Het kwartje viel laat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want ze vroeg nog, Ik ben Jenny, ken je mij? En toen zei Hans: Nee ik ken Jenny
Hiquote:
Da's waar. Ook alleen deze hoor, alle rest van 21 pilots vind ik mwah.quote:
eens, maar ik zie er ook niet veel meerwaarde inquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
Heathens is toch niets mis mee?
Nee hoorquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
Heathens is toch niets mis mee?
Pluspunt is dat het in elk geval vielquote:
dat sowieso, maar dat kan ook met betere liedjes wmbquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Evenstar het volgende:
Bedankt zorgmedewerkers ..... bedankt.
Zorgwekkend slecht.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Evenstar het volgende:
triest inderdaadquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal 30 seconden klappen voor de zorg, een keer een gek dansje doen op tiktok en daarna schijt aan de regels
Bedankt, bedankt... en we zullen het nooit, nooit vergeten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:16 schreef Evenstar het volgende:
we hebben je wijsheid gemistquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Allen
Na een avond lang tafelen ook eindelijk weer tijd voor wat gechat
Valt me ook op aan die cams, hele groepen in elkaars aura hijgenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal 30 seconden klappen voor de zorg, een keer een gek dansje doen op tiktok en daarna schijt aan de regels
Wel zo veilig om niet besmet te worden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
ik heb toch veel onder een steen gelegen laatste jaren
Fixed, scheelt 1 letterquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bedankt, bedankt... en we zullen het nooit, nooit vergetven.
Dat is een mooie achterliggende gedachtenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Heathens is overigens gericht aan alle die-hard fans, dat die nieuwe fans (de heidenen dus) ruimte moeten geven om de band te ontdekken en de die-hards de band niet moeten claimen en verder iedereen buitensluiten
Om nog iets nuttigs te lezen tijdens dit KUTNUMMER!
Kwam een krantenbericht uit 1989 tegen van mijn overgrootmoeder die oproept aan jongeren om eens te applaudisseren voor de zorg (voor gehandicapten in plaats van ze belachelijk te maken.)quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
ik geloof niet dat ik het geval van dit nr erg vindquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel zo veilig om niet besmet te worden.
We maakten ons al ZORGen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Allen
Na een avond lang tafelen ook eindelijk weer tijd voor wat gechat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |