Sleep wellquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:55 schreef DW457 het volgende:
Ja, mooi geweest. Lieve FOK!ers, tot morgenochtend.
Haha Ja dat zou leuk zijn.... maar er komen nog wat braaksels aanquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de lijst wordt kleiner, maar de hits worden groter
...Of zo. ben te lui om op te zoeken hoe die precies gaat
geen idee. was ook niet blijquote:
Echt hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
Van Dik Hout heeft ook best mooie muziek.
Trustequote:Op zaterdag 25 december 2021 23:55 schreef DW457 het volgende:
Smakeloos Nederland neemt de overhandquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Haha Ja dat zou leuk zijn.... maar er komen nog wat braaksels aan
slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:55 schreef DW457 het volgende:
Wacht even, dan zoek ik dat even op.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je die abductie hebt gedaan
Ik heb ze een paar keer live gezien, hele sympathieke bandquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
Dat houden ze momenteel wel even verborgen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
Hopelijk geen piemeltjes en blote billen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top 2000-tv wordt nu wel leuk. Al die dronken studenten na t kerstdiner.
laarzen aan mijn voeten is ook leukquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:57 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar keer live gezien, hele sympathieke band
Als zo'n band uit m'n hometown zou komen had ik plaatsvervangende schaamte.quote:
Blote tetten daarentegenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hopelijk geen piemeltjes en blote billen hoor
* OscarMopperkont doet z'n broek weer omhoogquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont doet z'n broek weer omhoog
Als ik dat wil zijn, kan ik net zo goed rechts gaan swipen op Tinderquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
wat let je?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor de afwisseling
Zou ik niet tegen op zijnquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn voor de afwisseling
quote:1698 Out In The Fields Gary Moore & Phil Lynott 9,5
1697 Rock With You Michael Jackson 7,5
1696 Harvest Neil Young 7,5
1695 Make It Wit Chu Queens Of The Stone Age ?
1694 Overture (Tommy) The Who 3
1693 The Life I Live Q65 4
1692 It's A Beautiful Day Queen 5
1691 Live And Let Die Paul McCartney & Wings 5
1690 Fire And Rain James Taylor 6
1689 Maybe Tomorrow Stereophonics ?
1688 I Don't Want To Talk About It Rod Stewart 6
1687 Monkey Gone To Heaven Pixies ?
1686 Spanish Stroll Mink Deville 6
1685 Live To Tell Madonna 7,5
*installeert Tinderquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
Als ik dat wil zijn, kan ik net zo goed rechts gaan swipen op Tinder
Zoveel wijsheid. Deze man is mijn koningquote:
denk dat wij je niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MamaHJM, meneerHJM, jullie, hoop ik.
quote:abductie zelfst.naamw.
Afbreekpatroon: ab·duc·tie
Verbuigingen: abducties (meerv.)
Verbuigingen: abductietje (verkleinwoord)
1) wegvoering
2) beweging die wordt uitgevoerd vanuit de neutrale uitgangshouding en waarbij een ledemaat in het frontale vlak om de sagittale as draait en van het lichaam af wordt bewogen
3) manier van redeneren waarbij een mogelijke verklaring voor een verschijnsel als de juiste wordt gekozen zwakker dan deductie en inductie
4) veronderstelde ontvoering van humanen door aliens met het doel ze aan verschrikkelijke experimenten bloot te stellen in hun ruimtevaartuigen en waar bij voorkeur ook nog vrouwen zwanger worden van buitenaardse wezens
Worstel en kom boven slapenquote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn volgende stemplaat is vannacht, maar ik ga er niet voor opblijven.
Weltrusten mensen.
ik niet uiteraard, maar die andere fokkers he?!quote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eerder een aanmoedigingsbeleid zeker
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dan heb je een hele discussie over je ex met je ouders na het kerstdiner.. Nu heb ik zin in een plaatje als I Don't Want To Talk About It. Die komt gelukkig het komende uur
Toch niet een “zo iemand vind je nooit meer”, hoop ik?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dan heb je een hele discussie over je ex met je ouders na het kerstdiner.. Nu heb ik zin in een plaatje als I Don't Want To Talk About It. Die komt gelukkig het komende uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1670 Van Halen - Panama
1698 Gary Moore & Phil Lynott - Out In The Fields
- Black Sabbath - War Pigs"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ze oogt als een Wappie.quote:Op zondag 26 december 2021 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelet vannacht mensen
Ah wat naar, hopelijk kan je nog wat troost halen uit de muziekquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Moet ik m'n leeftijdsgroep wel wat hoger gooien
quote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Moet ik m'n leeftijdsgroep wel wat hoger gooien
Sleep wellquote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn volgende stemplaat is vannacht, maar ik ga er niet voor opblijven.
Weltrusten mensen.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelet vannacht mensen
shotjes?quote:Op zondag 26 december 2021 00:02 schreef Evenstar het volgende:
Aanwezig, sorry waren even iets regelen!
De regels?!quote:Op zondag 26 december 2021 00:02 schreef Evenstar het volgende:
Aanwezig, sorry waren even iets regelen!
ze waren toch al dood?quote:
Waren ze gereincarneerd dan?quote:
Ik heb nog maar een halve fles wijnquote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Evenstar het volgende:
Van Inkelen regels voor vandaag:
Legendarisch (legende telt ook)
Vrienden
Geweldig
Helden
Bonus:Waltz
Wel goed oplettenen @:Viv zit met thee op de bank, zeg er even wat van jongens.
Ja, daar zeg je wat.quote:
@Viv thee doorspoelen!quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Evenstar het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Cool! En hij of zij zit nu naast je mee te chatten?quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Ik heb zelf wel een leuke kerstdiner gehad, had voor het eerst m'n (prille) relatie aan m'n moeder voorgesteld wat wel goed ging
quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Evenstar het volgende:
Vrienden
Geweldig
Helden
Wat leuk ok01. Fijn dat het goed ging.quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Ik heb zelf wel een leuke kerstdiner gehad, had voor het eerst m'n (prille) relatie aan m'n moeder voorgesteld wat wel goed ging
Dat is altijd spannend! Fijn dat het goed gingquote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef ok01 het volgende:
Roryquote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat.
Ik moet opeens aan Rory Gallagher denken. Ook al dood. En in Nederland onbemind. Maar de Bankzitters staan wel in de T2000
gelukkig maar!quote:Op zondag 26 december 2021 00:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
De kou viel mee. Weinig wind tussen de huizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |