quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:06 schreef Declan-Harp het volgende:
@:oh-oh kun jij niet een eigen topic openen en dagelijks een dagboekverslag voor ons maken?
Dit klinkt heel smerig.quote:Op zondag 26 december 2021 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja dan weet ik zeker dat ik snel ontslagen word!
Mn favo klanten zijn mannen die klagen dat hun fleshlight te snel stukis en zo![]()
Maar goed, morgen weer.
Ik heb dus echt serieus gelogen tegen mijn ouders en gezegd dat ik het hele weekend werk want ik trek dat zo niet en heb geen zin om ze te bedienen de hele dag
Getver, ik ging ook googlenquote:Op zondag 26 december 2021 15:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit klinkt heel smerig.![]()
Edit: het is inderdaad zo smerig als ik dacht, vertelt Google mij
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 26 december 2021 15:25 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Getver, ik ging ook googlen
Ik dacht dat het een soort zaklamp was ofzo![]()
Als je het zo bekijkt is het misschien maar goed ook dat er fleshlights zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 15:31 schreef amaranta het volgende:
Maar ze gaan dus snel kapot? Die “zaklampen”?
En vervolgens gaan ze in de chat klagen?
Best dapper.
Huh? Je gooide lingerie naar beneden als hint dat je naakt in bed lag? Ik snap het niet helemaal.quote:Op zondag 26 december 2021 15:39 schreef PKM het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is het misschien maar goed ook dat er fleshlights zijn.![]()
Ik bestelde overigens gisteren ook bij easy toys. Mijn goede voornemen is vaker seks.![]()
Gisteren gooide ik moedig lingerie naar beneden voor als de kindjes zouden slapen. Om kwart voor negen was mijn man er nog niet, dus maar weer opgeborgen.![]()
Nee, om om te kleden als mijn man beneden zou zijn. Ik leg altijd dreumes op bed en hij kleuter. Seks is altijd beneden, want dreumes slaapt in ons grote bed. Maar mijn man kwam dus heul laat naar beneden.quote:Op zondag 26 december 2021 15:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huh? Je gooide lingerie naar beneden als hint dat je naakt in bed lag? Ik snap het niet helemaal.
Als jij meer seks wilt, moet ie toch overeind blijven?quote:Op zondag 26 december 2021 16:16 schreef PKM het volgende:
Net toch maar tegen mijn man gezegd wat het plan was. Hij: "Dan blijf ik de komende dagen wel overeind."
Ik: "Succes, maar lijkt me wel overkill."![]()
Hij bedoelde blijkbaar dat hij komende dagen niet bij kleuter blijft liggen want hij was inderdaad in slaap gevallen. Kleuter sliep eerst blijkbaar wel snel, totdat er weer vuurwerk werd afgestoken.
Ik heb geen idee en durf niet te googelen…quote:Op zondag 26 december 2021 15:51 schreef lunapuella het volgende:
Ach, die lieve onschuld van niet weten wat een fleshlight is
Nou ja, je mist er ook niks aan hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 16:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en durf niet te googelen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gingen ooit naar Duitsland en waren werkelijk in shock dat je bij de wegrestaurants travelpussies kon kopen.quote:
Was het wat?quote:Op zondag 26 december 2021 17:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij gingen ooit naar Duitsland en waren werkelijk in shock dat je bij de wegrestaurants travelpussies kon kopen.
We hebben er uiteraard 1 gekocht om te kijken wat het nou was.
Een soort van plastic zakje. Ken je die soort van wormen die met water gevuld zijn? Die zo door je hand glijden? Zoiets, maar dan met lucht. En met een gat voor je plasser.quote:
Zal wel een onpopulaire mening zijn, maar ik vind ze echt bizar slecht vandaagquote:Op zondag 26 december 2021 19:26 schreef Nijna het volgende:
Zal morgen mijn jaartal wel vrijgegeven worden.
Wij waren bij mijn ouders met mijn broertje en zijn lief en zoontje. Soort kerst-lunch-diner dus we waren ook lekker op tijd weer thuis. En zometeen de streamers!
Hoor je ze in de tuin?quote:Op zondag 26 december 2021 20:50 schreef Burdie het volgende:
De tv hoeft hier btw niet aan om ze te horen.
Yes. Alleen een beetje koud welquote:
Oei dan toch maar de tv aanquote:Op zondag 26 december 2021 21:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yes. Alleen een beetje koud wel.
Da's het leuke van waar wij wonen, je hoort de Efteling subtiel, maar niet zo dat je er last van hebt.
Het was zeker niet de beste en kwam wat traag op gang. Mijn favoriete avond so far is die in het stadion.quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal wel een onpopulaire mening zijn, maar ik vind ze echt bizar slecht vandaag.
Dat sowieso!quote:Op zondag 26 december 2021 23:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik vond het prettig vermaak in elk geval
Qua zang heb ik wel eens beter gehoord, klonk regelmatig niet helemaal lekker.quote:Op zondag 26 december 2021 20:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal wel een onpopulaire mening zijn, maar ik vind ze echt bizar slecht vandaag.
Verkneukeld? In welke zin dan?quote:Op maandag 27 december 2021 09:26 schreef Quoi het volgende:
Hier ook een Streamers-mijder. Vind de artiesten afzonderlijk echt "wel ok", maar dat gezamelijke feestje, daar hoef ik niet naar te kijken.
Ik heb me verkneukeld aan een docu over de laatste jaren van Freddie Mercury. En vervolgens helemaal uitgezocht wat AIDS/hiv ook alweer precies is/doet en hoe die pandemie van toen parallel loopt aan die van nu (niet echt - behalve de chaos en misverstanden over oorzaken "amongst the people").
Wel heel rot natuurlijk. Het schiet met haar dus helemaal niet op?quote:Op maandag 27 december 2021 09:36 schreef exode het volgende:
Verloofde had als verrassing de Streamers besteld, maar helaas. Ze lag zelf al om 20:30 te slapen, ik lag ernaast te lezen.
Vanmiddag komt de huisarts, ze kan niet eens naar de praktijk nu. Vandaag is ze 2 weken ziek, met 2 betere dagen ertussen. De kinderen startten de dag met een fikse ruzie, dus hoezee, zin in deze dag.
Woensdag gaan we eigenlijk naar de Beekse Bergen, maar ik kan me niet voorstellen dat we kunnen gaan.
Einde klagen.
Verkneukeld bedoel ik positiefquote:Op maandag 27 december 2021 09:37 schreef BE het volgende:
[..]
Verkneukeld? In welke zin dan?
Ik ben wel benieuwd naar welke docu dat is. Heb je een linkje?
Ah ok, ik dacht heel evenquote:Op maandag 27 december 2021 09:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Verkneukeld bedoel ik positiefklik!
@:exode wat een tegenvaller voor jullie
Goeie tip, thx!quote:Op maandag 27 december 2021 09:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Verkneukeld bedoel ik positiefklik!
@:exode wat een tegenvaller voor jullie
Probeer V&Aquote:Op maandag 27 december 2021 10:58 schreef Amsel het volgende:
Als ik een rol behang zoek om m'n kinderen achter te plakken, moet ik dan hier zijn of in K&W?![]()
@:exode Wat rot dat verloofde nog steeds ziek is, ik hoop dat de huisarts zo iets voor haar kan betekenen.
Voor behang of de kinderen?quote:
Voldoende lijm gebruiken hè.quote:Op maandag 27 december 2021 10:58 schreef Amsel het volgende:
Als ik een rol behang zoek om m'n kinderen achter te plakken, moet ik dan hier zijn of in K&W?![]()
@:exode Wat rot dat verloofde nog steeds ziek is, ik hoop dat de huisarts zo iets voor haar kan betekenen.
Plus dat het allemaal van die types zijn van "Kijk mij eens ontzettend leuk en geweldig goed zijn!"quote:Op maandag 27 december 2021 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg al de rillingen van het idee alleen al van die streamers, daar zit nou echt niet 1 artiest bij waar ik een heel nr van vol hou
quote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Plus dat het allemaal van die types zijn van "Kijk mij eens ontzettend leuk en geweldig goed zijn!"
Ik hoor het natuurlijk niet, dus geen idee of ze beter kunnen zingen dan ik, maar krijg jeuk van dat clubje. Vond ze ook schijtirritant bij de kerstspecial van All You Need![]()
Maargoed dat heb ik bij veel BN'ers. Kan al die panels in spelshows ook niet uitstaan (dus die kijk ik niet). Wel zonde, want bijv. The Masked Singer zou voor de kijker best leuk kunnen zijn als ze zelf kunnen raden wie er in zo'n mooi pak zitten...maar je zit 70% van de tijd dus tegen die koppen van die Buddy, Carlo, Gerard enz aan te kijken die geforceerd grappig doen![]()
Maargoed..
@:exode wat naar dat het nog steeds niet goed gaat! Net als de anderen hoop ik dat de huisarts iets kan betekenen!
Yikes! Hoe gaat het nu?quote:Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik had hier trouwens gisteravond nog een heerlijk bloedbad, ik kwam thuis in het donker, van de losloop, en ik zie overal bloed, echt alle honden helemaal onder. Bleek er een een hap uit zijn oor te hebben![]()
Maar die hond heeft nog geen kik als ie een poot breekt.
Ik heb het zelf keurig weten te plakken, straks eens even kijken hoe het er uit ziet...
quote:
Nog ff in 3 dagen Friends bingewatchen?quote:Op maandag 27 december 2021 14:43 schreef exode het volgende:
Verloofde mag weer aan de zware pijnstillers, moet bloed laten prikken en we worden doorverwezen naar Bergman waar de wachtlijsten aanzienlijk korter zijn. Hopelijk gaat de pijnstilling werken zodat ze weer wat kan gaan eten.
Ik ben klaar met de dag. Ik slinger Netflix aan voor mij en de kinderen. Of de Switch, of allebei
Duct tape werkt ook!quote:Op maandag 27 december 2021 10:58 schreef Amsel het volgende:
Eens!quote:Op maandag 27 december 2021 15:05 schreef Nijna het volgende:
@:Exode, wat beroerd dat ze zich zo naar voelt! Hopelijk gaan de pijnstillers wat verlichting geven en levert het bloedprikken iets op in de zin van duidelijkheid. Ik duim dat ze snel terecht kan naar Bergman, dit duurt wel erg lang zo voor jullie
Ik weet het eigenlijk niet. Ach, alles eet kut nu. Maar links doet alles het nog.quote:Op maandag 27 december 2021 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik las echt dildo.
@:ingrid, patatjes kauwen toch juist echt kut met tandpijn?
Diclo hebben ze toch ook gewoon bij de kruidvat? Ongetwijfeld in lagere dosering, maar het is ietsquote:Op maandag 27 december 2021 17:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nieuwe diclo maar mijn ha is weer weg, er blijven nieuwe komen, en ik heb geen zin om er weer voor langs te gaan. Dus ik doe het met xanax, waar ik dozen vol van krijg van een vriendin
Lage dosering dan denk ik? Die van 75mg zijn alleen met recept.quote:Op maandag 27 december 2021 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Diclo hebben ze toch ook gewoon bij de kruidvat? Ongetwijfeld in lagere dosering, maar het is iets
Jaaaaa, echt jammer dat het van Netflix af gaat. Ik kijk mijn favoriete afleveringen vanavondquote:Op maandag 27 december 2021 15:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nog ff in 3 dagen Friends bingewatchen?
Welke zijn dat? Ik heb net die met de gellar cup gekeken.quote:Op maandag 27 december 2021 19:52 schreef exode het volgende:
[..]
Jaaaaa, echt jammer dat het van Netflix af gaat. Ik kijk mijn favoriete afleveringen vanavond
Hahahaha we hebben gisteren exact dezelfde avondvulling gedaanquote:Op maandag 27 december 2021 09:26 schreef Quoi het volgende:
Hier ook een Streamers-mijder. Vind de artiesten afzonderlijk echt "wel ok", maar dat gezamelijke feestje, daar hoef ik niet naar te kijken.
Ik heb me verkneukeld aan een docu over de laatste jaren van Freddie Mercury. En vervolgens helemaal uitgezocht wat AIDS/hiv ook alweer precies is/doet en hoe die pandemie van toen parallel loopt aan die van nu (niet echt - behalve de chaos en misverstanden over oorzaken "amongst the people").
Die zijn allemaal leuk! Pivot, is echt hilarisch.quote:Op maandag 27 december 2021 20:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke zijn dat? Ik heb net die met de gellar cup gekeken.
Ik wil sowieso die met de trifle bekijken.
Die met Pívot.
Ross met de leren broek.
Ross met de zonnebank (is dat dezelfde?)
quote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef exode het volgende:
[..]
Die zijn allemaal leuk! Pivot, is echt hilarisch.
Beide afleveringen in Londen al spoel ik Emily door Ik ook, dat spoelen! Maar de stukjes met chandler en Monica. “You must have been a kid when you had him. Fergie Baby!
The one with Rachel's big kiss. Zegt me zo niks
De bevalling van de triplets.Ook leuk
Alle afleveringen met flashbacks. Ook leuk
The proposal doen we ook
De video van Ross en Rachel. Met die wandeling op de tibidabi??
De allerlaatste - die ook uiteraard
Die met Brad Pitt 😍😍😍
Ik heb ook al meerdere keren ingelogd vandaag. De data worden steeds later…quote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef exode het volgende:
Ik probeerde net mijn booster in te plannen maar ik krijg alleen mogelijkheden na 21 uur. Ik kijk morgen wel weer even. Komen vast weer plekken vrij. Ik wil sowieso pas in januari.
Die met die leren broek is wel heel grappig ja.quote:Op maandag 27 december 2021 20:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke zijn dat? Ik heb net die met de gellar cup gekeken.
Ik wil sowieso die met de trifle bekijken.
Die met Pívot.
Ross met de leren broek.
Ross met de zonnebank (is dat dezelfde?)
Ik kan echt niet tegen Emily, vreselijk. Maar de rest inderdaad, heerlijk. I'm going into the map.quote:
In beide. IJsland is heel bijzonder, onvergelijkbaar met andere landen.quote:Op maandag 27 december 2021 21:18 schreef F_r het volgende:
Wij kregen gisteren een heel mooi kerstcadeau van mijn schoonouders volgend jaar met kerst een reis naar IJsland of Lapland.(met de schoonfamilie) Klinkt beide heel mooi iemand al eens in een van die twee landen geweest
I'll ben in Zweeds Lapland geweest... Erg mooi! Ik zou trouwens liever niet met kerst gaan naar in februari of maart, gewoon omdat je dan meer zonlicht hebt...quote:Op maandag 27 december 2021 21:18 schreef F_r het volgende:
Wij kregen gisteren een heel mooi kerstcadeau van mijn schoonouders volgend jaar met kerst een reis naar IJsland of Lapland.(met de schoonfamilie) Klinkt beide heel mooi iemand al eens in een van die twee landen geweest
En een lokale ondernemer bellen? Das hier sneller dan click en collect.quote:Op maandag 27 december 2021 22:24 schreef Quoi het volgende:
Ik baseer mijn indrukken van Fins lapland alleen op AYNILEn ja, dan wil ik ook!
Ik ga deze week langs een vriendin die jarig is en probeer via Click & Collect iets leuks voor haar te kopen, maar man, daar word je ook radeloos van zeg. Is het niet op, dan kan het pas na 3 dagen of ophalen in Lutjebroek. Luxeproblemen, I know.
Leuk! Ben benieuwd!quote:Op maandag 27 december 2021 21:30 schreef oh-oh het volgende:
@:FlyingFish , de muts lag vandaag in de bus! Dus ik ga deze week even heel erg mijn best doen voor een goede foto!!! TY!
Geen idee. Wat ik wel weet is dat Max er al een jaar eentje van Cars (uit de 3 tot 6 jr serie zoals jij aangeeft) heeft en ik heb er inmiddels een nieuw (soft) borsteltje op besteld. Niet per sé kinderborstel dus. Die blijft ie dus wat mij betreft nog jaren gebruiken.quote:Op maandag 27 december 2021 23:14 schreef FlyingFish het volgende:
In het kader van FOK weet alles, is er iemand een beetje thuis in de elektrische tandenborstels van oral B?
Dochters hebben van de sint beide een kids tandenborstel gekregen met Disney-prinsessen. Mn zoon (6) wil er nu ook een, maar de kids tandenborstels zijn van 3 tot 6 jaar, en daarna krijg je de junior (6+) tandenborstels. Maar de kids tandenborstels hebben leukere plaatjes en kleurtjes tov de junior tandenborstels. Komt het verschil door het borsteltje wat je erop doet (want die passen universeel, toch? Alleen zijn de kids borsteltjes met printjes zachter als ik het zo lees) of zit er meer verschil in? Hippe features hoeven we niet, gewoon poetsen en dat is het.
Sjaak heeft deze sinds een jaar: https://www.oralb.nl/nl-n(...)denborstel-melkgebitquote:Op maandag 27 december 2021 23:14 schreef FlyingFish het volgende:
In het kader van FOK weet alles, is er iemand een beetje thuis in de elektrische tandenborstels van oral B?
Dochters hebben van de sint beide een kids tandenborstel gekregen met Disney-prinsessen. Mn zoon (6) wil er nu ook een, maar de kids tandenborstels zijn van 3 tot 6 jaar, en daarna krijg je de junior (6+) tandenborstels. Maar de kids tandenborstels hebben leukere plaatjes en kleurtjes tov de junior tandenborstels. Komt het verschil door het borsteltje wat je erop doet (want die passen universeel, toch? Alleen zijn de kids borsteltjes met printjes zachter als ik het zo lees) of zit er meer verschil in? Hippe features hoeven we niet, gewoon poetsen en dat is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |