Ja, ze hebben 2 kinderen samen. (4 en 7 jaar oud)quote:Op zondag 26 december 2021 12:55 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Zijn er kinderen in het spel?
Contact verbreken dus. Mocht zij zo lijp zijn om haar hele toekomst en alles weg te gooien dan is dat haar keuze. Nu contact onderhouden maakt jou wmb net zo schuldig.quote:Op zondag 26 december 2021 12:57 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ja, ze hebben 2 kinderen samen. (4 en 7 jaar oud)
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.quote:
Het gaat niet alleen om jou... Je had het veel eerder al moeten afbreken op het moment dat je verliefd werd. Je wist immers dat ze getrouwd was en kinderen heeft.quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
Ik weet ook zeker dat ik haar daar mee zou kwetsen.
Maar niet zo erg als d'r kinderenquote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik wil haar niet kwijt, als vriend.quote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou...
Niet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
Mijn vraag is eigenlijk vooral, hoe zorg ik ervoor dat verliefdheid verdwijnt, maar dat we wel vriendschappelijk contact kunnen blijven onderhouden?
Dat gaat niet meer.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik wil haar niet kwijt, als vriend.
Mijn vraag is eigenlijk vooral, hoe zorg ik ervoor dat verliefdheid verdwijnt, maar dat we wel vriendschappelijk contact kunnen blijven onderhouden?
Hoe ons contact de eerste maanden was, daar wil ik naar terug.
😥quote:
Draait om de kinderen in dit geval. Kap ermee.quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
... direct, geen uitstel. Hoe langer dit duurt, hoe moeilijker het wordt. Daarnaast is het ook enorm egoistisch. Je kunt een gezin volledig kapot maken.quote:
Waarom? Zodat je het voor jezelf goed kunt praten dat je met opzet een gezin uit elkaar werkt?quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Bedankt voor je reactie. Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
Tsja, ik weet niet of je je moet vasthouden aan die ene strohalm die een spaarzame user gaat opwerpen waarin degene een hele hypothetische situatie gaat beschrijven waarin het goed afloopt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Bedankt voor je reactie. Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
En dit inderdaadquote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef ludovico het volgende:
Praat die vrouw met jou met der man der naast of doet ze dat stiekem?
Afspreken in een hotelletje TS, wel GPS uit laten zetten.
Dat gaat niet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Dus je wilt horen van ons dat het een goede keuze is om door te gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Als we bellen is haar man er niet nee.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef ludovico het volgende:
Praat die vrouw met jou met der man der naast of doet ze dat stiekem?
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.quote:Afspreken in een hotelletje TS, wel GPS uit laten zetten.
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
Als we bellen is haar man er niet nee.
[..]
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.
Ik zal geen seks met een getrouwde vrouw hebben, en al zeker niet als er kinderen betrokken zijn.
Het contact verbreken wil echter ook absoluut niet.
Het contact verbreken is beter voor letterlijk iedereen in deze situatie. Dat voelt nu misschien niet zo, maar zo zul je er achteraf ook over denken.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
[..]
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.
Ik zal geen seks met een getrouwde vrouw hebben, en al zeker niet als er kinderen betrokken zijn.
Stiekem met de vrouw afspreken en skypen zonder dat der man er vanaf weet is wel de way to go.quote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het contact verbreken is beter voor letterlijk iedereen in deze situatie. Dat voelt nu misschien niet zo, maar zo zul je er achteraf ook over denken.
Maar goed, wat zitten we hier advies te geven.. TS heeft de keuze al gemaakt en wil van ons alleen maar horen dat het de juiste is.
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef WaikikiWim het volgende:
Reacties hier zijn behoorlijk 'snel'. Ik mis vooral een stukje context. Is zij gelukkig in haar huwelijk? Heeft ze de intentie om op (korte) termijn weg te gaan van haar man?
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not? Als haar huwelijk echter enigszins waarde heeft dan zal ze ook vrij snel beseffen dat een verliefdheid opgelopen op vakantie niet genoeg is om een heel gezin voor te laten barsten.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
[..]
Misschien willen ze wel een open relatie.quote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.
Ze heeft niet de intentie om op korte termijn weg te gaan.
Neem je ook even de kinderen mee in het spel?quote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not? Als haar huwelijk echter enigszins waarde heeft dan zal ze ook vrij snel beseffen dat een verliefdheid opgelopen op vakantie niet genoeg is om een heel gezin voor te laten barsten.
Van kneiterverliefd terug naar een vriendschappelijke relatie is wel lastig denk ik inderdaad. De verliefdheid zal wel afzakken (maanden/jaren), maar in die tijd kan je wel een boel vernielen natuurlijk..
Met opzet uit elkaar werken?quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Zodat je het voor jezelf goed kunt praten dat je met opzet een gezin uit elkaar werkt?
Lekker praktisch ook op 1000+ km afstandquote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel een open relatie.
Dan zou ik mezelf een heleboel pijn en verdriet besparen en er een einde aan breien. Cold Turkey. Waar zie je dit zelf eindigen?.. Haar man zal vroeg of laat ook argwaan krijgen en als de bom barst kiest ze uiteindelijk toch voor thuis (als ik jou mag geloven)..quote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.
Ze heeft niet de intentie om op korte termijn weg te gaan.
Jij bent de enige ....quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Jezusmina.quote:Op zondag 26 december 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker praktisch ook op 1000+ km afstand
Ze is al verliefd op hem hoor..quote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou... Je had het veel eerder al moeten afbreken op het moment dat je verliefd werd. Je wist immers dat ze getrouwd was en kinderen heeft.
Je kunt niet met goed geweten dit doorzetten. Je maakt alles kapot in haar gezin.
Dat is niet zo lastig. Haar man werkt bij politie en heeft geregeld avond/nachtdienst.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
En dit inderdaadHoe kun je uren skypen zonder dat haar man iets in de gaten heeft
Nee, ik wil horen hoe ik van verliefdheid afraak zonder contract te verbreken.quote:Op zondag 26 december 2021 13:06 schreef Enawh het volgende:
[..]
Dus je wilt horen van ons dat het een goede keuze is om door te gaan.
Had iemand al gezegd "niet"?quote:Op zondag 26 december 2021 13:16 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nee, ik wil horen hoe ik van verliefdheid afraak zonder contract te verbreken.
Dan zou ik helemaal uitkijken.quote:Op zondag 26 december 2021 13:15 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig. Haar man werkt bij politie en heeft geregeld avond/nachtdienst.
Al zou zij bereid zijn haar man voor mij te verlaten, dat wil ik absoluut niet!quote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |