Ja, dat is lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker, veel plezier!![]()
Ik vind bij saunabezoeken ook vooral de afwisseleling fijn tussen verschillende sauna's in het complex, en ondertussen even zo'n hartstikke koude douche of dompelbad nemen
Ik ga niet uitgebreid posten naar welke sauna ik in regio Utrecht ga als die open isquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker![]()
Ik ging vroeger wel eens naar de sauna in Den Hommel.
Verstandig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga niet uitgebreid posten naar welke sauna ik in regio Utrecht ga als die open is![]()
Ah, die ken ik niet.quote:Maar eens in de zoveel jaar ga ik een weekendje naar Nieuweschans in Groningen; die thermen vind ik heel fijn
Wat voor Straatje?quote:
Oh pleasequote:
Oh bah. En daar doe je dan al die moeite voor.quote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Soms haat ik mijn broer echt. Ik heb met alle liefde een kerstdiner bereid, iedereen vond het verder lekker, hij had het over weggooien van zijn bord omdat hij het niet lekker vond. Tuurlijk kan het dat iemand iets niet lekker vind, maar breng het dan een beetje aardig. Dit was een regelrecht uur roast van alles wat ik fout deed en hoe lekker de kant-en-klare mangochutney wel niet was.
Ondertussen is hij nu om middernacht nog eten aan het bereiden omdat hij honger heeft, inclusief pasta uit het kerstpakket van mijn vader, zonder te vragen of het wel oké was.
Is het nog wel gezellig ?quote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Soms haat ik mijn broer echt. Ik heb met alle liefde een kerstdiner bereid, iedereen vond het verder lekker, hij had het over weggooien van zijn bord omdat hij het niet lekker vond. Tuurlijk kan het dat iemand iets niet lekker vind, maar breng het dan een beetje aardig. Dit was een regelrecht uur roast van alles wat ik fout deed en hoe lekker de kant-en-klare mangochutney wel niet was.
Ondertussen is hij nu om middernacht nog eten aan het bereiden omdat hij honger heeft, inclusief pasta uit het kerstpakket van mijn vader, zonder te vragen of het wel oké was.
Klinkt echt als een gezellige avondquote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Heb je die daar dan in de buurt?quote:Op zondag 26 december 2021 00:14 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik moest wel lachen om de lange rij bij de McDrive vanmiddag.
Ik ga hier lekker niet op inquote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Kleinzoon naar huis gebracht en het vlees gebakken vanavond.quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok , weer in het land ... Oh ja het zijn die dagen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |