Allemaal de schuld van de Snollebollekes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:44 schreef Evenstar het volgende:
Is er een reden dat allerlei Franse nummers zijn binnengekomen/gestegen?
https://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/14088quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Weet nog dat hij deze (in 2011 was het?) ook constant draaide op 3FM. Fijne tijdens de stage toen met 3FM aan
Kemps en Van Nieuwkerk schat ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Opvallende reentry. Reden al gevonden?
Hoe dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de Snollebollekes.
voor een journalist mis je nog wel eens watquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Opvallende reentry. Reden al gevonden?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Als ik in Meppel zou wonen zou ik ook in quarantaine gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kwarranten"
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Chansons! met Rob Kemps (van Snollebollekes) en Mathijs van Nieuwkerk.quote:
A gauche, a droitequote:Op zaterdag 25 december 2021 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de Snollebollekes.
godverdomme ik word strontziek van je Wilfjed!quote:
Ah. Heb dat totaal gemist denk ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Chansons! met Rob Kemps (van Snollebollekes) en Mathijs van Nieuwkerk.
Is dat weer zo'n onzinnig TV programma of zo?quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Chansons! met Rob Kemps (van Snollebollekes) en Mathijs van Nieuwkerk.
Vroeg ik me ook af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |