Ja, ze hebben 2 kinderen samen. (4 en 7 jaar oud)quote:Op zondag 26 december 2021 12:55 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Zijn er kinderen in het spel?
Contact verbreken dus. Mocht zij zo lijp zijn om haar hele toekomst en alles weg te gooien dan is dat haar keuze. Nu contact onderhouden maakt jou wmb net zo schuldig.quote:Op zondag 26 december 2021 12:57 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ja, ze hebben 2 kinderen samen. (4 en 7 jaar oud)
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.quote:
Het gaat niet alleen om jou... Je had het veel eerder al moeten afbreken op het moment dat je verliefd werd. Je wist immers dat ze getrouwd was en kinderen heeft.quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
Ik weet ook zeker dat ik haar daar mee zou kwetsen.
Maar niet zo erg als d'r kinderenquote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik wil haar niet kwijt, als vriend.quote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou...
Niet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
Mijn vraag is eigenlijk vooral, hoe zorg ik ervoor dat verliefdheid verdwijnt, maar dat we wel vriendschappelijk contact kunnen blijven onderhouden?
Dat gaat niet meer.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik wil haar niet kwijt, als vriend.
Mijn vraag is eigenlijk vooral, hoe zorg ik ervoor dat verliefdheid verdwijnt, maar dat we wel vriendschappelijk contact kunnen blijven onderhouden?
Hoe ons contact de eerste maanden was, daar wil ik naar terug.
😥quote:
Draait om de kinderen in dit geval. Kap ermee.quote:Op zondag 26 december 2021 12:58 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat wil echt niet. Ik heb letterlijk tranen in mijn ogen bij die gedachte alleen al.
... direct, geen uitstel. Hoe langer dit duurt, hoe moeilijker het wordt. Daarnaast is het ook enorm egoistisch. Je kunt een gezin volledig kapot maken.quote:
Waarom? Zodat je het voor jezelf goed kunt praten dat je met opzet een gezin uit elkaar werkt?quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Bedankt voor je reactie. Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
Tsja, ik weet niet of je je moet vasthouden aan die ene strohalm die een spaarzame user gaat opwerpen waarin degene een hele hypothetische situatie gaat beschrijven waarin het goed afloopt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Bedankt voor je reactie. Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
En dit inderdaadquote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef ludovico het volgende:
Praat die vrouw met jou met der man der naast of doet ze dat stiekem?
Afspreken in een hotelletje TS, wel GPS uit laten zetten.
Dat gaat niet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Dus je wilt horen van ons dat het een goede keuze is om door te gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Als we bellen is haar man er niet nee.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef ludovico het volgende:
Praat die vrouw met jou met der man der naast of doet ze dat stiekem?
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.quote:Afspreken in een hotelletje TS, wel GPS uit laten zetten.
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
Als we bellen is haar man er niet nee.
[..]
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.
Ik zal geen seks met een getrouwde vrouw hebben, en al zeker niet als er kinderen betrokken zijn.
Het contact verbreken wil echter ook absoluut niet.
Het contact verbreken is beter voor letterlijk iedereen in deze situatie. Dat voelt nu misschien niet zo, maar zo zul je er achteraf ook over denken.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
[..]
Voor mij staat buiten kijf dat dat niet gaat gebeuren. Zo steek ik niet in elkaar.
Ik zal geen seks met een getrouwde vrouw hebben, en al zeker niet als er kinderen betrokken zijn.
Stiekem met de vrouw afspreken en skypen zonder dat der man er vanaf weet is wel de way to go.quote:Op zondag 26 december 2021 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het contact verbreken is beter voor letterlijk iedereen in deze situatie. Dat voelt nu misschien niet zo, maar zo zul je er achteraf ook over denken.
Maar goed, wat zitten we hier advies te geven.. TS heeft de keuze al gemaakt en wil van ons alleen maar horen dat het de juiste is.
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef WaikikiWim het volgende:
Reacties hier zijn behoorlijk 'snel'. Ik mis vooral een stukje context. Is zij gelukkig in haar huwelijk? Heeft ze de intentie om op (korte) termijn weg te gaan van haar man?
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not? Als haar huwelijk echter enigszins waarde heeft dan zal ze ook vrij snel beseffen dat een verliefdheid opgelopen op vakantie niet genoeg is om een heel gezin voor te laten barsten.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
[..]
Misschien willen ze wel een open relatie.quote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.
Ze heeft niet de intentie om op korte termijn weg te gaan.
Neem je ook even de kinderen mee in het spel?quote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not? Als haar huwelijk echter enigszins waarde heeft dan zal ze ook vrij snel beseffen dat een verliefdheid opgelopen op vakantie niet genoeg is om een heel gezin voor te laten barsten.
Van kneiterverliefd terug naar een vriendschappelijke relatie is wel lastig denk ik inderdaad. De verliefdheid zal wel afzakken (maanden/jaren), maar in die tijd kan je wel een boel vernielen natuurlijk..
Met opzet uit elkaar werken?quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Zodat je het voor jezelf goed kunt praten dat je met opzet een gezin uit elkaar werkt?
Lekker praktisch ook op 1000+ km afstandquote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel een open relatie.
Dan zou ik mezelf een heleboel pijn en verdriet besparen en er een einde aan breien. Cold Turkey. Waar zie je dit zelf eindigen?.. Haar man zal vroeg of laat ook argwaan krijgen en als de bom barst kiest ze uiteindelijk toch voor thuis (als ik jou mag geloven)..quote:Op zondag 26 december 2021 13:11 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ze is niet super gelukkig in haar huwelijk, maar zeker ook niet ongelukkig. Ze houdt wel echt van haar man, maar mist wel bepaalde dingen.
Ze heeft niet de intentie om op korte termijn weg te gaan.
Jij bent de enige ....quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
😥
Jezusmina.quote:Op zondag 26 december 2021 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker praktisch ook op 1000+ km afstand
Ze is al verliefd op hem hoor..quote:Op zondag 26 december 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om jou... Je had het veel eerder al moeten afbreken op het moment dat je verliefd werd. Je wist immers dat ze getrouwd was en kinderen heeft.
Je kunt niet met goed geweten dit doorzetten. Je maakt alles kapot in haar gezin.
Dat is niet zo lastig. Haar man werkt bij politie en heeft geregeld avond/nachtdienst.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
En dit inderdaadHoe kun je uren skypen zonder dat haar man iets in de gaten heeft
Nee, ik wil horen hoe ik van verliefdheid afraak zonder contract te verbreken.quote:Op zondag 26 december 2021 13:06 schreef Enawh het volgende:
[..]
Dus je wilt horen van ons dat het een goede keuze is om door te gaan.
Had iemand al gezegd "niet"?quote:Op zondag 26 december 2021 13:16 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nee, ik wil horen hoe ik van verliefdheid afraak zonder contract te verbreken.
Dan zou ik helemaal uitkijken.quote:Op zondag 26 december 2021 13:15 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig. Haar man werkt bij politie en heeft geregeld avond/nachtdienst.
Al zou zij bereid zijn haar man voor mij te verlaten, dat wil ik absoluut niet!quote:Op zondag 26 december 2021 13:12 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel simpel: ze geeft aan ook wat voor jou te voelen. Is dat sterk genoeg om haar man voor te verlaten (en van jouw kant: ben jij zeker genoeg om die stap ook te zetten). Uiteindelijk ben je allebei volwassen toch? Als je die keuze beide bewust maakt: why not?
Wat zou je een vriend adviseren als die met zo'n verhaal kwam?quote:Op zondag 26 december 2021 13:17 schreef Galvez het volgende:
[..]
Al zou zij bereid zijn haar man voor mij te verlaten, dat wil ik absoluut niet!
quote:Op zondag 26 december 2021 13:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik hoop toch op tips van mensen die hier anders over denken.
Ja maar stel je nou eens voor ... STEL he, dat iemand hier DE tip heeft ....quote:Op zondag 26 december 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon horen dat je het contact moet laten zoals het is? Dan is dit topic toch niet nodig.
Doordat je dit topic überhaupt al aanmaakt weet je zelf ook eigenlijk wel dat het niet verstandig is
Iets meer inlevingsvermogen mag anders ook wel hoor (niet specifiek naar jou gericht overigens). Onder het mom van 'je weet zelf eigenlijk wel wat er moet gebeuren' kan R&P op 5% van de topics na wel gesloten worden denk ik.quote:Op zondag 26 december 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt dus gewoon horen dat je het contact moet laten zoals het is? Dan is dit topic toch niet nodig.
Doordat je dit topic überhaupt al aanmaakt weet je zelf ook eigenlijk wel dat het niet verstandig is
Het gaat er ook niet zozeer om dat ik de gevoelens van TS niet begrijp, dat is volkomen logisch. Maar hij krijgt nu iets te horen, van veel mensen, wat hij zelf niet wil horen, en zegt eigenlijk: Ja leuk, maar ik ga voor nu net zo lang opzoek tot er 1 iemand komt die wel zegt dat het oke is.quote:Op zondag 26 december 2021 13:22 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Iets meer inlevingsvermogen mag anders ook wel hoor (niet specifiek naar jou gericht overigens). Onder het mom van 'je weet zelf eigenlijk wel wat er moet gebeuren' kan R&P op 5% van de topics na wel gesloten worden denk ik.
TS is gewoon verliefd; dat kun je niet sturen/remmen, maar het is inderdaad wel even van belang om nu de juiste (of nog beter: niet de foute) dingen te doen. Geluk bij een ongeluk in deze kwestie is dat zij 1000km verderop woont.
Jullie zijn geen vrienden. Jullie vriendschap was van begin af aan gebouwd op aantrekkingskracht. Of denk je dat het toevallig is, dat jullie binnen een jaar van contact allebei smoorverliefd op elkaar zijn geworden?quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke vraag. Ligt er ook aan hoe zwaar ik zijn gevoelens zou laten wegen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zou je een vriend adviseren als die met zo'n verhaal kwam?
Om eerlijk te zijn ben ik nogal geschrokken van de resoluutheid in de reacties.quote:Op zondag 26 december 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan begrijp je het echt verkeerd.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet zozeer om dat ik de gevoelens van TS niet begrijp, dat is volkomen logisch. Maar hij krijgt nu iets te horen, van veel mensen, wat hij zelf niet wil horen, en zegt eigenlijk: Ja leuk, maar ik ga voor nu net zo lang opzoek tot er 1 iemand komt die wel zegt dat het oke is.
Maar je kan je afvragen of hetgeen wat je verlangt uiteindelijk niet destructief voor jezelf werkt. En er bestaat niet zomaar een off-switch wat betreft gevoelens die je neutraler kan maken dan ze nu zijnquote:Op zondag 26 december 2021 13:27 schreef Galvez het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke vraag. Ligt er ook aan hoe zwaar ik zijn gevoelens zou laten wegen.
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik nogal geschrokken van de resoluutheid in de reacties.
Ik zit hier echt bijna letterlijk huilend in de bank bij de gedachten aan het verbreken van het contact, en dat heb ik niet snel, dat mag je best weten.
Nogmaals, er zit meer dan 1000km afstand tussen ons. Er gaat nooit lichamelijk intimiteit tussen ons komen, uitgesloten.
Dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil terug naar de situatie waarin we vriendschappelijk contact onderhielden. Het klinkt misschien raar, maar voor mij was dat contact heel waardevol.
Ik heb met haar betere gesprekken dan dat ik ooit met vrienden hier thuis heb kunnen hebben.
Je zegt dat je raakvlakken hebt. Misschien kun je veranderen van hobby's om zo minder raakvlakken te hebben.quote:
Zelfs als dat laatste waar is vraag ik me af of hij daar naar gaat handelen. Het is vooral een topic/'schreeuw' uit wanhoop volgens mij. Ik heb stiekem wel te doen met TS want verliefdheid kan een bitch zijn, vooral omdat het totaal niet te controleren is als het eenmaal geland is. De acties die eruit voortvloeien echter wel.. en nogmaals: ik ben het eens met 95% van de mensen hier hoor, maar ik snap TS ook wel. Het voelt gewoon ontzettend kut om iets af te breken waar je zo'n goed gevoel van krijgt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet zozeer om dat ik de gevoelens van TS niet begrijp, dat is volkomen logisch. Maar hij krijgt nu iets te horen, van veel mensen, wat hij zelf niet wil horen, en zegt eigenlijk: Ja leuk, maar ik ga voor nu net zo lang opzoek tot er 1 iemand komt die wel zegt dat het oke is.
Tuurlijk is dat kut. Maar daarom moet hij mensen die op hem reageren ook niet als ongenadig zien, meer als mensen die hem een steuntje in de rug geven omdat hij uiteindelijk toch die stap zal moeten nemenquote:Op zondag 26 december 2021 13:29 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Zelfs als dat laatste waar is vraag ik me af of hij daar naar gaat handelen. Het is vooral een topic/'schreeuw' uit wanhoop volgens mij. Ik heb stiekem wel te doen met TS want verliefdheid kan een bitch zijn, vooral omdat het totaal niet te controleren is als het eenmaal geland is. De acties die eruit voortvloeien echter wel.. en nogmaals: ik ben het eens met 95% van de mensen hier hoor, maar ik snap TS ook wel. Het voelt gewoon ontzettend kut om iets af te breken waar je zo'n goed gevoel van krijgt.
Nooit destructiever, dan nu het contact verbreken. Ik wil niet overkomen als een drama-queen, maar ik denk niet dat ik dat snel te boven zou komen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je kan je afvragen of hetgeen wat je verlangt uiteindelijk niet destructief voor jezelf werkt.
Al probeer ik dat zo te zien, ik kan dat gewoon niet. Echt niet.quote:Op zondag 26 december 2021 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat kut. Maar daarom moet hij mensen die op hem reageren ook niet als ongenadig zien, meer als mensen die hem een steuntje in de rug geven omdat hij uiteindelijk toch die stap zal moeten nemen
Niet snel, maar je komt het wel te boven. En uiteindelijk gaat dit uitlopen op een gebroken hart, vraag is of je dat niet liever nu hebt en binnenkort verder kunt met je leven, dan het nog maanden/jaren uitstellen.quote:Op zondag 26 december 2021 13:35 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nooit destructiever, dan nu het contact verbreken. Ik wil niet overkomen als een drama-queen, maar ik denk niet dat ik dat snel te boven zou komen.
Dan moet je er wel rekening mee houden dat de klap over een x-aantal maanden/jaren een stuk harder zou kunnen aankomen dan nuquote:Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Galvez het volgende:
[..]
Al probeer ik dat zo te zien, ik kan dat gewoon niet. Echt niet.
In het scenario dat de verliefdheid bij beide slijt en volledig verdwijnt en we blijven vrienden is er toch geen sprake van een gebroken hart?quote:Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet snel, maar je komt het wel te boven. En uiteindelijk gaat dit uitlopen op een gebroken hart
Maar een verliefdheid kan sowieso niet slijten als je op dagelijkse basis contact met haar blijft houden, en dat is je intentie toch nog steeds?quote:Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef Galvez het volgende:
[..]
In het scenario dat de verliefdheid bij beide slijt en volledig verdwijnt en we blijven vrienden is er toch geen sprake van een gebroken hart?
Ik denk dat je een gedachteschema vanuit de cognitieve gedragstherapie moet maken om je gedachten om te buigen. Iemand anders' leven verpesten door een relatie met zijn echtgenote te beginnen en dan haar hem en hun kinderen 1000 kilometer achter te laten..quote:Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Galvez het volgende:
[..]
Al probeer ik dat zo te zien, ik kan dat gewoon niet. Echt niet.
Ja, maar daar zijn nog steeds de telefoon/internet .... de echtgenoot met nachtdienst ....quote:Op zondag 26 december 2021 13:36 schreef Maharski het volgende:
1 ding scheelt: ze zit >1000km verderop
Probeer daar zelf eens antwoord op te geven? Heb je zelf een idee?quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen feit.quote:Op zondag 26 december 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar een verliefdheid kan sowieso niet slijten als je op dagelijkse basis contact met haar blijft houden
Dat wil ik dus absoluut niet!quote:Op zondag 26 december 2021 13:44 schreef Marsenal het volgende:
Ze moet gewoon weg bij haar man, tot die tijd moet je zeggen dat je geen contact aankan, zeg maar dat het te ingewikkeld wordt zo. Af en toe even een teken van leven geven om haar te prikkelen, en dan de long-game spelen.
Met de volgende kerst kan je al succes hebben. All is fair in love and war.
Nogmaals, ik wil geen relatie met zijn echtgenote beginnen! Ik wil vriendschappelijke band met haar behouden.quote:Op zondag 26 december 2021 13:44 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik denk dat je een gedachteschema vanuit de cognitieve gedragstherapie moet maken om je gedachten om te buigen. Iemand anders' leven verpesten door een relatie met zijn echtgenote te beginnen en dan haar hem en hun kinderen 1000 kilometer achter te laten..
..het kan niet.
Maar je zei zelf dat je verliefde gevoelens voor haar had?quote:Op zondag 26 december 2021 14:03 schreef Galvez het volgende:
[..]
Nogmaals, ik wil geen relatie met zijn echtgenote beginnen! Ik wil vriendschappelijke band met haar behouden.
Ja mensen die verliefd zijn en daar iets mee doen. Dan slijt het nog wel eens. Een onbeantwoorde verliefdheid? Soms, maar wel zeldzaam. Een verboden verliefdheid die beiden voelen, voeden, maar niet aan toegeven? Succes!quote:Op zondag 26 december 2021 13:59 schreef Galvez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen feit.
Het gebeurt toch wel vaker dat mensen dagelijks contact hebben en dat hun verliefdheid afneemt/verdwijnt?
Nou ja kijk, ik wil jouw gevoelens helemaal niet bagatelliseren of iets dergelijks, maar ik krijg wel een beetje het gevoel dat je continu alles zo hevig mogelijk in een goed vaarwater probeert te brengen. Ja, theoretisch gezien zullen er best mensen op deze aardboden zijn die een hevige verliefdheid op een getrouwde vrouw 1000+km verder weg hebben weten om te zetten naar een vriendschap, maar in de regel mag je er vanuit gaan dat het niet zo werkt.quote:Op zondag 26 december 2021 13:59 schreef Galvez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen feit.
Het gebeurt toch wel vaker dat mensen dagelijks contact hebben en dat hun verliefdheid afneemt/verdwijnt?
Goede vraag, dank je.quote:Op zondag 26 december 2021 13:49 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Probeer daar zelf eens antwoord op te geven? Heb je zelf een idee?
Fout bezig als je als man een vriendschap met een vrouw hebt.quote:Op zondag 26 december 2021 14:01 schreef Sfancta het volgende:
Afkappen want er zijn kinderen in het spel die niet van jou zijn. Ga hun leven/jeugd niet vergallen, heb ervaring.
Jammer dat jij verdriet hebt dan, kom je wel overheen. Je bent zelf fout bezig omdat je vanaf het begin wist dat ze getrouwd was en kinderen had, niet nu zielig gaan doen.
Denk eens aan die kinderen wat die verdrietig zullen zijn, hun hele leven lang.
Jullie hebben beiden toegegeven in love te zijn? Verkeerde boel dus afkappen die handel.quote:Op zondag 26 december 2021 14:07 schreef Galvez het volgende:
[..]
Fout bezig als je als man een vriendschap met een vrouw hebt.
Hoezo breek het af?quote:
Die kinderen van haar ook.quote:Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoezo breek het af?
Hij is niets verplicht aan partner van getrouwde vrouw, dat is iets tussen haar en diegene.
Heeft niets met fatsoen of wat dan ook te doen..
Je leeft maar 1x TS.
Heeft alles met fatsoen te maken.quote:Op zondag 26 december 2021 14:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hoezo breek het af?
Hij is niets verplicht aan partner van getrouwde vrouw, dat is iets tussen haar en diegene.
Heeft niets met fatsoen of wat dan ook te doen..
Je leeft maar 1x TS.
Ja en?quote:
Rot op man je weet blijkbaar niet eens hoe is is gescheiden ouders te hebben.quote:Op zondag 26 december 2021 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja en?
Die overleven het wel hoor.
Er zijn veel ergere dingen in het leven.
Meer dan 50% komt uit een gescheiden gezin, liever pap of mam gelukkig dan ongelukkig bij elkaar.
Mijn ouders zijn gescheiden in 1991.quote:Op zondag 26 december 2021 14:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Rot op man je weet blijkbaar niet eens hoe is is gescheiden ouders te hebben.
Neuk een hoer.quote:Op zondag 26 december 2021 13:01 schreef Galvez het volgende:
Jammer dat je daardoor zo bent geworden zoals je nu bent.quote:Op zondag 26 december 2021 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden in 1991.
Na jaren van ellende, ongelukkig zijn, mishandeling etc.
Ik zoek niemand. Ik ben al best lang single, en beviel altijd prima.quote:
Niet zo verbitterd dat ik niet kan inzien dat mensen niet ongelukkig bij elkaar moeten blijven bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2021 14:16 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jammer dat je daardoor zo bent geworden zoals je nu bent.
Jij verwijt mensen dat ze emotioneel inzicht missen terwijl je het geen enkel probleem vindt dat een 5 en 7-jarig kind hun moeder zien vertrekken voor een fling?quote:Op zondag 26 december 2021 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niet zo verbitterd dat ik niet kan inzien dat mensen niet ongelukkig bij elkaar moeten blijven bedoel je?
Ben jij een kind ofzo met nul komma nul emotioneel inzicht?
Die vrouw en haar man zijn gelukkig bij elkaar. Wat praat je dom man. Ow muk.quote:Op zondag 26 december 2021 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niet zo verbitterd dat ik niet kan inzien dat mensen niet ongelukkig bij elkaar moeten blijven bedoel je?
Ben jij een kind ofzo met nul komma nul emotioneel inzicht?
Oh maar een relatie kapot maken kan dus wel... oke, daar is dan een soort van grens..apart.quote:Op zondag 26 december 2021 13:08 schreef Galvez het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet of het een”fling” is, dat maak jij en wat ouderwetse anderen er van.quote:Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij verwijt mensen dat ze emotioneel inzicht missen terwijl je het geen enkel probleem vindt dat een 5 en 7-jarig kind hun moeder zien vertrekken voor een fling?
Nog één keer, dat komt nicht im Frage!quote:Op zondag 26 december 2021 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij verwijt mensen dat ze emotioneel inzicht missen terwijl je het geen enkel probleem vindt dat een 5 en 7-jarig kind hun moeder zien vertrekken voor een fling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |