Kom je nog zoom?quote:Op zondag 26 december 2021 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vanuit bed met een half oogje, nee, ben ik nogsteeds boos om
Iemand had gister mijn grap niet door toen ik zei dat ik ze heul veul keer live had gezien in het voorprogramma.quote:
binnenkortquote:Op zondag 26 december 2021 03:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het begint een beetje uit te sterven hier.
Hoe laat komt de nachtploeg?
wie?quote:Op zondag 26 december 2021 03:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand had gister mijn grap niet door toen ik zei dat ik ze heul veul keer live had gezien in het voorprogramma.
Over een minuut of een kwartier gaat FOK! op zwart. Dan is het wel klaar, tenminste, als ik de Olympische Spelen als voorbeeld mag nemen.quote:Op zondag 26 december 2021 03:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het begint een beetje uit te sterven hier.
Hoe laat komt de nachtploeg?
Ja, dan moet je even terugbladeren.quote:
meestal gaat er voor 8 uur nog wel een topic doorheenquote:Op zondag 26 december 2021 03:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een minuut of een kwartier gaat FOK! op zwart. Dan is het wel klaar, tenminste, als ik de Olympische Spelen als voorbeeld mag nemen.
nee dank je.quote:Op zondag 26 december 2021 03:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dan moet je even terugbladeren.
ja maar die zijn allemaal jacqueline afhaakquote:Op zondag 26 december 2021 03:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze chat is niets zonder vrouwen..
Neuhquote:
Nee, sorry. Ben je nog ergens in een room? Want ik hanger er ook nog ergens rond.quote:Op zondag 26 december 2021 03:26 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hebben jullie daarnet in het online café die gozer met die Excelsior sjaal gezien? Dat was ik dus.
Ongezellig zeg.quote:Op zondag 26 december 2021 03:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, duidelijk kinderbedtijd nu..bis morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |