaals, er zit meer dan 1000km afstand tussen ons. Er gaat nooit lichamelijk intimiteit tussen ons komen, uitgesloten.

Dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil terug naar de situatie waarin we vriendschappelijk contact onderhielden. Het klinkt misschien raar, maar voor mij was dat contact heel waardevol.
Ik heb met haar betere gesprekken dan dat ik ooit met vrienden hier thuis heb kunnen hebben.
Maar je kan je afvragen of hetgeen wat je verlangt uiteindelijk niet destructief voor jezelf werkt. En er bestaat niet zomaar een off-switch wat betreft gevoelens die je neutraler kan maken dan ze nu zijn
pi_202819085
quote:
15s.gif Op zondag 26 december 2021 12:54 schreef Galvez het volgende:
Ik weet het gewoon echt niet.
Je zegt dat je raakvlakken hebt. Misschien kun je veranderen van hobby's om zo minder raakvlakken te hebben.

Het eerste waar ik aan dacht toen ik je topic las was mijn tijd bij begeleid wonen, hoe ik elke keer weer verliefd werd op mijn begeleidsters. De aandacht die ze schonken, tijd in me staken en me probeerden vooruit te helpen, maakte het dat ik verliefd op ze werd.
Ik heb het zelfs zo met één begeleidster gehad dat zij begon over een evt. relatie en dat het 'not done' was om volgens die lijn verder te gaan. Not done omdat zij dan ontslagen zou worden omdat er belangenverstrengeling in het werkcontract optreedt op het moment dat wij een relatie aan zouden gaan.

Hetzelfde in jouw verhaal. Het is 'not done' omdat zij is getrouwd en kinderen heeft. Misschien kun je haar man en kinderen als een soort contract zien, iets wat boven de vriendschap tussen jullie beide staat.
Google is your friend, abuse your friends
pi_202819096
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zelfs als dat laatste waar is vraag ik me af of hij daar naar gaat handelen. Het is vooral een topic/'schreeuw' uit wanhoop volgens mij. Ik heb stiekem wel te doen met TS want verliefdheid kan een bitch zijn, vooral omdat het totaal niet te controleren is als het eenmaal geland is. De acties die eruit voortvloeien echter wel.. en nogmaals: ik ben het eens met 95% van de mensen hier hoor, maar ik snap TS ook wel. Het voelt gewoon ontzettend kut om iets af te breken waar je zo'n goed gevoel van krijgt.
  zondag 26 december 2021 @ 13:31:02 #62
319979 Fok-it
All is well
pi_202819131
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:29 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Zelfs als dat laatste waar is vraag ik me af of hij daar naar gaat handelen. Het is vooral een topic/'schreeuw' uit wanhoop volgens mij. Ik heb stiekem wel te doen met TS want verliefdheid kan een bitch zijn, vooral omdat het totaal niet te controleren is als het eenmaal geland is. De acties die eruit voortvloeien echter wel.. en nogmaals: ik ben het eens met 95% van de mensen hier hoor, maar ik snap TS ook wel. Het voelt gewoon ontzettend kut om iets af te breken waar je zo'n goed gevoel van krijgt.
Tuurlijk is dat kut. Maar daarom moet hij mensen die op hem reageren ook niet als ongenadig zien, meer als mensen die hem een steuntje in de rug geven omdat hij uiteindelijk toch die stap zal moeten nemen
pi_202819240
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar je kan je afvragen of hetgeen wat je verlangt uiteindelijk niet destructief voor jezelf werkt.
Nooit destructiever, dan nu het contact verbreken. Ik wil niet overkomen als een drama-queen, maar ik denk niet dat ik dat snel te boven zou komen.

Wat ik gewoon wens is dat ik niet meer verliefd of haar ben, en zij niet op mij.
Dus dat we beide gewoon puur vriendschappelijke gevoelens koesteren.
Zoals @Lenny77 al zei, kan dat met de tijd wel gebeuren, dat dingen saaier worden, misschien dan vanzelf ook wat minder contact.

Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen gebeuren. Ik ben vroeger ook wel eens verliefd op iemand geweest, en na een paar maanden niet meer.

Ik wil nog een keer voor iedereen duidelijk stellen: fysiek vreemdgaan is uitgesloten.
We hadden een tijdje geleden wel afgesproken om in het voorjaar een weekendje stedentrip in het voorjaar te doen samen (als vrienden), maar dat gaat hoe ik me nu voel ook echt niet gebeuren.
pi_202819274
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat kut. Maar daarom moet hij mensen die op hem reageren ook niet als ongenadig zien, meer als mensen die hem een steuntje in de rug geven omdat hij uiteindelijk toch die stap zal moeten nemen
Al probeer ik dat zo te zien, ik kan dat gewoon niet. Echt niet.
pi_202819277
1 ding scheelt: ze zit >1000km verderop
Eens kijken
  zondag 26 december 2021 @ 13:36:57 #66
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_202819278
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:35 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nooit destructiever, dan nu het contact verbreken. Ik wil niet overkomen als een drama-queen, maar ik denk niet dat ik dat snel te boven zou komen.

Niet snel, maar je komt het wel te boven. En uiteindelijk gaat dit uitlopen op een gebroken hart, vraag is of je dat niet liever nu hebt en binnenkort verder kunt met je leven, dan het nog maanden/jaren uitstellen.
  zondag 26 december 2021 @ 13:37:59 #67
319979 Fok-it
All is well
pi_202819307
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dan moet je er wel rekening mee houden dat de klap over een x-aantal maanden/jaren een stuk harder zou kunnen aankomen dan nu
pi_202819323
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Niet snel, maar je komt het wel te boven. En uiteindelijk gaat dit uitlopen op een gebroken hart
In het scenario dat de verliefdheid bij beide slijt en volledig verdwijnt en we blijven vrienden is er toch geen sprake van een gebroken hart? :?
  zondag 26 december 2021 @ 13:40:06 #69
319979 Fok-it
All is well
pi_202819345
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef Galvez het volgende:

[..]
In het scenario dat de verliefdheid bij beide slijt en volledig verdwijnt en we blijven vrienden is er toch geen sprake van een gebroken hart? :?
Maar een verliefdheid kan sowieso niet slijten als je op dagelijkse basis contact met haar blijft houden, en dat is je intentie toch nog steeds?
pi_202819424
Ze moet gewoon weg bij haar man, tot die tijd moet je zeggen dat je geen contact aankan, zeg maar dat het te ingewikkeld wordt zo. Af en toe even een teken van leven geven om haar te prikkelen, en dan de long-game spelen.

Met de volgende kerst kan je al succes hebben. All is fair in love and war.
-nee-
pi_202819441
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik denk dat je een gedachteschema vanuit de cognitieve gedragstherapie moet maken om je gedachten om te buigen. Iemand anders' leven verpesten door een relatie met zijn echtgenote te beginnen en dan haar hem en hun kinderen 1000 kilometer achter te laten..

..het kan niet.
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 13:47:07 #72
197773 crew  maily
pi_202819477
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Maharski het volgende:
1 ding scheelt: ze zit >1000km verderop
Ja, maar daar zijn nog steeds de telefoon/internet .... de echtgenoot met nachtdienst ....
pi_202819517
quote:

[..]

Probeer daar zelf eens antwoord op te geven? Heb je zelf een idee?
Somebody that I used to know
pi_202819676
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar een verliefdheid kan sowieso niet slijten als je op dagelijkse basis contact met haar blijft houden
Volgens mij is dat geen feit.

Het gebeurt toch wel vaker dat mensen dagelijks contact hebben en dat hun verliefdheid afneemt/verdwijnt?
pi_202819690
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2021 13:44 schreef Marsenal het volgende:
Ze moet gewoon weg bij haar man, tot die tijd moet je zeggen dat je geen contact aankan, zeg maar dat het te ingewikkeld wordt zo. Af en toe even een teken van leven geven om haar te prikkelen, en dan de long-game spelen.

Met de volgende kerst kan je al succes hebben. All is fair in love and war.
Dat wil ik dus absoluut niet! :{
pi_202819711
Afkappen want er zijn kinderen in het spel die niet van jou zijn. Ga hun leven/jeugd niet vergallen, heb ervaring.

Jammer dat jij verdriet hebt dan, kom je wel overheen. Je bent zelf fout bezig omdat je vanaf het begin wist dat ze getrouwd was en kinderen had, niet nu zielig gaan doen.
Denk eens aan die kinderen wat die verdrietig zullen zijn, hun hele leven lang.
pi_202819745
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2021 13:44 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik denk dat je een gedachteschema vanuit de cognitieve gedragstherapie moet maken om je gedachten om te buigen. Iemand anders' leven verpesten door een relatie met zijn echtgenote te beginnen en dan haar hem en hun kinderen 1000 kilometer achter te laten..

..het kan niet.
Nogmaals, ik wil geen relatie met zijn echtgenote beginnen! Ik wil vriendschappelijke band met haar behouden.
pi_202819754
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:03 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nogmaals, ik wil geen relatie met zijn echtgenote beginnen! Ik wil vriendschappelijke band met haar behouden.
Maar je zei zelf dat je verliefde gevoelens voor haar had?
Het nadeel van verliefdheid is dat je wel kunt upgraden van vriendschap naar verliefdheid, maar niet downgraden van verliefdheid naar vriendschap. Onze hersenen zijn erop gefikst om op de een of andere manier te gaan voortplanten.
  zondag 26 december 2021 @ 14:05:35 #79
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_202819782
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:59 schreef Galvez het volgende:

[..]

Het gebeurt toch wel vaker dat mensen dagelijks contact hebben en dat hun verliefdheid afneemt/verdwijnt?
Ja mensen die verliefd zijn en daar iets mee doen. Dan slijt het nog wel eens. Een onbeantwoorde verliefdheid? Soms, maar wel zeldzaam. Een verboden verliefdheid die beiden voelen, voeden, maar niet aan toegeven? Succes!
  zondag 26 december 2021 @ 14:06:08 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_202819790
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:59 schreef Galvez het volgende:

[..]

Nou ja kijk, ik wil jouw gevoelens helemaal niet bagatelliseren of iets dergelijks, maar ik krijg wel een beetje het gevoel dat je continu alles zo hevig mogelijk in een goed vaarwater probeert te brengen. Ja, theoretisch gezien zullen er best mensen op deze aardboden zijn die een hevige verliefdheid op een getrouwde vrouw 1000+km verder weg hebben weten om te zetten naar een vriendschap, maar in de regel mag je er vanuit gaan dat het niet zo werkt.

Nogmaals, met alle respect voor je gevoelens richting haar
pi_202819803
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 13:49 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Probeer daar zelf eens antwoord op te geven? Heb je zelf een idee?
Goede vraag, dank je.

Ik zat er aan te denken om het met haar bespreekbaar te maken. Voorstellen even niet (video)bellen en geen selfies sturen, om wat afstand te creëren. Wel contact houden, maar verminderen. Ik spreek mijn (andere) vrienden ook niet meermaals per dag.
pi_202819814
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:01 schreef Sfancta het volgende:
Afkappen want er zijn kinderen in het spel die niet van jou zijn. Ga hun leven/jeugd niet vergallen, heb ervaring.

Jammer dat jij verdriet hebt dan, kom je wel overheen. Je bent zelf fout bezig omdat je vanaf het begin wist dat ze getrouwd was en kinderen had, niet nu zielig gaan doen.
Denk eens aan die kinderen wat die verdrietig zullen zijn, hun hele leven lang.
Fout bezig als je als man een vriendschap met een vrouw hebt. :?
pi_202819837
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:07 schreef Galvez het volgende:

[..]
Fout bezig als je als man een vriendschap met een vrouw hebt. :?
Jullie hebben beiden toegegeven in love te zijn? Verkeerde boel dus afkappen die handel.
  zondag 26 december 2021 @ 14:12:07 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202819902
Zoek iemand anders!
The love you take is equal to the love you make.
pi_202819906
quote:
Breek het af.
Hoezo breek het af?
Hij is niets verplicht aan partner van getrouwde vrouw, dat is iets tussen haar en diegene.

Heeft niets met fatsoen of wat dan ook te doen..

Je leeft maar 1x TS.
pi_202819914
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Hoezo breek het af?
Hij is niets verplicht aan partner van getrouwde vrouw, dat is iets tussen haar en diegene.

Je leeft maar 1x TS.
Die kinderen van haar ook.
  zondag 26 december 2021 @ 14:14:08 #87
319979 Fok-it
All is well
pi_202819922
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Hoezo breek het af?

Je leeft maar 1x TS.
Heeft alles met fatsoen te maken.
pi_202819928
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:13 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Die kinderen van haar ook.
Ja en?
Die overleven het wel hoor.

Er zijn veel ergere dingen in het leven.

Meer dan 50% komt uit een gescheiden gezin, liever pap of mam gelukkig dan ongelukkig bij elkaar.
pi_202819939
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja en?
Die overleven het wel hoor.

Er zijn veel ergere dingen in het leven.

Meer dan 50% komt uit een gescheiden gezin, liever pap of mam gelukkig dan ongelukkig bij elkaar.
Rot op man je weet blijkbaar niet eens hoe is is gescheiden ouders te hebben.
pi_202819955
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:14 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Rot op man je weet blijkbaar niet eens hoe is is gescheiden ouders te hebben.
Mijn ouders zijn gescheiden in 1991.

Na jaren van ellende, ongelukkig zijn, mishandeling etc.

:W
pi_202819959
quote:
Neuk een hoer. 14.gif
pi_202819969
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Jammer dat je daardoor zo bent geworden zoals je nu bent.
pi_202819974
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Zoek iemand anders!
Ik zoek niemand. Ik ben al best lang single, en beviel altijd prima.
En er is toch niemand zoals zij.

Ik wil haar alleen niet kwijt als vriend, dat is echt het enige. Ik heb nog nooit zo’n goed contact met iemand gehad waar ik mee over echt alles kan praten.
pi_202819988
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:16 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Jammer dat je daardoor zo bent geworden zoals je nu bent.
Niet zo verbitterd dat ik niet kan inzien dat mensen niet ongelukkig bij elkaar moeten blijven bedoel je?
Ben jij een kind ofzo met nul komma nul emotioneel inzicht?
  zondag 26 december 2021 @ 14:19:04 #95
319979 Fok-it
All is well
pi_202820008
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Niet zo verbitterd dat ik niet kan inzien dat mensen niet ongelukkig bij elkaar moeten blijven bedoel je?
Jij verwijt mensen dat ze emotioneel inzicht missen terwijl je het geen enkel probleem vindt dat een 5 en 7-jarig kind hun moeder zien vertrekken voor een fling?
pi_202820026
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Die vrouw en haar man zijn gelukkig bij elkaar. Wat praat je dom man. Ow muk.
  zondag 26 december 2021 @ 14:19:57 #97
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_202820030
quote:

[..]
[..]

Oh maar een relatie kapot maken kan dus wel... oke, daar is dan een soort van grens..apart.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_202820041
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Jij verwijt mensen dat ze emotioneel inzicht missen terwijl je het geen enkel probleem vindt dat een 5 en 7-jarig kind hun moeder zien vertrekken voor een fling?
Je weet niet of het een”fling” is, dat maak jij en wat ouderwetse anderen er van.

Misschien worden ze 100 jaar oud samen, weet jij veel.
Dat die vrouw op hem verliefd is geworden, zegt ook wat hč.
Blijkbaar is ze niet gelukkig met wie ze nu is, wie ben jij dan om te zeggen “jammer voor je, want kinderen”?
Zo werkt het leven niet.
pi_202820052
Je cucked jezelf. Je bent verliefd op haar geworden, zij is het op jou.

Als jij dat verhaal verder gaat vertellen voor jezelf, hoe gaat dat dan eindigen?

En hoe zie je het contact voor je op vriendschappelijk niveau? Nu het duveltje uit het doosje is voor jullie allebei, stop je hem niet meer terug.
pi_202820056
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nog één keer, dat komt nicht im Frage!
  zondag 26 december 2021 @ 14:24:16 #101
319979 Fok-it
All is well
pi_202820118
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:21 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nog één keer, dat komt nicht im Frage!
Daar ging het ook niet om? Het ging erom dat het niet alleen om haar gaat maar ook om haar kinderen.

Maargoed, ik ben erg benieuwd hoe het er over pakweg 6 maanden voor staat.
pi_202820190
Praat erover met haar!

Wil ze enkel met haar man verder, of is er ook ruimte voor de relatie met jou er bij? Kijk wat de (on)mogelijkheden zijn. Is jullie relatie überhaupt bekend in haar relatie? Openheid is belangrijk!

Als jij/jullie enkel wat zien in monogamie dan is het of afbreken/sterk verminderen of haar relatie met d'r man beëindigen.
pi_202820206
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef RubenSosa het volgende:

[..]
Oh maar een relatie kapot maken kan dus wel... oke, daar is dan een soort van grens..apart.
De grens is arbitrair, maar je zal toch ook wel inzien dat fysiek vreemdgaan van een heel andere orde is, dan met iemand praten over allerlei onderwerpen (van klimaatproblematiek tot wielrennen bij wijze van spreken)
  zondag 26 december 2021 @ 14:27:59 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202820215
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:16 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik zoek niemand. Ik ben al best lang single, en beviel altijd prima.
En er is toch niemand zoals zij.

Ik wil haar alleen niet kwijt als vriend, dat is echt het enige. Ik heb nog nooit zo’n goed contact met iemand gehad waar ik mee over echt alles kan praten.
Dan moet je daar heel duidelijk over zijn. En dus ook niet verliefd met elkaar omgaan. Wil je vriendschap? Gedraag je dan ook als een vriend. Zij zou zich op de relatie met haar man moeten richten, daar zou jij haar in moeten aanmoedigen.
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 14:33:02 #105
197773 crew  maily
pi_202820317
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:06 schreef Galvez het volgende:

[..]
Goede vraag, dank je.

Ik zat er aan te denken om het met haar bespreekbaar te maken. Voorstellen even niet (video)bellen en geen selfies sturen, om wat afstand te creëren. Wel contact houden, maar verminderen. Ik spreek mijn (andere) vrienden ook niet meermaals per dag.
Geen selfies sturen? Wtf .... dat dat ter sprake moet komen ..
  zondag 26 december 2021 @ 14:34:17 #106
319979 Fok-it
All is well
pi_202820350
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:33 schreef maily het volgende:

[..]
Geen selfies sturen? Wtf .... dat dat ter sprake moet komen ..
Dit ja, het is gewoon jezelf in een waan houden. Maar heb er ook wel laatste over gezegd denk ik. Alvast sterkte over x-aantal tijd
  zondag 26 december 2021 @ 14:37:12 #107
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202820400
quote:

[..]
Ja en nu kwetsen jullie haar man en kinderen. Lekker egoīstisch wijf ook, het geluk van je kinderen op het spel zetten omdat je jeuk hebt aan je kut man man man...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 26 december 2021 @ 14:38:45 #108
459912 FlippingCoin
pi_202820423
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:27 schreef Galvez het volgende:

[..]
De grens is arbitrair, maar je zal toch ook wel inzien dat fysiek vreemdgaan van een heel andere orde is, dan met iemand praten over allerlei onderwerpen (van klimaatproblematiek tot wielrennen bij wijze van spreken)
Wat een lulkoek, ze gaat gewoon vreemd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 26 december 2021 @ 14:39:10 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202820427
Enige wat je kan doen afstand nemen. Helemaal.

Als ze alsnog voor je wilt kiezen, dan moet ze kiezen tussen haar relatie of vrijgezel zijn.
Niet voor haar relatie of jou, want je weet nooit hoe t gaat lopen als jullie meer contact krijgen.

Zou t vanuit jou afbreken, anders maak je de keuze om hun huwelijk en gezin mee te helpen kapot te maken. En denk niet dat je dat wil.
pi_202820430
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dan moet je daar heel duidelijk over zijn. En dus ook niet verliefd met elkaar omgaan. Wil je vriendschap? Gedraag je dan ook als een vriend. Zij zou zich op de relatie met haar man moeten richten, daar zou jij haar in moeten aanmoedigen.
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.
  zondag 26 december 2021 @ 14:41:20 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202820462
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat doe ik ook hoor. Ik heb haar zelfs bepaalde tips gegeven om hun relatie te verbeteren. Ik gun haar optimaal geluk in haar huwelijk.
Weet haar man van jullie frequente en langdurige contact?
  zondag 26 december 2021 @ 14:42:17 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202820475
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat is vervelend voor je. In jouw geval is het wellicht fijn dat ze uit elkaar zijn. Maar uit eigen ervaring is het niet fijn. Hoop gedoe met pendelen tussen vader en moeder en dan heb je verschrikkelijke verjaardagen/feestdagen ook nog.

Je kan het ook andersom stellen. TS overleeft het wel zonder haar.
  zondag 26 december 2021 @ 14:45:11 #113
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_202820517
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 13:22 schreef maily het volgende:

[..]
Ja maar stel je nou eens voor ... STEL he, dat iemand hier DE tip heeft ....
En ja !!! hier is eindelijk iemand met inzicht en de tip van het jaar.
Maak een afspraak, liefst een vol weekend, en ga met haar in een hotel en heb het hele weekend stomende seks. Valt dat tegen, is het bv, niet stomend maar meer lauw-warm, dan kap ermee.
Is dat weekend fantastisch, duidelijk beter dan je hebt of zelfs ooit gehad hebt, dan hebben jullie duidelijkheid erover dat de aantrekking niet vooral een fantasie is over wat zou kunnen zijn, maar ook in het echt zo ver gaat. En als jullie beiden dan echt bij elkaar willen zijn, samen willen leven dan zijn er makkelijk oplossingen te vinden. Ook wat de kinderen betreft. Dan zullen er voor een hele reeks praktische zaken praktische oplossingen moeten worden gezocht, maar als jullie het echt willen, dan lukt dat.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 14:46:02 #114
197773 crew  maily
pi_202820530
quote:

[..]
Jouw selfies wissen natuurlijk ....

En de skype-geschiedenis ...

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 26-12-2021 14:56:52 ]
  Vis een optie? zondag 26 december 2021 @ 14:46:33 #115
70532 loveli
N
pi_202820539
quote:

[..]
_O-
crap in = crap out
  zondag 26 december 2021 @ 14:49:08 #116
459912 FlippingCoin
pi_202820574
Nou bijna iedereen vind je schijnbaar een lul van een vent, is de wereld dan gek of jijzelf?
pi_202820584
Jeetje, jij hebt de emotionele intelligentie van een bak gist.

Je bent verliefd op haar, maar je wilt niet dat ze haar man en kinderen verlaat voor jou. Je spreekt jezelf tegen door door te gaan met contact. Want ze gaat nu al emotioneel vreemd met je. Kap gewoon met het contact, nu maak je het alleen lastiger voor haar en voor jezelf.
  zondag 26 december 2021 @ 14:51:30 #118
450228 LeesFoknl
pi_202820623
quote:

[..]
Met alle respect, wat ben je een oen !! Realiseer je je niet dat HAAR huwelijk ook met jou kan zijn.
pi_202820647
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 13:27 schreef Galvez het volgende:

[..]
[..]

Is gewoon kut. Sterkte.
  zondag 26 december 2021 @ 14:54:27 #120
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202820662
Lastig hoor TS. Je hebt blijkbaar hele warme gevoelens voor deze vrouw; videobellen, selfies sturen, de verliefdheid, de hunkering, het verlangen haar weer te zien voor een stedentrip. En ik vind dat je ook wel een beetje aan jezelf mag denken en snap ook wel dat je daar een goed advies voor wilt.

Dus ik zou zorgen dat je deze hele situatie en jouw verlangens bespreekbaar maakt met haar man en kinderen. Die hebben immers ook een soort belang in dit verhaal, naast alle mensen hier natuurlijk. En dan gewoon hun ideeën en oplossingen eens aanhoren en daar vandaan weer verder kijken.

En laat ook nog even weten wat daar uitkomt svp. Ik denk dat er wel wat mensen benieuwd naar zijn.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_202820704
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Enige wat je kan doen afstand nemen. Helemaal.

Als ze alsnog voor je wilt kiezen, dan moet ze kiezen tussen haar relatie of vrijgezel zijn.
Niet voor haar relatie of jou, want je weet nooit hoe t gaat lopen als jullie meer contact krijgen.

Hier heb je helemaal gelijk in. Ik heb haar een keer gezien in het echt.
Kan zomaar zijn dat wanneer we een weekend samen zijn al zeker weten niet samen te kunnen leven.

Dat is echter ook helemaal niet aan de orde.
Ik wil niet dat ze haar man verlaat, en al helemaal niet voor mij.
Sterker nog, ik wil dat ze zo gelukkig met haar man is als maar kan.

Ik wil gewoon een goede vriend zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Weet haar man van jullie frequente en langdurige contact?
Hij weet dat ze een vriendschappelijk contact met iemand uit Nederland onderhoudt. Frequentie en duur niet.
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:46 schreef maily het volgende:

[..]
Jouw selfies wissen natuurlijk ....

En de skype-geschiedenis ...
Wat een cynische reactie zeg. :{
  zondag 26 december 2021 @ 14:56:59 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202820711
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:54 schreef Tengano het volgende:
Lastig hoor TS. Je hebt blijkbaar hele warme gevoelens voor deze vrouw; videobellen, selfies sturen, de verliefdheid, de hunkering, het verlangen haar weer te zien voor een stedentrip. En ik vind dat je ook wel een beetje aan jezelf mag denken en snap ook wel dat je daar een goed advies voor wilt.

Dus ik zou zorgen dat je deze hele situatie en jouw verlangens bespreekbaar maakt met haar man en kinderen. Die hebben immers ook een soort belang in dit verhaal, naast alle mensen hier natuurlijk. En dan gewoon hun ideeën en oplossingen eens aanhoren en daar vandaan weer verder kijken.

En laat ook nog even weten wat daar uitkomt svp. Ik denk dat er wel wat mensen benieuwd naar zijn.
_O-
pi_202820712
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:06 schreef Galvez het volgende:

[..]
Goede vraag, dank je.

Probeer het uit. Als de intenties goed zijn, en de wil is er, moet het te doen zijn. En anders weet je dat jouw idee niet werkt(e).
pi_202820772
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 14:57 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Probeer het uit. Als de intenties goed zijn, en de wil is er, moet het te doen zijn. En anders weet je dat jouw idee niet werkt(e).
Bedankt voor je bemoedigende woorden. 🙏
  zondag 26 december 2021 @ 15:03:14 #125
450228 LeesFoknl
pi_202820795
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 14:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Daar ging het ook niet om? Het ging erom dat het niet alleen om haar gaat maar ook om haar kinderen.

Maargoed, ik ben erg benieuwd hoe het er over pakweg 6 maanden voor staat.
Wat een gedoe over die kinderen. Ik heb een diep ongelukkige jeugd gehad. Iereen heeft dat gehad. kI ken NIEMAND die een gelukkige jeugd heft gehad. Daarom zijn wij, mensen van na de oorlog (WO-2) tot ongeveer aan het einde van de koude oorlog (dus toen de klimaatverandering begon) ook zo gelukkig. Wij zijn gehard en realiseren ons dat er maar weinig nodig is voor geluk. Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank / het bord. En seks met je geliefde. De rest is bijzaak, en vooral veel onnozel geneuzel.
  zondag 26 december 2021 @ 15:03:55 #126
459912 FlippingCoin
pi_202820802
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:03 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Wat een gedoe over die kinderen. Ik heb een diep ongelukkige jeugd gehad. Iereen heeft dat gehad. I ken NIEMAND die een gelukkige jeugd heft gehad. Daarom zijn wij, mensen van na de oorlog (WO-2) tot ongeveer aan het einde van de koude oorlog (dus toen de klimaatverandering begon) ook zo gelukkig. Wij zijn gehard en realiseren ons dat er maar weinig nodig is voor geluk. Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank het bord. En seks met je geliefde. De rest is bijzaak, en vooral veel onnozel geneuzel.
Lol toch nog even goed gelachen dankjewel. ^O^
  zondag 26 december 2021 @ 15:08:45 #127
450228 LeesFoknl
pi_202820857
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou bijna iedereen vind je schijnbaar een lul van een vent, is de wereld dan gek of jijzelf?
I beg you pardon, maar je maakt een gigantische denkfout. Hoewel begrijpelijk.

Namelijk ... de wereld is niet Fok.nl, en Fok.nl is zeker niet de hele wereld.
  zondag 26 december 2021 @ 15:10:10 #128
319979 Fok-it
All is well
pi_202820882
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:03 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Een dak, de verwarming op minimaal 20 en eten op de plank / het bord.
Ja want deze denkwijze is alleen toebedeeld aan desbetreffende leeftijdsgroep, wat een onzin. Deze vorm van minimalisme is juist trending onder een deel jongere generaties
  zondag 26 december 2021 @ 15:10:28 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202820887
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Maar jij meent zelf wel te kunnen spreken namens minstens een hele generatie.

Over gigantische denkfouten gesproken.
pi_202820892
Al denk ik ook dat het goed is om haar man erbij te betrekken. Als jullie echt terug willen naar de vriendschap, dan moet dat geen probleem zijn. Is dat het wel, dan moeten jullie jezelf misschien achter de oren krabben. Het hoeft geen vriendschap met hem te zijn maar in ieder geval dat er geen geheimen richting hem zijn. Dat zij open over jullie contact kan praten.
  zondag 26 december 2021 @ 15:12:16 #131
459912 FlippingCoin
pi_202820917
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je moet zo iets ook niet letterlijk nemen, dacht dat ouwe lui als jij juist goed waren met spreekwoorden en zulks?
  zondag 26 december 2021 @ 15:17:16 #132
450228 LeesFoknl
pi_202821034
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Je moet zo iets ook niet letterlijk nemen, dacht dat ouwe lui als jij juist goed waren met spreekwoorden en zulks?
Zijn we ... als het ons uitkomt!
  zondag 26 december 2021 @ 15:18:42 #133
459912 FlippingCoin
pi_202821057
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Zijn we ... als het ons uitkomt!
Doe dan de groetjes maar aan hoedendou of hoe dat veenlijk ook heet. :+
pi_202821090
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dat jammer, als mensen mij als lul van een vent zien.
Zo zie ik mezelf helemaal niet.

Ik zou nooit vreemd gaan met een getrouwde vrouw met kinderen. Dat is echt uitgesloten. Zo zit ik niet in elkaar.

Ik wil ook helemaal niet verliefd op haar zijn, en ik wil ook niet dat zij verliefd op mij is. Maar het is nu eenmaal zo. Maar daar doen we niets mee. Sterker nog, ik wil daar van af. Vandaar dit topic.

Maar contact met iemand verbreken die ik maandenlang als mijn beste vriend zag, dat wil ik niet.

Ik vind het ook jammer dat het topic een beetje ontspoort.
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant voor mij vraag.
Ik wil namelijk juist niets met haar.

Sec is de vraag gewoon hoe kom je van verliefdheid af, zonder contact te verbreken.
  zondag 26 december 2021 @ 15:22:16 #135
450228 LeesFoknl
pi_202821130
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar jij meent zelf wel te kunnen spreken namens minstens een hele generatie.

Over gigantische denkfouten gesproken.
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.
  zondag 26 december 2021 @ 15:22:33 #136
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202821136
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:19 schreef Galvez het volgende:
Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant.
error
  zondag 26 december 2021 @ 15:22:38 #137
319979 Fok-it
All is well
pi_202821139
quote:

[..]
Sec is de vraag gewoon hoe kom je van verliefdheid af, zonder contact te verbreken.
Door het contact te verbreken, of in ieder geval voor langere tijd stil te leggen, is je ook al vaker gezegd. Maar dat wil jij neit. Dus dit blijft een vicieuze cirkel
pi_202821141
-nee-

[ Bericht 52% gewijzigd door Lenny77 op 26-12-2021 15:56:57 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 26 december 2021 @ 15:22:50 #139
459912 FlippingCoin
pi_202821143
quote:

[..]

Ik zou nooit vreemd gaan met een getrouwde vrouw met kinderen. Dat is echt uitgesloten. Zo zit ik niet in elkaar.

Ik wil ook helemaal niet verliefd op haar zijn, en ik wil ook niet dat zij verliefd op mij is. Maar het is nu eenmaal zo. Maar daar doen we niets mee. Sterker nog, ik wil daar van af. Vandaar dit topic.

Maar contact met iemand verbreken die ik maandenlang als mijn beste vriend zag, dat wil ik niet.

Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant.

Vreemdgaan is niet alleen maar seks m.i. En die kinderen zijn zeker wel relevant. Naar mijn idee wil je gewoon iets horen in lijn van joh ga lekker door of zo.
  zondag 26 december 2021 @ 15:24:10 #140
459912 FlippingCoin
pi_202821178
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Lienekien, ik ben geboren in het eerste jaar na de oorlog (WO-2). Dat waren heel andere tijden als in jouw eerste jaren. ER was een tekort aan alles! Mijn moeder gebruikte kruit (met t dus zoals in buskruit) in plaats van peper. Verwend nest, met jullie ligaatjes en brinta pap.
Mijn opa is in de laatste jaren van de oorlog geboren, dat is eigenlijk helemaal geen jankbal.
  zondag 26 december 2021 @ 15:26:03 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202821215
quote:
Sometimes in life there are no 'best' options.

There are just options.

And they all suck.
pi_202821217
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef Tengano het volgende:

[..]
error
Niet relevant voor mijn vraag bedoel ik.
Ik wil namelijk geen relatie met haar, en ik wil ook geen avontuurtje.
  zondag 26 december 2021 @ 15:26:49 #143
450228 LeesFoknl
pi_202821223
Dat zeg ik toch Flipping, wij zijn geen jankers, we zijn erger gewend.

:W :W
  zondag 26 december 2021 @ 15:28:22 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202821252
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
  zondag 26 december 2021 @ 15:28:26 #145
450228 LeesFoknl
pi_202821254
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef Galvez het volgende:

[..]
Niet relevant voor mijn vraag bedoel ik.
Ik wil namelijk geen relatie met haar, en ik wil ook geen avontuurtje.
Verdomme, je moet haar neuken, pas daarna kun je inschatten of het alleen je fantasie is of dat je gevoelens echt zijn.
  zondag 26 december 2021 @ 15:29:09 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202821270
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef LeesFoknl het volgende:

Je bent geen jankerd, dus je draait je hand er niet voor om om je vrouw al jarenlang te belazeren.

Chapeau!
  zondag 26 december 2021 @ 15:29:25 #147
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202821274
TVP

Rondom jou en 1000km zitten waarschijnlijk duizenden leuke, mooie en fantastische vrouwen. Ik vind dat je hun ook een kans moet geven om iets moois met jou te beginnen. Als het met hen allemaal niet lukt, kunnen we nog kijken of deze getrouwde mevrouw nog een optie is.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zondag 26 december 2021 @ 15:30:15 #148
459912 FlippingCoin
pi_202821291
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:26 schreef LeesFoknl het volgende:

Jij wel als ik je reacties hier zo lees.

En nu is het klaar met dat geouwehoer dit is helemaal niet relevant voor TS.
pi_202821295
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 15:22 schreef FlippingCoin het volgende: Naar mijn idee wil je gewoon iets horen in lijn van joh ga lekker door of zo.
Ik zal het jou nog een keer proberen uit te leggen.
Ik zoek geen approval of disapproval om met haar te praten.

Enige vraag is tip om verliefdheid te stoppen, zonder het contract te verbreken.
  zondag 26 december 2021 @ 15:31:17 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_202821312
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef Galvez het volgende:

[..]

Enige vraag is tip om verliefdheid te stoppen, zonder het contract te verbreken.
Dat kan niet, maar veel plezier je hele leven het te proberen
  zondag 26 december 2021 @ 15:31:41 #151
459912 FlippingCoin
pi_202821324
quote:

[..]

Hmm denk je zelf dat dit mogelijk is als je eerlijk bent? Zo iets is toch niet te sturen zolang je het blijft voeden?
Gaat dit jezelf ook niet in de weg staan een echte relatie aan te knopen tzt?
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 15:32:15 #152
197773 crew  maily
pi_202821331
quote:

[..]

Beter had ik kinderen niet gemeld. Want dat is eigenlijk niet relevant voor mij vraag.

En toch doe je dat nu.
  zondag 26 december 2021 @ 15:32:26 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202821337
quote:

[..]

Maar zeg nou zelf: dat is toch een vrij absurde vraag? Door contact te houden voedt je toch alleen maar de verliefdheid?

Het is alsof je vraagt hoe je een vuur kunt doven terwijl je er wel steeds nieuwe houtblokken op blijft gooien.
pi_202821372
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hmm denk je zelf dat dit mogelijk is als je eerlijk bent?
Jazeker, anders zou ik dit topic niet openen.
  zondag 26 december 2021 @ 15:35:06 #155
450228 LeesFoknl
pi_202821378
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je bent geen jankerd, dus je draait je hand er niet voor om om je vrouw al jarenlang te belazeren.

Chapeau!
quote:
16s.gif Op zondag 26 december 2021 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Jij wel als ik je reacties hier zo lees.

En nu is het klaar met dat geouwehoer dit is helemaal niet relevant voor TS.
Ahs, dat lieve Kerstsfeertje was er maar even, en maar flinterdun. Tweede Kerstavond is nog niet begonnen en de Kersliefde voor iedereen is al zwaar aan het smelten. Ja, vrede op aarde voor iedereen als WIJ. ~:)

:N :X }:|
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 15:35:22 #156
197773 crew  maily
pi_202821381
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:34 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nou succes! Je hebt ons (advies) niet nodig. ^O^
  zondag 26 december 2021 @ 15:35:54 #157
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202821390
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:29 schreef jcdragon het volgende:
TVP

Rondom jou en 1000km zitten waarschijnlijk duizenden leuke, mooie en fantastische vrouwen. Ik vind dat je hun ook een kans moet geven om iets moois met jou te beginnen. Als het met hen allemaal niet lukt, kunnen we nog kijken of deze getrouwde mevrouw nog een optie is.
En dan hoef je het contact met haar niet eens te verbreken.
pi_202821391
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:32 schreef maily het volgende:

[..]
En toch doe je dat nu.
Agree to disagree.

Als we vanaf het begin contact gezocht zouden hebben met een bepaalde intentie zou ik je gelijk geven, dat is echter niet het geval.
  zondag 26 december 2021 @ 15:36:09 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202821394
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef maily het volgende:

[..]
Hij wil alleen van jou nog even horen hoe :D
  zondag 26 december 2021 @ 15:36:38 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202821400
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
[..]
Ahs, dat lieve Kerstsfeertje was er maar even, en maar flinterdun. Tweede Kerstavond is nog niet begonnen en de Kersliefde voor iedereen is al zwaar aan het smelten. Ja, vrede op aarde voor iedereen als WIJ. ~:)

Ja, kom op zeg. Wie valt hier nu binnen met: ‘ga haar een weekend neuken en wat kunnen jou die kinderen schelen’. Heel liefdevol! :')
  zondag 26 december 2021 @ 15:37:01 #161
459912 FlippingCoin
pi_202821409
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:34 schreef Galvez het volgende:

[..]
Als jij op eoa zulke gevoelens kan sturen, denk ik niet dat een ieder je hiermee kan helpen; de meeste mensen kunnen dit helemaal niet. Mensen sturen hun gevoelens doorgaans niet, ze scheppen de omstandigheden die gunstig zijn bijpassend bij bepaalde gevoelens.
pi_202821410
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef maily het volgende:

[..]
Juist wel, ik heb al een goed advies gehad van een behulpzame user waar ik wat mee kan. Ik ga dit met haar bespreken.
  zondag 26 december 2021 @ 15:37:45 #163
319979 Fok-it
All is well
pi_202821422
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
[..]

Nee jij geeft het goede voorbeeld door mensen verwend te noemen omdat ze met een liga opgroeien ipv met een voedselbon. Het is totaal lachwekkend om de serieuze problemen waar deze generaties geconfronteerd mee worden te bagatelliseren
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 15:37:50 #164
197773 crew  maily
pi_202821425
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:36 schreef Galvez het volgende:

[..]
Agree to disagree.

Als we vanaf het begin contact gezocht zouden hebben met een bepaalde intentie zou ik je gelijk geven, dat is echter niet het geval.
Dat zeg jij.

En toch is het erin geslopen ... en trek je nu pas aan de bel.
  zondag 26 december 2021 @ 15:37:59 #165
450228 LeesFoknl
pi_202821428
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:29 schreef jcdragon het volgende:
TVP

Dáár zit natuurljk wel wat in. Vermoedelijk ook getrouwde vrouwen ZONDER kinderen.
pi_202821443
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:35 schreef jcdragon het volgende:

[..]
[..]
En dan hoef je het contact met haar niet eens te verbreken.
Dat gaat niet werken. Met wat ik nu voor haar voel, is het volledig onmogelijk dat ik op iemand anders verliefd kan worden.
  zondag 26 december 2021 @ 15:38:33 #167
319979 Fok-it
All is well
pi_202821444
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:37 schreef Galvez het volgende:

[..]
Juist wel, ik heb al een goed advies gehad van een behulpzame user waar ik wat mee kan. Ik ga dit met haar bespreken.
Lezen wat je wilt lezen dus. Dat zal uitstekend advies worden
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 15:38:41 #168
197773 crew  maily
pi_202821447
quote:

[..]
Succes *)
pi_202821457
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, kom op zeg. Wie valt hier nu binnen met: ‘ga haar een weekend neuken en wat kunnen jou die kinderen schelen’. Heel liefdevol! :')
Heb je het topic eigenlijk wel gelezen? :?

Hier is geenszins sprake van.
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 15:39:21 #170
197773 crew  maily
pi_202821460
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Dáár zit natuurljk wel wat in. Vermoedelijk ook getrouwde vrouwen ZONDER kinderen.
Zelfs ongetrouwde ^O^
  zondag 26 december 2021 @ 15:42:13 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202821518
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:39 schreef Galvez het volgende:

[..]
Heb je het topic eigenlijk wel gelezen? :?

Hier is geenszins sprake van.
Ik had het dan ook over en tegen user LeesFoknl.
  zondag 26 december 2021 @ 15:42:26 #172
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202821523
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:38 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat gaat niet werken. Met wat ik nu voor haar voel, is het volledig onmogelijk dat ik op iemand anders verliefd kan worden.
Hoho. Ik zou maar eerst die andere vrouwen leren kennen. Kijken of het klikt, in vriendschappelijk zin. Hebben jullie raakvlakken, matchen de karakters etc ?
  zondag 26 december 2021 @ 15:44:05 #173
450228 LeesFoknl
pi_202821553
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Oh so softie. :'( :'( :'(
  zondag 26 december 2021 @ 15:45:15 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202821582
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:44 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Oh so softie. :'( :'( :'(
Ouwe gek.
  zondag 26 december 2021 @ 15:46:25 #175
450228 LeesFoknl
pi_202821612
Zo, ga nu naar het Kerstvesper. Bidden voor de wereld!

<O) :Y) O-) O~)
  Vis een optie? zondag 26 december 2021 @ 15:47:44 #176
70532 loveli
N
pi_202821645
quote:

[..]
Juist wel, ik heb al een goed advies gehad van een behulpzame user waar ik wat mee kan. Ik ga dit met haar man bespreken.
Doe dat eens, dan los je het sneller op.
crap in = crap out
pi_202821647
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:38 schreef maily het volgende:

[..]
Succes *)
Welke punt probeer je te maken? :?
  zondag 26 december 2021 @ 15:48:35 #178
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202821672
quote:

[..]
Ok even wat serieuzer dan. Je zou een contract/afspraak met haar kunnen maken over een soort afbouwregeling in het contact waarbij je er beiden naar streeft om binnen, zeg 4 maanden bijvoorbeeld, dan niet meer verliefd te zijn. Je spreekt dan af om slechts 1 keer aan het eind van de maand contact te hebben door elkaar 1 mail te sturen waarin je je verhaal doet naar de ander.

Als de verliefdheid binnen die termijn van 4 maanden niet stopt en/of je kunt je ook niet houden aan dit vooraf afgesproken minimaal aantal contactmomenten, dan zou je nog met 2 maanden kunnen verlengen. Maar als ook dat niet werkt, dan moet ieder van jullie eerlijk naar zichzelf zijn en er echt mee stoppen door het contact volledig te verbreken en je eigen weg te gaan.

In de tussentijd moet je dan wel echt gaan werken aan jezelf, maar dat moet je nu ook omdat je momenteel geen regie meer hebt over je eigen emotionele stabiliteit.
  zondag 26 december 2021 @ 15:48:53 #179
450228 LeesFoknl
pi_202821677
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik had het dan ook over en tegen user LeesFoknl.
Pardon, ik use helemaal niets. 60 jaar geleden een stikkie gerookt, was er bijna in gestikt !! :r :r :r

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 26-12-2021 15:57:07 ]
pi_202821701
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:42 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Hoho. Ik zou maar eerst die andere vrouwen leren kennen. Kijken of het klikt, in vriendschappelijk zin. Hebben jullie raakvlakken, matchen de karakters etc ?
Doe eens normaal zeg. :{w
Alsof een man en een vrouw niet een louter vriendschappelijke band kunnen hebben.
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 15:51:20 #181
197773 crew  maily
pi_202821752
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:47 schreef Galvez het volgende:

[..]
Welke punt probeer je te maken? :?
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:47 schreef loveli het volgende:

[..]
Doe dat eens, dan los je het sneller op.
pi_202821756
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:48 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ok even wat serieuzer dan. Je zou een contract/afspraak met haar kunnen maken over een soort afbouwregeling in het contact waarbij je er beiden naar streeft om binnen, zeg 4 maanden bijvoorbeeld, dan niet meer verliefd te zijn. Je spreekt dan af om slechts 1 keer aan het eind van de maand contact te hebben door elkaar 1 mail te sturen waarin je je verhaal doet naar de ander.

Als de verliefdheid binnen die termijn van 4 maanden niet stopt en/of je kunt je ook niet houden aan dit vooraf afgesproken minimaal aantal contactmomenten, dan zou je nog met 2 maanden kunnen verlengen. Maar als ook dat niet werkt, dan moet ieder van jullie eerlijk naar zichzelf zijn en er echt mee stoppen door het contact volledig te verbreken en je eigen weg te gaan.

In de tussentijd moet je dan wel echt gaan werken aan jezelf, maar dat moet je nu ook omdat je momenteel geen regie meer hebt over je eigen emotionele stabiliteit.
Dank je wel. ^O^
  Vis een optie? zondag 26 december 2021 @ 15:53:27 #183
70532 loveli
N
pi_202821802
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:38 schreef Galvez het volgende:

[..]
Heroīne heeft datzelfde effect.
crap in = crap out
pi_202821805
Knijp heel hard in je ballen elke keer dat je aan haar denkt. Dan is de verliefdheid zo weg.
Beetje Purol er op.
  zondag 26 december 2021 @ 15:56:29 #185
450228 LeesFoknl
pi_202821875
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:49 schreef Galvez het volgende:

[..]
Alsof een man en een vrouw niet een louter vriendschappelijke band kunnen hebben.
Ja, ik zie het ....

_O- _O- _O- _O-
  Moderator zondag 26 december 2021 @ 15:58:01 #186
441859 crew  Lenny77
pi_202821901
Ja en nu weer ontopic aub
pi_202821947
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:53 schreef loveli het volgende:

[..]
Heroīne heeft datzelfde effect.
Wat bedoel je?

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef maily het volgende:

[..]
[..]

Waarom zou ik haar man vertellen dat ik verliefd op haar ben, of zij op mij? Daar is toch niemand bij gebaat? Dat kan de relatie met haar man schaden! Dat wil ik niet.

In mijn wens-situatie zijn we over een tijdje beide niet meer verliefd, maar wel bevriend. Waarom haar man dan betrekken? Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen.

Ze heeft thuis overigens meerdere mannelijke vrienden. Ik heb een beetje het gevoel dat hier gedaan wordt alsof dat niet mogelijk is.
  zondag 26 december 2021 @ 16:00:48 #188
450228 LeesFoknl
pi_202821955
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

Hier lopen mij de koude rillingen van over de rug! Twee mensen die verliefd zijn op elkaar, en kijk wat men dan voorstelt ....
Had mij dat vroeger nooit kunnen voorstellen, is dan nu door de klimaatverandering, corona of het feminisme ??

8)7 8)7 _O- _O- _O-
ps. of door het veganisme?
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 16:04:21 #189
197773 crew  maily
pi_202822023
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:00 schreef Galvez het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
[..]
Waarom zou ik haar man vertellen dat ik verliefd op haar ben, of zij op mij? Daar is toch niemand bij gebaat? Dat kan de relatie met haar man schaden! Dat wil ik niet.

In mijn wens-situatie zijn we over een tijdje beide niet meer verliefd, maar wel bevriend. Waarom haar man dan betrekken? Ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen.

Ze heeft thuis overigens meerdere mannelijke vrienden. Ik heb een beetje het gevoel dat hier gedaan wordt alsof dat niet mogelijk is.
Je bent dus niet de enige _O-
pi_202822030
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 16:04 schreef maily het volgende:

[..]
Je bent dus niet de enige _O-
Flauw hoor.

Jij hebt nog nooit een mannelijke vriend gehad?
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 16:05:56 #191
197773 crew  maily
pi_202822039
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef Galvez het volgende:

[..]
Flauw hoor.

Jij hebt nog nooit een mannelijk vriend gehad?
Nee.
pi_202822064
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef maily het volgende:

[..]
Nee.
Ok, en ken jij in jouw omgeving geen enkele vriendschap tussen een man en vrouw die zuiver platonisch is? :?
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 16:08:21 #193
197773 crew  maily
pi_202822096
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:07 schreef Galvez het volgende:

[..]
Flauw hoor.

Jij hebt nog nooit een mannelijk vriend gehad?
[..]
Ok, en ken jij in jouw omgeving geen enkele vriendschap tussen een man en vrouw die zuiver platonisch is? :?
Volgens mij niet ....
Of het moet de helft van een vriendenpaar zijn.
pi_202822101
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:05 schreef Galvez het volgende:

[..]
Flauw hoor.

Jij hebt nog nooit een mannelijke vriend gehad?
Ze is getrouwd én ze heeft méérdere mannelijke vrienden.....denk je echt dat ze oprecht verliefd op je is? Die geniet gewoon graag van mannelijke aandacht......
pi_202822149
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:00 schreef Galvez het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
[..]

Mijn ervaring is dat het heus wel weer zakt als je het niet blijft aanwakkeren door te flirten of er over te beginnen. Het kan alleen wel erg lang duren op deze manier. Zeker als je het volgende blijft denken: 'dit is de hevigste verliefdheid ooit' en 'er is toch niemand zoals zij!'. Dan maak je er zelf een heel dramatische liefde van en blijf je er langer in hangen.

Mijn tip is om voor jezelf helder te krijgen dat er meer vissen in de zee zijn en dat er zeker meer vrouwen zijn op wie je zo hevig verliefd kunt worden. En dan op zoek gaan en met haar het contact flink verminderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 26 december 2021 @ 16:16:35 #196
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202822254
Ik denk trouwens ook dat het probleem minder zit in de situatie waarin je je nu bevindt; het verliefd zijn op een getrouwde vrouw wat me oprecht heel lastig lijkt.

Het probleem is vooral dat je jezelf op deze manier afhankelijk hebt gemaakt van iemand waar je niet afhankelijk van wilt zijn.

Het probleem zit daarmee dus in jou en dat voel je ook. Dat is waar je hulp en aandacht voor vraagt en waar je moeite mee hebt. Dat is waar je je hulpeloos, machteloos of radeloos door voelt. Uiterst oncomfortabel dus! en een emotionele toestand waar je het liefst aan wilt ontsnappen.

En rust en vrede in je eigen leven is daarom veel waardevoller dan een bijna onmogelijk ideaalplaatje van waar je hier wat mogelijke scenario's voor vraagt.

Het belangrijkste (lijkt mij) daarom dat je weer grip krijgt op jezelf. Er is niets zo afschuwelijk (en link) dan je afhankelijk te voelen van iets dat buiten jezelf ligt. De onmogelijke liefde dus bijvoorbeeld. Dat is namelijk geen genieten meer. En geloven dat je zonder iets buiten jezelf ongelukkig bent, is de volmaakte gedachte en zekerheid om ongelukkig te zijn.

Je kunt pas genieten van dingen, als je in vrijheid kunt genieten van dingen die er zijn en ze iets toevoegen aan het geluk dat je al hebt. En dat is iets heel anders dan afhankelijk zijn.

Dus zou je volgende topic misschien moeten worden: "Hoe krijg ik weer grip op mezelf?"

En dus eigenlijk hoe krijg ik mijn autonomie weer terug.
pi_202822365
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2021 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ze is getrouwd én ze heeft méérdere mannelijke vrienden.....denk je echt dat ze oprecht verliefd op je is? Die geniet gewoon graag van mannelijke aandacht......
Ik hoop dat ze niet verliefd op me is…
pi_202822385
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:23 schreef Galvez het volgende:

[..]
Je hebt duidelijk afstand van haar nodig, vriendschap gaat op deze manier echt niet lukken......
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 16:29:59 #199
197773 crew  maily
pi_202822453
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:23 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ze heeft toch opgebiecht dat ze gevoelens voor je heeft?
  zondag 26 december 2021 @ 16:33:26 #200
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202822509
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:49 schreef Galvez het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 15:42 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Ik bedoel de mogelijk duizenden vrouwen binnen een straal van 1000 km he.

En van mij mag je zelfs na elke date met de andere vrouwen nog met die getrouwde vrouw appen, videobellen etc.

Het mag ook een andere volgorde zijn.

Dus eerst videobellen etc en nog daarna in de avond met andere vrouwen daten.

Win/win ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door jcdragon op 26-12-2021 16:38:45 ]
pi_202822519
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 16:29 schreef maily het volgende:

[..]
Ze heeft toch opgebiecht dat ze gevoelens voor je heeft?
Correct maar volgens @Cinderelladreamer is dat voor de aandacht.
Ik kan me dat niet zo voorstellen, dat typeert haar namelijk niet, maar zoals gezegd ik hoop dat ze niet verliefd op me is. Dan hoef ik het alleen nog maar te verliezen en kunnen we gewoon vrienden blijven. :)
  zondag 26 december 2021 @ 16:36:23 #202
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202822546
En als jij je emotioneel afhankelijk hebt gemaakt van een vrouw die zegt om haar man geven, gevoelens van verliefdheid voor jou te voelen, en er daarnaast nog wat andere mannen zijn waar ze ongetwijfeld warme gevoelens voor heeft...

dan kun je je afvragen om jij niet misschien in een heule slechte film zit. Want liefdevolle, volwassen, verantwoordelijke en stabiele vrouwen/partners delen hun liefde veelal vaker met degene waaraan ze zich gecommitteerd hebben.

Want dit is immers geen 'liefde' naar haar eigen man toe, toch.

Grote kans dat jou hetzelfde zou kunnen overkomen dus, als ze bij jou iets verderop zou wonen en jullie all the way gingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 26-12-2021 16:41:39 ]
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 16:40:36 #203
197773 crew  maily
pi_202822590
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:34 schreef Galvez het volgende:

[..]
Correct maar volgens @:cinderelladreamer is dat voor de aandacht.
Ik kan me dat niet zo voorstellen, dat typeert haar namelijk niet, maar zoals gezegd ik hoop dat ze niet verliefd op me is. Dan hoef ik het alleen nog maar te verliezen en kunnen we gewoon vrienden blijven. :)
Kijk eens aan ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202822597
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:34 schreef Galvez het volgende:

[..]
Correct maar volgens @:cinderelladreamer is dat voor de aandacht.
Nee dat zei ik niet :) Geloof best dat ze op jou wel echt verliefd is geworden, maar ze krijgt graag mannelijke aandacht dus misschien is ze ook wel weer gauw genoeg op je uitgekeken.....
  zondag 26 december 2021 @ 16:48:31 #205
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202822683
Ik heb je OP nog een keer gelezen en ik schrik eigenlijk wel van hoe zwaar je het hier mee hebt.

Kun je (en wil je) svp op een schaal van 0 op 10 aangeven hoe groot je lijdensdruk is?
  zondag 26 december 2021 @ 16:55:42 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202822782
Ik ben niet helemaal zeker, maar het heeft er veel van weg dat TS nu aan het DM'n is.
pi_202822788
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:48 schreef Tengano het volgende:
Ik heb je OP nog een keer gelezen en ik schrik eigenlijk wel van hoe zwaar je het hier mee hebt.

Kun je (en wil je) svp op een schaal van 1 op 10 aangeven hoe groot je lijdensdruk is?
Dat vind ik lastig te zeggen, fluctueert ook een beetje.
Ligt er ook aan hoeveel afleiding ik heb. Gisteren bijvoorbeeld kerst met familie gevierd, dan denk ik er iets minder aan. Vandaag zit ik tot aan etenstijd alleen, dan denk ik er meer aan. In die zin, is lockdown natuurlijk ook niet fijn.

Van de andere kant wel fijn dat ik veel contact met haar heb zodat ik me minder alleen voel in lockdown. If that makes sense…
  zondag 26 december 2021 @ 16:56:59 #208
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202822791
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:56 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat vind ik lastig te zeggen, fluctueert ook een beetje.
Ligt er ook aan hoeveel afleiding ik heb. Gisteren bijvoorbeeld kerst met familie gevierd, dan denk ik er iets minder aan. Vandaag zit ik tot aan etenstijd alleen, dan denk ik er meer aan. In die zin, is lockdown natuurlijk ook niet fijn.

Van de andere kant wel fijn dat ik veel contact met haar heb zodat ik me minder alleen voel in lockdown. If that makes sense…
Ok, maar als je op jezelf bent en je hebt geen contact met haar, noem dan eens een cijfer.
pi_202822810
Echtgenoot stuk hout (of ijzer) in de nek leggen en voila, ze is weer vrijgezel :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202822841
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 16:58 schreef StateOfMind het volgende:
Echtgenoot stuk hout (of ijzer) in de nek leggen en voila, ze is weer vrijgezel :7
Ik wil niet dat ze bij haar man weg gaat, in geen enkel scenario.
pi_202822845
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 16:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ok, maar als je op jezelf bent en je hebt geen contact met haar, noem dan eens een cijfer.
Ik kan onmogelijk een cijfer geen, omdat ik geen referentiekader heb.
  zondag 26 december 2021 @ 17:02:56 #212
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202822863
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 17:00 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik wil niet dat ze bij haar man weg gaat, in geen enkel scenario.
  zondag 26 december 2021 @ 17:03:33 #213
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202822871
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 17:01 schreef Galvez het volgende:
Ik kan onmogelijk een cijfer geven, omdat ik geen referentiekader heb.
Ok, dan ga ik weer even wat meer tweede kerstdag dingen doen (magnetron aanzetten :7 )

Ik kijk later nog wat ik hier allemaal nog kan vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 26-12-2021 17:35:06 ]
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 17:23:30 #214
197773 crew  maily
pi_202823103
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 16:58 schreef StateOfMind het volgende:
@suzi1
  Moderator zondag 26 december 2021 @ 17:48:50 #215
441859 crew  Lenny77
pi_202823489
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2021 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nee dat zei ik niet :) Geloof best dat ze op jou wel echt verliefd is geworden, maar ze krijgt graag mannelijke aandacht dus misschien is ze ook wel weer gauw genoeg op je uitgekeken.....
Ik heb hopen mannelijke vrienden, allemaal platonisch. Ik krijg ook geen aandacht van ze op zo een manier zoals ik denk dat jij hier beschrijft?
  zondag 26 december 2021 @ 17:54:04 #216
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202823575
Ik zou ook wel eens willen weten hoe het zit qua leeftijdsverschil.

En van wie gaat het initiatief uit van het videobellen ed? Uitgedrukt in een percentage. Is dat 50/50?

En wie van jullie twee steekt er het meeste effort in om deze verbinding in stand te houden? Is dat gelijkwaardig of ligt dat anders.

En kun je omschrijven hoe jij je voelt nadat je net videocontact met haar hebt gehad?

En kun je bij haar invoelen of de hele situatie voor haar net zo pijnlijk is als voor jou? Is haar lijdenslast dus net zo hoog?

[ Bericht 26% gewijzigd door Tengano op 26-12-2021 18:11:50 ]
pi_202823696
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 17:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik heb hopen mannelijke vrienden, allemaal platonisch. Ik krijg ook geen aandacht van ze op zo een manier zoals ik denk dat jij hier beschrijft?
Tja ik weet gewoon ook niet hoe dat zo werkt, maar blijkbaar heeft ze makkelijker contact met mannen dan met vrouwen. Ik kreeg bij de OP het gevoel of ts in haar verhaaltje trapt en dat dit hem nog meer pijn gaat doen dan hij nu denkt.....
  zondag 26 december 2021 @ 18:06:40 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202823701
Wat je wil kan niet, en wat wel kan wil je niet.

Doorgaans mondt zo'n verhaal in drama met alleen maar verliezers uit. Breek het af.

[ Bericht 7% gewijzigd door Isdatzo op 26-12-2021 18:17:02 ]
Huilen dan.
pi_202823943
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 17:54 schreef Tengano het volgende:
Ik zou ook wel eens willen weten hoe het zit qua leeftijdsverschil.
Zij is 3 maanden ouder dan ik.

quote:
En van wie gaat het initiatief uit van het videobellen ed? Uitgedrukt in een percentage. Is dat 50/50?
Algemeen contact 50/50. Het (video)bellen gaat meer op haar initiatief.

quote:
En wie van jullie twee steekt er het meeste effort in om deze verbinding in stand te houden? Is dat gelijkwaardig of ligt dat anders.
Gelijkwaardig.

quote:
En kun je omschrijven hoe jij je voelt nadat je net videocontact met haar hebt gehad?
Goed, we lachen erg veel. Dat stemt me dus vrolijk.

quote:
En kun je bij haar invoelen of de hele situatie voor haar net zo pijnlijk is als voor jou? Is haar lijdenslast dus net zo hoog?
Ja, zij voelt zich minstens zo schuldig als ik. Schuldig dat ze gevoelens voor iemand ontwikkeld heeft terwijl ze getrouwd is, en bij haar komt er ook nog wat meer schaamte bij kijken.
pi_202823983
Ts is nogal een egoīst. Hij zegt niets stuk te willen maken maar wilt wel perse contact met haar. Misschien kan zij dat wel helemaal niet aan en verlaat ze alsnog haar man door ts.
Ik hoor alleen maar ik ik ik maar helemaal niet hoe het voor haar moet voelen.
No bitch to me
  zondag 26 december 2021 @ 18:31:19 #221
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202823988
Maar bij jou is toch meer aan de hand dan alleen een schuldgevoel of schaamte toch.

Is dat de enige beperkende emotie die zij ervaart?
  zondag 26 december 2021 @ 18:32:55 #222
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202824001
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef TornadoDK het volgende:
Ts is nogal een egoīst. Hij zegt niets stuk te willen maken maar wilt wel perse contact met haar. Misschien kan zij dat wel helemaal niet aan en verlaat ze alsnog haar man door ts.
Ik hoor alleen maar ik ik ik maar helemaal niet hoe het voor haar moet voelen.
Misschien is het voor te stellen dat als je in zo'n situatie verkeert, dat je dan iets minder logisch en helder kunt denken dan een buitenstaander doet. Zou zomaar kunnen dat iemand in zo'n geval zo radeloos is dat hij dan zelfs een hulpvraag zou kunnen stellen. Iets wat niet iedereen zomaar even zou doen.
pi_202824086
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 18:30 schreef TornadoDK het volgende:
Ts is nogal een egoīst.
Misschien heb je wel gelijk. ;( Dat ben ik normaal absoluut niet, maar ik kan dit contact gewoon niet zomaar verbreken, dat kan ik gewoon niet.

quote:
Hij zegt niets stuk te willen maken maar wilt wel perse contact met haar.
Vriendschappelijk contact, meer niet.

quote:
Misschien kan zij dat wel helemaal niet aan en verlaat ze alsnog haar man door ts
Daar ga ik het met haar over hebben. Als zij die kans aanwezig acht, ook al is die klein, dan zal dat voor mij het zetje, hoe moeilijk ook, zijn om contact te minimaliseren/verbreken.
  Vis een optie? zondag 26 december 2021 @ 18:52:55 #224
70532 loveli
N
pi_202824215
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 18:40 schreef Galvez het volgende:
maar ik kan wil dit contact gewoon niet zomaar verbreken, dat kan wil ik gewoon niet.
crap in = crap out
pi_202824223
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 18:40 schreef Galvez het volgende:

[..]
Misschien heb je wel gelijk. ;( Dat ben ik normaal absoluut niet, maar ik kan dit contact gewoon niet zomaar verbreken, dat kan ik gewoon niet.
[..]
Vriendschappelijk contact, meer niet.
[..]
Daar ga ik het met haar over hebben. Als zij die kans aanwezig acht, ook al is die klein, dan zal dat voor mij het zetje, hoe moeilijk ook, zijn om contact te minimaliseren/verbreken.
Dan verbreek je het contact niet. (IK wil...IK kan niet...) (vriendschappelijk contact moet kunnen toch?) Beetje over koetjes en kalfjes blijven praten. Prima. Totdat de partner er achter komt, over de rooie gaat, en de kinderen meeneemt (of achterlaat). Ach, dan heb jij haar helemaal voor je alleen, hoef je je niet met een relatie te bemoeien. (win-win) (de kant van kinderen/partner even tot non-existent beschouwen).
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202824284
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 18:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk.
Heb jij een beste vriend of vriendin?

Zou je daar contact mee verbreken als je opeens verliefd op die persoon werd? Of zou je het even afwachten of die liefde niet ook weer verdwijnt, zodat je de vriendschap kunt behouden?
pi_202824306
Besef ásjeblieft waar je aan begint @Galvez ......dat ze haar man misschien zou verlaten is nog één ding, maar die jonge kinderen mogen gewoon niet betrokken raken bij deze situatie. Zeker omdat jullie afstand minimaal 1000km is, dan is co-ouderschap totaal geen optie meer. ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2021 19:06:44 ]
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 19:06:48 #228
197773 crew  maily
pi_202824314
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 18:28 schreef Galvez het volgende:

[..]
Zij is 3 maanden ouder dan ik.
[..]
Algemeen contact 50/50. Het (video)bellen gaat meer op haar initiatief.
[..]
Gelijkwaardig.
[..]
Goed, we lachen erg veel. Dat stemt me dus vrolijk.
[..]
Ja, zij voelt zich minstens zo schuldig als ik. Schuldig dat ze gevoelens voor iemand ontwikkeld heeft terwijl ze getrouwd is, en bij haar komt er ook nog wat meer schaamte bij kijken.
Maar zij zegt OOK niet: " joh dit moeten we niet doen, ik verbreek het contact"
  zondag 26 december 2021 @ 19:08:25 #229
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202824337
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2021 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Besef ásjeblieft waar je aan begint @:Galvez ......dat ze haar man misschien zou verlaten is nog één ding, maar die jonge kinderen mogen gewoon niet betrokken raken bij deze situatie. Zeker omdat jullie afstand minimaal 1000km is, dan is co-ouderschap totaal geen optie meer. ;(
Als ik het goed heb gelezen, is hij zo gek op haar dat hij in dat geval waarschijnlijk wel die 1000 km verderop gaat wonen.
En grote kans dat hij daar ook gewoon kan FOK!en.
pi_202824351
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2021 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Besef ásjeblieft waar je aan begint @:Galvez ......dat ze haar man misschien zou verlaten is nog één ding, maar die jonge kinderen mogen gewoon niet betrokken raken bij deze situatie. Zeker omdat jullie afstand minimaal 1000km is, dan is co-ouderschap totaal geen optie meer. ;(
Haar man verlaten, daar is helemaal geen sprake van. Wij samen gaan wonen evenmin.
pi_202824371
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:09 schreef Galvez het volgende:

[..]
Haar man verlaten, daar is helemaal geen sprake van. Wij samen gaan wonen evenmin.
Als dat zo is, wat wil je dan nog van haar? Zeker met kinderen zou ik de relatie verbreken, er komt heus wel weer iemand anders die dichterbij woont en niet getrouwd is en kinderen heeft.
  Vis een optie? zondag 26 december 2021 @ 19:12:01 #232
70532 loveli
N
pi_202824375
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:03 schreef Galvez het volgende:

[..]
Zeg eens eerlijk.
Ik geloof niet (meer) in vriendschap met het andere geslacht.
quote:
Zou je daar contact mee verbreken als je opeens verliefd op die persoon werd? Of zou je het even afwachten of die liefde niet ook weer verdwijnt, zodat je de vriendschap kunt behouden?
Zie bovenstaande.
crap in = crap out
pi_202824387
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 19:06 schreef maily het volgende:

[..]
Maar zij zegt OOK niet: " joh dit moeten we niet doen, ik verbreek het contact"
Nee, dat willen we beide niet. We willen beide ook niet verliefd op elkaar zijn.
Daar zijn we ons van bewust.

De vraag is puur, hoe kom je zo snel mogelijk van een verliefdheid af.
Meer niet.
Maar goed dit topic wordt een beetje cirkel redeneren.

Ik denk dat ik het advies van, ik geloof Tengano, maar op ga volgen.

Contact stop. Kijken wat dat doet.
pi_202824401
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:11 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Als dat zo is, wat wil je dan nog van haar?
Vriendschap. Als ze een man geweest zou zijn, zou het een stuk makkelijker zijn.
  zondag 26 december 2021 @ 19:14:05 #235
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202824404
quote:

[..]
Zeg eens eerlijk.

Ik had destijds een relatie met m'n beste vriendin en ook dat liep stuk. Heb daarna geen woord meer met haar gewisseld. Die vriendschap komt nooit meer goed.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_202824423
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:12 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik geloof niet (meer) in vriendschap met het andere geslacht.

Ik wel. Ik heb lange tijd een goede vriendin gehad, zonder daar enig gevoel van liefde (anders dan vriendschappelijk) voor te ontwikkelen.
pi_202824432
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik had destijds een relatie met m'n beste vriendin en ook dat liep stuk. Heb daarna geen woord meer met haar gewisseld. Die vriendschap komt nooit meer goed.
Maar dat is anders hč. Ik wil dus juist géén relatie met haar.
  zondag 26 december 2021 @ 19:15:45 #238
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202824434
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:12 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nee, dat willen we beide niet. We willen beide ook niet verliefd op elkaar zijn.

Meer niet.

Ja contact drastisch beperken dan inderdaad, en aan jezelf gaan werken.

Wat is dat precies die verliefdheid in mij?
Wat wil ik eigenlijk?
Wat heb ik echt nodig?
Hoe kan ik wat ik nodig heb mezelf geven?
Echt naar binnen gaan dus.
  zondag 26 december 2021 @ 19:16:56 #239
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202824453
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:15 schreef Galvez het volgende:

[..]
Maar dat is anders hč. Ik wil dus juist géén relatie met haar.
Dus je wil een vriendschap met een vrouw waar je verliefd op bent en zij op jou?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_202824458
quote:

[..]
Dat denk je nu, maar als jullie contact blijven houden op deze manier wordt de kans wel steeds groter. Jullie zijn verliefd, dat kan geen vriendschap meer worden.....
pi_202824461
Hoe kom je van een verliefdheid af?

Ehhm...2 gurls1cups nadoen in t eggie?
pi_202824479
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dus je wil een vriendschap met een vrouw waar je verliefd op bent en zij op jou?
Nee. :{ Ik wil een vriendschap met een vrouw die niet verliefd op mij is, en ik niet op haar.
pi_202824496
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2021 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat denk je nu, maar als jullie contact blijven houden op deze manier wordt de kans wel steeds groter.
Dat zie ik nu ook in, en daarom denk ik dat ik voor een contactstop opteer. (Dat is nog wat anders dan contact volledig verbreken)
pi_202824508
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:19 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat zie ik nu ook in, en daarom denk ik dat ik voor een contactstop opteer. (Dat is nog wat anders dan contact volledig verbreken)
Dat klinkt in elk geval verstandig......hoe dan ook sterkte!
  zondag 26 december 2021 @ 19:20:36 #245
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_202824510
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:18 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nee. :{ Ik wil een vriendschap met een vrouw die niet verliefd op mij is, en ik niet op haar.
Zoek een lelijke vrouw.
pi_202824526
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:19 schreef Galvez het volgende:

[..]
Wat is het verschil?

Gozer ik zeg je het maar: dit gaat niet werken. Je kunt geen contact houden ook al is dat vriendschappelijk. Laat die mevrouw zich maar richten op haar gezin.
  zondag 26 december 2021 @ 19:29:21 #248
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202824624
.

[ Bericht 50% gewijzigd door Tengano op 26-12-2021 19:34:11 ]
  zondag 26 december 2021 @ 19:49:35 #249
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_202824836
Pools sletje die verliefd is geworden op je geld?

get over it, aint gonna happen.
pi_202824865
quote:
deze zwarte idioot kun je toch niet serieus nemen?
  zondag 26 december 2021 @ 19:54:31 #251
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202824891
Ik denk dat het goed voor je is, dat wat je nu van plan bent, en eigenlijk bijna besloten hebt, op papier te zetten. Je schrijft een brief aan haar met wat je gaat doen en waarom. Op die manier neem je weer initiatief in plaats van dat je geleefd wordt door je emoties en krijg je weer een beetje grip op je situatie. Wat je daarnaast ook nog kunt doen is dat je een brief aan jezelf schrijft en waarin je nog opener kunt zijn in wat er in je omgaat.

Zo kun je het een en ander van je afschrijven en het nodige loslaten van wat dit allemaal met je doet. En het wordt wat helderder doordat je op die manier wat meer afstand van je situatie kunt nemen. En belangrijker nog: alles wat je op papier hebt staan hoef je niet constant in je hoofd te herhalen (valkuil piekeren).

Mocht dat hele proces allemaal te overwhelming zijn, knip het dan op. Daarmee bedoel ik spreek met jezelf af hoelang en wanneer je hiermee bezig wilt zijn and give it all you got. En in de andere tijd, ga je dingen voor jezelf doen zonder hier aan te denken en die stel je uit tot het moment dat je daarvoor hebt ingepland. Zo voorkom je dat je gaat piekeren, wat je in deze situatie zondermeer wilt vermijden.

Lees in de momenten die je hebt ingepland om met deze situatie bezig te zijn opnieuw je brieven. Herhaal de boodschap hardop en geef het tijd en ruimte om emotioneel te verschuiven en los te laten wat nodig is.

Zorg voor ontspanning, dat je eventueel onder de mensen bent, ga naar buiten, maak een wandeling bij voorkeur in de natuur. Probeer eens wat met meditatie and breathe. Ga netjes op tijd naar bed en zorg voor een goede nachtrust, want dit kost een hoop energie zodat je tijd nodig hebt om bij te komen en te herstellen. Kortom zorg goed voor jezelf en maak jezelf tot doel om weer in balans en bij jezelf te komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 26-12-2021 20:12:32 ]
  Vis een optie? zondag 26 december 2021 @ 20:04:17 #252
70532 loveli
N
pi_202825007
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:15 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik wel. Ik heb lange tijd een goede vriendin gehad, zonder daar enig gevoel van liefde (anders dan vriendschappelijk) voor te ontwikkelen.
Net als met deze, tot het opeens niet meer vriendschappelijk was.
crap in = crap out
  zondag 26 december 2021 @ 20:11:02 #253
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202825104
Maar nogmaals.

Binnen een straal van 1000 km zijn er veel leuke vrouwen waarmee je vriendschappelijk om kan gaan.
Binnen een straal van 1000 km zijn er veel leuke vrouwen waarmee je meer dan vriendschappelijk om kan gaan.

Vrouwen die geen man en kinderen hebben.
pi_202825161
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 19:18 schreef Galvez het volgende:

[..]
Als man vriendschap met een vrouw gaat niet werken. De seksuele spanning blijft in de weg zitten. Gewoon niet doen.

Denk even na over wat verliefdheid precies is. Vooral een fantasie in jouw hoofd. Die fantasie moet ontladen worden in seksueel contact. Waarna de verliefdheid binnen uiterlijk een paar maanden ook weer verdwijnt.

Een man wordt alleen verliefd op een vrouw omdat hij haar dan kan bevruchten. Heeft die bevruchting eenmaal plaatsgevonden, dan verdwijnt de verliefdheid, zodat er weer ruimte ontstaat voor een nieuwe vrouw. Zo werkt de biologie.

Wordt volwassen en zoek een normale vrouw. Haar huwelijk gaat sowieso naar de kloten door haar overspelige gedrag. De vraag is of jij bij die ellende betrokken wil worden. Mijn advies: wegwezen.
  Spellchecker zondag 26 december 2021 @ 20:18:15 #255
197773 crew  maily
pi_202825189
quote:

[..]

Meer niet.

Duidelijk maken bij haar dat het klaar moet zijn.
pi_202825219
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 20:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Denk even na over wat verliefdheid precies is. Vooral een fantasie in jouw hoofd. Die fantasie moet ontladen worden in seksueel contact. Waarna de verliefdheid binnen uiterlijk een paar maanden ook weer verdwijnt.

Een man wordt alleen verliefd op een vrouw omdat hij haar dan kan bevruchten. Heeft die bevruchting eenmaal plaatsgevonden, dan verdwijnt de verliefdheid, zodat er weer ruimte ontstaat voor een nieuwe vrouw. Zo werkt de biologie.

Wat een akelige kijk op de liefde. :{
pi_202825240
quote:
15s.gif Op zondag 26 december 2021 20:20 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nee, op verliefdheid.

Verliefdheid heeft helemaal niets met liefde te maken.
  zondag 26 december 2021 @ 20:22:46 #258
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202825250
quote:

[..]
Wat is jouw kijk op liefde?
  zondag 26 december 2021 @ 20:25:37 #259
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202825290
quote:
Daarom is het ook goed om bij jezelf naar binnen te gaan en te onderzoeken wat liefde, verliefdheid en alles wat je voelt nou eigenlijk betekent. Waar je eigenlijk precies zo naar verlangt. En niemand kan dat voor jou bepalen. Dat zit binnenin jou en ik zou dat koesteren en beschermen. Laat het maar uit je pen en uit je hart vloeien en hou het voor jezelf.

Je bent geen openlucht attractie.
pi_202825597
Liefde is het belangrijkste wat er is. Liefde is waar het in het leven om gaat. Liefde is alles.

Verliefdheid is daarbij vergeleken niets. Als je neus verstopt zit, snuit je je neus. Als je jeuk op je rug hebt, krab je daar even met een vork. Als je verliefd bent, heb je even seks. Meer niet.

Verliefd zijn op een vrouw op 1000 km afstand waar mee je toch geen seks wil of kan hebben is totaal zinloos. Zelfkwelling.
pi_202825625
Bedenk dat je niet verliefd bent op haar, maar op het plaatje dat je in je hoofd hebt van haar. Je hebt haar 1 keer gezien, dus hebt simpelweg de negatieve kanten van haar nog niet kunnen ontdekken om die verliefdheid over te laten gaan. Vervelende situatie zit je in, want omdat ze zo ver weg woont zit het er ook niet in dat je haar beter leert kennen. Misschien helpt het om te bedenken dat ze de toiletrol verkeerd om ophangt, lege enveloppen overal in huis laat slingeren en remsporen in haar string heeft? Dat ze ook maar gewoon een mens is, die af en toe chagrijnig is en je rondcommandeert om het vuilnis buiten te zetten?

Verder siert het je dat je ook aan haar man (en kinderen) denkt in dit verhaal, maar in mijn ogen heb jij geen enkele verantwoordelijkheid met betrekking tot haar relatie. Zijzelf heeft die verantwoordelijkheid en dat ze het kennelijk tot nu toe niet over jou gehad heeft is nogal twijfelachtig. Durft ze het contact en de verliefdheid niet op te biechten uit angst dat haar man zelf zegt, joh leuk, maar daar is de deur... doeiii!? Is dat dan echt een positieve eigenschap van haar? Je schrijft dat je het met haar man wil bespreken, maar jij bent geen onderdeel van haar relatie, zij zou dat moeten bespreken en m.i. mag en kan je zeker van haar verlangen dat ze dat gesprek aangaat. Wacht af wat daaruit komt, misschien kapt ze zelf het contact al af, misschien gaan ze uit elkaar, misschien liegt ze dat ze het heeft besproken en verandert er helemaal niks.... in elk geval kun je daarna weer kijken hoe de situatie erbij staat en wat eventuele vervolgstappen kunnen zijn.

Succes!
pi_202825630
TS uit eigen ervaring is mijn advies het contact te verbreken op het moment dat je er klaar voor bent. Zolang je met haar bezig blijft zal je niet open staan voor andere vrouwen en daar zal je achteraf spijt van krijgen. Ik kan je 100 x vertellen dat dit contact je niks brengt en pure tijdverspilling is maar dat moet jij zelf inzien voordat je het loslaat.
pi_202826065
quote:

[..]

Kort antwoord: dat gaat niet.

Lang antwoord: Jullie zijn allebei verliefd. Het contact blijft spannend, haar man weet nog steeds van niets.... Maar het contact is gewoon met een vriendschappelijke insteek. Yeah, right.

Als het echt alleen maar om de gezelligheid ging had d'r vent op z'n minst geīnformeerd mogen worden. Zodra het duzend kilometer verderop uitgepraat is, is het aan de vrouw om het al dan niet voort te zetten.
Maar ik vrees het ergste...
pi_202826898
quote:

[..]
Zeg eens eerlijk.

Als je bevriend bent en het van jouw kant stil houdt kun je wel afwachten (en toch ook verder kijken). Nu is het iets dat zij met jou heeft besproken. Valt dat je niet tegen? Ik zou het niet zo mooi vinden als mijn vriendin zoiets met mij zou bespreken, maar het -vele- contact en de gevoelens verborgen zou houden voor haar man. En dat ze het dan ook aan mij over zou laten het contact te verminderen of verbreken, pff. Het is oneerlijk naar haar man toe en dat zou me echt vies tegen vallen van iemand en daarmee zou ik ook ernstig twijfelen aan haar betrouwbaarheid en mijn liefde voor die persoon.

Een beginnetje om haar van haar voetstuk te stoten..

Wat is er nog meer niet zo leuk aan haar? :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 26 december 2021 @ 22:00:31 #265
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202827355
Je kent haar amper. En wat zij doet heeft een naam: micro cheating.
Resistance is futile.
  zondag 26 december 2021 @ 22:17:53 #267
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202827667
never mind
  zondag 26 december 2021 @ 22:58:09 #268
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_202828630
quote:

[..]
Maar waarom zou je het contact dan behouden terwijl je weet dat je stik verliefd bent?
Je sluit je dan af voor andere vriendschappen en relaties. En gooit je in een situatie die zo complex is dat er amper een goed einde van kan komen.

Je bent dagelijks met haar bezig, met je gevoel voor haar. Het hele moet bij haar in de buurt blijven komt wat obsessief over.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_202831085
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef Mintymintyy het volgende:
Ik kan je 100 x vertellen dat dit contact je niks brengt en pure tijdverspilling is maar dat moet jij zelf inzien voordat je het loslaat.
Als je het als tijdverspilling ziet, benader je het alsof het een liefdesrelatie is waarin je aan het investeren bent. Maar dat is nu net wat ik niet wil.

quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 20:42 schreef Polenbatser het volgende:
Bedenk dat je niet verliefd bent op haar, maar op het plaatje dat je in je hoofd hebt van haar. Je hebt haar 1 keer gezien, dus hebt simpelweg de negatieve kanten van haar nog niet kunnen ontdekken om die verliefdheid over te laten gaan. Vervelende situatie zit je in, want omdat ze zo ver weg woont zit het er ook niet in dat je haar beter leert kennen. Misschien helpt het om te bedenken dat ze de toiletrol verkeerd om ophangt, lege enveloppen overal in huis laat slingeren en remsporen in haar string heeft? Dat ze ook maar gewoon een mens is, die af en toe chagrijnig is en je rondcommandeert om het vuilnis buiten te zetten?
Dat is een goede tip, dank je. Klopt ook wel natuurlijk, ik idealiseer haar waarschijnlijk veel te veel.
pi_202831141
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 21:02 schreef Ridocar het volgende:

Lang antwoord: Jullie zijn allebei verliefd. Het contact blijft spannend, haar man weet nog steeds van niets.... Maar het contact is gewoon met een vriendschappelijke insteek. Yeah, right.

Als het echt alleen maar om de gezelligheid ging had d'r vent op z'n minst geīnformeerd mogen worden.
Nou ja, haar man is wel op de hoogte van het contact, alleen niet van de frequentie denk ik.
Maanden geleden, toen we beiden nog puur vriendschappelijke gevoelens hadden, had ik haar ook wel eens aan de telefoon terwijl haar man binnen kwam. Gesprek gewoon voortgezet, waarbij ze bij hem ook aangaf dat ze ‘die vriend uit Nederland’ aan de lijn had.
pi_202831171
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 21:37 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Als je bevriend bent en het van jouw kant stil houdt kun je wel afwachten (en toch ook verder kijken). Nu is het iets dat zij met jou heeft besproken. Valt dat je niet tegen? Ik zou het niet zo mooi vinden als mijn vriendin zoiets met mij zou bespreken, maar het -vele- contact en de gevoelens verborgen zou houden voor haar man. En dat ze het dan ook aan mij over zou laten het contact te verminderen of verbreken, pff. Het is oneerlijk naar haar man toe en dat zou me echt vies tegen vallen van iemand en daarmee zou ik ook ernstig twijfelen aan haar betrouwbaarheid en mijn liefde voor die persoon.

Een beginnetje om haar van haar voetstuk te stoten..

Wat is er nog meer niet zo leuk aan haar? :+
Ik snap waar je heen wilt, en ik zie dit inderdaad wel echt als een minpunt.

Dat is echter wel het enige. Voor de rest is ze echt geweldig. Zij heeft natuurlijk ook niet voor deze situatie gekozen.

quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2021 22:00 schreef Seven. het volgende:
Je kent haar amper. En wat zij doet heeft een naam: micro cheating.
Ik vind cheaten nogal een zware term. Er is niets tussen ons gebeurd, en dat gaat ook niet gebeuren.
  maandag 27 december 2021 @ 01:21:50 #272
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202831186
Vraag haar anders om even mee te FOK!en. Wie weet wat dat nog oplevert. Then we can also switch too english or something. That is no problem for us here you now.

En als het allemaal zo vriendschappelijk is, lijkt me dat zoiets gewoon moet kunnen toch.
pi_202831191
quote:
0s.gif [b]Op zondag 26 december 2021 22:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:[/[flickrset]b]

[/flickrset]
Je bent dagelijks met haar bezig, met je gevoel voor haar.
Ja, en ik wil dan ook dat dat stopt.
  maandag 27 december 2021 @ 01:24:18 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202831209
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 01:20 schreef Galvez het volgende:
Ik vind cheaten nogal een zware term. Er is niets tussen ons gebeurd, en dat gaat ook niet gebeuren.
Je weet niet wat je zegt nu. Het gros van de mensen zou weldegelijk een probleem hebben met de kwaliteit en de frequentie van het contact zoals jullie dat nu hebben. Zeker met je statement dat jullie beide verliefd zijn. Dat is echt niet iets waarvan de meeste mensen denken: "Ah, moet zij weten" :7

Kom op nou.
pi_202831229
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 01:24 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je weet niet wat je zegt nu. Het gros van de mensen zou weldegelijk een probleem hebben met de kwaliteit en de frequentie van het contact zoals jullie dat nu hebben. Zeker met je statement dat jullie beide verliefd zijn. Dat is echt niet iets waarvan de meeste mensen denken: "Ah, moet zij weten" :7
Dat begrijp ik hoor.
Maar cheaten wordt het wat mij betreft pas als je daar ‘iets mee doet’.
  maandag 27 december 2021 @ 01:27:58 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202831248
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 01:26 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat begrijp ik hoor.
Maar cheaten wordt het wat mij betreft pas als je daar ‘iets mee doet’.
Nee, jullie gaan wat betreft de intimiteit flink over de schreef. Dit gaat al verder dan flirten wat eigenlijk al not done is. Laat staan dat je dagelijks met elkaar aan het videobellen bent. Get real please.

"If you can't acknowledgde your problem, you surely cannot fix it."

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 27-12-2021 01:38:42 ]
  maandag 27 december 2021 @ 01:47:05 #277
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202831400

"intimiteitsvacuum" :+

[ Bericht 11% gewijzigd door Tengano op 27-12-2021 01:54:27 ]
pi_202831616
@Galvez: Stuur een foto van haar naar zo'n realdoll fabriek waar ze van die levensechte sexpoppen maken en laat haar verder met rust.
Voor de rest ben je maar zielig en dom bezig.

Doei en succes.
  maandag 27 december 2021 @ 02:11:27 #279
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202831677
En even voor de duidelijkheid is het dus absoluut niet mijn, of de bedoeling, om je veroordelen. Zeker niet. Niemand hier heeft die intentie denk ik. Het enige wat ik en volgens mij vele anderen hier proberen, is je een spiegel voor te houden dat waar jij mee bezig bent over de grens is. En dat is wat het is.

Gelukkig hebben jullie geen fysieke overschrijdingen gemaakt, want dat maakt zoiets alleen maar een stuk pijnlijker en complexer. En ik schat in dat dat voornamelijk te danken is aan de 1000 km die er tussen zit.

Dus nogmaals ik en volgens mij niemand veroordeelt jou en het enige wat je wordt toegewenst is dat je op een heldere manier naar je situatie kunt kijken en zien dat dit niet ok is en je hard in moet grijpen voordat het probleem nog groter wordt.

En ook schuldgevoelens gaan je niet helpen in deze. Gewoon volwassen keuzes maken en er naar handelen.

En tot slot wil er nog bij zeggen dat iedereen fouten maakt. Ook ik ben over grenzen gegaan, en het gebeurt mij nog steeds regelmatig. Niemand is perfect en fouten kun je soms nog herstellen. Maar dat is iets anders dan doelbewust fouten blijven maken :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 27-12-2021 02:22:38 ]
pi_202831904
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 02:07 schreef Werkman het volgende:
@:Galvez: Stuur een foto van haar naar zo'n realdoll fabriek waar ze van die levensechte sexpoppen maken en laat haar verder met rust.
Voor de rest ben je maar zielig en dom bezig.

Doei en succes. :')
Dude. :') Dit gaat me niet om sex.

Maar goed, ik ga contact dus stop zetten.

quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 02:11 schreef Tengano het volgende:

Gelukkig hebben jullie geen fysieke overschrijdingen gemaakt, want dat maakt zoiets alleen maar een stuk pijnlijker en complexer. En ik schat in dat dat voornamelijk te danken is aan de 1000 km die er tussen zit.
Nee hoor, al woont ze op 10km afstand. Ik zou nooit naar bed gaan met een getrouwde vrouw, nooit. Zij ook niet trouwens, voor zover ik dat in kan schatten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Galvez op 27-12-2021 02:46:06 ]
  maandag 27 december 2021 @ 02:42:32 #281
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202831966
Ik ben blij voor je dat je de moed hebt gevonden om die beslissing te nemen. Respect ^O^
  maandag 27 december 2021 @ 02:45:10 #282
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202831987
quote:

[..]

Dat is echter wel het enige. Voor de rest is ze echt geweldig. Zij heeft natuurlijk ook niet voor deze situatie gekozen.
[..]
En dat is nou precies wat micro cheaten is: wel de leugens en geheimdoenerij, zonder de fysieke grens over te gaan. Micro cheaten ondermijnt de relatie.

En zij heeft hier wel degelijk voor gekozen, net als jij. Jullie zijn geen slachtoffers van de omstandigheden.
Resistance is futile.
  maandag 27 december 2021 @ 02:47:39 #283
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202832011
.

[ Bericht 38% gewijzigd door Tengano op 27-12-2021 08:26:23 ]
pi_202832019
quote:
4s.gif Op maandag 27 december 2021 02:45 schreef Seven. het volgende:

[..]
En dat is nou precies wat micro cheaten is: wel de leugens en geheimdoenerij, zonder de fysieke grens over te gaan. Micro cheaten ondermijnt de relatie.

En zij heeft hier wel degelijk voor gekozen, net als jij. Jullie zijn geen slachtoffers van de omstandigheden.
Ik zie mezelf ook niet per se als slachtoffer, hoewel ik het hier zéér moeilijk mee heb.

Maar “zelf voor gekozen” vind ik ook nogal een hard oordeel. Je kiest er niet voor om op iemand verliefd te worden, Als dat zou kunnen, had ik dat nooit gedaan natuurlijk.
pi_202832041
@Galvez: Wat getrouwde vrouwen betreft, (mannen ook trouwens) zoals je er aankomt zo raak je ze ook kwijt.
Als bedriegen er eenmaal in zit...

En waarom een vrouw met twee kinderen???
Denk je nou echt dat die jouw omarmen?
Jij word de man die mama van papa afgepakt heeft en treiteren en zuigen je het bloed onder je nagels vandaan.

Als je weer zoiets overkomt steek je kop dan in een emmer water met ijsklonten.
Er lopen zal andere vrouwen rond.
pi_202832061
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 02:51 schreef Werkman het volgende:
@:galvez: Wat getrouwde vrouwen betreft, (mannen ook trouwens) zoals je er aankomt zo raak je ze ook kwijt.
Als bedriegen er eenmaal in zit...

En waarom een vrouw met twee kinderen???
Denk je nou echt dat die jouw omarmen?
Jij word de man die mama van papa afgepakt heeft en treiteren en zuigen je het bloed onder je nagels vandaan.

Als je weer zoiets overkomt steek je kop dan in een emmer water met ijsklonten.
Er lopen zal andere vrouwen rond.
Heb je het topic eigenlijk wel gelezen? Ik wil helemaal geen relatief met haar!!
pi_202832082
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 02:54 schreef Galvez het volgende:

[..]
Heb je het topic eigenlijk wel gelezen? Ik wil helemaal geen relatief met haar!!
Je was toch verliefd?
De reden dat ze je aandacht geeft is omdat ze een uitgezakte bankhangende vent thuis heeft zitten en na twee bevallingen vrachten met aandacht te kort komt.
Ze speelt bewust met je!
  maandag 27 december 2021 @ 02:57:25 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_202832086
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 02:49 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik zie mezelf ook niet per se als slachtoffer, hoewel ik het hier zéér moeilijk mee heb.

Maar “zelf voor gekozen” vind ik ook nogal een hard oordeel. Je kiest er niet voor om op iemand verliefd te worden, Als dat zou kunnen, had ik dat nooit gedaan natuurlijk.
Ik snap dat het moeilijk is voor je, maar een keer barst de bom daar thuis. En dan hebben 2 kinderen een leven voor en na de scheiding.

Zolang jij in beeld bent, zal zij niet aan haar huwelijk werken. En die keuze maken jullie allebei willens en wetens. Zolang jij dat een hard oordeel vindt, erken je het probleem niet.

Waar wonen zij en haar man en kinderen eigenlijk?
Resistance is futile.
pi_202832110
Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat binnenkort het bekende bedelbericht komt. Er is dan iets vreselijks gebeurd (kind kanker ofzoiets) en of je even per omgaande ¤10.000 kunt lenen.
  maandag 27 december 2021 @ 03:05:14 #290
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202832137
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 03:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat binnenkort het bekende bedelbericht komt. Er is dan iets vreselijks gebeurd (kind kanker ofzoiets) en of je even per omgaande ¤10.000 kunt lenen.
En als dat zo is dan lappen wij wel even bij. Want zoals je hebt gezien staan wij helemaal aan jouw kant TS.
pi_202832346
quote:

[..]

Ze kiest wel degelijk voor deze situatie. Je geeft zelfs aan dat ze hier al tijden mee rondloopt. Ze had er dus al lang voor kunnen kiezen niet meer zulk contact met jou te onderhouden. Het telkens weer opzoeken is een keuze. Dat heeft niks meer te maken met dat het haar overkomt.

Zelfs als het gehuwde mensen overkomt kunnen ze het nog in de kiem smoren. Maar daar hebben ze wel een ruggengraat voor nodig.
  maandag 27 december 2021 @ 08:00:37 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202832849
quote:

[..]

Meer niet.

:') Dit klinkt echt als een vraag die je in de Tina of de Donald Duck stelt.
Srsly... als je heel eerlijk bent weet je ook dat je nooit meer terug kunt. Iig niet bewust.

Natuurlijk bekoelen verliefdheden, maar dat is een kwestie van 'shit happens', dat kan je niet forceren. En al helemaal niet in een situatie waarin je al bijna moet huilen van het idee dat je elkaar minder gaat spreken...

Je hebt, naar mijn mening, twee keuzes:
- doorgaan zoals nu en jezelf helemaal gek maken (want je zult op deze manier ook niet open staan voor iemand anders)
- het contact totaal verbreken, puur uit zelfbescherming

En dat laatste is kut, want bestevriendinblabla, maar voordat je haar leerde kennen leefde je een prima leven, had je geen weet van dat enorme gemis in je leven, dus je gaat er uiteindelijk vast ook wel weer aan wennen...
  Vis een optie? maandag 27 december 2021 @ 08:22:21 #293
70532 loveli
N
pi_202832939
"Ik wil dit vuur laten doven"
"Stop met opgieten van benzine"
"Dat wil ik niet, is er een manier om het te doven en benzine te blijven gieten?"
"Nee, en als je niet oppast vliegt het huis in de fik"
"Maar ik wil helemaal niet dat het huis afbrandt, ik wil alleen doorgaan met benzine"
"Dat kan niet zonder dat de boel afbrandt"
"Maar die ene user zei dat het kon, daar ga ik naar luisteren"
crap in = crap out
pi_202832942
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 01:16 schreef Galvez het volgende:

[..]
Nou ja, haar man is wel op de hoogte van het contact, alleen niet van de frequentie denk ik.
Maanden geleden, toen we beiden nog puur vriendschappelijke gevoelens hadden, had ik haar ook wel eens aan de telefoon terwijl haar man binnen kwam. Gesprek gewoon voortgezet, waarbij ze bij hem ook aangaf dat ze ‘die vriend uit Nederland’ aan de lijn had.
Correctie mijnerzijds van m'n vorige post:
"Als het echt alleen maar om de gezelligheid ging had d'r vent op z'n minst volledig geīnformeerd mogen worden."

Dingen die stiekem moeten zijn niet oké. (uitgezonderd cadeautjes of dingen waar je iemand mee verrast)
pi_202832991
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar het is vaak genoemd gebeurd dat je genept wordt. Dat ze voor jou naar Nederland komt voor een verblijfsvergunning en daarna haar oude gezin naar Nederland haalt.
Hallo
  Spellchecker maandag 27 december 2021 @ 08:28:54 #296
197773 crew  maily
pi_202832999
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 08:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar het is vaak genoemd gebeurd dat je genept wordt. Dat ze voor jou naar Nederland komt voor een verblijfsvergunning en daarna haar oude gezin naar Nederland haalt.
Toch maar even het hele topic lezen :D
pi_202833012
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 03:01 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dit dus, kijk uit.
Hallo
  Vis een optie? maandag 27 december 2021 @ 08:37:32 #298
70532 loveli
N
pi_202833043
Alstjeblieft, geen deel 2 voor een vraag die in de eerste 20 reacties al 10 keer beantwoord is.
crap in = crap out
pi_202833179
Volg je hart. Die kinderen redden zich wel. De wereld is al hard genoeg, is goed voor ze
  maandag 27 december 2021 @ 08:55:14 #300
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202833211
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 08:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Volg je hart. Die kinderen redden zich wel. De wereld is al hard genoeg, is goed voor ze

TS redt zich ook wel.
  maandag 27 december 2021 @ 08:55:41 #301
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_202833218
Het is wel duidelijk. TS heeft zijn antwoorden binnen.

Slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')