Je moet nix. Vrijheid blijheid. Blabla.quote:Op zondag 26 december 2021 01:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dank voor deze bevestiging jongens ! Zal niet zeggen dat het een slechte artiest is ofzo. Maar dat eeuwige je hebt het maar geweldig te vinden omdat het de boss is..
ik heb m twee keer live gezien. erg goede optredens, maar qua liedjes zijn er maar een paar die ik vrijwillig opzetquote:Op zondag 26 december 2021 01:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dank voor deze bevestiging jongens ! Zal niet zeggen dat het een slechte artiest is ofzo. Maar dat eeuwige je hebt het maar geweldig te vinden omdat het de boss is..
Heel snel oud geworden, of toen hij van zijn krukje donderdequote:Op zondag 26 december 2021 01:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
PHIL GOD, ER GEBEURDE IETS OP DE WEG NAAR BOVEN
Ik ben echt van slag van zijn recente optredens.
Of een "aspirational purchase", dat je iets in huis haalt met de verwachting dat je daadwerkelijk gitaar gaat leren spelen / regelmatig gaat wielrennen en in werkelijkheid komt het er niet van.quote:Op zondag 26 december 2021 01:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Een leuke accessoire voor thuis, net zoals een racefiets aan de muur
Ik heb echt letterlijk nog nooit last gehad van wielrenners op de weg.quote:Op zondag 26 december 2021 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stel je voor dat alle wielrenners opeens weg zouden zijn. Wat een verademing zou dat zijn zeg.
En ook alle mensen die op Tweede Kerstdag ‘s ochtends aan hardlopen
Ja en dat in Corona tijd...quote:
Billy Joel OWNS Bruce Springsteen. Als je dan toch een ouwe rot uit Long Island wil goed vinden, ga dan voor de held die tot op de dag van vandaag Madison Square uitverkoopt en sinds '93 geen nieuwe plaat heeft gemaakt, omdat ie gewoon niks nieuws te melden heeft.quote:Op zondag 26 december 2021 01:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wel vega, want ik doe aan ketoooo. En daarna lekker yoga-salsa in het Vondelllllparrrrrrk.quote:Op zondag 26 december 2021 01:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Lactose vrij van een farm uit zuid oost Bolivia en als lunch een quinoa salade
Rob de Nijs-vibes krijg ik erbij. Vind ik ook zo wrang en pijnlijk om te zien.quote:Op zondag 26 december 2021 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel snel oud geworden, of toen hij van zijn krukje donderde![]()
![]()
ja, heb een paar live optredens opgezocht en het is zo'n fragiel mannetje geworden. Die moet gewoon lekker met pensioen, heeft genoeg poen.quote:Op zondag 26 december 2021 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel snel oud geworden, of toen hij van zijn krukje donderde![]()
![]()
Maar dan wel weer een enorme paardelulquote:Op zondag 26 december 2021 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Billy Joel OWNS Bruce Springsteen. Als je dan toch een ouwe rot uit Long Island wil goed vinden, ga dan voor de held die tot op de dag van vandaag Madison Square uitverkoopt en sinds '93 geen nieuwe plaat heeft gemaakt, omdat ie gewoon niks nieuws te melden heeft.
Dan ben je een HELE grote.
Haha ja dat. Maar hebben we stiekem allemaal niet zoiets in huisquote:Op zondag 26 december 2021 01:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Of een "aspirational purchase", dat je iets in huis haalt met de verwachting dat je daadwerkelijk gitaar gaat leren spelen / regelmatig gaat wielrennen en in werkelijkheid komt het er niet van.
quote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel vega, want ik doe aan ketoooo. En daarna lekker yoga-salsa in het Vondelllllparrrrrrk.
Couplet, refrein en bridge? Ik snap je punt. Maar ik vind het wel lekker. En die opbouw aan het intro, oh man.quote:Op zondag 26 december 2021 01:18 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan niks met dit nummer. Lijkt alsof er drie verschillende nummers tegelijk worden afgespeeld.
DOES NOT COMPUTE
Niks mis met yogaquote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb dit jaar een paar keer yoga gedaan... vond ik eigenlijk best leuk
op gedeelde fiets-voetpaden als je relaxed aan het wandelen 'opzij opzij' roependquote:Op zondag 26 december 2021 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb echt letterlijk nog nooit last gehad van wielrenners op de weg.
Ik denk dat hij zieker is dan dat hij aan de media zegt hoor.. moet wel.quote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rob de Nijs-vibes krijg ik erbij. Vind ik ook zo wrang en pijnlijk om te zien.
quote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel vega, want ik doe aan ketoooo. En daarna lekker yoga-salsa in het Vondelllllparrrrrrk.
Leg uit.quote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha ja dat. Maar hebben we stiekem allemaal niet zoiets in huis
Ik heb een gitaar én een racefiets aan de muur hangenquote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef alopio het volgende:
[..]
vega en keto gaan maar matig samenquote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb in 2019 de kans gemist om 'm bij Goffertpark te zien, not sure of ik daar van baal of niet (heeft toen al het hele optreden zittend gedaan).quote:Op zondag 26 december 2021 01:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zieker is dan dat hij aan de media zegt hoor.. moet wel.
Water of bier?quote:
Ik ben dus ook een sukkel die een gitaar kocht om te leren spelen…en daar dus nooit iets mee heeft gedaanquote:
Oh jawel, zo heb ik al 20 jaar een cursus Turks liggen.quote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |