En limbodansen?quote:Op zondag 26 december 2021 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ja en m'n zus kennende gaan we vast wandelen
pfff
Het is nou ook belachelijk koud buitenquote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef Sestra666 het volgende:
Het KNMI heeft code geel voor bijna heel Nederland afgegeven, omdat op Tweede Kerstdag gladheid wordt verwacht. Daarnaast is voor de provincies Groningen en Friesland code geel afgegeven vanwege de lage gevoelstemperatuur die verwacht wordt. Die kan zakken tot zestien graden onder nul, aldus het KNMI.
JA DUS SORRY ZUS!quote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef Sestra666 het volgende:
Het KNMI heeft code geel voor bijna heel Nederland afgegeven, omdat op Tweede Kerstdag gladheid wordt verwacht. Daarnaast is voor de provincies Groningen en Friesland code geel afgegeven vanwege de lage gevoelstemperatuur die verwacht wordt. Die kan zakken tot zestien graden onder nul, aldus het KNMI.
dat is ook weer zoquote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kunnen ze je wakker tuteren
Ik help je even.quote:Op zondag 26 december 2021 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wult wel bovenin de spoiler blijven niet eruit he
thanks!quote:
veel plezier!quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks!
hey ik ga gedag zeggen.
tot laterskom wel weer is een keer online
quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks!
hey ik ga gedag zeggen.
Weer eens een keer klinkt wel ver weg.quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks!
hey ik ga gedag zeggen.
Veel plezier morgenquote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks!
hey ik ga gedag zeggen.
quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weer is wat anders als pozza zullen we maar zeggen
Nee jij repost die foto waar ik eerder op reageerde.quote:
Lekker slipe.quote:Op zondag 26 december 2021 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks!
hey ik ga gedag zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |