SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Kon nog netquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:12 schreef Melting het volgende: [..] Jij ook een fijne 2e kerstdag.
Eerste is al zowat om hè?
![]()
Ook prima hoor. Af en toe een beetje saai met thuiswerken, maar dat is alles.quote:
Merci.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mad
U ook een fijne kerst en goede gezondheid gewenst
Die zal ik binnenkort weer eens opzetten ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On…
Dat was eten voor 1e en 2e kerstdagquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef livelink het volgende:
Je diner klonk wel lekker, MadMaster. Maar klonk ook als veel.
Hier alles primaquote:
Ze heeft geen hat op d'r hoofd op dat plaatjequote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zal ik binnenkort weer eens opzetten ja.
[ afbeelding ]
Het klinkt goed, maar de uitvoering had beter gekund.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef livelink het volgende:
Je diner klonk wel lekker, MadMaster. Maar klonk ook als veel.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze heeft geen hat op d'r hoofd op dat plaatje
Dat zal afhangen van het leven brengtquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Gezellig dat je weer eens langskomt, ga je nu weer vaker komen ?
Diepzinnig…quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van het leven brengt
Het leven brengt muziek.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
jeetje wat diepzinnigquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:
quote:
En dat is maar goed ookquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:24 schreef livelink het volgende:
Driving home for Christmas - Chris Rea
Nee, ik ben thuis. Dit was gisterenavond rond half 12.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:25 schreef MadMaster het volgende:
A Driving Range For Christmas for Just Me…
Dank u kerstmanquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:25 schreef MadMaster het volgende:
A Driving Range For Christmas for Just Me…
uh.... in en rond Delft welquote:
Nee, ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
uh.... in en rond Delft wel
en jij ?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef livelink het volgende:
Verschrikkelijk nummer van Henk Westbroek
Nee toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:28 schreef livelink het volgende:
Verschrikkelijk nummer van Henk Westbroek
gewoon doen waar jij je prettig bij voeltquote:
Ik vind het best een mooi nummerquote:
* OscarMopperkont moet nog steeds een keer met de motor langskomen in Delft...quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
uh.... in en rond Delft wel
en jij ?
Met kerstmis ga ik veel nummers mooi vinden die ik normaal niet zo mooi vindquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vind het best een mooi nummer
Ik kan het niet aanhoren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee toch?
Een ode aan z'n vrouw, vind ik mooi…
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:33 schreef livelink het volgende:
Mooi tijdens Henk Westbroek de konijnen en katten eten kunnen geven.
ja, je kunt wel zeggen dat je een motor hebt maar eerst zien en dan gelovenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet nog steeds een keer met de motor langskomen in Delft...
maar met die pekel zooi, voorlopig even niet
Ja maar, ja maarquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
ja, je kunt wel zeggen dat je een motor hebt maar eerst zien en dan geloven
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:37 schreef MadMaster het volgende:
The Eagles.
Dat is pas verschrikkelijk…
hoe is het met je poezebeesten ?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Meat Loaf - You Took The Words Right Out Of My Mouth…
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:39 schreef livelink het volgende:
Meatloaf - Paradise by the dashboard light
Die liggen lekker te slapen bij de verwarming en de andere op haar nieuwe warme dekentjequote:Op zaterdag 25 december 2021 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
hoe is het met je poezebeesten ?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die liggen lekker te slapen bij de verwarming en de andere op haar nieuwe warme dekentje
Hij kwam vannacht voorbij bij de Top 2000 en ik hoorde ze toen pas voor het eerst…quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:40 schreef Melting het volgende:
Maar ook in dit nummer kerstbelletjes, livelink.
Nog steeds twee...quote:
Gezelligheids beestjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog steeds twee...
De rooie ligt bij de kachel en de zwarte naast mij op haar dekentje
Bij de kachel kan ik me alles bij voorstellen. Was net even buiten om de konijnen eten te geven en naar binnen te jagen en het was echt koudquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog steeds twee...
De rooie ligt bij de kachel en de zwarte naast mij op haar dekentje
In het noorden van het land konden ze gevoelstemperaturen krijgen van -15.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij de kachel kan ik me alles bij voorstellen. Was net even buiten om de konijnen eten te geven en naar binnen te jagen en het was echt koud
Dat voelt echt koudquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
In het noorden van het land konden ze gevoelstemperaturen krijgen van -15.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben even uitgekerst en ga lekker mijn voorverwarmde bedje in.
Fijne voortzetting en dank Melting!
Ja, hun water was ook al bevroren. Dus het vriest al behoorlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
In het noorden van het land konden ze gevoelstemperaturen krijgen van -15.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hun water was ook al bevroren. Dus het vriest al behoorlijk.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten MadMaster. Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Dan zou ik toch ook een extra dekentje leggen.quote:
Ja buiten is echt vies koud 🥶quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij de kachel kan ik me alles bij voorstellen. Was net even buiten om de konijnen eten te geven en naar binnen te jagen en het was echt koud
Slaap goedquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:48 schreef MadMaster het volgende:
gewoon binnenblijven danquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja buiten is echt vies koud 🥶
Niet leuk meer
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:51 schreef livelink het volgende:
John Denver - You fill up my senses?
Ja echt... wilde vanmiddag even stukje wandelen want ja, zon scheen.... maar goed.... dat was een heel klein stukjequote:
Das, dikke jas, warme sokken. Dan kan het wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja echt... wilde vanmiddag even stukje wandelen want ja, zon scheen.... maar goed.... dat was een heel klein stukje
wij waren ook van plan om de kabouters uit te laten maar dat hebben we ook maar overgeslagenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja echt... wilde vanmiddag even stukje wandelen want ja, zon scheen.... maar goed.... dat was een heel klein stukje
Kabouters buiten zetten, en zelf binnen blijven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
wij waren ook van plan om de kabouters uit te laten maar dat hebben we ook maar overgeslagen
Bijna goed. Zanger is al net zo'n apart figuur.quote:
Ze hebben wel in de tuin gespeeldquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kabouters buiten zetten, en zelf binnen blijven.
Wist niet eens dat hij in Queen zong.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:57 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit een prima nummer hoor, maar hier hoor ik nog helemaal geen Freddie Mercury in, terwijl hij in Queen een bijna volwaardig vervanger is.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef livelink het volgende:
Fay Lovsky - Christmas was a friend of mine
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet eens dat hij in Queen zong.
Luister maar eens een keer naar hem met Queen. Je zult onder de indruk zijn van zijn stem.quote:Naast zijn solowerk werkt Lambert ook samen met de rockband Queen, waarvoor hij sinds 2011 de leadzang verzorgt. Deze samenwerking resulteerde in een wereldwijde concerttournee in 2014 en 2015, een festivaltournee in 2016, een wereldwijde concerttournee in 2017 en 2018 en na het succes van de film Bohemian Rhapsody nogmaals een wereldwijde concerttournee in 2019 en 2020.
Slaap lekker, just me.quote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef just me het volgende:
bedankt voor de muziekjes en de gezelligheid
![]()
ik ga lekker slapen
Welterusten just mequote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef just me het volgende:
bedankt voor de muziekjes en de gezelligheid
![]()
ik ga lekker slapen
quote:Op zondag 26 december 2021 00:07 schreef livelink het volgende:
Dit is Coldplay met Christmas Lights of zoiets.
Ja, dat geloof ik wel. De echte evergreens waren natuurlijk van voor de top40quote:Op zondag 26 december 2021 00:08 schreef Melting het volgende:
Het valt eigenlijk best op, hoe weinig kerstliedjes de top 40 gehaald hebben, als je er op zoekt.
Dat denk ik.quote:Op zondag 26 december 2021 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel. De echte evergreens waren natuurlijk van voor de top40
quote:Op zondag 26 december 2021 00:14 schreef livelink het volgende:
Elvis Presley - Lonely this Christmas
Als ik ook fout zit, dan ook meteen goed fout.quote:
quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik ook fout zit, dan ook meteen goed fout.
Het klonk wel als iets wat hij gezongen had kunnen hebben.quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of Elvis dit ook gezongen heeft eigenlijk.
Mee eens.quote:Op zondag 26 december 2021 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klonk wel als iets wat hij gezongen had kunnen hebben.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:24 schreef livelink het volgende:
Allemaal kerstliedjes die ik wel ken, maar geen idee wie het zingt.
Ik ben nu heel benieuwd.quote:Op zondag 26 december 2021 00:28 schreef Melting het volgende:
Overigens wist ik niet dat de plaat die hierna komt, bestond.
En ik vraag me af of jij die wel kent.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef livelink het volgende:
Nee, deze versie hoor ik voor het eerst.
Die is volledig langs me heen gegaan.quote:Op zondag 26 december 2021 00:31 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In 2004 gaat de opbrengt van Band Aid 20 naar Soedan. Een week na binnenkomst staat de versie, 20 jaar na het origineel uitgebracht, op nummer 4. Vanzelfsprekend is de line-up weer actueler met Keane, Coldplay, Busted, Daniel en Natasha Bedingfield, Katie Melua, Snow Patrol en Robbie Williams.
Bij mij dus ook.quote:Op zondag 26 december 2021 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is volledig langs me heen gegaan.
Ja, eentje nog, blijkbaar.quote:Op zondag 26 december 2021 00:36 schreef livelink het volgende:
Had je nog wat externe luisteraars, Melting? Zo nee, dan ben ik all guests en zeg ik jou ook goodnight.
Dank je wel en slaap lekker
Goedemorgen.quote:
Nee, vandaag is de bakker niet geopend…quote:Op zondag 26 december 2021 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vandaag weer verse broodjes halen?
Morning!quote:Op zondag 26 december 2021 09:11 schreef just me het volgende:
goedermorgen
![]()
Het ziet er koud uit buiten maar ook mooi met een klein zonnetje
Dan straks maar even een wandeling makenquote:Op zondag 26 december 2021 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morning!
Was net even buiten en er is minder wind dan gisterenavond, dus voelt het niet zo koud aan…
Hopelijk blijft het nog even droog dan…quote:Op zondag 26 december 2021 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Dan straks maar even een wandeling maken
er wordt hier weinig regen verwacht maar ik moet nog eerst opstarten hoorquote:Op zondag 26 december 2021 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het nog even droog dan…
Goedemorgen kerstmevrouw.quote:Op zondag 26 december 2021 09:11 schreef just me het volgende:
goedermorgen
![]()
Het ziet er koud uit buiten maar ook mooi met een klein zonnetje
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 26 december 2021 09:49 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Uitslapen met Kerst. Ik kan het
Een maaltijd zal toch niet afhangen van een sinaasappel? Anders ben ik wel heel benieuwd wat voor maaltijd dat is?quote:Op zondag 26 december 2021 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph ging naar buiten, ik denk dat hij nu bevroren is. De sinaasappel die ik woensdag had gekocht voor een gerecht gisteren was beschimmeld dus toen maar gisteren de kaasfondue en dan vandaag uitgebreid koken.
quote:
Terug naar normaal op 2e kerst is prima toch. Gaat je zoon er nog op uit, lekker 'n eind mountainbiken ?quote:Op zondag 26 december 2021 10:07 schreef livelink het volgende:
Ik ga vanavond eens niks bijzonders eten voor Kerst. Even terug naar normaal, speciaal voor mijn zoon. Dus dat wordt macaroni of curry. De feestdagen in combinatie met de lockdown duurt voor mijn zoon alweer te lang. Gaat niet helemaal goed met hem. Dus ik heb besloten dat Kerst nu wel even voorbij is.
Lijkt me een prima plan. Wij overwegen naar de cafetaria te gaan.quote:Op zondag 26 december 2021 10:07 schreef livelink het volgende:
Ik ga vanavond eens niks bijzonders eten voor Kerst. Even terug naar normaal, speciaal voor mijn zoon. Dus dat wordt macaroni of curry. De feestdagen in combinatie met de lockdown duurt voor mijn zoon alweer te lang. Gaat niet helemaal goed met hem. Dus ik heb besloten dat Kerst nu wel even voorbij is.
Oh die is open bij jullie?quote:Op zondag 26 december 2021 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan. Wij overwegen naar de cafetaria te gaan.
Even gewoon is ook prima.quote:Op zondag 26 december 2021 10:07 schreef livelink het volgende:
Wortelsalade met sinaasappel bij dit https://www.bbc.co.uk/food/recipes/chicken_walnut_and_84591quote:Op zondag 26 december 2021 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Een maaltijd zal toch niet afhangen van een sinaasappel? Anders ben ik wel heel benieuwd wat voor maaltijd dat is?
Ja volgens mij wel. Wel op 2e Kerstdag. Ik rij er straks wel eerst even langs om te checken. Anders wordt het gewoon stokbrood met wat lekkers.quote:
we hebben toch altijd wel iets lekkers te eten in huisquote:Op zondag 26 december 2021 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Wel op 2e Kerstdag. Ik rij er straks wel eerst even langs om te checken. Anders wordt het gewoon stokbrood met wat lekkers.
Nee, hij heeft het fietsen voor vandaag afgezegd. En hij zou gisteren met de fiets naar mijn ouders gaan en besloot uiteindelijk toch om maar niet te fietsen. Eten doet hij al dagen niet of nauwelijks. Gisteren bij mijn ouders twee borden soep en twee broodjes en ik was dolblij dat hij in ieder geval weer wat had gegeten.quote:Op zondag 26 december 2021 10:09 schreef just me het volgende:
[..]goeiemorgen Diaan
[..]
Terug naar normaal op 2e kerst is prima toch. Gaat je zoon er nog op uit, lekker 'n eind mountainbiken ?
Ja al hebben wij op het moment wat minder omdat we alles aan het opmaken zijn voor de vakantie.quote:Op zondag 26 december 2021 10:17 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben toch altijd wel iets lekkers te eten in huis
oh gossie, dat is echt rottigquote:Op zondag 26 december 2021 10:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het fietsen voor vandaag afgezegd. En hij zou gisteren met de fiets naar mijn ouders gaan en besloot uiteindelijk toch om maar niet te fietsen. Eten doet hij al dagen niet of nauwelijks. Gisteren bij mijn ouders twee borden soep en twee broodjes en ik was dolblij dat hij in ieder geval weer wat had gegeten.
Echt heel rot. Sterktequote:Op zondag 26 december 2021 10:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het fietsen voor vandaag afgezegd. En hij zou gisteren met de fiets naar mijn ouders gaan en besloot uiteindelijk toch om maar niet te fietsen. Eten doet hij al dagen niet of nauwelijks. Gisteren bij mijn ouders twee borden soep en twee broodjes en ik was dolblij dat hij in ieder geval weer wat had gegeten.
4 januari hier.quote:Op zondag 26 december 2021 11:49 schreef Melting het volgende:
Boosterafspraak staat nu voor 30 december.
Ik was net uit bed dus voor mij is het nog morgenquote:
Voeten in de magnetron en dan op ontdooistandquote:Op zondag 26 december 2021 13:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan nu even lekker opwarmen. [ afbeelding ]
Slimmerik. Dan ben je eens op tijd met ze aanschaffen...quote:Op zondag 26 december 2021 13:52 schreef brother52 het volgende:
Ik ben verdorie vergeten mijn schaatsen mee te nemen
quote:Op zondag 26 december 2021 13:38 schreef just me het volgende:
[..]
Voeten in de magnetron en dan op ontdooistand
Dan had ik nu naar de rijperkerkerpolder gemoeten en daar eerst het gras maaien dat boven het ijs uitsteektquote:Op zondag 26 december 2021 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Slimmerik. Dan ben je eens op tijd met ze aanschaffen...
Inderdaad. Toch maar de kou getrotseerd om een lange wandeling te maken. Maar het was zeker in het begin wel even doorbijten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 26 december 2021 15:01 schreef Melting het volgende:
Hard
Vorig jaar met kerst
gaf ik jou mijn hart
jij zei toen: ok,
dit is best apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:
Goedemiddag.quote:
Voor jou niet dan?quote:
Voor mijn gevoel is het avond, het eten staat opquote:Op zondag 26 december 2021 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemiddag.
[..]
Voor jou niet dan?
Aha.... het is er donker genoeg voor.quote:Op zondag 26 december 2021 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het avond, het eten staat op
aardappel puree, stoofpeertjes en varkenshaasquote:Op zondag 26 december 2021 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.... het is er donker genoeg voor.
Wat schaft de pot zo meteen?
Stoofpeertjes!quote:Op zondag 26 december 2021 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
aardappel puree, stoofpeertjes en varkenshaas
als ze net zo smaken als dat ze ruiken is het niet verkeerdquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 26 december 2021 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Symph in z’n boek verdiept is, die wil dit ookquote:Op zondag 26 december 2021 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ah... je hebt het zelf nog in de hand. Zowel koud als warm erg lekker.quote:Op zondag 26 december 2021 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
als ze net zo smaken als dat ze ruiken is het niet verkeerd
Hoi Oscar.quote:
Dan kun je hem beter de keuken in sturen.quote:Op zondag 26 december 2021 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Symph in z’n boek verdiept is, die wil dit ook
quote:Op zondag 26 december 2021 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Symph in z’n boek verdiept is, die wil dit ook
Oh het was zeker lekker, maar Symph wil graag dingen als varkenshaasjes en biefstuk enzo en daar ben ik geen fan van en kan het ook niet klaarmaken. Zelf koken doet hij niet, dus jaquote:
Dat dusquote:Op zondag 26 december 2021 19:35 schreef livelink het volgende:
Sowieso drink ik alleen Limoncello als het hoogzomer en 30 graden is.
Limoncello is rond de 30% ABV.quote:Op zondag 26 december 2021 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Neem niet de limoncello van de Lidl, ik herhaal: neem niet...
Getverdemme dat is suikerwater dat alleen maar naar citroen ruikt.
Ja, dat heb ik uiteindelijk afgezet. Het boeide me op een gegeven moment niet meer. Alleen nog maar verhalen over drugs en de ongeorganiseerde bende. Ik keek het samen met mijn zoon en in het begin probeerde ik het nog te duiden, maar het was onbegonnen werk.quote:Op zondag 26 december 2021 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Top2000 a gogo net was echt leuk, daarvoor keken we nog naar de Untold Story van dat metalconcert in Moskou in de eighties, wat een klerebende was dat zeg
quote:Op zondag 26 december 2021 20:45 schreef just me het volgende:
@:Melting, ik zie allemaal vreemde figuren in De Efteling
Het was echt heel erg. In die tijd was ik fan van Bon Jovi en de meeste andere bands kende ik ook wel, maar djezus, wat een klerebende, dat soort dingen kreeg ik destijds niet mee.quote:Op zondag 26 december 2021 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik uiteindelijk afgezet. Het boeide me op een gegeven moment niet meer. Alleen nog maar verhalen over drugs en de ongeorganiseerde bende. Ik keek het samen met mijn zoon en in het begin probeerde ik het nog te duiden, maar het was onbegonnen werk.
Die had ik al gezien een paar weken terugquote:Op zondag 26 december 2021 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Top2000 a gogo net was echt leuk, daarvoor keken we nog naar de Untold Story van dat metalconcert in Moskou in de eighties, wat een klerebende was dat zeg
Ja, ik had hem ook al een paar weken geleden gezien.quote:Op zondag 26 december 2021 21:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die had ik al gezien een paar weken terug
Goedemorgen peaceman. Hoe laat vertrekken jullie?quote:
Goedemorgen Melting. Een beetje vroeg voor een vrije dag, niet?quote:
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 27 december 2021 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Een beetje vroeg voor een vrije dag, niet?
Nu!quote:Op maandag 27 december 2021 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen peaceman. Hoe laat vertrekken jullie?
Hele fijne vakantie gewenst. Even bijkomen van een zwaar jaarquote:
Thanks! Doe jjj ook kalm aan?quote:Op maandag 27 december 2021 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie gewenst. Even bijkomen van een zwaar jaar
quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 december 2021 08:37 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
goede vlucht en geniet in de warmte @:Diaan en @:peaceman
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 december 2021 09:44 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijne vakantie Peaceman en Diaan.
Thuis..het slechte weer..quote:Op maandag 27 december 2021 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Waarvoor gaan Diaan73 en peaceman op de vlucht?
Zo slecht is het toch niet?quote:
We zijn het thuiszitten wel ff zatquote:Op maandag 27 december 2021 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo slecht is het toch niet?
En ik dacht dat jullie om 7.30 uur vertrokken?
Heb je net een nieuwe keuken en toilet, ontvlucht je je huis.quote:Op maandag 27 december 2021 09:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zijn het thuiszitten wel ff zat
Van huis ja.. 11.20 vliegen
Ja het is de bedoeling dat de keuken langer mee gaatquote:Op maandag 27 december 2021 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je net een nieuwe keuken en toilet, ontvlucht je je huis.
Goedemorgen mevrouw Tjoent.quote:Op maandag 27 december 2021 10:41 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Fijne vakantie, familie peaceman.
Goedemorgen meneer Meltingquote:Op maandag 27 december 2021 10:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw Tjoent.
Fijne kerst gehad?
Zeker. Ook lekker rustig gehad.quote:Op maandag 27 december 2021 10:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Melting![]()
Ja hoor, was heerlijk rustig. En jij hebt het ook overleefd zo te zien?
Goedemorgen en goede reis, Diaan.quote:
Ook een fijne vakantie gewenst danquote:Op maandag 27 december 2021 10:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Ook lekker rustig gehad.Nu vakantie. 3 januari weer werken.
[..]
Goedemorgen en goede reis, Diaan.
Printen? Hier gaat alles digitaal naar de prikdienst, verwijzingen naar ziekenhuis ookquote:Op maandag 27 december 2021 11:39 schreef just me het volgende:
Ik ben goed bezig geweest, vanmiddag afspraak om bloed te laten prikken en daarna meteen door voor mijn booster , lokaties liggen dicht bij elkaar
moest wel even wennen om formulieren uit te printen, waar is de tijd dat je ze gewoon van de huisarts kreeg
Gezondheidsverklaring voor het boosteren moet je geprint en ingevuld meenemen…quote:Op maandag 27 december 2021 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Printen? Hier gaat alles digitaal naar de prikdienst, verwijzingen naar ziekenhuis ook
Klopt die heb ik klaarliggen maar voor het bloedprikken snapte ik het niet helemaalquote:Op maandag 27 december 2021 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezondheidsverklaring voor het boosteren moet je geprint en ingevuld meenemen…
Dat heb ik recent ook niet mogen meemaken, ze vullen dat hier bij de prikpost zelf in…quote:Op maandag 27 december 2021 11:52 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt die heb ik klaarliggen maar voor het bloedprikken snapte ik het niet helemaal
Oh dat is handig ik heb geen werkende printer.quote:Op maandag 27 december 2021 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezondheidsverklaring voor het boosteren moet je geprint en ingevuld meenemen…
Het zal wel goedkomen uiteindelijkquote:Op maandag 27 december 2021 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik recent ook niet mogen meemaken, ze vullen dat hier bij de prikpost zelf in…
Je mag 'm ook ter plekke invullen, maar vooraf is vooral sneller…quote:Op maandag 27 december 2021 11:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh dat is handig ik heb geen werkende printer.
Oh maar heb geen haast dan, als ik em maar mag halenquote:Op maandag 27 december 2021 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag 'm ook ter plekke invullen, maar vooraf is vooral sneller…
Het gaat heel snel nu met de geboortejaren, je bent al bijnaquote:Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh maar heb geen haast dan, als ik em maar mag halen
Maar ben nog te jong nu, maar het gaat nu wel snel, eindelijk.
Heb je een gezellige dag gehad gisteren ?quote:Op maandag 27 december 2021 12:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh maar heb geen haast dan, als ik em maar mag halen
Maar ben nog te jong nu, maar het gaat nu wel snel, eindelijk.
Nee, ben thuis gebleven verging van de pijn in mijn schouder.quote:Op maandag 27 december 2021 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je een gezellige dag gehad gisteren ?
gewoon helder overleggen wanneer het uitkomtquote:Op maandag 27 december 2021 12:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, ben thuis gebleven verging van de pijn in mijn schouder.
Maar morgen is mijn nichtje jarig dus ga dat hopelijk overmorgen inhalen, verjaardag zelf is te druk denk ik.
Zus van mijn zwager zal er ook wel zijn en die heeft zich niet laten vaccineren, dan kom ik sowieso niet als ik dat weet.
Maar op een rustig moment moet ze natuurlijk wel een cadeautje krijgen.
Pijnlijk, maar wel minder.quote:Op maandag 27 december 2021 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon helder overleggen wanneer het uitkomt
hoe is het nu met je schouder ?
Hopen dat het snel helemaal zonder pijn isquote:Op maandag 27 december 2021 12:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pijnlijk, maar wel minder.
Trek het net zonder pijnstillers zeg maar.
Die neem ik liever niet. Al heb ik ook wel om morfine gesmeekt in het ziekenhuis tijdens mijn alvleesklier ontstekingen, maar dat was next level pijn.
Heb ondertussen wel redelijk hoge pijngrens "gelukkig".
Ons vaccin DNA is hetzelfde…quote:Op maandag 27 december 2021 17:26 schreef just me het volgende:
Het was weer perect geregeld en mijn schema sloot keurig op elkaar aan![]()
Na 2x Pfizer nu Moderna gehad
Wordt er ter plekke bekeken welke je al gehad hebt, en dan gevaccineerd met de andere?quote:Op maandag 27 december 2021 17:26 schreef just me het volgende:
Het was weer perect geregeld en mijn schema sloot keurig op elkaar aan![]()
Na 2x Pfizer nu Moderna gehad
Nee, het is gewoon eten wat de pot schaft…quote:Op maandag 27 december 2021 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt er ter plekke bekeken welke je al gehad hebt, en dan gevaccineerd met de andere?
Maar als je bv. 2 keer Pfizer had, kreeg je bij de booster toch een andere? En vice versa?quote:Op maandag 27 december 2021 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon eten wat de pot schaft…
Onze eerste 2 vaccinaties waren allebei Pfizer.quote:Op maandag 27 december 2021 18:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als je bv. 2 keer Pfizer had, kreeg je bij de booster toch een andere? En vice versa?
Zo begreep ik het tenminste.
Edit:
Welk vaccin wordt voor de booster gebruikt?
De vaccinatie wordt gezet met een mRNA vaccin: Pfizer/BioNTech of Moderna. Het maakt niet uit welk vaccin iemand als 1e en 2e prik heeft gehad. Er is geen keuzemogelijkheid.
Mensen die een booster krijgen met Pfizer/BioNTech worden gevaccineerd met dezelfde dosis als voor de 1e en 2e prik wordt gebruikt.
Mensen die een booster krijgen met Moderna, krijgen een dosis die de helft is van wat er bij de 1e en 2e prik met Moderna is gegeven.
Dus je hebt gelijk, Mad.![]()
hoe gaat het met de muizen ?quote:Op maandag 27 december 2021 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Druk bezig met het samenstellen van mijn Top 100
Inmiddels is duidelijk welke 100 nummers erin komen. Net "afscheid" genomen van zo'n 30 liedjes die het nét niet halen.
Nu eerst maar eens eten
Ik heb nu muis #5 in gebruik (geleend van werk) en die werkt gelukkig goed. Het samenstellen van de Top 100 is bijna klaar. Ik ben bij de nummer-5 aangekomen...quote:
Hartstikke fijnquote:Op maandag 27 december 2021 22:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nu muis #5 in gebruik (geleend van werk) en die werkt gelukkig goed. Het samenstellen van de Top 100 is bijna klaar. Ik ben bij de nummer-5 aangekomen...
Die laatste vijf waren een eitje. Posities rondom plek #50 zijn een stuk lastiger (verschil tussen wel en niet draaien woensdagavond).quote:Op maandag 27 december 2021 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Hartstikke fijn
succes met de laatste nummers
quote:Op maandag 27 december 2021 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die laatste vijf waren een eitje. Posities rondom plek #50 zijn een stuk lastiger (verschil tussen wel en niet draaien woensdagavond).
De lijst is klaar nuVeel bekends dat ik grijs heb gedraaid, maar ook enkele verrassingen, waaronder een nummer dat ik nog nooit heb gedraaid.
Leuk!quote:Op maandag 27 december 2021 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die laatste vijf waren een eitje. Posities rondom plek #50 zijn een stuk lastiger (verschil tussen wel en niet draaien woensdagavond).
De lijst is klaar nuVeel bekends dat ik grijs heb gedraaid, maar ook enkele verrassingen, waaronder een nummer dat ik nog nooit heb gedraaid.
Goedemorgen.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 06:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Vannacht weinig geslapen. Was te warm.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 06:30 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook wel moe, maar dat komt omdat ik gisterennacht maar een paar uurtjes heb geslapen.
Have fun, ik ben dan alleen niet in de gelegenheid om te luisteren…quote:Op maandag 27 december 2021 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Nog even een officiële aankondiging:
[ afbeelding ]
Goedemorgen MadMaster. Ik zag je net live je UI uit kerstsfeer halen.quote:
Live? In de zin van 'Ineens was 'ie anders'?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Ik zag je net live je UI uit kerstsfeer halen.
Yep, ik knipperde met mijn ogen en ineens was het anders.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live? In de zin van 'Ineens was 'ie anders'?
Kerst is voorbij.
Misschien ga ik nog wel even voor de oliebollen binnenkort…
Moet je vaker doen, ik zie wel praktische mogelijkheden/toepassingen…quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Yep, ik knipperde met mijn ogen en ineens was het anders.
Ik ben een meester in het nutteloos gebruik maken van praktische mogelijkheden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je vaker doen, ik zie wel praktische mogelijkheden/toepassingen…
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben een meester in het nutteloos gebruik maken van praktische mogelijkheden.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:22 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik ga straks kijken of ik mijn gave om te golfen nog heb!
Kan je weer (knie) en mag je weer (regeltjes)?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:22 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ik ga straks kijken of ik mijn gave om te golfen nog heb!
ik ga het gewoon proberen, lukt het niet dan stop ik gewoon, we mogen met 2 mensen tegelijk golfen en tussen de flights zit een langere tijd. Normaal starten we om de 5 mijnuten en dat is nu om de 8 mijnuten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je weer (knie) en mag je weer (regeltjes)?
Of ga je een beetje illegaal door de bossen heen meppen?
Have fun!
Die 3 minuten zijn wel overbrugbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga het gewoon proberen, lukt het niet dan stop ik gewoon, we mogen met 2 mensen tegelijk golfen en tussen de flights zit een langere tijd. Normaal starten we om de 5 mijnuten en dat is nu om de 8 mijnuten.
Mwah... krijg net een berichtje dat het niet doorgaat omdat er teveel regen wordt verwachtquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 3 minuten zijn wel overbrugbaar.
Beter dan helemaal niet mogen sporten…
Dat is nou jammer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
Mwah... krijg net een berichtje dat het niet doorgaat omdat er teveel regen wordt verwacht
Bummer!quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
Mwah... krijg net een berichtje dat het niet doorgaat omdat er teveel regen wordt verwacht
Jep dan zal ik me maar weer achter de naaimachine gaan vermaken, is ook leukquote:
Ga je weer voor de kabouters aan de slag?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Jep dan zal ik me maar weer achter de naaimachine gaan vermaken, is ook leuk
Dit wordt een trui voor de kabouter in Gouda, hij wordt donderdag 4 dus misschien wordt dit wel een extra kadootjequote:Op dinsdag 28 december 2021 08:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je weer voor de kabouters aan de slag?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Dit wordt een trui voor de kabouter in Gouda, hij wordt donderdag 4 dus misschien wordt dit wel een extra kadootje
quote:
Goedemorgenquote:
Zekerquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Lekker aan het genieten van de vakantie ?
daarom is het ook vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2021 10:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zeker.
Nog niet echt iets zinnigs gedaan maar goed dat hoeft gelukkig ook niet.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zeker.
Nog niet echt iets zinnigs gedaan maar goed dat hoeft gelukkig ook niet.
Ja al waren we gisteren vooral moe. Wel goed gegeten en vanmorgrn ook een heerlijk (uitgebreid) ontbijt. We gaan zo richting zee lopen en beetje shoppen. We zijn een paar dingen vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Lekker aan het genieten van de vakantie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |