Het ESF in Nederland (met ons als publiek in Ahoy)quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?
Alleen als je een legendarische waltz doet met mij, held.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik lust nog wel een borrel. Mag dat ook zonder regels?
Het is vandaag pas gebeurdquote:
Stiekemquote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah heel leuk! Zweden is ook echt een prachtig landquote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat wij de kans hebben gekregen om een droom waar te maken en gaan emigreren naar Zweden
waarschijnlijk het mooiste of waarschijnlijk geen maagdquote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien een beetje prive om te delen, maar waarschijnlijk dat ik geen maagd meer ben![]()
Of vond diegene het ook goed.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: was diegene ook leuk?
quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Poeh, dat vind ik oprecht een lastige. Op heel erg veel vlakken gewoon een rotjaar geweest. T positieve is misschien wel dat ik t einde van t jaar heb gehaald. Lichamelijk en mentaal. Volgend jaar zien we wel weer verder.
Daar ben ik heel blij meequote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele jaar geen ziekenhuis gezien van binnen voor mezelf
Wat is het voor jezelf?quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Even een positieve rondvraag voor iedereen: wat is het mooiste wat jullie dit jaar is overkomen?
Ik zou de hele fles naar binnen gieten. Gewoon om zeker te zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is open. HOEVEEL HEB IK ER GEMIST?!
ahhhh zoet spulquote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/apenshot-geen-70cl-147923.html
Zeker, kreeg helaas wel gevoelens voor een ander. was een casual friends with benefits met haar dus ja das wel klote.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag: was diegene ook leuk?
Like a Virgin krijgt nu een andere lading voor jou!quote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien een beetje prive om te delen, maar waarschijnlijk dat ik geen maagd meer ben![]()
Ja hoorquote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sow, hoeveel shotjes zijn dit al?quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alleen als je een legendarische waltz doet met mij, held.
Ben voor de eerste keer tante geworden (aan mijn kant van de familie dan, via de nichtjes van @Evenstar was ik al op mijn 16e tantequote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Na enkele jaren ellende heb ik deze aan mijzelf cadeau gedaan op mijn verjaardagquote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee is juist mooi![]()
Als je er maar geluk in vindt
Ik wist dat ik het anders had moeten opschrijvenquote:
Lekker bezig!quote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het eerstequote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk het mooiste of waarschijnlijk geen maagd
Ja, generatie Y nog wel denk ik maar Z zeer zeker niet.quote:Op zondag 26 december 2021 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog nooit zo laag. Ben bang dat de jonge generatie de tune-associatie niet zo heeft bij dit nummer.
Dit was echt schot voor open doel jaquote:Op zondag 26 december 2021 00:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het anders had moeten opschrijven
Oh, ik dacht van dat apendropsnoepspul.quote:Op zondag 26 december 2021 00:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/apenshot-geen-70cl-147923.html
Mooi! Het was ook een zwaar jaar, soms is gewoon er goed doorheen komen al goed genoegquote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Poeh, dat vind ik oprecht een lastige. Op heel erg veel vlakken gewoon een rotjaar geweest. T positieve is misschien wel dat ik t einde van t jaar heb gehaald. Lichamelijk en mentaal. Volgend jaar zien we wel weer verder.
haha ja was een beetje aanklooien maar wel gewoon ook lekker geknuffeld enzo, was prima zoquote:Op zondag 26 december 2021 00:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Lekker bezig!na de eerste keer wordt het alleen maar beter
Het is verder een nietszeggend nummer....quote:Op zondag 26 december 2021 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog nooit zo laag. Ben bang dat de jonge generatie de tune-associatie niet zo heeft bij dit nummer.
Ik ben ook bang dat lange intro’s het sowieso niet zo lekker doen bij de ‘jonge generatie’.quote:Op zondag 26 december 2021 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dit lastig te beantwoorden omdat het niet zo'n geweldig jaar was, maar wat ik erg mooi vond was de warmte en liefde die ik ontving toen mijn vader overleden is.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat is het voor jezelf?
Ik weet het echt niet. Misschien is het beste dat ik geen depressieve periode heb gehad? Of anders de vakantie in Italië.
al is het vele malen beter dan een hoop hoger staande baggerquote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is verder een nietszeggend nummer....
Had er van mij niet in gehoeven
De Dutch Grand Prix!quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef ok01 het volgende:
Lanzarotequote:Op zondag 26 december 2021 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en onze vakantie op Lanzarote was ook erg fijn en we hebben een nieuwe keuken/toilet. Aan beiden waren we erg toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |