quote:
kopie pastaquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje standaard tegenwoordig. alles wat paul post is kopie pasta. tenzij hoofdletters, dan typt hij het zelf
hoe laatquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga alvast even de wekker zetten voordat ik het vergeet
werruk?quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga alvast even de wekker zetten voordat ik het vergeet
Gaat dood tochquote:
Spoiler alert.quote:
niet door mijquote:Op zondag 26 december 2021 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is een reactie van mij verwijderd hier
Ga je vlaai eten?quote:Op zondag 26 december 2021 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zuslief woont in het verre limburg
lekker luporacen?quote:Op zondag 26 december 2021 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zuslief woont in het verre limburg
10 kilometer?quote:Op zondag 26 december 2021 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ja en m'n zus kennende gaan we vast wandelen
pfff
En limbodansen?quote:Op zondag 26 december 2021 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ja en m'n zus kennende gaan we vast wandelen
pfff
Het is nou ook belachelijk koud buitenquote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef Sestra666 het volgende:
Het KNMI heeft code geel voor bijna heel Nederland afgegeven, omdat op Tweede Kerstdag gladheid wordt verwacht. Daarnaast is voor de provincies Groningen en Friesland code geel afgegeven vanwege de lage gevoelstemperatuur die verwacht wordt. Die kan zakken tot zestien graden onder nul, aldus het KNMI.
JA DUS SORRY ZUS!quote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef Sestra666 het volgende:
Het KNMI heeft code geel voor bijna heel Nederland afgegeven, omdat op Tweede Kerstdag gladheid wordt verwacht. Daarnaast is voor de provincies Groningen en Friesland code geel afgegeven vanwege de lage gevoelstemperatuur die verwacht wordt. Die kan zakken tot zestien graden onder nul, aldus het KNMI.
dat is ook weer zoquote:Op zondag 26 december 2021 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kunnen ze je wakker tuteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |