Iets met fit zijn kan volgens jaar wel weer.quote:Op zondag 26 december 2021 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Water, dan ben je morgen fitter en houd je het langer vol
Vind ik een mooie argumentquote:Op zondag 26 december 2021 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Water, dan ben je morgen fitter en houd je het langer vol
Waarschijnlijk wil hij er niet over praten.quote:
Alleen als je beloofd voorlopig nog even te blijvenquote:Op zondag 26 december 2021 00:41 schreef ok01 het volgende:
Oeh deze is prachtig![]()
Dit zou ik wel als begrafenis nummer willen
Jaquote:Op zondag 26 december 2021 00:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal fout. Ik eis mijn geld terug
RIP Lemmy, wat zijn we toch een ongelooflijke eindbaas verloren.quote:
in elk geval zoiets. met skype hebben we goede ervaringen, vandaar dat ik die noem.quote:
Over een paar dagen alweer 6 jaar geleden. Nooit live gezienquote:Op zondag 26 december 2021 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
RIP Lemmy, wat zijn we toch een ongelooflijke eindbaas verloren.
Het was dit jaar even spannend, maar ik blijf nog wel een tijdjequote:Op zondag 26 december 2021 00:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen als je beloofd voorlopig nog even te blijven
Best wel wat leuks.quote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is niet het sterkste uur, gelukkig maakt Q65 een hoop goed.
Zeker! Ik heb hem maar een keer zien optreden, maar dat was wel geweldigquote:Op zondag 26 december 2021 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Antarctica wordt het momenteel nooit donkerquote:Op zondag 26 december 2021 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sunny Days that never end. Gooi ze op me
quote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het was dit jaar even spannend, maar ik blijf nog wel een tijdje
Indien tijd en dat soort dingen wil ik me ook geheel belangeloos beschikbaar stellenquote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval zoiets. met skype hebben we goede ervaringen, vandaar dat ik die noem.
ik zal tzt het hier nog wel eens vragen.
Heb in elk geval Scorpion even genoteerd als deelnemer.
Ik wel, Arrow classic rockquote:Op zondag 26 december 2021 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een paar dagen alweer 6 jaar geleden. Nooit live gezien
BLACKEDquote:
Ja.quote:Op zondag 26 december 2021 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |