Ja, ik zou er niet op stemmen en er dan wel over klagen als die eruit valtquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef Zorro het volgende:
Dit zo'n nummer waarvan ik denk "Voor mij hoeft het niet" maar wat ik dan wel weer hier thuis vlnd horen.
quote:
Zou er zelf niet op stemmen nee, maar luistert gewoon prima wegquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef Zorro het volgende:
Dit zo'n nummer waarvan ik denk "Voor mij hoeft het niet" maar wat ik dan wel weer hier thuis vlnd horen.
Curtis was een vrij slanke man.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil graag stemmen op de volle versie.
Ja: "te koop tegen elk aannemelijk bod"quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:21 schreef houdjemond het volgende:
Weet iemand trouwens wat er op Giel zijn trui staat?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja: "te koop tegen elk aannemelijk bod"
Het is een beetje grootheidswaanzin om mensen die niet fan van jou zijn meteen af te doen als heidenen. De enige die dat ooit heeft gedaan is de kerk, en ja, dat is de kerk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Heathens is overigens gericht aan alle die-hard fans, dat die nieuwe fans (de heidenen dus) ruimte moeten geven om de band te ontdekken en de die-hards de band niet moeten claimen en verder iedereen buitensluiten
Om nog iets nuttigs te lezen tijdens dit KUTNUMMER!
(Albumversie) discriminatie.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:22 schreef Gretzl het volgende:
Ja f*cking Giel Move On Up is zo kort omdat jullie niet de juiste versie draaien
maarrrr ze draaien dit jaar wel van meer liedjes de lange versiequote:Op zaterdag 25 december 2021 23:22 schreef Gretzl het volgende:
Ja f*cking Giel Move On Up is zo kort omdat jullie niet de juiste versie draaien
Was Giels haar maar zo kort als deze versie.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:22 schreef Gretzl het volgende:
Pak het bestek en de pannen #lekkergekmetdefamquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:22 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
DANSEN EN GEKKE HOEDJES OPZETTEN _O
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Oscar is tofquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:21 schreef houdjemond het volgende:
Weet iemand trouwens wat er op Giel zijn trui staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |