Ik ben nog van de tijd van Hillel Slowak.quote:Op zondag 26 december 2021 02:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Josh speelt ook moeilijk strak hoor live, maar het is indd geen John.
Toen het nog goed was.quote:Op zondag 26 december 2021 02:27 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, dit is dan weer rap die ik wel kan waarderen
Ow dus daar moeten we al tevreden mee zijn?quote:Op zondag 26 december 2021 02:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik val zijn dochter niet af dit jaar
ja, uit mijn ervaring is 90s rap voor mij veel lekkerder te luisteren dan wat erna kwam. Vind het allemaal iets te overgeproduceerd nu.quote:
woodkid is wel leuk trouwensquote:Op zondag 26 december 2021 02:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oef, lastig.
Ben een groot fan van Therion en heb ze samen met @:Viv wel 10 keer gezien ofzo. Altijd geweldige concerten.
Een concert wat mij altijd zal bijblijven is het optreden van Turisas bij Wacken Open Air 2009. Ze speelden in een kleine tent, terwijl zij daar echt te groot voor waren. Tent was echt stamp stamp stamp vol. Je kon bijna gewoon ontspannen en dan viel je nog niet omTent ging compleet uit z'n dak. Nog nooit zo'n vibe meegemaakt bij een concert.
Rock am Ring 2008 was als een geheel gaaf (Motorhead, Prodigy, Metallica).
Eerste keer Pentagram (metalband uit Turkije) zal ik ook nooit vergeten. Groot fan, maar had nooit verwacht dat ik ze live zou zien en al helemaal niet met de bezetting die er toen was. Oude zanger heeft MS, maar gaat ondertussen weer zo goed dat hij mee aan het touren is. Komen hooguit 1-2 keer per 10 jaar in het buitenland ..... Dat was echt kippenvel.
Vooral de gitaarsolo's zijn zo gaaf op dat nummerquote:Op zondag 26 december 2021 02:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, weet niet van welke.. was een bootleg uit die periode van die Tour destijds
Maar later zijn er inderdaad vaker goede live versies gekomen, al speelde hij het nummer niet vaak live
Sowieso dus niet vaak op optredens doen, alleen vaak bij concert at sea omdat ik daar woonquote:Op zondag 26 december 2021 02:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeft ook niet op een festival te zijn
Yupquote:Op zondag 26 december 2021 02:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Door dit soort posts mis ik live concerten echt enorm
Aaah really, niemand vind Rick hier leuk, maar prima, dan ga ik m alleen afzeiken op zijn complete gebrek aan dj-kwaliteitenquote:Op zondag 26 december 2021 02:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow dus daar moeten we al tevreden mee zijn?
dat is primaquote:Op zondag 26 december 2021 02:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aaah really, niemand vind Rick hier leuk, maar prima, dan ga ik m alleen afzeiken op zijn complete gebrek aan dj-kwaliteiten
Had ook nog een briefje FOK! Maar goed.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 02:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
And the Libelle winterweek continues..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |