Worstel en kom boven slapenquote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn volgende stemplaat is vannacht, maar ik ga er niet voor opblijven.
Weltrusten mensen.
ik niet uiteraard, maar die andere fokkers he?!quote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eerder een aanmoedigingsbeleid zeker
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dan heb je een hele discussie over je ex met je ouders na het kerstdiner.. Nu heb ik zin in een plaatje als I Don't Want To Talk About It. Die komt gelukkig het komende uur
Toch niet een “zo iemand vind je nooit meer”, hoop ik?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dan heb je een hele discussie over je ex met je ouders na het kerstdiner.. Nu heb ik zin in een plaatje als I Don't Want To Talk About It. Die komt gelukkig het komende uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1670 Van Halen - Panama
1698 Gary Moore & Phil Lynott - Out In The Fields
- Black Sabbath - War Pigs"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ze oogt als een Wappie.quote:Op zondag 26 december 2021 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelet vannacht mensen
Ah wat naar, hopelijk kan je nog wat troost halen uit de muziekquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Moet ik m'n leeftijdsgroep wel wat hoger gooien
quote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Moet ik m'n leeftijdsgroep wel wat hoger gooien
Sleep wellquote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn volgende stemplaat is vannacht, maar ik ga er niet voor opblijven.
Weltrusten mensen.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Opgelet vannacht mensen
shotjes?quote:Op zondag 26 december 2021 00:02 schreef Evenstar het volgende:
Aanwezig, sorry waren even iets regelen!
De regels?!quote:Op zondag 26 december 2021 00:02 schreef Evenstar het volgende:
Aanwezig, sorry waren even iets regelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |